Suomen surkein kuski

surkimusxD

Mitä mieltä ootte tästä uudesta sarjasta?

Musta ihan sairaan hyvää viihdettä!

32

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkiulpå

      Tekemällä tehtyä viihdettä, tuskin mitään tekemistä totuuden kanssa. Niinkuin tosi-tv-sarjat yleensäkin....

      • syyteharkintaan...

        Jos näillä surkeilla kuskeilla on ihan oikeasti voimassa oleva suomalainen ajokortti, on virkamies joka luvan on myöntänyt tehnyt rikoksen. Nämä ihmiset voivat ihan oikeasti tappaa jalankulkijan. Ajokortin saa myöntää vain henkilölle joka on liikennekelpoinen. Ps. en ole kyllä seurannut ohjelmaa, joten en tiedä onko heillä ajokortti voimassa.


    • kuka mitenkii..

      hahaaaa...tietäisitpä vaan...

      • hbjnloömkpä

        Ja sinäkö sitten tiedät ?


      • yksi porukasta
        hbjnloömkpä kirjoitti:

        Ja sinäkö sitten tiedät ?

        Erittäin hyvin. Kas kun olin itse paikalla.


      • ijhulo¨
        yksi porukasta kirjoitti:

        Erittäin hyvin. Kas kun olin itse paikalla.

        Varmasti olit.....


      • upea kokemus
        ijhulo¨ kirjoitti:

        Varmasti olit.....

        ihan kuule olin, sinne vaan itekin kokeilemaan "taitoja"...


      • YHIJUKLÄÖÅ
        upea kokemus kirjoitti:

        ihan kuule olin, sinne vaan itekin kokeilemaan "taitoja"...

        No jos noin on, niin sitten voi sanoa, että KAIKENLAISILLE V*TUN UUVATEILLE TÄSSÄ MAASSA AJOKORTTEJA MYÖNNETÄÄN !! OIS KIRVEELLE TÖITÄ !!


    • turhaa vouhotusta

      Tämä on hyvä sarja ja avaa vähän silmiämme millasia kuskeja tuolla liikenteen seassa oikeasti ajelee.
      Toki välillä tuntee vähän myötähäpeää, varsinkin Nonan kohdalla. Toivottavasti hän käyttää julkisia mielummin kun ajelee tulloa pääkaupunki seudun ruuhkissa.

      Ja sitä mitä minä en ymmärrä, että tätä Timoa pidetään hirveenä ja suurimpana riskinä koko ohjelmassa? Hällä on kuitenkin auton käsittelytaidot huomattavasti paremmat, kuin monella meistä tavallisista autoilijoista ja parhaat taidot noista kuskeista! Vaikka hän ajaakin ylinopeutta niin mielestäni tällaiset Nonan ja Tiinan kaltaiset kuskit ovat suurempi riski liikenteessä, kuin autoa hyvin hallitseva ja pientä ylinopeutta ajava Timo.
      Nona kun irottaa kädet ratista joka tilanteessa, kiva se sitten tuolla liikenteessä on kun joku tulee eteen ja pitäisi väistää niin hänpä irottaa vaan kädet ratista ja törmäys on taattu, tai Tiina joka laittaa silmät kiinni ja törmäys tapahtuu, kun taas Timo saisi taidoillaan väistettyä,! Niin kummanko kaltaiset on suuremmaksi vaaraksi liikenteelle??

      • :))

        VERTAA KUKA ON PARAS NONA,TIINA VAI TIMO :D et..


    • kysyn vaan

      kuinkas moni täällä on samaa mieltä Emma Kimiläisen kanssa siitä että täytyy pysähtyä kun poliisi vilkuttaa sinistä valoa?

    • JanaJew

      Punasella takaa tulevalla valolla pysähdys.

    • kysyn vaan

      niin munkin mielestä mutta viimejaksossa tiinalta kysyttiin että minkä värinen on se poliisin vilkkuvalo joka käskee pysähtyyn tiina ei tiennyt niin emma autto ja sano sininen joka musta on väärin sininen käskee väistään ja punanen pysähtymään.

      • miä ite

        Kiitos, nyt tietää Tiinakin, oli pakko googlettaa... sini-puna vilkut -> väistä, ja PUNANEN pysäyttää!


    • kysyn vaan

      niin ja toivotta vasti myös emma jonka olis pitänyt tietää kun kerta pitäis kuskeja neuvoa

    • Nona+++

      Nona on vahva ehdokas suomen surkeimmaksi kuskiksi. Hauska kattoa sen tekemistä. hihittelee vaan kun törmäilee esteisiin, ja puskurit irtoilee autosta..

      Sen kyydissä olis varmaan jännempää, ku linnanmäen vuoristoradalla..

      • <3<3

        Se on just ihana! Samanlaisen kun sais emännäks mut auto en lainais! Ostasin sille jonkun oman romun mitä sais mällätä aivan vapaasti.


    • parasta2

      juu se on kyllä ihan paras ja onhan se ihan nätti nuori nainen:)

    • Ei jaksa

      Uskooko joku aivan oikeasti, että noi olisi oikeasti noin huonoja. Tyhmempikin näkee, että nuo (varsinkin pojat ja nuoret tytöt) pelleilevät ja haluavat vai esiintyä televisiossa. Kakarat haluavat julkisuuteen maksoi mityä tahansa. Typerä ohjelma jota katselin tasan yhtä jaksoa puoleen väliin. Olen nähnyt muun malaisia jaksoja ja kaikkialla sama juttu.

    • Kouvolalainennoin30v

      "Uskooko joku aivan oikeasti, että noi olisi oikeasti noin huonoja."
      Mä uskon. Olen nimittäin yhtä huono.

    • Lasselix

      Törkeää toimintaa ti 5.3.2013 esitetyssä jaksossa.

      Tässä jaksossa kuskit ovat tekemässä mäkitehtävää Malminkartanon täyttömäellä, jossa autolla ajaminen on kielletty.
      Alue on puistoa ja se on tarkoitettu kaupunkilaisten ulkoilukäyttöön.

      Autot sudittivat kävelytien rikki ja taatusti aiheuttivat haittaa ja vaaraa puistoa käyttäneille ulkoilijoille.

      Tämä pitäisi laittaa poliisin tutkittavaksi.

      • Luppaa oli

        Eiköhän sitä oltu kysytty poliisilta lupa, kun yksi tuomareistakin oli poliisi..


    • Mietipä vähän!!

      Luuletko, ettei alueen käyttöön ole kysytty lupaa???

      Tuskin kuvausryhmä ihan noin vaan menee ajelemaan sellaisille alueille, minne on normialutoilijoilta pääsy kilelletty!!

    • surkeekuskiki

      Ainakin se pääpalkinto tuntui menevän vähän helpon näkösesti sille blondiinille! Kikatti ja työns itteensä kyl juontajan kainaloon.

      • kouvola rules

        Harmi kun ne poistuivat ohjelmasta


      • kouvola3

        pääpalkinto olisi voinut mennä jollekin joka sitä oikeesti olisi tarvinnut vähävaraisemmmalle.


      • lahti_1
        kouvola3 kirjoitti:

        pääpalkinto olisi voinut mennä jollekin joka sitä oikeesti olisi tarvinnut vähävaraisemmmalle.

        Pääpalkinto ei ollu rahapalkinto, vaan formulamatka. Kilpailijoista Kati ei edes halunnut sitä palkintoa.
        olis varmaan menny enemmän rahaa tuliaisiin ..


      • väärään osoitteeseen
        kouvola3 kirjoitti:

        pääpalkinto olisi voinut mennä jollekin joka sitä oikeesti olisi tarvinnut vähävaraisemmmalle.

        Tää pääpalkinnon saajahan pisti alkujaksoissa halvalla tota juontajajätkää, haukku sen vaatteitakin halvan näköisiks. Tästähän tää juontaja oikein innostu iskemään ja nuoleen tätä likkaa. Kyllä tunsin oikein myötähäpeää jätkän puolesta.
        Sitten palkinto annettiin heti tälle idioottilikalle, joka säälipisteitä keräili törmäillessään tynnyreihin.


    • en mene kotkaan

      Meni ihan oikeeseen osoitteesen surkeinkuski titteli. Tiinaa en ottais edes kyytiini soheltaa rauhallisenkin kuskin sekaisin.

    • Kaakko135

      Ensi kesänä kotkan meripäiville. Toivottavasti Tiina ei ole liikenteessä,..
      ainakaan autolla.

      • Tiina täällä

        Tervetuloa vaan, ja aivan varmasti olen =D


      • Kaakko135
        Tiina täällä kirjoitti:

        Tervetuloa vaan, ja aivan varmasti olen =D

        Ai autollako ??? Sittempä taidan mennä bussilla.
        En haluu omaa autoa lommoille..:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe