Escar oy lupasi toiset renkaat noin kk päästä kun olivat edellisellä omistajalla vielä.
Kuinkas kävikään?? Arvaatte varmaan...
EN SUOSITTELE
Huijari"liike"
51
5946
Vastaukset
- Vaihda vaipat.
"Arvaatte varmaan..."
No minäpäs arvaan:
Ne on edelleen sillä edellisellä omistajalla joka lupauksistaan huolimatta ei niitä ole liikkeeseen vielä toimittanut ja liike ei voi vielä asialle yhtikäs mitään.
Sinähän tosin tarvitset ne toiset renkaat vasta keväämmällä kun on renkaiden vaihtoaika, mutta nyt jo syyttelet autoliikettä huijariliikkeeksi solvaten.
EN SUOSITTELE syyllistymään näin törkeisiin loukkauksiin, kun ihan aikuisten oikeeta syytäkään ei ole.- murzu99
Vaihda itse vaipat.Ostin auton VUOSI sitten joten eiköhän asia ole niin että mua on kustu silmään ; ) Taidat olla juuri kyseinen kaveri tai kaverin kaveri kun puolustelet eescaaria.
- Kuivaa kyyneleet.
murzu99 kirjoitti:
Vaihda itse vaipat.Ostin auton VUOSI sitten joten eiköhän asia ole niin että mua on kustu silmään ; ) Taidat olla juuri kyseinen kaveri tai kaverin kaveri kun puolustelet eescaaria.
Pyysit aloituksessasi arvaamaan; ja minä arvasin sen todennäköisimmän tapahtumien kulun mukaisesti...
Jos VUOSI sitten ostit ja kuukaudessa lupasivat toimittaa, niin melkoisen myöhään heräsit solvaamaan... noh; elämä on.
...ihmetyyttää vaan, millä renkailla olet VUODEN pärjännyt?
Kesärenkailla tämän talven vai talvirenkailla viime kesän? - Kusettaja...
Vittu, älä selitä! Asiakkaalle pitää sitten antaa vastaavat itse!
- marzu99
Ettei nyt murzulla olis murzut uikkarissa, minä arvaan että olet tyhmä.
- etsillee
En suosittele kenellekkään tätä puljua! Autot myydään suoraan edelliseltä omistajalta ilman tarkistuksia ja sanotaan että auto on kunnossa ja kaikki toimii vaikka todellisuudessa tästä ei ole mitään tietoa!
- yksityinenkusettaaaina
etsillee kirjoitti:
En suosittele kenellekkään tätä puljua! Autot myydään suoraan edelliseltä omistajalta ilman tarkistuksia ja sanotaan että auto on kunnossa ja kaikki toimii vaikka todellisuudessa tästä ei ole mitään tietoa!
Ja jos (niinkuin poikkeuksetta) edellinen omistaja valehtelee kirkkain silmin auton olevan kunnossa, kuka onkaan huijari?
- kiinnostunut3
Oletko saanut renkaat? Olen kuullut että on kusettanut muitakin kyseinen kauppias.. Mikä lie "tuubansoittaja Eero Peltirytisee" se olikaan?
- rahalla saa
sain renkaani, tosin ostin ne muualta
- albero6768
Huijari se on
- PEK1234
Joo, ihan huijari firma on. En todellakaan suosittele kenellekään!!!
- kävikösittenkinnäin
Sinä lupasit varmaan vaihdokin vara-avaimen, kun se useilta kusettaja-asiakkailta on kiireessä "unohtunut" kotiin. Liike lupasi renkaat kun saa sen puuttuvan avaimen.
Arvaatte varmaan kuinkas sattuikaan... - olivaikeaa
Jos autoon luvataan kahden renkaat ja kaksi avainta niin se on MYYJÄN tehtävä ne antaa.
- näitäonnähty
Samoin vaihdokkiin jos AASIAKAS on luvannut toimittaa.
- Toi6
Jos et saa kaikkia kauppaan kuuluvia asioita kaupantekohetkellä, niin älä maksa kaikkea vaan maksa sopivaksi katsomasi loppusumma, kun puuttuvat tavarat toimitetaan. Jos ei myyjälle sovi, niin osta muualta.
- Escar
Missä kyseinen liike? En löydä netistä?
- uteliasuunokysyy
Liekö sama pulju Tampereella, nyt ilmeisesti nekalassa?
- EN_SUOSITTELE
Niin epäonnistuneet autokaupat, en suosittele missään nimessä! Eikä siinä mitään, käytetyssä autossa voi olla vikoja (ei tosin pitäisi olla näin pahoja vikoja), mutta eniten harmittaa liikkeen tapa hoitaa asioita. Loppuviimein lakkaavat vastaamasta viesteihin eivätkä ota vastuuta mistään.
- mieIipite
...kerro toki lisää.
Minua kun ihmetyttää, miksi olet "pahoja vikoja" omaavan auton ylipäätään ostanut? Siinäkään ei vielä mitään, enemmän ihmettelen harmitteluasi kaupan jälkeen (itse olet auton luonnollisestikin koeajanut ja tarkastanut ja kauppahinnan arvoiseksi hyväksynyt) kun myyjäliikkeen pitäisi jotain asioita (?) hoitaa kaupan jälkeen?
Kun autoliike kohtaa "kaupan-jälkeen-vinkuaanin", käy todellakin useinmiten niin, että "takuuhan tässä on" tyylisiin viesteihin ei ole enää aikaa/intoa/halua ja ennenkaikkea mitään tarvettakaan vastailla.
Vastuunotto onkin sitten oma lukunsa ja sen määrittelee laki, et sinä eikä sinun mielipiteesi, ei edes autoliikkeen mielipide vaan laki. www.kkv.fi
- ViinamäkiSimo
Eivät ne kaupat aina onnistu vaikka mukava oliskin.
- Tuubamies11
Tänne tulee jossaivaihees paljonkin juttua kyseisestä liikkeestä, mut käydään ny käräjillä eka😀
- wwwpistepiste
...käyppäs toki. Veikkaan että aika hiljasex vetää, kun häntä koipien välissä sekin on hävitty.
- Tuubamies11
Joo katotaa vaa😆 Sen jälkeen jaetaankin juttua laajemmin kun täällä suomi24. Jos jotain sopii, niin sopimukset pidetään!
- köyhätmölisee
Tuubamies11 kirjoitti:
Joo katotaa vaa😆 Sen jälkeen jaetaankin juttua laajemmin kun täällä suomi24. Jos jotain sopii, niin sopimukset pidetään!
No, missäs jutut viipyy, vai tuliko torven täydeltä paskaa??
- JKorpi
Myyjänä toimii yksi tampereen silmää tekevän poika.
- Pettynytmyös
Hieno firma tosiaan. Yhtä vaihdokkia kävin kauempaa katsomassa ja sai pettyä rankalla kädellä. Puhelimessa kehuttiin maasta taivaisiin, huolletuksi ja muut perus lupaukset. Todellisuus, nokkaketju veti viimisiä, helmat ruosteessa ja huoltokirja loisti poissaolollaan. Ei kauhean läpinäkyvää kaupankäyntiä ja myyntitykki käytännössä haukkui pihalle, kun huomautti puutteista.
- OonJobbari
Kaikki kauppiaat kusettaaaaaaaaa yhtälailla kun yksityiset miettikää sitä.
- eivanhakoiraopi
No tämäpä ei kyllä uusi uutinen ole. Lähinnä kummaksuttaa paska palveluasenne liikkeessä, ei tarvitse ihmetellä jos ei autot mene kaupaksi kun vittuillaan, asenne on valmiiksi passiivisagressiivinen ja eikä todellakaan osata kartoittaa tarpeita. Mielelläni kannan rahani isoimmille ketjuille, joissa em. asiat osataan hoitaa.
- tuulenhuuhtomaperse
eivanhakoiraopi kirjoitti:
No tämäpä ei kyllä uusi uutinen ole. Lähinnä kummaksuttaa paska palveluasenne liikkeessä, ei tarvitse ihmetellä jos ei autot mene kaupaksi kun vittuillaan, asenne on valmiiksi passiivisagressiivinen ja eikä todellakaan osata kartoittaa tarpeita. Mielelläni kannan rahani isoimmille ketjuille, joissa em. asiat osataan hoitaa.
Mitkä rahasi?
- Tosisoittaja
Miten nää lunastaa loppuvelan kun on velallinen yritys? Haluaisin tietää
- escarinpellet
Velkaa velan päälle.
- hyväliikeseo
Taitaa haukkujat olla yks ja sama tyyppi joka ei ole saanut rahotusta ja siks kiukuttelee. Oon itse ostanu 3 autoa samalta hemmolta eikä tarvi rutista. Ainoa yhtäläisyys muihin on ettei ne sieläkään katso sun vaihtarias kovinkaan korkeelle
- ST220
Itsellä kans positiivinen kokemus kyseisestä liikkeestä 2014. Sijaitsi silloin Lakalaivassa. Sain mieleiseni auton, tosin myyjä vaihtui välissä kun alkuperäinen lähti saksaan hakureissulle eikä uusi ollut tietoinen mistään, sain sitten alennusta pari satkua. Ajattelin tehdä kauppaa uudestaankin. Vähän jobbarimainen meininki siellä oli mutta mielestäni ihan asiakaslähtöistä hommaa. Auto käytiin rehdisti läpi myyjän aloitteesta ja puutteista saatiin diiliä sovittua.
- Yvk
Ostamani auto alkoi kalista samana iltana, myyjää ei tavoittanut enään vkl aikana, joten maanantaina auto merkkiliikkeeseen tarkastukseen jossa todettiin kiertokangen laakereiden pettäneen ja moottorin olevan vaihtokunnossa.
Liike ei suostunut kaupanpurkuun ja hyvittävänsä huollosta 10%, omassa korjaamossa mitä eivät kertoneet. Kuluttajansuojan soittojen jälkeen nostivat korvauksiaan mitkä eivät vieläkään vastanneet läheskään auton hintaa, janyt uhkaillaan käräjäoikeudella.- Purkka
Eli ovat toimineet lakien mukaan. Ensin omasta ehdotuksestaan tarjoutuneet osallistumaan 10% korjauksiin. Sehän on hyvin vanhaan autoon?
Olet ilmeisesti sitten edelleen valittanut kuluttajaneuvontaan ja ovat lupautuneet kuluttajaneuvonnan korottamaa osanottoosuuttaan noudattamaan. Mikä vielä on epäselvää?
Eikä käräjäoikeudella uhkailla ilman syytä. Jos edelleen häiriköit tai muuten haittaat liikkeen toimintaa, pakkohan se on ottaa sinulle lähestymiskielto tai vastaava että lopetat, jos et puhetta usko?
- Anonyymi
Ihan huijareita!! Ostin 2006 vuoden auton, joka myöskin kehuttiin maasta taivaisiin ja että huollot on tehty juuri ja katsastettu myös alle kuukausi sitten (varmaan kaverilla). Ensimmäisenä päivänä alkoi auto kuitenkin savuttaan ihan, että oikein hävetti ajella. Käytin merkkihuollossa tarkistuksessa, jossa totesivat, että kone paskana ja huoltokustannutkset arviolta 2500€. Myyjä ei ota minkäänlaista vastuuta, mutta nyt todellakin vien asian eteenpäin! Ja mullahan ei muuta ole, kuin aikaa... tapella 😂 kaupat siis tehty alkuvuodesta 2019. Tätä liikettä en suosittele kenellekään!!
- Anonyymi
Vanhan paskan ostit joka olisi joutanut jo muutenkin paaliin
Viet vanhan paskan merkkihuoltoon.. ehe ehee hehee. Ei jumalauta mistä näitä aaseja oikein sikiää?? Merkkihuoltoon purku lintta hehheheheee
Myyjä ei ota vastuuta niinkuin ei pidäkkään ottaa tuollaisesta pelistä
jOO sulla on aikaa tapella työtön, rahaton perseaukinen kun olet
Sun suosittelut ei kukaan tee hevon vittujakaan ja niillä ei ole mitään merkitystä kenellekkään
Ensinnäkin, onko 2006-mallinen auto mielestäsi uusi?!
Nyt on 2019!
Autolla lienee ajettu ainakin 250.000 km!
Miksi et tarkistanut autoa ennen ostamista tarkemmin?
Ei myyjien kehumisia kannata kuunnella!
Ellei sinulla ole varaa ostaa alle 10 vuotiasta autoa, niin osta polkupyörä.- Anonyymi
Siis ostat 15v vanhan auton ja oletat että siihen tulee joku täysi takuu? Välillä pitää myös ottaa itse jostain vastuuta ei se myyjäkään mikään meedio ole joka tietää milloin focuksen kansi antautuu?
- Anonyymi
Mt auto Oy Järvenpäässä! Autoon luvattiin nastarenkaat mutta renkaat ei ollut nähtävillä liikkeessä, kauppojen jälkeen sai talvirenkaiden perään soitella ja lopulta tuli kitkarenkaat, vanteista puuttui sovitepalat jne, autoliike ei vastaa viesteihin ei vastaa sähköpostitse laitettuun reklamaatioon. Puhelimeen vastaa mutta valehtelee silmät ja korvat päästä koska siitä ei jää mitään kirjallista. Kuluttaja asiamieheen oltu yhteydessä ja asia jatkuu mutta en suosittele tätä paikkaa kenelläkään, pelkkää harmia!
- Anonyymi
Escar Oy...,en suosittele asioimaan kyseisessä "autoliikkeessä",tulee ihan Jope Ruonansuun sketsit automyyntihommista mieleen...
- Anonyymi
No sitten on pakko mennä kattoon. Hyvä oli koomikko. Rip
- Anonyymi
Aivan huijari liike !!!
- Anonyymi
Erittäin epäluotettava paikka,älkää asioiko !!!
- Anonyymi
Älkää ikinä ostako mitään kyseisetä liikkeestä!!! Ostin auton sieltä ja kotimatkalla jo hajosi, oli siis valmiiksi rikki!! eivät suostu korjaamaan. nyt koitetaan purkaa kauppoja asianajajan kanssa, tarjosivat 200e korjaukseen mitkä maksaa tuhansia.. Nyt odotellaan kaupan purkua...
- Anonyymi
Auton hinta oli tietenkin € 1.000,- tai alle!
- Anonyymi
Paska puhetta. Itsellä hyvä kokemus liikkeestä, jo monta autoa ostettu nyt juuri tyttärelleni kuukausi sitten. Meitä palveli viime kerralla nuori kaveria ja hyvin hoiti hommansa. Ei kannata ostaa 300t ajettua autoa ja sitten syyttää autokauppaa kun luonnollisesti sellainen saattaa hajota. Ensin Lakalaivassa ja nyt Valkeakoskella Tampereen vaihtoautot on palvellut minua erittäin hyvin. He eivät sählää, ovat rehellisiä ja nykyisessä korko ympäristössä korkokin oli sopiva. Lupaan ilmoittaa kun yksi kolmesta autosta, jonka olen ostanut heiltä hajoaa. Kaikilla ajettu yli 200t km.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä! Minuakin palveli silmälasipäinen nuori pikeepaitainen kaveri, joka luultavasti käyttää hiuksiinsa mens black exclusivea. Aivan loistavaa palvelua sain ja ostin myös itselleni häneltä uuden 400tkm ajetun ford focuksen. Tästä autosta on minulle autoa vielä moneksi vuodeksi!
- Anonyymi
Valtaosa autoilijoista ei kuitenkaan toimi näin, vaan kysymys on kyllä aivan "marginaali-ilmiöstä"!
Pääkaupunkiseudulla auto vaihtuu uuteen jo alle 100.000 km-lukemalla.
Useimmat autoilijat ovat perheellisiä ja autolla töissä käyviä, eivätkä he au-
toineen ja autossa olevine huutavine penskoineen viikonloppuna halua jäädä
pimeään ja sateeseen mahdollisen taksikyydin varaan, kun auto laukeaa alta.
Muista kertoa se rahamäärä, joka sinulta kuukaudessa kuluu siihen hankki-
maasi Focukseen ! - Anonyymi
Sain liikkeestä niin hyvän korkotarjouksen, ettei sitä voinut vaatustaa. Vuotuinen korko oli vain 11,99%. Kyllä nyt kelpaa ajella tätsin rahoituksella ostetulla 700tkm ajetulla Gran Caravanilla. Caravan oli myös liikkeen puolesta ruostesuojattu. Tämä on yksi rehellissimmistä autoliikkeistä mitä tiedän, voin suositella lämpimästi!
- Anonyymi
Viime viikolla kävin liikkeessä. Siellä palveli mukava pikeepaitainen nuorimies. Hän osasi iästään huolimatta palvella hyvin ja asiantuntevasti. Hioimme kaupat hyvään hintaan. Auto toimii ja kukkuu hyvin vaikka 780tuhatta jo mittarissa. Minä ja perheeni suosittelemme lämmöllä tätä liikettä. Ei ole ainakaan enään mitään huijareita, kai ihmiset muuttuvat kymmenessä vuodessa, varsinkin kun uusi sukupolvi on ruorissa. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436