Näky Hevosesta

opetuslapsi1

Kun heräsin sain näyn jossa oli punaisen ruskea, komea hevonen ja se seisoi kahdella jalalla ylväänä, mitään muuta kuvassa ei ollut.

Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka. Ilm. 6:4

Sitten vessaan mennessä, pimeällä eteiskäytävällä näin kun itseni ympärillä aaltoili valoja, se kesti vain hetken mutta tämä oli neljäs kerta kun minulle on tämä käynnyt muutaman lähi vuoden aikana. En tiedä mitä se aaltoileva valo on? Onko muilla samanlaista kokemusta?

31

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea väri

Sakarjan kirjassa on punaisen ruskea hevonen 1:8 "Minä näin yöllä, katso, mies ratsasti punaisenruskealla hevosella..."

• yksin armosta

Minäkin ajattelin heti Sakarjaa. Kuudennessa luvussa puhutaan vaunuista, joita vetävät punaruskeat hevoset, ja jotka lähtevät ensin. Täytyyhän ne valjastaa, ennen kuin lähtevät...

• opetuslapsi1

Hyvä raamatun kohta tuo Sakarja, luin sen kokonaan... ja tuo hevosen asento sopisi sanassa olevaan Jumalan kiivauteen symbolisesti.

• yksin armosta

Uskoisin aaltoilevan valon liittyvän muutosprosessiisi, Hengen työhön sinussa. Itse en ole sellaista nähnyt mutta paremminkin tuntenut.

• opetuslapsi1

Jotain tällaista itsekkin se ajattelen olevan ja puhutaan myös shekinah kirkkaudesta joka on Kristuksen kirkkautta...

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Jotain tällaista itsekkin se ajattelen olevan ja puhutaan myös shekinah kirkkaudesta joka on Kristuksen kirkkautta...

Niin ja ajatteles, juuri sellaiseksi me muututaan...

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Niin ja ajatteles, juuri sellaiseksi me muututaan...

Tämä ilmiö taphtuu aina yöllä tai aikaisin aamulla kun on vielä pimeää.... joskus se on aivan kultaista valoa ja se lainehtii ja aaltoilee vain ympärilläni ja minua kohti. Tunnen kyllä myös Pyhän hengen täyteyttä ... joskus se aiheuttaa koko päiväksi vapinaa ja usein huimaa ja rinta on niin täyden tuntuinen että on vaikea hengittää, mutta ihanalla tavalla. Tuntuu kuin pakahtuisi rakkauden tunteeseen ja nämä tunteet vaihtelevat ei ne tule aina samanlaisina... Kiitos Herralle!

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Tämä ilmiö taphtuu aina yöllä tai aikaisin aamulla kun on vielä pimeää.... joskus se on aivan kultaista valoa ja se lainehtii ja aaltoilee vain ympärilläni ja minua kohti. Tunnen kyllä myös Pyhän hengen täyteyttä ... joskus se aiheuttaa koko päiväksi vapinaa ja usein huimaa ja rinta on niin täyden tuntuinen että on vaikea hengittää, mutta ihanalla tavalla. Tuntuu kuin pakahtuisi rakkauden tunteeseen ja nämä tunteet vaihtelevat ei ne tule aina samanlaisina... Kiitos Herralle!

Minullekin ovat yöt olleet mitä ihaninta aikaa, joskin niihin on välillä liittynyt sielunvihollisen hyökkäyksiä.

Mutta eräs kokemus oli jännä, kun olin lukenut 777aej:n linkissä olleen kirjoituksen, jossa kirjoittaja kuvasi näkyään/ untaan tms. Tuossa näyssä/unessa hänet vietiin taivaaseen ja hänelle näytettiin puhdistus- ja muutosprosessia, joka on meissä käynnissä. Häneen laitettiin jotain kovaa ainetta, jotain puuterimaista jne, ja ne kaikki tuntuivat hänessä hiukan erilaisilta ja tuoksuivatkin erilaisilta.

No, ei mennyt kauaa, kun minä heräsin Herran läheisyyteen ja aivan selvästi minuun laitettiin se suorakaiteen muotoinen kiinteä pala. Tunsin, kun se laskettiin suoraan rintaani rintalastan kohdalle. En nyt muista, annoinko Jumalalle luvan toimia, vai tapahtuiko tämä suoraan. Odottelin, mitä tapahtuisi, ja tunsin sen palan alkavan sulaa. Tunsin myös, kun se kulki suonissani. Se meni siis verenkiertoon!

Kaikkea tämmöistä ihmeellistä on tapahtunut.

Tuosta kirkkaudesta tuli mieleeni, kun useampi vuosi sitten, kun kyselin Herran paluusta ja vahvistusta asialle, niin heräsin keskellä yötä... Näin niin kuin todellista unta, jossa olin itsessäni, mutta näin olevani hohtavan kirkas ja puhuin englantia... Olin nousemassa kirkkaana Herraa vastaan huoneessani, kun yhtäkkiä heräsin tähän näyn todellisuuteen ja aloin terävällä järjellä analysoimaan tilannetta ja päätin painaa mieleeni sanomani - sillä seurauksella, että näky tai uni päättyi siinä hetkessä. Kyllä olin harmissani. En siis todellakaan tiedä, mitä puhuin, mutta näky oli voimakas, ja se, mikä siitä jäi vaikuttavimpana mieleen, oli se varmuus, jolla puhuin. Kaikki anteeksipyytelevyys ja epävarmuus oli tiessään. Oli jäänyt vain puhdas totuus - ja varmuus ja ilo! Se lohdutti minua pitkän aikaa.

• opetuslapsi1

Minäkin koin pari viikkoa sitten todentuntuisen unen. Näin jotain kirjeitä, ehkä olivat rukouksia. Sitten koin olevani ilmassa vuoteeni yllä ja pian laskeuduin takaisin. Yritin kohota käsiä kohottamalla itse omin avuin mutta en onnistunut. seuraavaksi koin että jotkin, enkelit? Kohottivat oikeaa jalkaani sitten molempia käsiäni ja yritin katsoa käsiä jotka touhusivat ympärilläni. Näin kädet, pitkän omaiset sormet ja aivan kuin sormia olisi ollut vain neljä... sitten näin antiikin vaatteisiin puketuneen pitkän miehen jolla oli parta oikealla puolella vierelläni ja hänen päänsä oli tyynyni takana ja hän oli suojelevasti vierelläni. Kysyin kuka hän on, mutta hän ei vastnnut. Se ei ollut pelottavaa mutta olin jonkun aikaa hämilläni, oli niin toden tuntuista... En tiedä mitä minulle tehtiin tai mihin valmisteltiin mutta vastaukset tulee aikanaan. Minullakin on näitä kokemuksia...

• yksin armosta

Jäin miettimään ja tutkailemaan tuota punaruskeaa hevosta. En ole ikinä ymmärtänyt noita ratsastelevia miehiä, mutta nyt luulen, että sain jotain. Nuo vaunut taas olen monestí kokenut tietyllä tavalla, mutta nyt sain niihinkin uutta näkökulmaa.

Nimittäin, vaunuista sanotaan selvästi (Sak. 6:4), että "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä."

Missä muualla puhutaan näin? Ilm.7:1: "Sen jälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun."

Ilmestyskirjassa tämän yhteydessä kerrotaan Israelin 12 heimon 144 000 merkitsemisestä sekä suuresta pelastettujen joukosta taivaassa.

Sakarjassa jatketaan Herran temppelin rakentamisella ja Joosuan kruunaamisella. Sakarja 6:13: "Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä." Toinen käännös (ja hallussani olevani engl. kielinen käännös) puhuu kahdesta ihmisestä: "Pappi on seisova hänen valtaistuimensa vieressä, yksimielisinä he toimivat toinen toisensa rinnalla."

Oletan kyseessä olevan kaksi todistajaa, jotka johtavat Herran temppelin (ihmisten sydänten ja mielen) rakentamista Israelin keskuudessa suuren ahdistuksen aikana.

Myrttilaakson ratsastajat (Sak.1) kuljeskelevat ympäriinsä ja vastaavat kaikkialla olevan yhä hiljaista. Samalla odotetaan Jerusalemin ja Juudan armahtamista. Herra lupaa näin käyvän: "..Minun temppelini rakennetaan sinne..".

Hiljaista on myös seitsemänessä sinetissä: Ilmestyskirja:
      8:1 "Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä." Tuon hiljaisuuden jälkeen alkavat trumpetit soida, ja Jumalan tuomiot lankevat maan päälle.

On merkille pantavaa, että useimpien profetioissa, jotka tällä hetkellä profetoivat, näyttäisi olevan niin, että sinetit ovat jo avatut tähän seitsemänteen saakka. Sen vuoksi poikalapsen ylöstempaus olisi jo määrätty, megajäristys (kuudes sinetti) "laskettu irti" ja nyt mahdollisesti tämä seitsemäs. Eli Jumala tekisi työtä niin, että kaikki todellakin on nähtävissä ja kuultavissa vain elämällä lähellään, aivan liki, ja katumalla tosissaan syntejään ja pyytämällä Jumalaa avaamaan silmät ja korvat ja tekemään valmiiksi tuloaan varten. Kun megaquake tapahtuu, se on monille viimeinen hetki - kuolo kolkuttaa.

Yhtäkkisestä tuhosta on annettu lukemattomia profetioita, ja ymmärrän kyseessä olevan aivan pian tapahtuva maanjäristys ja myös sen jälkeiset suuret tuhot (Ilm.8,9). Ihmiskuntaa jää jäljelle huomattavasti vähemmän, ja näissä hetkissä antikristus saa mahdollisuutensa. Samaan aikaan Jumalalla on kuitenkin omat suunnitelmansa, ja ne, jotka eivät ole päässeet ylöstempaukseen, ja ovat Jumalan Israelia, saavat mahdollisuuden pelastua antikristuksen vainoista.

Godshealerilla on vakava profetiarypäs pakenemisesta niille, jotka synnyttävät poikalapsen - tulva (mahdollisesti järistyksien aiheuttamat tsunamit - vai vain /lisäksi antikristuksen vainot?) (Ilm.12:13-16).

http://www.youtube.com/watch?v=eTiMM_H1FL4

https://www.youtube.com/watch?v=1MEZlwgdTfQ

Luultavasti tulee aika, jolloin vain kaksi todistajaa voivat olla julkisesti liikkeessä - tosin heidän palvelutyönsä tulee koskettamaan koko maailmaa, ja kantamaan hedelmää siellä, missä Jumala näkee sen hyväksi.

Vakavia aikoja elämme, käänny Herran puoleen, tosissasi, sillä koskaan ei tiedä, mikä päivä tai hetki voi olla viimeinen. Herra rakastaa Sinua. Hän ei halua,että elämäsi kuluu turhaan.

• yksin armosta

Jatkaisin vähän tästä perustuen omaan tämänhetkiseen ymmärrykseeni asioista sekä ottaen huomioon niitä profetioita, joiden koen olevan Jumalan Hengestä syntyneitä (Jumalan asettamien ihmisten julkituomia).

Jeesus sanoo, että niin kuin salama, on Hänen tulonsa. Silloin toinen otetaan ja toinen jätetään. Tämä poikalapsen tempaus tapahtuisi Ilm.8:5, ottaen huomioon, että sinetti, eli ylöstempauksen optio olisi avattu jo aiemmin.

Nyt mahdollisesti avattu seitsemäs sinetti olisi äänettömyys, joka kestää noin puoli hetkeä, ja jonka jälkeen pasuunat (trumpetit) jaetaan. Ennen trumpetteja Jumala haluaa tuoksutella Pyhien rukouksilla, esim. sillä, kuinka me rakastamme Häntä ja haluamme, että Hän tulee hakemaan meidät, tahdomme olla yhtä Hänen kanssaan, rakastamme Häntä yli kaiken, jättäen kaiken muun. (Tämä on Hänen sydämensä halu: tulla yhdeksi kanssamme!) On loogista, että silloin Hän tulee noutamaan morsiamensa.

Seitsemänteen sinettiin liittyvä hiljaisuus on mainittu ratsastajien yhteydessä Sak.1. Kun näin Jeesus on tulossa hakemaan morsiamensa (ilm 8:5), Hän samalla lupaa ilmestyä myös Jerusalemille ja Juudalle (Sak.1:12-17) Tämä tapahtuu suuren ahdistuksen yhteydessä.

Seitsemännen sinetin avaamista puoltavat mm. Godshealerin viime päivien profetiat Hear the trumpet, hear the trumpet, First trumpet blows. Noissa profetoissa annetaan niille ihmisille toivo, jotka kuulevat ensimmäisen trumpetin puhaltavan, että viimeisen trumpetin jälkeen koittaa vapautus. Ensimmäinen trumpetti (pasuuna) on rakeita ja tulta, kuulostaa hyökkäykseltä Israelin maahan Hes.38. (Edeltää maanjäristys, joka muistuttaa hyvin paljon kuudennen sinetin maanjäristystä - joka taas edeltää tai on lähes yhtäaikainen ylöstempauksen kanssa.)

Pointti tässä on se, että Jeesuksen tulo morsiamelleen on todella lähellä. Hän vie omansa kotiin, ja aloittaa työnsä niiden keskuudessa, jotka jäävät ja tulevat vielä Hänen omikseen. Osa löytää Jeesuksen Messiaanaan, osasta tulee häävieraita, moni kokee marttyyrikuoleman.

Kun morsian, joka on valmistautunut, on temmattu, alkaa liitto Israelin kanssa toimia. Godshealerillä - ja muilla - on useita vaikuttavia profetioita mm. liitonarkin laskemisesta (tietenkin kuvainnollisesti) alas samalla, kun meidät temmataan ylös. On kuitenkin muistettava, että ajat tulevat olemaan kamalat. Kukaan maan päälle jäävä ei tule selviytymään helpolla.

Kannattaa rukoilla nyt Jeesusta, Messiasta, ja veren puhdistusta elämän ja sielun jokaiselle osa-alueelle, ja pukeutua (pyytäen näin rukouksessa) Jumalan sota-asuun: pelastuksen kypärään, vanhurskauden haarniskaan, totuuden vyöhön, alttiuden kenkiin, uskon kilpeen ja Hengen miekkaan. Pyydä Jumalan Henkeä Jeesuksen veren tähden pukemaan sinut tuohon sota-asuun ja tekemään valmiiksi tuloaan varten.

• opetuslapsi1

Niin, tämän aamun näyt vahvistaa tuota. Otsikolla; Herran vahva viesti. Mitä mieltä olet siitä? Minusta se oli todella vahva viesti jopa profetaalinen mutta se kytkeytyy täysin siihen sanaan minkä Herra antoi, muuten sitä on vaikea ymmärtää. se oli todella täsmä sanaa näkyyn nähden.

• yksin armosta

Tätä tarkoitit:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11198996

Kyllä tuo on vahvaa ilmestystä ja sanaa. Joka ei Herraa etsi totisella sydämellä nyt, kun on aika, joutuu ihmisten ja Herran edessä suureen häpeään ja saa kovan kohtalon. "Hedelmistään heidät tunnetaan" Onneksi, vaikka tuottaisimme pilaantunutta hedelmää, Jeesuksen veri ja Golgatan työ voi muuttaa kaiken. Se vaatii kuitenkin nöyrtymistä ja oman hedelmän tunnistamista.

Jeesuksen armo on suunnaton, mutta ei aukene ylpeälle sydämelle. Siksi meidän on pyydettävä nöyryyttä, Herran mielenlaatua. Itsessämme kun olemme aina ylpeitä ja omahyväisiä.

Tärkeintä on Herralle, että me k ä ä n n y m m e Hänen puoleensa. Oma yrittäminen on aina saastaista. Paraskin hurskautemme on kuin saastainen vaate Hänen edessään. Ainoastaan Jeesuksen voimassa ja Hänen elämässään pärjäämme. Siksi Jeesus tuli - täyttääkseen meidät kaikki Hengellään päästäksemme Isän kotiin - jo nyt, ja lopullisesti taivaassa.

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Tätä tarkoitit:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11198996

Kyllä tuo on vahvaa ilmestystä ja sanaa. Joka ei Herraa etsi totisella sydämellä nyt, kun on aika, joutuu ihmisten ja Herran edessä suureen häpeään ja saa kovan kohtalon. "Hedelmistään heidät tunnetaan" Onneksi, vaikka tuottaisimme pilaantunutta hedelmää, Jeesuksen veri ja Golgatan työ voi muuttaa kaiken. Se vaatii kuitenkin nöyrtymistä ja oman hedelmän tunnistamista.

Jeesuksen armo on suunnaton, mutta ei aukene ylpeälle sydämelle. Siksi meidän on pyydettävä nöyryyttä, Herran mielenlaatua. Itsessämme kun olemme aina ylpeitä ja omahyväisiä.

Tärkeintä on Herralle, että me k ä ä n n y m m e Hänen puoleensa. Oma yrittäminen on aina saastaista. Paraskin hurskautemme on kuin saastainen vaate Hänen edessään. Ainoastaan Jeesuksen voimassa ja Hänen elämässään pärjäämme. Siksi Jeesus tuli - täyttääkseen meidät kaikki Hengellään päästäksemme Isän kotiin - jo nyt, ja lopullisesti taivaassa.

Tuli mieleeni nuo enkelit jotka pitivät kiinni neljästä tuulen suunnasta... viime viikolla näyssä näin kaulakorun joka oli neliön muotoinen ja roikkui riipuksessaan kulmastaan. (neljäkulmaa) Olen nähnyt tämän muodon ennenkin näyissäni ja olen miettinyt sitä ja aina minulle tulee noista neljästäkulmasta mieleen ne neljä tuulen suuntaa...

• 177199
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Tuli mieleeni nuo enkelit jotka pitivät kiinni neljästä tuulen suunnasta... viime viikolla näyssä näin kaulakorun joka oli neliön muotoinen ja roikkui riipuksessaan kulmastaan. (neljäkulmaa) Olen nähnyt tämän muodon ennenkin näyissäni ja olen miettinyt sitä ja aina minulle tulee noista neljästäkulmasta mieleen ne neljä tuulen suuntaa...

Ylipapilla oli rintakilpi, joka oli kiinnitetty neljällä nauhalla, neljästä eri kulmasta.

Hesekielin näyssä, Jeesus on neljän olennon keskellä, ikäänkuin viides.

Eli, NELJÄ ON YKSI. Jumalan eräs luku on Neljä.

• filadelfi

Sak.6:12-13 kerrotaan Vesan (Kristuksen) rakentavan, (Hes.40) Jerusalemin pohjoispuolelle sijoittuvan Herran temppelin, Joosua oli ennusmerkin mies; Sak.3:8.

Koin viime yönä unessa kahden edellä juoksijahevosen välissä järven jään ylityksen saaren etelärannalle jonne jäimme eväinemme odottamaan jään vahvistumista ja muiden tuloa.
      Hevosten komea astunta oli pelottoman nopeaa (Job.39:22–25), kuulin rannalle jäävien puheet jään mahdollisesti pettävän.

Olen kuullut hevosen vaistoavan jatkamasta ja tunnistavan lumenkin alla olevan heikon jään.

• yksin armosta

Olipa upea kohta tuo Job noista hevosista!

Uskon niiden kuvaavan kahden todistajan palvelutyötä Jeesuksen määrämänä aikana. Jeesus on tietenkin meidän rakentajamme, mutta kannattaa muistaa, että mitä enemmän Hän saa sijaa meissä, sitä enemmän Hän pystyy tekemään meidän kauttamme. Hänen elämänsä, Hänen työnsä meissä ja meidän kauttamme.

• opetuslapsi1

Todella osuva tuo Jobin kohta näkyyn. Hevonen seisoi kuin heinäsirkka kahdella jalalla ja niin valmiina, kuin sotaan lähtöön ja tuo Sakarjan kohta vesasta tuli minulle yhteen aikaan melkein jatkuvasti, olisiko ollut n. 1 vuosi sitten....

• ddddd

Onko aamulla lehmien vuoro?

• yksin armosta

Jatkan tähän. 4.7. näin unen, jossa olin saanut selityksen opetuslapsi1:n hevosnäkyyn ja myös "iso valkoinen muinainen hevonen" - uneen. Olin ollut unessa pois palstalta jonkin aikaa, ja sanomani varmistukseksi katsoin suuresta ruutuvihosta (kuvasi profetiapalstaa), millaisia viestejä oli tullut poissaollessani. Täsmälleen samana päivänä olo opetuslapsi1:ltä tullut viesti ja piirros: "Suuri hevonen, vahva kuin härkä". Kuvassa oli piirrettynä takaapäin hevonen, joka veti kyntöauraa tai vaunua. Tuo vaunu ei näkynyt kokonaan, vaan puolikaaren muotoisena sivun alaöaidassa. Riemuissani kirjoitin op.lapselle: "Nyt minulla on sinulle ilmoitettavaa: hevonen on Istael tai osa Israelia!"

Merkille pantavaa oli, että päivämäärä, jolloin op.1 oli kuvan laittanut, oli olevinaan täsmälleen nyt oleva päivä. Päivämäärä oli 15.1. -Miksi siis päivän heitto tähän aloituksen näkyyn? En tiedä.

• yksin armosta

Jes. 60:1-4,59:14

• yksin armosta
        yksin armosta kirjoitti:

Jes. 60:1-4,59:14

Väärä raatunkohta, vaikka hyvä sekin!

Jes. 62:1-4, 59:14

• yksin armosta
        yksin armosta kirjoitti:

Väärä raatunkohta, vaikka hyvä sekin!

Jes. 62:1-4, 59:14

Kirjoitan nykyään puhelimesta, siksi enemmän kirjoitusvirheitä ja raamatunkohtia en jaksa kirjoittaa auki... Sorry! :)

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Kirjoitan nykyään puhelimesta, siksi enemmän kirjoitusvirheitä ja raamatunkohtia en jaksa kirjoittaa auki... Sorry! :)

Ihana ja hämmästyttävä uni sinulla, yksin armosta. Näkee taas kerran kuinka Herra on antanut meille yhteyden, kiitos siitä! Hallelujah!
        Luin nuo raamatun kohdat ja luvut kokonaisuudessaan ja olivat kauniit ja rakkaudelliset, kaiken keskellä... ja myöskin lohduttavat, etenkin tuo luku 62 puhutteli. Tunsin myös nyt tuon Hesekielin tärkeyden jota viime päivinä on annettu ja olen kuullut että muutkin ovat tänäpäivänä puhuneet Hesekielistä.
        Näen nyt selvästi tuon hevosen, mietin silloin sen väriä, ruskea kuin synti, mutta nyt ymmärrän, ruskea hevonen on Israel ja seisoo uhmakkaana ja sen väri on Israelin kansan synti kun se oli uppiniskainen Jumalalle. Mutta me emme tuomitse heitä, siunaamme vaan ja Jumala hoitaa tuon tuomio puolen... kaikki todella on toteutumassa... Ylkä todella on tulossa! Oletteko valmiit?

• opetuslapsi1
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Ihana ja hämmästyttävä uni sinulla, yksin armosta. Näkee taas kerran kuinka Herra on antanut meille yhteyden, kiitos siitä! Hallelujah!
        Luin nuo raamatun kohdat ja luvut kokonaisuudessaan ja olivat kauniit ja rakkaudelliset, kaiken keskellä... ja myöskin lohduttavat, etenkin tuo luku 62 puhutteli. Tunsin myös nyt tuon Hesekielin tärkeyden jota viime päivinä on annettu ja olen kuullut että muutkin ovat tänäpäivänä puhuneet Hesekielistä.
        Näen nyt selvästi tuon hevosen, mietin silloin sen väriä, ruskea kuin synti, mutta nyt ymmärrän, ruskea hevonen on Israel ja seisoo uhmakkaana ja sen väri on Israelin kansan synti kun se oli uppiniskainen Jumalalle. Mutta me emme tuomitse heitä, siunaamme vaan ja Jumala hoitaa tuon tuomio puolen... kaikki todella on toteutumassa... Ylkä todella on tulossa! Oletteko valmiit?

ps. tuota päivämäärää minäkin jäin ihmettelemään.... =)

• yksin armosta
        yksin armosta kirjoitti:

Olen siis taas mokannut - sen siitä saa, kun kirjoittaa väsyneenä! Toinen raamatunkohta kuuluisi olla 60:14 - meniköhän jo oikein?!

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Olen siis taas mokannut - sen siitä saa, kun kirjoittaa väsyneenä! Toinen raamatunkohta kuuluisi olla 60:14 - meniköhän jo oikein?!

Suodaan anteeksi, onneksi noita virheitä tulee kaikille. =)
        Ja hyvä oli tuo 60 lukukin, jae 14 ja luin sen kyllä kokonaan, niin ihanaa sanaa oli ja edelleen teemaan sopivaa.

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Suodaan anteeksi, onneksi noita virheitä tulee kaikille. =)
        Ja hyvä oli tuo 60 lukukin, jae 14 ja luin sen kyllä kokonaan, niin ihanaa sanaa oli ja edelleen teemaan sopivaa.

Kyllä kyllä, rakas op.lapsi! Ihania ovat Raamatun luvut. Taidanpa mennä taas aurinkoa ottamaan... :) Ihania kesäpäiviä!!

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Kyllä kyllä, rakas op.lapsi! Ihania ovat Raamatun luvut. Taidanpa mennä taas aurinkoa ottamaan... :) Ihania kesäpäiviä!!

Kiitos, samoin! =)

• Tuhkimotarinan väri

Hevonen irtaallisena herätti suurta pelkoa, koimme sen näkyvä, laitostumisen ja syrjinnän aiheuttamaa Kärsimysongelmaa Vapaudesta.
      -Niin, se on hänen toimitaan: Saatanan.
      Hän on kuin posti pelkästä Kuoleman Lähettiläästä, nimeten jopa tuhkimotarinaa aikuisesta miehestä, ihmisen lapsen mielestä.
      Se oli todella järkyttävä kokemus, josta ei voinut loukkaantumisesta tai yksityis-elämään pyydetystä yksityisestä hengellisestä avusta, aivan kaikkea oikeuttamaan, edes keskustella, niin järjetön oli voima, valheellisen todellisuuden kuplasta, itsekkyydestä. Odottaen
      - Avoimena taivaankannen alla se oli suurten ja laajojen väestön absurdin, joukkoharha tekemistä, tuhkaa taivaankannen alla, lupausta Jumalasta, odottaen helpotusta, samanaikaisesti vain luoden tuskaa.

• Maailma Jumalan

4. Mooseksen kirja 2: 45-46
        " Katselmuksesta suvuittain laskettuja isralelilaisia, kaksikymmenvuotiaita tai sitä vanhempia sotakelpoisia Isralein miehiä, oli kaikkiaan 603 550."
        Puolustautumisesta ei voi hakea turvallisuutta ihmistä eri-arvoistaen.

Korjaus 4. Moos. 1: 47 ja 50
        47. Leeviläisiä ja heidän sukujaan ei otettu lukuun väenlaskussa.
        50. Heidän tulee palvella pyhäkössä ja asua leirissä sen ympärillä.
        54. Israelilaiset tekiviät kaiken sen käskyn mukaisesti, jonka Herra oli Moosekselle antanut.
        Kiduttaminen tunnistautumatta, tunnistetun Jumalan kansan, ihmisen lapsen joukkoon, oli sairaalloisuutta, epätäydellisestä ja harhasta, saada lupa asettaa toinen ihminen asemastaan kärsimykseen eteensä. Se ei ollut aitoa, vaan kivun tuottamista, sen oikeuttamista.
        Erottamatta näin syvässä mielenvammassa ja harhaisuudessa oikeata ja väärää, täysin hahmottomasti, ja näin väestöä katastrofiin ajamalla, tuottamalla vain peruuttamatonta raivoa ja vihaa, väkivaltaa samanaikaisesti, kaiken luvatun maan, Jumalan maailman ja onnen, sijasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      80
      4727
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      219
      4626
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2398
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2386
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      60
      2326
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      68
      2161
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1886
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1537
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1348
    10. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1328
    Aihe