Haluaisin mieli piteitä, mikä on teidän mielestä paras energia juoma?
Mitä suosittelisitte?
Mistä kaupoista?
Minkä hintanen?
Mitä Energy Drinkkiä
12
227
Vastaukset
- ESJonne122
Monster Java Mean Bean. AmericanFoods4u 5e
- hyuijklpå¨
Juon itse liiterin kevytversiota.
- Möföö
Megaforcee! On ihan sairaan hyvää...
Sitä saa uhan perus kaupoista. - PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
KARJALA OLUT
- {{{{{dddd
Burn Blue Ruotsista ainakin saa hintaa en muista ruotsin kruunuissa :D mut vitun hyvää verrattuna johki saatanan megaforceen -,-
- kärpäne
RED BULL antaa siivet :)
Battery on parhaan makuista!
- joneeeeee
Mad Croc on parasta!
- mixxed up ja x act
Kandee mennä Lidlii, sielt saa mixxed up energydrink juomaa tosi halvalla, usein se näyttää maksavan 250ml tölkki 0,79€, mutta meijän läheises Lidlissä tää sama on nyt tarjoukses ja maksaa 0,55€.
Kelatkaa 0,55€ ja pantti 0,15€ ni maksat periaatteessa vaan 0,40€ per tölkki.
Viimeksi kun kävin lidlissä ni ostin 5x mixxed up tölkkiä ja sit vähä lisäks 3x x act pulloo ja makso kaikenkaikkiaan 5,70€ ja pantit päälle jahka nyt kerkeis palauttelee niitä ni saa takasin 1,35€.
Toivon hartaasti että tarjous pysyis kauan, mut jos se palaa siihe 0,79€ ni :(, sitte ostelisin taas niit x act pulloi 0,99€ hinnal. - I'm not Jonne
Dynamite tai Ed Green light
- uuteen nousuu
Jallukola
- cses
ES pärise!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1292284Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451840- 401517
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii301335Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281220Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742