Lady Anki

purdell75

Hei kaikille!Olen 37 vuotias mies joka pukeutuu Pvc ja kumiasuihin,käyttää korkeita korkoja ja korsetteja,runsas meikki ja peruukki kuuluu lookkiini..TransuDomina nimeltä Lady Anki,sillä nimellä mua kutsutaan.Haluaisinkin kertoa eräästä päivästäni jolloin matkustin ensi kertaa julkisesti pukeutuneena tiukkaan Pvc asuun,fuckme-bootseihin ja korsettiin pukeutuneena,kilo pakkelia naamassa ja perukki päässä erään miehen luokse Helsingin itäpuolella.Jännitti aivan julmetusti astua paikallisjunaan täydessä tällingissä,otin muutaman harha-askeleen korkeilla koroillani.Olin melkoinen näky..Tunsin itseni rennommaksi kun kaksi kanssamatkustajaa pyysivät ottaa minusta kuvia joihin suostuin mielelläni!Kuvaussession jälkeen jatkoin matkaani kohti miesystäväni asuntoa korot kopisten ja pylly pyörien!Ihana kokemus jonka ehdottomasti haluan kokea uudelleen!Haluaisinkin kuulla teiltä mitä mieltä olette siitä kun näette Pvc-transun korkeissa koroissa ja paksu pakkeli naamassa lähestyvän sinua ja istahdan viereesi täydessä junassa?T.Lady Anki

9

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkop

ninkkö

• purdell75

Juurikin näin..

• täti moonika

Ajattelisin, että aijaa tuommoinen. Drag on jo niin tuttua, että ei se hätkähdytä.

• ???

KADUNMIES PALANNUT PALSTALLE?

• Neiti20.

Jos rehellisiä ollaan niin saisin varmaan traumat, jo kuvauksesi sai etomaan.
      Käy sääliksi lapsia jotka joutuvat sinut näkemään...

• Jos olisit kertonut käyttäväsi fukmii-virsuja, jalkarättejä ja kittiä kainaloissa, olisi luultavimmin sanonut "tiijäppätuota". Mutta et kertonut.

• Kylmät kädet

Voisinko saada sp-osoitteesi?

• kuumat jalat

• typotäti

Tarkoitit kai sm-osoitetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      21
      2644
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      104
      2554
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1374
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      94
      1281
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      122
      1266
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      304
      1240
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      21
      1000
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      12
      977
    9. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      969
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      60
      897
    Aihe