Jo joutui armas aika ja valmennus vaihtohon,,,,,,,,, joku syö kitkerää karvahattua Hlinnassa, hahahahahah
HPK
12
339
Vastaukset
- hellu7
Ei ole mitään missään uutisissa, mistä on kysymys?
- näinpyyhkii
päävalkku potkittiin pihalle mestaruuteen luiotsattu valkku tilalle vaikkei lentopalon nysä mies ois halunu
- hellu7
Opettelisit kirjoittamaan, tuosta ei nyt saanut yhtään mitään selvää. Kuka luitsattu ja mitä? hitto mitä sepustamista...
- player#5
Yrittää kertoa , että maksulaput jaettu kaikille
- hellu7
Ja se tarkoittaa että mitä? koettakaa nyt ihmiset hieman
- hyvinpyyhkii
s oon ku käy hallil niim tiääat, HPK uutena valmentajana jatkaa kauden loppuun Julkunen, Nukari pistettiin pellolle, uusi valmentaja vain ei ole toiminnanjohtajan mieleinen mutta kerrankin pelaajia kuunneltiin
- hellu7
Pönttökö olet, en minä teidän hallillanne luuraa... ai ei uusi ole Hassisen mieleen.... ikävä juttu...
- valkut vaihtoon
hellu7 kirjoitti:
Pönttökö olet, en minä teidän hallillanne luuraa... ai ei uusi ole Hassisen mieleen.... ikävä juttu...
Mitä? Ainakin liiton sivujen mukaan Nukari on edelleen valmentaja vai? Mutta jos ovat vaihtaneet niin eikös Ilves ollut kuitenkin hämeen nopein eli ehti jo aikaisemmin vaihtaa valmentajaa. Onkohan koskaan ennen naisten Sm-sarjassa kaksi joukkuetta vaihtanut valmentajaa kesken kauden?
- Maijuuuuuu
Ilveksen Viitasen viikset vipattaa. Hyvää aikaa äksyillä muille kun "tytöt" on lähteneet perheen/ muun elämän takia muualle pelaamaan.
Jos aiheessa pysytään, niin kuulemma myös Kalpa on vaihtanut koutsia.
Seuraavana tähän keskusteluun odotetaan Pohjoisesta SS/ Mestis tuloksia ja pistepörssejä.....- potku Harkimo
oho! Onko Harkimo siirtynyt myös naiskiekon puolelle, kun noin paljon valmentajat vaihtuvat? Miksi Ilveksessä, Hpk:ssa ja Kalpassa on valmentajat vaihtuneet?
Onko syynä valmentajan kyllästyminen vai onko todella seurat pettyneet joukkueiden menestykseen?
- Luikastelija
Olen miettinyt paljonkin naisjoukkueitten valmennusasiaa ja tullut siihen tulokseen, että naisjoukkuetta ei voi valmentaa samoilla keinoilla, kuin miesjoukkuetta. Asiat ja tekeminen on tietysti hyvin samanlaista, mutta joku ero siinä on ja se voi olla isokin ero. Enempää en taida uskaltaa "sanoa", näin mieshenkilönä....
- näin on
Lokv menetti myös valmetajan jengi kusetti rahoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812576- 1892108
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771965Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221771- 1641715
Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311655Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791265Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,721237Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711225Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801181