etsintäkuulutus !

Timo.

Aikuiset naiset missä te olette ?
Etsinyt jo pitkään n.50-vuotias Timo.

18

5150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maritta

      täällähän minä, missäs sinä?

    • Jaana

      Missäs sinä?

    • Rauha

      täällä

    • Eva

      Täällä olen ollut odottamassa milloin minut löydät.Missäs sinä viivyt?

    • Timo
    • Timo
    • Anonyymi

      Kotona aviomieheni kanssa!

      • Anonyymi

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

        Olen täällä Ryttylässä. Yritän päivätöitä tehdä mutta koska yötyöt ottavat suurimman osan niin. Mitä sä teet tyksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

        Juuri näin. Koska sen miehet tajuaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

        Luukku ja com loppui keväällä, alkoivat pyytämään 6,00e kk. Joten keksin uuden, joka ei ole nimeni, mutta sähköposti on minun, nyt ne kurvittaret voi vastailla suoraan tähän uuteen: [email protected] , vastailen aamulla tai illalla, kun olen kotona netin vieressä


      • Anonyymi

        Kyllä ne miehetkin taitaa olla samalla lailla tuntevia olentoja kuitenkin, vaikka joskus yritetäänkin muuta väittää.


    • Anonyymi

      Mikkelissä, kuten muutkin säpäkät naikkoset!

    • Anonyymi

      .....

    • Anonyymi

      Aikaa kulunut kauan kun kirjoittanut olet tänne vuosia sittn.Sama Timoko olet joka etsit pyörä ajaessa kävelytiet naisia?Jäät sinä naisen kohdalla kävele ja yrtät jututaa naista samalla. Imeskelet pastillia jotta et haise leijona viinalle josta salaa huikan otat joissain reitisi varella itä Helsinkiä.Kun muka tiiraat lintuja.Varman ymmäärät ulkoilevat naiset ei sinusta kinostuneet.Ei tarkoita jos nainen yksin ulkona,ikään katsomatta:ON VAPAATA RISTAA SINULLE.

    • Anonyymi

      Vanhaknkodisss jo

    • Anonyymi

      Haha tämä "viiskybänen" on jo yli 70-vee ja vanhainkodissa vaipat housuissa tutisemassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe