Hei.
Onko kellään kokemuksia varhaiseläkkeestä? Kuinka nuorena olet jäänyt ja millaiset ovat maksut?
Varhaiseläke
5
1381
Vastaukset
- 13314134134134
No jopas on tökeröä. Eläkkeelle ei pääse ilman oikeaa syytä ja sulla sellaista ei ole.
- kysymysere
Tarkoitatko varhaiseläkettä - vai sitä, että itse vapaaehtoisesti säästät PS-tilille ja/tai lisäksi eläkevakuutukseen eläkettä, jonka turvin voit jäädä aiemmin eläkkeelle?
- työkyvyttömyys eläke
Tarkoitatko työkyvyttömyys eläkettä?!...
itse olen 32.v ja työkyvyttömyys eläkkeellä
ja minulla on syyni miksi olen työkyvyttömyys
eläkkeellä mutta en halua julkisesti sitä kertoa Ei varsinaista koemusta,mutta pieneksi se jää ellei ole säästöjä.
Se on varmaa,vanhus eläke jolle jäin kuusikymtä kolmeja puolivuotiaana,likempänä kuultakymmetä neljäävuotta.
Pieni on toimeen tulo vaikka käyn kiire apulaisena vieä työssä kun tarvetta on.
Maksetaan jos kk tulot ovat vähän yili tonnin siitä vuokra ja muut talouskulut sähkö,ei naurata paljoa.
Vain vähän hymyilyttää,kun tuo alvi pyrkii myös nousemaan elintarvikeista.
Eläkkeelle 64 vuotiaan olen sen ylittänyt kylläkin,toisessa kädessa neljänymmenen viiden prosetin invliidi teeti,vaikeusia naulapyssyn nostoissa työssä.- oikeaa tietoa
Kannattaa luke eläkeyhtiöiden sivuilta. Sieltä saa varman vastauksen ja oikeaa tietoa. Uudistuksia on tullut, mutta päivitettyä varmaa tietoa löytyy sivuilta. Jos ei muu auta niin soitto eläkeyhtiöön. Näillä palstoilla vain viisastellaan ja kenkkuillaan. Ei täältä kannata mistään kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1143681Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141651Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141518Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181376Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2931363Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi241232Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72913Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti14900Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä113842Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60809