Mulvey on unohdettu nimi, tosi vanha tappelija 70-luvulta ja erittäin aliarvostettu.
Erä1=selvä voitto Domi joka sai Mulveyn karuselliinsa
Erä2=Yhdenmukainen voitto Mulvey joka takoi todella Domin ojennukseen, koulutti tätä kuin räsynukkea
Erä3=Tasapeli hyvässä matsis jossa iskettiin puolin ja toisin, oli lähietäisyydeltä kamppailua ja toisista kauempana kamppailua joka toimi paremmin Mulveylle kun taas lähietäisyydeltä Domi sai joitain alakoukkuja sisään
Erä4=Niukka voitto Domi joka lähietäisyydellä otteli isompansa vastaan, sai joitain alakoukkuja mut osa ei osunut kohteeseen, Mulvey oli vastaamassa joillain niskalyönneillä
Erä5=selvä voitto Mulvey joka horjutti osittain Domin poist tasapainosta iskuillaan, se oli vahvaa näytöstä Mulveylta
Erä6=Selvä bvoitto Mulvey, toisinto
Erä7=Tasapeli paskassa painimatsissa
Erä8=Niukka voitto Domille karusellityylisessä matsissa jossa Domi sai joitain heilureita osumaan hyvin
Erä9=Tasapeli sitomismatsissa
Erä10=Niukka voitto Mulvey joka sai parempia iskuja sisään kun äijät otteli lähietäisyydellä toisiinsa nähden
Paul Mulvey vs Tie Domi
juha82friikki
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470