vanilla sky..apua!

auttakaa

jos joku ihana ihminen voisi auttaa ja kertoisi kaikki vinkit kyseisen elokuvan muusiikista,eli ..mikä se biisi on jota se tyyppi laulaa siinä kun se menee sairaalaan ja siinä kun ne kaks hässii.. se on joku vanha..ja sellane ei mikää kovin rokki..kaikki vinkit otetaan vastaan! :)

7

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elli
      • SeppO

        Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!


      • Burton
        SeppO kirjoitti:

        Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!

        Vanilla Sky ei tosiaan ole mikään huono elokuva. Sitä ei vaan kovin moni ymmärrä.
        Olen muuten huomannut samalla asian että ihmiset jotka ei pidä Vanilla Skysta ei pidä myöskään Eyes Wide Shutista. Vaikka molemmat ovat erittäin hyviä elokuvia.
        Vanilla Sky on mullakin aika kärki kastissa vaikka leffoja onkin kertynyt noin puolitoista tuhatta.


      • Hannu
        SeppO kirjoitti:

        Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!

        Vanilla sky on uudelleen filmatisointi elokuvasta jonka nimi englanniksi on "Open your eyes" (abre los ojos tms. espanjaksi). Alkuperäinen elokuva kertoi skitsofreniasta ja tunkeutui aiheeseen hyvinkin pistäväksi, kun taas hollywoodisoitu versio kumisee onttouttaan.

        Elokuvien 'hyvyys' on melko suhteellinen käsite, kannattaa kuitenkin katsoa se alkuperäinen, kaikin puolin amerikkalaista klooniaan parempi versio jos tahtoo nähdä aiheesta oikeasti hyvän elokuvan.


      • elli
        Burton kirjoitti:

        Vanilla Sky ei tosiaan ole mikään huono elokuva. Sitä ei vaan kovin moni ymmärrä.
        Olen muuten huomannut samalla asian että ihmiset jotka ei pidä Vanilla Skysta ei pidä myöskään Eyes Wide Shutista. Vaikka molemmat ovat erittäin hyviä elokuvia.
        Vanilla Sky on mullakin aika kärki kastissa vaikka leffoja onkin kertynyt noin puolitoista tuhatta.

        joo, en pitänyt leffasta. idea voi olla vaikka kuinka syvällinen mutta ton tyyppiseen materiaaliin cameron crowe on AIVAN väärä ohjaaja sekä cruise väärä näyttelijä.
        tuo alla kirjottava tyyppi sanoi sen osuvasti, "kumisee tyhjyyttään".
        eyes wide shutista sen sijaan pidän paljonkin ja monesta asiasta kyseisessä elokuvassa. esim:musa mahtava nicole kidman vetää tomppaa kun pässiä narussa, ja kubrick veti NIITÄ KUMPAAKIN kun pässejä narussa.
        monesti luullaan että se että tomppa on leffassa olisi joku itseisarvo (monet ohjaajat näyttää näin ajattelevan), ja JUURI se seikka kaataa leffan mun silmissä. eyes widessa näkee kuin tomppa todella joutu venyttämään itseään, eikä hallinnut liikaa sitä kompleksista elokuvaa. siinä se ei päässyt cruisailemaan! :)
        toivon että ei kukaan vertaisi eyes wide shutia vanilla skyhin. se naamio niissä on yhteistä mutta kyse ihan eri kaliiberin leffoista ja eri tempperamenttisista ohjaajista.
        muttaa DODDAKAI, hienoa on se, että eri leffat iskee eri tyyppeihin!


      • waif
        SeppO kirjoitti:

        Aika surullista jos ei tajua hyvän elokuvan päälle... makuasia tosin, mutta Vanilla Sky on oman elokuva-arkistoni ( 300 elokuvaa) helmiä!

        nyt on sekin päivä koittanut,kun kuulen jonkun kehuvan Vanilla Skyta!! mielestäni se oli erittäin surkea suoraan sanottuna(älä ota henk.koht).petyin,vaikka kaverit olivatkin jo sanoneet pitkästyttäväksi ja huonoksi.olisin tahtonut sen olevan parempi,en olisi uskonut penelope cruzin suostuvan moiseen paskaan...
        cameron crowesta olisin kanssa tahtonut myös pitää,mutta en pidä.olen nähnyt siltä 3-4 leffaa,ja ne on aina olleet musta jotenkin pitkäveteisiä ja teennäisiä,vaikka ideat on yleensä hyvät olleet.musiikki on ihan ok ollut,mutta jotenkin se vaan (musiikin puolesta)kuulostaa jotenkin Tarantinon pikkuveljeltä,joka tahtoo niin kovasti olla legendaarinen nero.niissä musiikeissa ei ooo ikinä mitään oivaltavaa,ne on vaan tunnettuja hittejä.


      • waif
        waif kirjoitti:

        nyt on sekin päivä koittanut,kun kuulen jonkun kehuvan Vanilla Skyta!! mielestäni se oli erittäin surkea suoraan sanottuna(älä ota henk.koht).petyin,vaikka kaverit olivatkin jo sanoneet pitkästyttäväksi ja huonoksi.olisin tahtonut sen olevan parempi,en olisi uskonut penelope cruzin suostuvan moiseen paskaan...
        cameron crowesta olisin kanssa tahtonut myös pitää,mutta en pidä.olen nähnyt siltä 3-4 leffaa,ja ne on aina olleet musta jotenkin pitkäveteisiä ja teennäisiä,vaikka ideat on yleensä hyvät olleet.musiikki on ihan ok ollut,mutta jotenkin se vaan (musiikin puolesta)kuulostaa jotenkin Tarantinon pikkuveljeltä,joka tahtoo niin kovasti olla legendaarinen nero.niissä musiikeissa ei ooo ikinä mitään oivaltavaa,ne on vaan tunnettuja hittejä.

        pidän eyes wide shutista ja kubrickista yleensä...
        ja tajuan mielestäni suht hyvin vaikeaselkoisiakin leffoja,joten en usko sen olleen siitä kiinni.idea Vanilla Skyssa oli kyllä hieno,mutta toteutus tosi huono.tahtoisin nähdä sen alkuperäisversion...onko se hyvä??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe