Miiksi suomenkieli on aina ollut inhottavaa ruotsissa! Olen asunut ruotsissa 45 vuotta ja tänäpäivänäkin kuulen ruotsalaisten inhon suomenkieleen.Varsinkin suomenruotsalaiset jotka ovat muuttaneet suomesta ruotsiin ovat vihamielisiä suomea ja suomenkieltä kohtaan. He viljelevät vihaa suomea kohtaan ruotsissa.
En valehtele enkä liioittele koska aikani on ohi ja totuus on olla valmis.
Häpeän suomenruotsalaista mental.
Vad är finskan i sverige?
8
67
Vastaukset
- två sidor
Vad gör du själv då ?Du odlar hat mot ALLA finlandssvenskar,man skall kanske inte kasta sten när man sitter i ett glashus.Många har kanske flyttat tll Sverige på grund av rasistisk behandling av finskspråkiga,kanske de därför varit bittra.
- Niinpä!
On vanha totuus, että surut ovat riikkejä svekompia! Eli paavillisempia kuin paavi itse.
Ja että surutahot levittävät kielteistä informaatiota suomalaisista ulkomaille ja erityisesti Ruotsiin.
Ei mitään uutta auringon alla.... - 18v.stockholmissa
Ruotsalaisia ottaa päähän se että jos suomalaiset heidän seurassaan puhuvat keskenään Suomea,ja kun svedut eivät sitä ymmärrä niin he aina kuvittelevat että heistä puhutaan skeidaa - tämä ottaa heitä todella päähän.
Mutta ylipäätään svedut eivät jostain syystä pidä kun suomea puhutaan.Tuohan on kuvaus mitä tapahtuu Suomessa jos kaksi ruotsinkielistä puhuu keskenään ruotsia niin suomenkieliset kuvittelevat että heistä puhutaan pahaa ja tämä tekee heidät epäluuloisiksi.
- ..totuuus
Ruotsi on vihannut suomalaisia siitä asti, kun v. 1809 Suomi meni Venäjän alaisuuteen.
Tämän ruotsalaiset kostivat Suomelle.
Suomalaiset sotalapset raiskattiin ja pahoinpideltiin ruotsalaisten kodeissa kostoksi tästä.- Ruotsi vihaa
Ja Rkp auttaa nyt suomen kielen vihaamisessa kaikin voimin Ruotsia.
Myös Sdp, esim. Lipponen ovat alkaneet Ruotsin vihahankkeeseen suomalaisia vastaan. - Lisäksi.
Eivät ruotsalaiset kovin paljoa suomalaisista pitäneet tai arvostaneet ennen Suomen menettämistäkään. Se näkyi Suomen kohtelussa.
- Niin_noI
Ruotsi haluaa yhä hävittää suomalaisuuden!
Pohjolan (kieli)politiikka menee uusiksi!
Tässä vahvaa ruotsalaisuutta vaativille yksi syy siihen, miksi näin tulee käymään:
http://www.lib.utexas.edu/maps/historical/colbeck/roman_empire_4_century.jpg
http://www.lib.utexas.edu/maps/historical/colbeck/europe_814.jpg
http://www.lib.utexas.edu/maps/historical/colbeck/europe_912.jpg
Mm. Ahvenamaan saaret, kuten suurin osa koko Pohjolaa, ovat olleet täysin suomalaisia tuhansia vuosia. Väliaikaisesti ja vain muutaman sataa vuotta ruotsalaiset ovat siellä olleet herroja.
Saaret tullaan miehittämään enemmin tai myöhemmin ja suomalaiset sen tekevät!
Ahvenanmaan kysymys liittyy kiinteästi Pohjolan (kieli)politiikkaan, eivätkä suomalaiset enää voi mitenkään hyväksyä selkeää rasismia itseään kohtaan.
Suomi alkaa olla kyllin voimakas voidakseen rauhanomaisesti] vaatia kulttuurilleen, kielelleen ja kansalaisilleen normaalin, länsimaisen kohtelun.
En haluaisi miettiä sellaista vaihtoehtoa, jossa Ruotsi, Norja ja Ahvenanmaa jatkaisivat raakaa (kieli)politiikkaansa... Vielä on kaikesta huolimatta rippeitä suomalaisista ja heidän kulttuuristaan noillakin alueilla.
Joko YLE on SVT?
HS = Röyhkeää lehtimiestaidottomuutta!
Iltalehti nyt = Pakkoruotsi aina!
Olen allerginen Närpiön tomaateille.
Sanonpa vielä yhden asian: Ahvenanmaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510392
- 816933
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445074- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724336Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161932