Peat on parempi iskemään kun taas Vukota on vahvempi.
Matchup ei oikein toimi Peatille.
Erä1=Tasapeli kehnos matsis jossa Vukota paini nopeasti Peatin jäihin parin lähetetyn iskun jälkeen mut ei ansainnu voittoa
Erä2=Tasapeli jossa Vukota jälleen suoritti ns bodyslammin
Erä3=Tasapeli matsissa jossa sidontaa ja jotain iskemistä mut ei mitään aktviivistä ilotulitusta.
Erä4=Niukka voitto Vukota joka fysiikallaan löi Peatin tässä ja paini hänet nopiaa jäihin
Erä5=Niukka voitto Vukota joka paini Peatin kanssa ja lähietäisyydeltä sai joitain alakoukkuja vartaloon ja leukaan ja Peat vastasi joillain noogieiskuillaan mut Vukota lähetti ainota ns telling iskut
Erä6=selvä voitto Peat joka sai kätensä toimimaan hyvin ja antoi monia nopeita ja hyviä iskuja Vukotaan joka ei saanu kunnolla edes vastausta aikaan
Erä7=Tasapeli painimatsissa
Erä8=Tasapeli heikossa matsissa jossa Vukota painit Peatin jäihin melkein heti ku hanskapari putosi jäihin
Erä9=niukka voitto Vukota joka jäätävällä fysiikallaan piti Peatin aisoissa, ei itse lähettäny montakaan iskua mut teki tarvittavan eikä Peat saanu kättänsä vapaaksi
Erä10=Tasapeli kehnossa matsis jossa sidontaa ja nopea takedown Vukotan toimesta
Stephen Peat vs Mick Vukota
juha82friikki
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440