jos joku ihana ihminen voisi auttaa ja kertoisi kaikki vinkit kyseisen elokuvan muusiikista,eli ..mikä se biisi on jota se tyyppi laulaa siinä kun se menee sairaalaan ja siinä kun ne kaks hässii.. se on joku vanha..ja sellane ei mikää kovin rokki..kaikki vinkit otetaan vastaan! :)
vanilla sky..apua!
7
302
Vastaukset
- elli
Minun mielestäni hieno ohjaaja, mutta huono leffa. Musa aina kuitenkin kondiksessa.
Sulla kävi onni nyt koska kyseisen leffan ohjaajalle, Cameron Crowelle musiikki on puoli leffaa joten sen omilla sivuilla on aina hurjasti tietoa sen leffojen soundtrackeistä. Tässä, toivottavasti auttaa:
http://www.cameroncrowe.com/eyes_ears/films/vanillasky/vanillasky_soundtrack.html- SeppO
Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!
- Burton
SeppO kirjoitti:
Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!
Vanilla Sky ei tosiaan ole mikään huono elokuva. Sitä ei vaan kovin moni ymmärrä.
Olen muuten huomannut samalla asian että ihmiset jotka ei pidä Vanilla Skysta ei pidä myöskään Eyes Wide Shutista. Vaikka molemmat ovat erittäin hyviä elokuvia.
Vanilla Sky on mullakin aika kärki kastissa vaikka leffoja onkin kertynyt noin puolitoista tuhatta. - Hannu
SeppO kirjoitti:
Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!
Vanilla sky on uudelleen filmatisointi elokuvasta jonka nimi englanniksi on "Open your eyes" (abre los ojos tms. espanjaksi). Alkuperäinen elokuva kertoi skitsofreniasta ja tunkeutui aiheeseen hyvinkin pistäväksi, kun taas hollywoodisoitu versio kumisee onttouttaan.
Elokuvien 'hyvyys' on melko suhteellinen käsite, kannattaa kuitenkin katsoa se alkuperäinen, kaikin puolin amerikkalaista klooniaan parempi versio jos tahtoo nähdä aiheesta oikeasti hyvän elokuvan. - elli
Burton kirjoitti:
Vanilla Sky ei tosiaan ole mikään huono elokuva. Sitä ei vaan kovin moni ymmärrä.
Olen muuten huomannut samalla asian että ihmiset jotka ei pidä Vanilla Skysta ei pidä myöskään Eyes Wide Shutista. Vaikka molemmat ovat erittäin hyviä elokuvia.
Vanilla Sky on mullakin aika kärki kastissa vaikka leffoja onkin kertynyt noin puolitoista tuhatta.joo, en pitänyt leffasta. idea voi olla vaikka kuinka syvällinen mutta ton tyyppiseen materiaaliin cameron crowe on AIVAN väärä ohjaaja sekä cruise väärä näyttelijä.
tuo alla kirjottava tyyppi sanoi sen osuvasti, "kumisee tyhjyyttään".
eyes wide shutista sen sijaan pidän paljonkin ja monesta asiasta kyseisessä elokuvassa. esim:musa mahtava nicole kidman vetää tomppaa kun pässiä narussa, ja kubrick veti NIITÄ KUMPAAKIN kun pässejä narussa.
monesti luullaan että se että tomppa on leffassa olisi joku itseisarvo (monet ohjaajat näyttää näin ajattelevan), ja JUURI se seikka kaataa leffan mun silmissä. eyes widessa näkee kuin tomppa todella joutu venyttämään itseään, eikä hallinnut liikaa sitä kompleksista elokuvaa. siinä se ei päässyt cruisailemaan! :)
toivon että ei kukaan vertaisi eyes wide shutia vanilla skyhin. se naamio niissä on yhteistä mutta kyse ihan eri kaliiberin leffoista ja eri tempperamenttisista ohjaajista.
muttaa DODDAKAI, hienoa on se, että eri leffat iskee eri tyyppeihin! - waif
SeppO kirjoitti:
Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!
nyt on sekin päivä koittanut,kun kuulen jonkun kehuvan Vanilla Skyta!! mielestäni se oli erittäin surkea suoraan sanottuna(älä ota henk.koht).petyin,vaikka kaverit olivatkin jo sanoneet pitkästyttäväksi ja huonoksi.olisin tahtonut sen olevan parempi,en olisi uskonut penelope cruzin suostuvan moiseen paskaan...
cameron crowesta olisin kanssa tahtonut myös pitää,mutta en pidä.olen nähnyt siltä 3-4 leffaa,ja ne on aina olleet musta jotenkin pitkäveteisiä ja teennäisiä,vaikka ideat on yleensä hyvät olleet.musiikki on ihan ok ollut,mutta jotenkin se vaan (musiikin puolesta)kuulostaa jotenkin Tarantinon pikkuveljeltä,joka tahtoo niin kovasti olla legendaarinen nero.niissä musiikeissa ei ooo ikinä mitään oivaltavaa,ne on vaan tunnettuja hittejä. - waif
waif kirjoitti:
nyt on sekin päivä koittanut,kun kuulen jonkun kehuvan Vanilla Skyta!! mielestäni se oli erittäin surkea suoraan sanottuna(älä ota henk.koht).petyin,vaikka kaverit olivatkin jo sanoneet pitkästyttäväksi ja huonoksi.olisin tahtonut sen olevan parempi,en olisi uskonut penelope cruzin suostuvan moiseen paskaan...
cameron crowesta olisin kanssa tahtonut myös pitää,mutta en pidä.olen nähnyt siltä 3-4 leffaa,ja ne on aina olleet musta jotenkin pitkäveteisiä ja teennäisiä,vaikka ideat on yleensä hyvät olleet.musiikki on ihan ok ollut,mutta jotenkin se vaan (musiikin puolesta)kuulostaa jotenkin Tarantinon pikkuveljeltä,joka tahtoo niin kovasti olla legendaarinen nero.niissä musiikeissa ei ooo ikinä mitään oivaltavaa,ne on vaan tunnettuja hittejä.pidän eyes wide shutista ja kubrickista yleensä...
ja tajuan mielestäni suht hyvin vaikeaselkoisiakin leffoja,joten en usko sen olleen siitä kiinni.idea Vanilla Skyssa oli kyllä hieno,mutta toteutus tosi huono.tahtoisin nähdä sen alkuperäisversion...onko se hyvä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483