Lady Anki

purdell75

Hei kaikille!Olen 37 vuotias mies joka pukeutuu Pvc ja kumiasuihin,käyttää korkeita korkoja ja korsetteja,runsas meikki ja peruukki kuuluu lookkiini..TransuDomina nimeltä Lady Anki,sillä nimellä mua kutsutaan.Haluaisinkin kertoa eräästä päivästäni jolloin matkustin ensi kertaa julkisesti pukeutuneena tiukkaan Pvc asuun,fuckme-bootseihin ja korsettiin pukeutuneena,kilo pakkelia naamassa ja perukki päässä erään miehen luokse Helsingin itäpuolella.Jännitti aivan julmetusti astua paikallisjunaan täydessä tällingissä,otin muutaman harha-askeleen korkeilla koroillani.Olin melkoinen näky..Tunsin itseni rennommaksi kun kaksi kanssamatkustajaa pyysivät ottaa minusta kuvia joihin suostuin mielelläni!Kuvaussession jälkeen jatkoin matkaani kohti miesystäväni asuntoa korot kopisten ja pylly pyörien!Ihana kokemus jonka ehdottomasti haluan kokea uudelleen!Haluaisinkin kuulla teiltä mitä mieltä olette siitä kun näette Pvc-transun korkeissa koroissa ja paksu pakkeli naamassa lähestyvän sinua ja istahdan viereesi täydessä junassa?T.Lady Anki

9

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkop

ninkkö

• purdell75

Juurikin näin..

• täti moonika

Ajattelisin, että aijaa tuommoinen. Drag on jo niin tuttua, että ei se hätkähdytä.

• ???

KADUNMIES PALANNUT PALSTALLE?

• Neiti20.

Jos rehellisiä ollaan niin saisin varmaan traumat, jo kuvauksesi sai etomaan.
      Käy sääliksi lapsia jotka joutuvat sinut näkemään...

• Jos olisit kertonut käyttäväsi fukmii-virsuja, jalkarättejä ja kittiä kainaloissa, olisi luultavimmin sanonut "tiijäppätuota". Mutta et kertonut.

• Kylmät kädet

Voisinko saada sp-osoitteesi?

• kuumat jalat

• typotäti

Tarkoitit kai sm-osoitetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4632
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1504
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1403
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1226
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1132
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1018
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen