Hain lainaa nopsalainan kautta ja senhän myöntää Big Bank. Sain tiedon ruudulleni että voivat myöntää lainan jonka siirtää tililleni välittömästi kun lainasopimus on kirjoitettu. Onko siis nyt niin, että laina on todella myönnetty. Laitoin hakemuksen mukana liitteen palkkalaskelmastani mutta sain viestin (automaattinen viesti) että tarvitsee vielä tulotietoni. Onko muille käynyt niin että laina on myönnetty ja sitten ne kuitenkin evää lainan?
Big Bank lainan alustava lainatarjous
14
3114
Vastaukset
- Alustava....
Lopullinen päätös tehdään vasta kun olet toimittanut palkkatodistuksen, jossa näkyy viimeisen kolmen kuukauden palkkasi.
Eli nyt sait vasta ALUSTAVAN lupauksen lainasta.
M
Luultavasti saat myös puhelinsoiton ennen myöntämistä, jossa kysytään tietoja mahdollisista muista veloistasi. Ja jos epäily herää, haluavat vielä veroilmoituksen erittelyosan, jossa näkyvät esim. kulutusluottosi ja luottokorttisi.- heh heh...
Tuota noin.. ei verotiedoissa näy luottokortit taikka lainat. Ainoastaan vähennyskelpoiset korkojen suhteen olevat. M.m. asuntolaina...
- ai ei vai ?
heh heh... kirjoitti:
Tuota noin.. ei verotiedoissa näy luottokortit taikka lainat. Ainoastaan vähennyskelpoiset korkojen suhteen olevat. M.m. asuntolaina...
Ja kyllä muuten näkyy , kaikki Suomalaisista luottolaitoksista olevat velat . PigPankin ym ulkolaisten lainat ei
- heh heh..
ai ei vai ? kirjoitti:
Ja kyllä muuten näkyy , kaikki Suomalaisista luottolaitoksista olevat velat . PigPankin ym ulkolaisten lainat ei
No johan on. Olen vuodesta 1981 maksanut tuloista veroja ja koskaan ei ole luottokortti velat näkynyt verotiedoissa. Ainoastaan asunto ja opintovelat. Oli kyllä aikaa kun auton arvo näkyi mutta eipä autolainaa...Asutkohan nyt ihan suomessa?
- Kyllä näkyy.....
heh heh.. kirjoitti:
No johan on. Olen vuodesta 1981 maksanut tuloista veroja ja koskaan ei ole luottokortti velat näkynyt verotiedoissa. Ainoastaan asunto ja opintovelat. Oli kyllä aikaa kun auton arvo näkyi mutta eipä autolainaa...Asutkohan nyt ihan suomessa?
Verojen ilmoitusosassa näkyvät kaikki suomaliset kulutusluotot ja luottokorttilainat. Nimen omaan erittelyosassa.
Katsoppa uudelleen.
- PigPank
Toivottavasti et saa / ota tosta ryssälafkasta mitään
- 2+10
palkkatoditus on lähetetty jo hakemuksen yhteydessä.
- 12+14
ja mitäpä siitä jos pyytää erittelyosan veroista. siellä ei näy muuta kuin opintolaina jonka jo heille ilmoitin.
- dfjklsdjf
Saat sä lainan! Itse otin sieltä 2000 euroa muutama vuosi sitten. Ovat muuten sitten kovia soittelemaan jos maksut myöhästyy. Täällä on moni haukkunut BigBankkia paska firmaksi. Mun mielestä ihan yhtä hyvä/huono kuin nämä muutkin. Tietty tulee ongelmia jos ei maksa lyhennyksiä ajallaan. Lopeta sitten se vippaaminen vai mihin peleihin tarvit tälläisia lainoja? Kannattaa alkaa miettimään että tarviiko näillä koroilla oikeasti rahaa?? Mulla meni tämäkin laina vippien maksuun mitkä sitten luukutin heti uudestaan kun olin tuolla 2000 eurolla saanut maksettua. Tsemppiä oli se sun rahattomuuden syy sitten mikä tahansa.
- UrpoaSakkia
Miksi maksut myöhästyisi? En oikein tajua tuota urputusta siitä. Onko se niin helvetin vaikeaa maksaa eräpäivänä?
- 20+20
Tein tämän lainahakemukse nopsalainan sivuilta, siellä kerrotaan että käsittely on nopeampaa, silti automaattinen vastaus lainan hyväksymisestä tuli big bankin kautta. Lähetin tosiaan palkkalaskelman hakemuksen yhteydessä mutta vissiin laitan uudelleen kun siinä viestissä luki.
- 4+14
Noi muuten soittavat työpaikalle ja kysyvät palkanlaskijaa.... Tiiä sitten mitä yrittävät tiedustella sieltä, mutta minulle ainakin soitettiin töihin, sanoin että meillä ei ole sellaista henkilöä ja löin luurin korvaan. Sain kuitenkin lainan.. Joka meni sitten ulosottoon, onneksi, koska aivan järkyttävät korot on tuolla paikalla, nyt ulosotossa paljon pienempi korko. Muistaakseni 4-5kk kuukausi erät voi jättää maksamatta ennenkuin laittavat asian eteenpäin. Tulet tätä tietoa kuitenkin tarvitsemaan.
- 5+8
No se nyt ei haittaa jos soittaa, saavat itse kaivaa numeron netistä koska ei hakemuksessa kysytty. Noh tuskin tulen tarvitsemaan tuollaista tietoa että miten pitkäksi aikaa saa jättää maksamatta. Tämän ekan vuoden maksan suunnitelman mukaisesti ja ensi vuonna maksan koko lainan pois. Kato jotkut meistä osaa ihan oikeasti maksaa laskunsa ajoissa.
- Miksei pankista...
Koska vaikutat tunnolliselta niin juuri semmoisille pankit lainaavat pienellä korolla...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802