Sylipainija Dingman on kehnompi näistä kahdesta mutta tämä vastustaja sopii hänelle hyvin.
Erä1=Niukka voitto Dingman joka fysiikallaan voitti Krusen joka ei päässy kunnolla edes iskemään
Erä2=Tasapeli kehnos painimatsis jossa kaadurriin pian jäihin
Erä3=Tasapeli jossa kaaduttiin pian jäihin missattuaan parit iskut
Erä4=Niukka voitto Dingman joka fysiikallaan voitti Krusen kun paini lujaa tän kanssa ja eliminoi Krusen atakit
Erä5=Tasapeli kehnos matsis jossa painittiin vain, eikä vaihdeltu iskuja nimeksikää
Erä6=Tasapeli taas, huomaa sama, toisinto
Erä7=selvä voitto Kruse joka sia nyt kätensä vapaaksi
Erä8=Niukka voitto Dingman painimatsissa joka sopii hänelle hyvin ja se ei taas sovi ollenkaan Kruselle joka tunnetaan paremmin suorista iskukisoistaan joissa pääsee etuuksiin
Erä9=kehno tasuri jossa sylipainia ja joitain pehmeitä iskuja
Erä10=Niukka voitto Kruse jossa sai paremmat iskut sisään, mut Dingman vastasi joillain
Paul Kruse vs Chris Dingman
juha82friikki
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146