Mulvey on unohdettu nimi, tosi vanha tappelija 70-luvulta ja erittäin aliarvostettu.
Erä1=selvä voitto Domi joka sai Mulveyn karuselliinsa
Erä2=Yhdenmukainen voitto Mulvey joka takoi todella Domin ojennukseen, koulutti tätä kuin räsynukkea
Erä3=Tasapeli hyvässä matsis jossa iskettiin puolin ja toisin, oli lähietäisyydeltä kamppailua ja toisista kauempana kamppailua joka toimi paremmin Mulveylle kun taas lähietäisyydeltä Domi sai joitain alakoukkuja sisään
Erä4=Niukka voitto Domi joka lähietäisyydellä otteli isompansa vastaan, sai joitain alakoukkuja mut osa ei osunut kohteeseen, Mulvey oli vastaamassa joillain niskalyönneillä
Erä5=selvä voitto Mulvey joka horjutti osittain Domin poist tasapainosta iskuillaan, se oli vahvaa näytöstä Mulveylta
Erä6=Selvä bvoitto Mulvey, toisinto
Erä7=Tasapeli paskassa painimatsissa
Erä8=Niukka voitto Domille karusellityylisessä matsissa jossa Domi sai joitain heilureita osumaan hyvin
Erä9=Tasapeli sitomismatsissa
Erä10=Niukka voitto Mulvey joka sai parempia iskuja sisään kun äijät otteli lähietäisyydellä toisiinsa nähden
Paul Mulvey vs Tie Domi
juha82friikki
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146