etsintäkuulutus !

Timo.

Aikuiset naiset missä te olette ?
Etsinyt jo pitkään n.50-vuotias Timo.

18

5150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maritta

      täällähän minä, missäs sinä?

    • Jaana

      Missäs sinä?

    • Rauha

      täällä

    • Eva

      Täällä olen ollut odottamassa milloin minut löydät.Missäs sinä viivyt?

    • Timo
    • Timo
    • Anonyymi

      Kotona aviomieheni kanssa!

      • Anonyymi

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

        Olen täällä Ryttylässä. Yritän päivätöitä tehdä mutta koska yötyöt ottavat suurimman osan niin. Mitä sä teet tyksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

        Juuri näin. Koska sen miehet tajuaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

        Luukku ja com loppui keväällä, alkoivat pyytämään 6,00e kk. Joten keksin uuden, joka ei ole nimeni, mutta sähköposti on minun, nyt ne kurvittaret voi vastailla suoraan tähän uuteen: [email protected] , vastailen aamulla tai illalla, kun olen kotona netin vieressä


      • Anonyymi

        Kyllä ne miehetkin taitaa olla samalla lailla tuntevia olentoja kuitenkin, vaikka joskus yritetäänkin muuta väittää.


    • Anonyymi

      Mikkelissä, kuten muutkin säpäkät naikkoset!

    • Anonyymi

      .....

    • Anonyymi

      Aikaa kulunut kauan kun kirjoittanut olet tänne vuosia sittn.Sama Timoko olet joka etsit pyörä ajaessa kävelytiet naisia?Jäät sinä naisen kohdalla kävele ja yrtät jututaa naista samalla. Imeskelet pastillia jotta et haise leijona viinalle josta salaa huikan otat joissain reitisi varella itä Helsinkiä.Kun muka tiiraat lintuja.Varman ymmäärät ulkoilevat naiset ei sinusta kinostuneet.Ei tarkoita jos nainen yksin ulkona,ikään katsomatta:ON VAPAATA RISTAA SINULLE.

    • Anonyymi

      Vanhaknkodisss jo

    • Anonyymi

      Haha tämä "viiskybänen" on jo yli 70-vee ja vanhainkodissa vaipat housuissa tutisemassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe