Koska tulee? Hese on kallis.
Mäkki Nummelaan!
12
514
Vastaukset
- Toivottavasti ei
Söisit kunnon ruokaa.
- tun marisija stna
Käyppä vetämässä autogrillillä ihan oikea burgeri ja lopeta se lässytys
- euron juusto
Saako eurolla?
- lojolle mars
euron juusto kirjoitti:
Saako eurolla?
Euron juusto, voi kiesus. Minkälaiseen nälkään sellainen syödään? Mikä sellaisen merkitys on ihmiselle joka etsii nälkäänsä jotakin syötävää? Jos on ihan pakko saada euron juusto niin aja vttu sitten lohjalle
- euron juusto
lojolle mars kirjoitti:
Euron juusto, voi kiesus. Minkälaiseen nälkään sellainen syödään? Mikä sellaisen merkitys on ihmiselle joka etsii nälkäänsä jotakin syötävää? Jos on ihan pakko saada euron juusto niin aja vttu sitten lohjalle
Saako kahvin eurolla?
- euron juusto
lojolle mars kirjoitti:
Euron juusto, voi kiesus. Minkälaiseen nälkään sellainen syödään? Mikä sellaisen merkitys on ihmiselle joka etsii nälkäänsä jotakin syötävää? Jos on ihan pakko saada euron juusto niin aja vttu sitten lohjalle
Nykypäivän ihmisellä ei ole nälkä. Nykypäivän ihminen ei tee raskasta työtä, jossa tulisi nälkä. Esim. koululaisella euron juusto on parempi välipala kuin suklaapötkö tai energiajuoma.
- euron juusto
euron juusto kirjoitti:
Nykypäivän ihmisellä ei ole nälkä. Nykypäivän ihminen ei tee raskasta työtä, jossa tulisi nälkä. Esim. koululaisella euron juusto on parempi välipala kuin suklaapötkö tai energiajuoma.
... mutta koululaisilla ei ole euroa enempää rahaa!
- Litli on halalpa
Litlistä saa halavlalla Croesannteja!
- nla on maailman napa
Kiinassa kuulemma mäkkäri avaa joka päivä yhden uuden ravintolan seuraavan kolmen vuoden aikana. Siis yli 1000 uutta ravintolaa. MIKSI SITTEN NUMMELAAN EI VOIDA AVATA MÄKKÄRIÄ. YHYY TÄÄ ON NII VÄÄRI!!!1
- muilla ei asiaa
Englannin kuningattarella (vanha mummu) on oma mäkkäri.
http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/12/18/tata-et-tiennyt-mcdonaldsista/201017621/135
- naapurin mägäri
Nummelan ja itseasiassa koko Vihdin väestöpohja on liian pieni Mäkkärin kaltaiselle arvostetulle instituutiolle. Lohjalla, jopa Kirkkonummella on Mäkkäri, mutta Vihdin alle 30t ihmisen porukka ei vaan riitä. Lisääntykää!
- niin?
Onhan täällä Rollssi ja Hese ja 20 pizzeriaa ja rillit päälle. Ynnä 10 ravintolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481