Parhaimmat minoksidiili-tuotteet

Minoxxx

Päivitetäänpä taas minoksidiili-jutut ajan tasalle. Mitä kaikkia on tällä hetkellä saatavilla? Vaahto ja neste? Löytyykö voidetta? Mistä ja mihin hintaan saa hankittua? Noita myydään monessa paikassa, mutta nyt olisi hyvä, jos saataisiin tiedot ajan tasalle.

12

10896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwdqwdqwdqq

      Aina te mainostatte sitä rogainea, mutta laittakaa nyt inffoa, että mitä ja mistä hankitte?

    • NOSTO!

      NOSTO!

    • foligain
    • qwdwqd

      Noh?

    • onko tietoa

      No onko jollain kokemusta tuosta Foligainesta? Samat aineet kuin Rogaine foamissa? Siis minoksiidilin lisäksi?

      On nimittäin paljon halvempaa tuo Foligain.

    • entinen_sulkapallo

      Foamista ei kokemuksia mutta olen tilannut tuota kirkland minoksidilia biovelta ja aluksi tilanne parani hieman mutta mutta noin 5kk käytön jälkeen päänahka ärtyi ja rupesi kutiaa hitosti.

      vaihdoin kirklandit dnc-l keltaseen minoksidiili"voiteeseen" ja kokemukset mielestäni paremmat kuin tuolla kirklandin kamalla. miinuksena hieman värjäävä aine mutta itsellä se toimii eikä ole ainakaan vielä ärsyttänyt päänahkaa, olen käyttnyt n 4kk kyseistä ainetta.

      syön samalla foligainen "ihmepillereitä" jotka pitisi pysyttä hiustenlähdön mutta en oikein jaksa uskoa tuohon. Noiden pillereiden haittana alkuun oli hieman väsynyt olo ja naaman tuli muutama iso patti jotka kuitenkin hävisi ajan kuluttua. Pillerit ovat myös jumalattoman kokoisia.

      päivitellään tilannetta myöhemmin ja katsotaan tuloksia
      ps. itse tilannut strawberrynet.comista nykyään enkä bioveasta noita spectral dnc-l litkuja. Shampoona käytän myös spectralin shamppoota.

    • Kokeiltu On !

      Rogaine aiheutti mulla sydänvaivoja sekä kivesten jomotuksen.

      Muilla vastaavia kokemuksia ?

      Kivekset olivat Rogainen käytön aikana siis arat ja niitä "kivisti", tuntui että olivat jotenkin turvoksissa ?

      Lopetin käytön.

      • Penapeena

        Joo täällä samoja oireita, pirunmoisia sydänoireita... tai siis pumppu hakkaa ihan hulluna, muljahtelee ja tulee rytmihäiriöitä kun käyttää tota minoksidiiliä. En kiveksissä mitään huomannut... mutta huimausta tulee.


    • Asa_ _

      Toistan saman, minkä monessa aiemmassa ketjussa: Viimeiset vuoden olen käyttänyt Spectral MX5:sta, mikä on 5%-minoksidiililiuos. Toiminut ihan samallailla kuin aiemmat minoksidiilituotteet: Alkuperäinen ja myöhemmin geneerinen Rogainen liuoksena sekä foamina, Kirkland ja pari muuta geneeristä valmistetta, joiden nimiä en enää muista. Tosiaan noiden käyttö alkoi olla muutaman vuoden käytön jälkeen mahdotonta, kun päänahka hilseisi, lohkeili, ärtyi, punoitti ja kutisi niin pahasti. Satuin kokeilemaa tuota MX5:sta, kun sitä mainostettiin "low alcohol solution":ina ja oireilu loppui lähes kokonaan siihen paikkaan. Siitä lähtien olen viime vuodet käyttänyt yksinomaan sitä. Olisin pistänyt linkin Bioveaan, josta olen sitä tilannut, muttei näytä enää löytyvän, muualta tosin näyttää saavan. Lähtisin siitä, että mikä tahansa 5%-minoksidiililiuos, josta sanotaan sama "low alcohol solution" ajanee ihan saman asian. Niitä näyttää kyllä löytyvän Bioveasta haulla.

    • zxx

      Onko nämä "low alcohol formula" liuokset yhtä "tehokkaita" kuin tavalliset minoksidiili liuokset, joku merkitys alkohoilla kuitenkin on?

      Jos jollain on kokemuksia eri valmistajien minoksidiili tuotteista niin laittakaa tänne kommettia.

      • tgyhujk

        Alko on siinä sitä varten, että minoksidiili imeytyy siihen. Veteen se ei imeydy. En tiedä vaikuttaako tehokkuuteen vähempi alko, mutta jos päänahka ei ärsyynny sen ansiosta niin varmasti parempi vaihtoehto.


    • Tarkkanakuinporkkana

      Ikävä kyllä taitaa olla niin että vaahto tai alkoholivapaa liuos ei imeydy yhtä tehokkaasti kuin "perinteinen" Rogaine. Toisaalta päänahan hyvinvointi lienee tärkeää hiusten hyvinvoinnille, joten voimakkaasti oireileivalle nuo lienevät hyvä vaihtoehto. Siksi jos päänuppi kutisee, kannattaa vaihtaa hoitoainetta - eikä missään nimessä tyytyä pelkkään shampooseen.

      Olisin kyllä kiinnostunut ostamaan minoksidiilini halvemmalla mutta vähän hirvittää ostaa lääkevalmisteita ulkomaisista nettikaupoista jos niiden takana ei ole vastuullista lääketehdasta tai tunnettua lääketukkua. Hiustenlähdöstä ja potenssista murehtiva keski-ikäinen mies on tavattoman helppo saalis kun se ei kehtaa mennä lääkärille eikä apteekkiin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe