Parhaimmat minoksidiili-tuotteet

Minoxxx

Päivitetäänpä taas minoksidiili-jutut ajan tasalle. Mitä kaikkia on tällä hetkellä saatavilla? Vaahto ja neste? Löytyykö voidetta? Mistä ja mihin hintaan saa hankittua? Noita myydään monessa paikassa, mutta nyt olisi hyvä, jos saataisiin tiedot ajan tasalle.

12

11780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwdqwdqwdqq

Aina te mainostatte sitä rogainea, mutta laittakaa nyt inffoa, että mitä ja mistä hankitte?

• NOSTO!

NOSTO!

• foligain
    • qwdwqd

Noh?

• onko tietoa

No onko jollain kokemusta tuosta Foligainesta? Samat aineet kuin Rogaine foamissa? Siis minoksiidilin lisäksi?

On nimittäin paljon halvempaa tuo Foligain.

• entinen_sulkapallo

Foamista ei kokemuksia mutta olen tilannut tuota kirkland minoksidilia biovelta ja aluksi tilanne parani hieman mutta mutta noin 5kk käytön jälkeen päänahka ärtyi ja rupesi kutiaa hitosti.

vaihdoin kirklandit dnc-l keltaseen minoksidiili"voiteeseen" ja kokemukset mielestäni paremmat kuin tuolla kirklandin kamalla. miinuksena hieman värjäävä aine mutta itsellä se toimii eikä ole ainakaan vielä ärsyttänyt päänahkaa, olen käyttnyt n 4kk kyseistä ainetta.

syön samalla foligainen "ihmepillereitä" jotka pitisi pysyttä hiustenlähdön mutta en oikein jaksa uskoa tuohon. Noiden pillereiden haittana alkuun oli hieman väsynyt olo ja naaman tuli muutama iso patti jotka kuitenkin hävisi ajan kuluttua. Pillerit ovat myös jumalattoman kokoisia.

päivitellään tilannetta myöhemmin ja katsotaan tuloksia
      ps. itse tilannut strawberrynet.comista nykyään enkä bioveasta noita spectral dnc-l litkuja. Shampoona käytän myös spectralin shamppoota.

• Kokeiltu On !

Rogaine aiheutti mulla sydänvaivoja sekä kivesten jomotuksen.

Muilla vastaavia kokemuksia ?

Kivekset olivat Rogainen käytön aikana siis arat ja niitä "kivisti", tuntui että olivat jotenkin turvoksissa ?

Lopetin käytön.

• Penapeena

Joo täällä samoja oireita, pirunmoisia sydänoireita... tai siis pumppu hakkaa ihan hulluna, muljahtelee ja tulee rytmihäiriöitä kun käyttää tota minoksidiiliä. En kiveksissä mitään huomannut... mutta huimausta tulee.

• Asa_ _

Toistan saman, minkä monessa aiemmassa ketjussa: Viimeiset vuoden olen käyttänyt Spectral MX5:sta, mikä on 5%-minoksidiililiuos. Toiminut ihan samallailla kuin aiemmat minoksidiilituotteet: Alkuperäinen ja myöhemmin geneerinen Rogainen liuoksena sekä foamina, Kirkland ja pari muuta geneeristä valmistetta, joiden nimiä en enää muista. Tosiaan noiden käyttö alkoi olla muutaman vuoden käytön jälkeen mahdotonta, kun päänahka hilseisi, lohkeili, ärtyi, punoitti ja kutisi niin pahasti. Satuin kokeilemaa tuota MX5:sta, kun sitä mainostettiin "low alcohol solution":ina ja oireilu loppui lähes kokonaan siihen paikkaan. Siitä lähtien olen viime vuodet käyttänyt yksinomaan sitä. Olisin pistänyt linkin Bioveaan, josta olen sitä tilannut, muttei näytä enää löytyvän, muualta tosin näyttää saavan. Lähtisin siitä, että mikä tahansa 5%-minoksidiililiuos, josta sanotaan sama "low alcohol solution" ajanee ihan saman asian. Niitä näyttää kyllä löytyvän Bioveasta haulla.

• zxx

Onko nämä "low alcohol formula" liuokset yhtä "tehokkaita" kuin tavalliset minoksidiili liuokset, joku merkitys alkohoilla kuitenkin on?

Jos jollain on kokemuksia eri valmistajien minoksidiili tuotteista niin laittakaa tänne kommettia.

• tgyhujk

Alko on siinä sitä varten, että minoksidiili imeytyy siihen. Veteen se ei imeydy. En tiedä vaikuttaako tehokkuuteen vähempi alko, mutta jos päänahka ei ärsyynny sen ansiosta niin varmasti parempi vaihtoehto.

• Tarkkanakuinporkkana

Ikävä kyllä taitaa olla niin että vaahto tai alkoholivapaa liuos ei imeydy yhtä tehokkaasti kuin "perinteinen" Rogaine. Toisaalta päänahan hyvinvointi lienee tärkeää hiusten hyvinvoinnille, joten voimakkaasti oireileivalle nuo lienevät hyvä vaihtoehto. Siksi jos päänuppi kutisee, kannattaa vaihtaa hoitoainetta - eikä missään nimessä tyytyä pelkkään shampooseen.

Olisin kyllä kiinnostunut ostamaan minoksidiilini halvemmalla mutta vähän hirvittää ostaa lääkevalmisteita ulkomaisista nettikaupoista jos niiden takana ei ole vastuullista lääketehdasta tai tunnettua lääketukkua. Hiustenlähdöstä ja potenssista murehtiva keski-ikäinen mies on tavattoman helppo saalis kun se ei kehtaa mennä lääkärille eikä apteekkiin.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4885
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      128
      3497
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3104
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2247
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      448
      1921
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1578
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1347
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      63