Olen ajatellut alkaa säästämään rahaa S-tililleni lemmikkiä varten. Tämänhetkinen S-etukorttini on tavallinen Debit ja sen vaihtaminen Visa Debit -korttiin on käynyt mielessä, jotta voisin tulevaisuudessa maksaa S-tililtäni lemmikkiin liittyviä kustannuksia.
Kysymykseni kuuluu; entä jos haluankin S-ryhmän kaupoissa maksaa Visa Electronilla ja kerryttää pelkästään bonusta, niin toimiihan S-etukortti Visa Debit pelkästään niinkin? Siis että sitä voi edelleen käyttää tarvittaessa pelkästään myös bonuksen kerryttämiseen?
S-etukortti Visa Debitin käyttämisestä tyhmä kysymys
8
542
Vastaukset
- 20+10
Toimii. Laitat S-pankin kortin ensin maksupäätteeseen ja valitset "bonus", ja sitten vaihdat korttia.
- -_-
Kiitos!
- :::
-_- kirjoitti:
Kiitos!
S-ryhmän Visa Debitillä maksaessa saat vielä pienen edun. S-ryhmän toimipaikat maksavat 0,5 % ostotapaetua.
- sdlfjdlfkj
Voit maksaa lemmikkiin liittyviä kustannuksia myös Debit-kortilla.
Säästöä varten kannattaa avata toinen tili.- -_-
Mutta tuo Debit-korttihan ei taida toimia maksukorttina kuin pelkästään S-ryhmän kaupoissa, joten siksi Visa Debittiin vaihtaminen olisi tarpeellista. En kuitenkaan pysty keskittämään kaikkia lemmikkikustannuksia S-ryhmään...
- keksikeijo
Kyllä S-Pankin kortilla voi maksaa muuallakin kuin S-ryhmän liikkeissä!
- 8+7
Voi, mutta ei sillä vanhalla s-ryhmän debit kortilla, ilman sirua, se käytettiin ennen s-pankkia jos halusi maksaa kerätyillä bonuksilla. Se on siis siruton ja ilman visa elctron tarraa, toimii vaan s-ryhmässä. Luulen että aloittaja tarkoitti sitä.
- Skortti
olen kokeillut että voit maksaa s kortilla visa debit muissakin liikeissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086