Mielenkiintoinen kaksikko tässä.
Laus oli kaksikosta heikompi mutta tämä matchup suosii kyllä Lausia.
Erä1=Tyrmäysvoitto Laus jossa kumpikin isku lujaa mut Laus odotti oikeaa saumaa niitata Bostonin pugilisti jäihin
Erä2=Selvä voitto O'Reilly jossa hän nopeasti iskutulvallaan sai Lauserin jäihin kun Lauser ei saanu kunnolla osumia eikä montaa iskua heitettyä
Erä3=Tyrmäysvoitto Laus joka otti iskuja itseensä kuten aina mut sai sen täydellisen iskun joka pudotti O'Reillyn
Erä4=Selvä voitto O'Reilly joka sai Lausiin enemmän osumia keskipitkässä matsissa, Laus tällä kertaa veti huteja mut OReilly piti Lausin lähietäisyydellä enemmän
Erä5=Tasapeli viihdyttävässä matsissa jossa iskettiin eikä painittu
Erä6=Niukka voitto Laus joka sai paremmat iskut sissään matsissa jossa oli teknistä toimintaa ja suoraa toimintaa
Erä7=Tasapeli kehnossa painimatsissa
Erä8=Tyrmäysvoitto Laus yhdellä iskulla, se oli KO
Erä9=Niukka voitto O'Reilly joka sai enemmän osumia ja piti Lausin kädet sidottuina, mut Laus heitti muutaman kovan iskun vastauksena
Erä10=Tasapeli matsissa jossa muutamat tiukat iskut iskettiin mut ei osuttu ja molempi herroista meni jäihin
Paul Laus vs Terry O'Reilly
juha82friikki
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146