Tarkoitan siis niitä tankkauspisteiden polttoainemittareita, jotka oli pallon muotosia... Löytyykö enää mistään päin Suomea? Joku vuosi sitten vielä näin jossain, mutta en muista, missä...
Vastaukset 8
- Shelliä ei olemassa
Shellin asemat omistaa ST1 ja Shelliä ei ole enää muutamaan vuoteen ollut Suomessa. ST1 myy vielä muutaman vuoden Shellin logon alla omia tuotteitaan omista mittareistaan. Siis pallomittareitakaan ei siis enää ole ollut vuosiin.
- vvt-i
jyväskylässä on shell, jonka omistaa osuuskauppa Keskimaa
- Jaakko M.
Ajelin väliä Tre - Hki ja huomasin matkani varrella 2 Shelliä Tampereella, yksi Iittalassa ja yksi Myyrmannin risteyksen luona Helsingin kupeessa.
Myös Ylöjärvellä nöin toisella reissullani paikallisen Shellin.
En tiedä paljonko niitä kaikkiaan on, mutta näköjään niitä näkee kun katselee sillä silmällä.
- virkby
Kyllä virkkalan shellillä tankataan pallomittareista.....
- niemeläinen itse
Ja isoista napeista valitaan tankattava laatu. Tuusniemen Shelliltä löytyy...
- yu yub uytrb
Raumalla on :)
- Masax
Pyhäjoella on.
- shellkö ?
Sastamalassa Tre-Turku tien varrella Ellivuoren risteyksessä on huoltsikalla pallomittarit. Muistaakseni vihreät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832650Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442243Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58680Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7615- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78531- 32515