etsintäkuulutus !

Timo.

Aikuiset naiset missä te olette ?
Etsinyt jo pitkään n.50-vuotias Timo.

18

4962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maritta

täällähän minä, missäs sinä?

• Jaana

Missäs sinä?

• Rauha

täällä

• Eva

Täällä olen ollut odottamassa milloin minut löydät.Missäs sinä viivyt?

• Timo
    • Timo
    • Anonyymi

Kotona aviomieheni kanssa!

• Anonyymi

Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

Olen täällä Ryttylässä. Yritän päivätöitä tehdä mutta koska yötyöt ottavat suurimman osan niin. Mitä sä teet tyksesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin. Koska sen miehet tajuaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luukku ja com loppui keväällä, alkoivat pyytämään 6,00e kk. Joten keksin uuden, joka ei ole nimeni, mutta sähköposti on minun, nyt ne kurvittaret voi vastailla suoraan tähän uuteen: [email protected] , vastailen aamulla tai illalla, kun olen kotona netin vieressä

• Anonyymi

Kyllä ne miehetkin taitaa olla samalla lailla tuntevia olentoja kuitenkin, vaikka joskus yritetäänkin muuta väittää.

• Anonyymi

Mikkelissä, kuten muutkin säpäkät naikkoset!

• Anonyymi

.....

• Anonyymi

Aikaa kulunut kauan kun kirjoittanut olet tänne vuosia sittn.Sama Timoko olet joka etsit pyörä ajaessa kävelytiet naisia?Jäät sinä naisen kohdalla kävele ja yrtät jututaa naista samalla. Imeskelet pastillia jotta et haise leijona viinalle josta salaa huikan otat joissain reitisi varella itä Helsinkiä.Kun muka tiiraat lintuja.Varman ymmäärät ulkoilevat naiset ei sinusta kinostuneet.Ei tarkoita jos nainen yksin ulkona,ikään katsomatta:ON VAPAATA RISTAA SINULLE.

• Anonyymi

Vanhaknkodisss jo

• Anonyymi

Haha tämä "viiskybänen" on jo yli 70-vee ja vanhainkodissa vaipat housuissa tutisemassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe