Peat on parempi iskemään kun taas Vukota on vahvempi.
Matchup ei oikein toimi Peatille.
Erä1=Tasapeli kehnos matsis jossa Vukota paini nopeasti Peatin jäihin parin lähetetyn iskun jälkeen mut ei ansainnu voittoa
Erä2=Tasapeli jossa Vukota jälleen suoritti ns bodyslammin
Erä3=Tasapeli matsissa jossa sidontaa ja jotain iskemistä mut ei mitään aktviivistä ilotulitusta.
Erä4=Niukka voitto Vukota joka fysiikallaan löi Peatin tässä ja paini hänet nopiaa jäihin
Erä5=Niukka voitto Vukota joka paini Peatin kanssa ja lähietäisyydeltä sai joitain alakoukkuja vartaloon ja leukaan ja Peat vastasi joillain noogieiskuillaan mut Vukota lähetti ainota ns telling iskut
Erä6=selvä voitto Peat joka sai kätensä toimimaan hyvin ja antoi monia nopeita ja hyviä iskuja Vukotaan joka ei saanu kunnolla edes vastausta aikaan
Erä7=Tasapeli painimatsissa
Erä8=Tasapeli heikossa matsissa jossa Vukota painit Peatin jäihin melkein heti ku hanskapari putosi jäihin
Erä9=niukka voitto Vukota joka jäätävällä fysiikallaan piti Peatin aisoissa, ei itse lähettäny montakaan iskua mut teki tarvittavan eikä Peat saanu kättänsä vapaaksi
Erä10=Tasapeli kehnossa matsis jossa sidontaa ja nopea takedown Vukotan toimesta
Stephen Peat vs Mick Vukota
juha82friikki
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146