The Human Race

siitä niin

http://www.gutenberg.org/ebooks/41849

Evokki tuskin uskoo, mutta menneisyyteen juuttuneelle kretulle tämä saattaa olla hyödyllistä tai huvittavaa. Tuon kirjan aikoihin ei nykymallin mukaisia evokkeja eikä kretuja vielä ollut.

16

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistoon

      Kreationismin vastainen harha-oppi. Miksi laitat näitä tänne kreationismin tiedepalstalle?

    • Hehhehhe

      "Evokki tuskin uskoo, mutta menneisyyteen juuttuneelle kretulle"

      Kretutko menneisyyteen jumittuneita? Siis ihan vakavissasikos oot? Kuulostaa nimittäin pahasti siltä, että projektoit omia tuntemuksiasi minuun.

      • siitä niin

        Jaa, tunteiden projektoiminen on uusin "tieteellinen argumenttisi". Älä nyt kuitenkaan ihan päiväkausia rupea sitä hokemaan.

        Jos kretut eivät ole jumittuneet menneisyyteen, miksi he kaivavat jatkuvasti sitä yhtä sadan vuoden takaista juttua haudastaan?


      • Projektio projisoidaan, eikä projektoida.


      • Epäjumalienkieltäjä

        "Kretutko menneisyyteen jumittuneita?"

        Te kopioitte dogminne noin 2500 vuotta vanhasta myytistä. Kyllä te olette pahasti menneisyyteen jumittuneita.


    • siitä niin

      Miksi kutsut Uskonnot ja uskomukset -nimikkeen alla olevaa palstaa tiedepalstaksi?

      Miksi kretut jatkuvasti puhuvat tällä palstalla evoluutiosta eikä heitä saa kirveelläkään puhumaan kreationismista?

      Miksi heIvetissä tuhlaan aikaani tällaiseen?

      • tuohtunnu

        Evokkitutkijoiden moraalittomuus on pöyristyttävää.


      • jcjcjcjcjcjcjcjcjcjc
        tuohtunnu kirjoitti:

        Evokkitutkijoiden moraalittomuus on pöyristyttävää.

        Et sitten sinäkään halua puhua kreationismista vaikka kreationismipalstalla ollaan. Voisitko antaa muutaman esimerkin moraalittomista evotutkijoista?


      • tuohtunnu
        jcjcjcjcjcjcjcjcjcjc kirjoitti:

        Et sitten sinäkään halua puhua kreationismista vaikka kreationismipalstalla ollaan. Voisitko antaa muutaman esimerkin moraalittomista evotutkijoista?

        Charles Darwin
        Richard Dawkins
        Molok Horritus.et cetera.


      • jcjcjcjcjcjcjcjcjcjc
        tuohtunnu kirjoitti:

        Charles Darwin
        Richard Dawkins
        Molok Horritus.et cetera.

        Perustele, niin nähdään mitä olet ymmärtänyt väärin.


      • tuohtunnu
        jcjcjcjcjcjcjcjcjcjc kirjoitti:

        Perustele, niin nähdään mitä olet ymmärtänyt väärin.

        Kaikki todisteet puuttuvat!
        Jos olet eri mieltä, kerro edes yksikin täysin varma reaalidokumentoitu todiste.
        Tulkintoja eikä oletuksia ei hyväksytä todisteiksi.


      • jcjcjcjcjcjcjcjcjcjc
        tuohtunnu kirjoitti:

        Kaikki todisteet puuttuvat!
        Jos olet eri mieltä, kerro edes yksikin täysin varma reaalidokumentoitu todiste.
        Tulkintoja eikä oletuksia ei hyväksytä todisteiksi.

        Todisteet mistä? Tällä palstalla puhutaan kreationismista; mene jonnekin muualla pälpättämään "evotutkijoiden" moraalittomuudesta.


      • tuohtunnu kirjoitti:

        Evokkitutkijoiden moraalittomuus on pöyristyttävää.

        Hmm, jos vaikka sinun mielestäsi näiden "evokkitutkijoiden" moraalissa olisikin toivomisen varaa - eli ei sinusta noudata samaa moraalia kuin sinulla tuntuisi olevan - se ei tarkoita, etteikö heillä olisi moraalia lainkaan - se vaan eroaa sinun moraalistasi.

        Sinun moraaliisi näyttää kuuluvan näillä näytöillä myös valehtelu. Ilmeisesti katsot sen olevan oikein haluamiesi päämäärien saavuttamiseksi?


      • tuohtunnu kirjoitti:

        Kaikki todisteet puuttuvat!
        Jos olet eri mieltä, kerro edes yksikin täysin varma reaalidokumentoitu todiste.
        Tulkintoja eikä oletuksia ei hyväksytä todisteiksi.

        Tarkoitat tässä yhteydessä todisteilla ilmeisesti todisteita evoluutiosta?

        Mitähän sinä mahdat ymmärtää evoluutiolla? Nimittäin evoluutio on perimän muuttumista ajan myötä sukupolvelta toiselle - ja tuohan on havaittavissa niin luonnossa kuin laboratorioissakin. Evoluutiolle siis löytyy todisteita - päinvastoin kun itse väität.


    • Hauska kirja.

    • Niihin aikoihin moni oli vielä tukevasti sillä kannalla että ihmiset on *luotu* eriarvoisiksi ja Yhdysvalloissa oli hädin tuskin päästy irti orjuudesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe