CM-länsikeskus

Olen yrittänyt muutaman kerran käydä syömässä lounas tauolla
kauppa reissun yhteydessä.Mutta pöydät on täynnä tyhjän toimittajia,
jotka eivät tee elettäkään,että antaisivat tilaa.Siinä istutaan muina miehinä
tunti tolkulla tyhjän kahvikupin kanssa.Jos saman tekisi 18-25 vuotiaat
nuoret miehet niin heidät poistettaisiin,sieltä kauppiaan toimesta.
ymmärrän kyllä rupattelun ikätovereiden kanssa,mutta onko pakko
rupatella koko lounas aika?

17

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman huomannut

      Eläkeloisille pitäisi asettaa kielto mennä kauppoihin tai pankkeihin klo 10-12, kun työssäkäyvät hoitaa asioitaan lounastaulla.

    • voi,voi

      vali,vali

    • Kirjoita oikein

      Ovatko sanat "kahvikupin" ja "ikätovereiden" mielestäsi ainoat tämän vuodatuksen yhdyssanat? Entä kuuluuko välimerkin jälkeen tulla välilyönti?
      Suomen kieleen ei myöskään sovi passiivi oikein hyvin jos tekijä kuitenkin mainitaan. Sinun pitäisi myös kertoa tarkemmin missä olet yrittänyt lounastaa.

      Seuraavassa tekstisi korjattuna:

      CM-Länsikeskus

      Olen yrittänyt muutaman kerran käydä syömässä lounastauolla kauppareissun yhteydessä, mutta pöydät ovat täynnä tyhjäntoimittajia, jotka eivät tee elettäkään antaakseen tilaa.Siinä istutaan muina miehinä
      tuntitolkulla tyhjän kahvikupin kanssa. Jos saman tekisi 18-25 vuotiaat
      nuoretmiehet, niin kauppias poistaisi heidät.
      Ymmärrän kyllä rupattelun ikätovereiden kanssa, mutta onko pakko
      rupatella koko lounasaika?

      • Älä yritä muokata

        Et osaa.


      • Et osaa

        Pisteen jälkeen tyhjä väli ja "nuoretmiehet" ei ole yhdyssana.


      • hekohekoheko

        18-25-vuotiaat

        Tuohon tulee kaksi välimerkkiä, lukujen 18 ja 25 välissä pitäisi olla ajatusviiva, mutta tämä sovellus ei sitä tunne. Sinulta puuttuu yhdysmerkki 25 ja vuotiaat välistä. :-);-):-*:-X:-D:-OO:-):-!;-)


      • älä puhu puppuu.
        hekohekoheko kirjoitti:

        18-25-vuotiaat

        Tuohon tulee kaksi välimerkkiä, lukujen 18 ja 25 välissä pitäisi olla ajatusviiva, mutta tämä sovellus ei sitä tunne. Sinulta puuttuu yhdysmerkki 25 ja vuotiaat välistä. :-);-):-*:-X:-D:-OO:-):-!;-)


        Kylläpä sen ajatusviivan saa tehtyä, kun vaan osaa.

        Kumpikin viiva kuulemma käy, joko em- tai en-viiva, ajatusviivan tointa hoitamaan.

        - Ja edellä oleva viivahan on se yhdysviiva.


    • Aikansa kutakin

      Niin silloin kun me eläkeläiset olimme työssäkäyviä, te nuoret täytitte ne ruokapaikat istumalla tyhjän limpparipullon kanssa ja tökitte hammastikkuja ketsuppi- ja sinappipulloihin.
      Me emme päässeet syömään ruokatauollamme, joten kosto elää :D

      • niinpä niin

        Tarkoitit varmaan että kun olit nuori niin silloin nuorilla oli tapana vallata kahvilat.


    • asikakas

      minäkin haluaisin käydä joskus siellä kahvilassa, mutta kuten sanoit, siellä on aina niitä tyhjän kupin pitelijöitä. Ilmiöön tulisi jotenkin puuttua. Ehdotan sellaisia kahvikuppeja, joiden pohjalla olisi jokin vaaka tai kosteussensori joka käynnistäisi hälytyksen, kun alle 1/4 osa kupista olisi ollut kupissa yli 2 minuuuttia. hälytyksestä seuraisi näyttävä vartijan toimesta poistaminen kahviosta.

      • Ei kauppahalliin

        Menkäähän joskus katsomaan Kauppahallin siniseen junaan.
        Ei ole eläkeläisiä, vaan keski-ikäisiä isomahaisia ukkoja istumassa. 2 ukkoa naamat vastakkain 4 hlön pöydässä. Näin tapauksen, jossa täyden tarjottimen kanssa olena kysyi, ettekö voisi siirtyä muualle juttelemaan jotta pääsisimme istuen kahvittelemaan.

        Nyrkkiä hakkasi ukko pöytään ja sanoi sen olevan hänen paikka.
        Älkää menkö sinne, jos haluatte istuen syödä :)


      • asikakaas
        Ei kauppahalliin kirjoitti:

        Menkäähän joskus katsomaan Kauppahallin siniseen junaan.
        Ei ole eläkeläisiä, vaan keski-ikäisiä isomahaisia ukkoja istumassa. 2 ukkoa naamat vastakkain 4 hlön pöydässä. Näin tapauksen, jossa täyden tarjottimen kanssa olena kysyi, ettekö voisi siirtyä muualle juttelemaan jotta pääsisimme istuen kahvittelemaan.

        Nyrkkiä hakkasi ukko pöytään ja sanoi sen olevan hänen paikka.
        Älkää menkö sinne, jos haluatte istuen syödä :)

        tuohon voisi olla ratkaisuna yksilötuolit, pultattuna 30 cm etäisyydelle toisistaan. On aika huonosti järjestetty ravitsemustila, jos jollain on mahdollisuus 200% tilojen käyttöön, aiheuttaen istumapaikkaa vailla jääneelle negatiivisen asiakaskokemuksen, ja siten myös lopullisesti menetetyn asiakkaan uudelleenpaluun


      • valita kahvilaan

        Menet kassalle muka ottamaan kahvia ja toteat sitten et ostakkaan mitään, kun ei näköjään ole vapaita pöytiä. Voi toimia hyvinkin jos kassalla sattuu olemaan omistaja tai vastaava.


    • Eläkevaari..........

      Tee omat eväät ja syö ne työpaikkasi vessassa pytyllä istuen. Ei tarvitse katsella tyhjäntoimittajia ja samalla voit tyhjentää suolesi tyhjään eväsrasiaasi. Eikä tarvitse rupatella, mitä nyt reikäsi rupattaa...

      • Kätevää

        Kun käyttää Tenoja, ei tarvitse käydä edes vessassa välillä.


    • Vanhaa kaartia

      Itse kuulun ns. tyhjäntoimittajiin, lue ansioituneeseen eläkeläiskaartiin. Käyn ko. paikassa muutaman kerran viikossa ja aina on ollut tyhjiä asiakaspaikkoja myös muiden asiakkaiden käytöön.

      Käsittääkseni kuulun siihen kävijäkaartiin jolle riittää aina yksi asiakaspaikka.

      Yleisimmin paikkoja varataan jopa kolme, yksi ostoskassille, yksi takille ja itse istutaan kuin omistaisi vähintään puolet Euroopasta. Lisäksi tuodaan tyhjä ostoskärry vierelle, tai kukkuroillaan täysi jossa ruoat ovat jopa tunteja ja sitten valitetaan kylmäketjun katkeamisesta. Mene siihen sitten istumaan yhdelle vapaalle paikalle, katsotaan kuin halpaa makkaraa.

      Kuulun suuriin ikäluokkiin ja katson päivätyöni tehdyksi, joten olen ansainnut myös oikeuden käytttää paikan ruoka- ja kahvilapalveluja!!!

    • Perma S.

      Kui pitkät tauot sul nettiapila on, ku pystyt tuntikausia seuraamaan tilannetta tauon akana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe