Hei kaikille!Olen 37 vuotias mies joka pukeutuu Pvc ja kumiasuihin,käyttää korkeita korkoja ja korsetteja,runsas meikki ja peruukki kuuluu lookkiini..TransuDomina nimeltä Lady Anki,sillä nimellä mua kutsutaan.Haluaisinkin kertoa eräästä päivästäni jolloin matkustin ensi kertaa julkisesti pukeutuneena tiukkaan Pvc asuun,fuckme-bootseihin ja korsettiin pukeutuneena,kilo pakkelia naamassa ja perukki päässä erään miehen luokse Helsingin itäpuolella.Jännitti aivan julmetusti astua paikallisjunaan täydessä tällingissä,otin muutaman harha-askeleen korkeilla koroillani.Olin melkoinen näky..Tunsin itseni rennommaksi kun kaksi kanssamatkustajaa pyysivät ottaa minusta kuvia joihin suostuin mielelläni!Kuvaussession jälkeen jatkoin matkaani kohti miesystäväni asuntoa korot kopisten ja pylly pyörien!Ihana kokemus jonka ehdottomasti haluan kokea uudelleen!Haluaisinkin kuulla teiltä mitä mieltä olette siitä kun näette Pvc-transun korkeissa koroissa ja paksu pakkeli naamassa lähestyvän sinua ja istahdan viereesi täydessä junassa?T.Lady Anki
Lady Anki
purdell75
9
145
Vastaukset
- jkop
ninkkö
- purdell75
Juurikin näin..
- täti moonika
Ajattelisin, että aijaa tuommoinen. Drag on jo niin tuttua, että ei se hätkähdytä.
- ???
KADUNMIES PALANNUT PALSTALLE?
- Neiti20.
Jos rehellisiä ollaan niin saisin varmaan traumat, jo kuvauksesi sai etomaan.
Käy sääliksi lapsia jotka joutuvat sinut näkemään... Jos olisit kertonut käyttäväsi fukmii-virsuja, jalkarättejä ja kittiä kainaloissa, olisi luultavimmin sanonut "tiijäppätuota". Mutta et kertonut.
- Kylmät kädet
Voisinko saada sp-osoitteesi?
- typotäti
Tarkoitit kai sm-osoitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274625Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132998Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451035Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231004PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht120824Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport39807- 37774
- 110758
- 137697