Hei.
Onko kellään kokemuksia varhaiseläkkeestä? Kuinka nuorena olet jäänyt ja millaiset ovat maksut?
Varhaiseläke
5
1324
Vastaukset
- 13314134134134
No jopas on tökeröä. Eläkkeelle ei pääse ilman oikeaa syytä ja sulla sellaista ei ole.
- kysymysere
Tarkoitatko varhaiseläkettä - vai sitä, että itse vapaaehtoisesti säästät PS-tilille ja/tai lisäksi eläkevakuutukseen eläkettä, jonka turvin voit jäädä aiemmin eläkkeelle?
- työkyvyttömyys eläke
Tarkoitatko työkyvyttömyys eläkettä?!...
itse olen 32.v ja työkyvyttömyys eläkkeellä
ja minulla on syyni miksi olen työkyvyttömyys
eläkkeellä mutta en halua julkisesti sitä kertoa Ei varsinaista koemusta,mutta pieneksi se jää ellei ole säästöjä.
Se on varmaa,vanhus eläke jolle jäin kuusikymtä kolmeja puolivuotiaana,likempänä kuultakymmetä neljäävuotta.
Pieni on toimeen tulo vaikka käyn kiire apulaisena vieä työssä kun tarvetta on.
Maksetaan jos kk tulot ovat vähän yili tonnin siitä vuokra ja muut talouskulut sähkö,ei naurata paljoa.
Vain vähän hymyilyttää,kun tuo alvi pyrkii myös nousemaan elintarvikeista.
Eläkkeelle 64 vuotiaan olen sen ylittänyt kylläkin,toisessa kädessa neljänymmenen viiden prosetin invliidi teeti,vaikeusia naulapyssyn nostoissa työssä.- oikeaa tietoa
Kannattaa luke eläkeyhtiöiden sivuilta. Sieltä saa varman vastauksen ja oikeaa tietoa. Uudistuksia on tullut, mutta päivitettyä varmaa tietoa löytyy sivuilta. Jos ei muu auta niin soitto eläkeyhtiöön. Näillä palstoilla vain viisastellaan ja kenkkuillaan. Ei täältä kannata mistään kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675830Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971926- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126999Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31763Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725