Mielenkiintoinen matchup tässä!
Belanger parempi kukistamaan nopeasti vastustajan.
Orrilla kovempi isku.
Teknisesti aika tasaväkisiä.
Iskukestävyys Orrilla parempi.
Belanger ei putoa niin helposti jäihin iskusta.
Erä1=Selvä voitto Belanger joka sai kätensä nopeasti toimimaan ja eliminoi Orrin joka osui muutaman kerran hyvin Kennyyn mutta Kenny murjoi hänet jäihin
Erä2=Tyrmäysvoitto Belanger joka äkkiä pudotti Orrin
Erä3=Selvä voitto Orr joka pitkässä matsissa väsytti Belangerin, se oli järkevä taktiikka tätä miestä vastaan
Erä4=Niukka voitto Orr joka edelleen väsytti heikosta kestävyydestään tunnetun Belangerin ja sai enemmän iskuja sisään, etenkin lopussa kun Belanger antoi hieman periksi
Erä5=Tasapeli kehnossa matsissa jossa painittiin
Erä6=Tasapeli painimatsissa
Erä7=Selvä voitto Orr joka väsytti vastustajansa ja piti hänen kätensä aisoissa
Erä8=Tasapeli paini-ja sitomismatsissa
Erä9=Niukka voitto Belanger joka osui paremmin tasaväkisessä matsissa
Erä10=Tasapeli matsissa jossa he kaatui jäihin heti koska Belanger puski Orrin alas ja kaatui myös itse
Voitot meni tasan mutta Belanger voitti sarjan koska mm tyrmäsi Orrin ja selvä voitto sekä niukka voitto vastaan Orrin kahta selvää voittoa ja niukkaa voittoa.
Colton Orr vs Ken Belanger
juha82friikki
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440