Täytän 2 viikon päästä 12 ja tarvisin ideoita yökyläsynttäreille. Meitä on siis yhteensä 7 ja oon aikonu ainaki laittaa musiikkia stereoista ja pari leikkiä... Tarvisin siis leikki-ideoita(ei liian lapsellisia, vaan hauskoja!) ja tekemistä. Kestävät siis yön yli joten tarvin ideoita PALJON. Kiitti ideoiden antajille :)
12v synttäreille ideoita?
Apua tarvitseva
2
144
Vastaukset
- 16v!
Sanoisin, että älkää valvoko koko yötä. Ja hieman erikoiset juhlat. Minä suosittelen sinun ikäiselle vielä päivä, lasten synttäreitä. Tuommoiset yö bileet kuuluvat yli 16v!!
- mitäsinäkiluulettiet
Harmi vaan olet väärässä. Tunnen monta eskari-kakkosluokkalaista jotka ovat pitäneet yösynttäreitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078773
- 936730
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656500Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345291Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634497- 553511
- 503355
- 513092
- 562922
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896