etsintäkuulutus !

Timo.

Aikuiset naiset missä te olette ?
Etsinyt jo pitkään n.50-vuotias Timo.

18

4886

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maritta

      täällähän minä, missäs sinä?

    • Jaana

      Missäs sinä?

    • Rauha

      täällä

    • Eva

      Täällä olen ollut odottamassa milloin minut löydät.Missäs sinä viivyt?

    • Timo
    • Timo
    • Anonyymi

      Kotona aviomieheni kanssa!

      • Anonyymi

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

        Olen täällä Ryttylässä. Yritän päivätöitä tehdä mutta koska yötyöt ottavat suurimman osan niin. Mitä sä teet tyksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti. Ei naiset etsi miestä jolla vain himot iskee. Niitä on pilvin pimein joka puolella. Naiset etsii kunnon miestä!

        Juuri näin. Koska sen miehet tajuaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toinen 50v mies etsii edelleen nättiä, leveälanteista rouvaa tai neitiä, missä sinä haluava nainen seikkailet pirkanmaalla, kun himot iskee? Viestittele markotorma5 at luukku ja com , niin vastailen takaisin, silloin, kun sinulle sopii

        Luukku ja com loppui keväällä, alkoivat pyytämään 6,00e kk. Joten keksin uuden, joka ei ole nimeni, mutta sähköposti on minun, nyt ne kurvittaret voi vastailla suoraan tähän uuteen: [email protected] , vastailen aamulla tai illalla, kun olen kotona netin vieressä


      • Anonyymi

        Kyllä ne miehetkin taitaa olla samalla lailla tuntevia olentoja kuitenkin, vaikka joskus yritetäänkin muuta väittää.


    • Anonyymi

      Mikkelissä, kuten muutkin säpäkät naikkoset!

    • Anonyymi

      .....

    • Anonyymi

      Aikaa kulunut kauan kun kirjoittanut olet tänne vuosia sittn.Sama Timoko olet joka etsit pyörä ajaessa kävelytiet naisia?Jäät sinä naisen kohdalla kävele ja yrtät jututaa naista samalla. Imeskelet pastillia jotta et haise leijona viinalle josta salaa huikan otat joissain reitisi varella itä Helsinkiä.Kun muka tiiraat lintuja.Varman ymmäärät ulkoilevat naiset ei sinusta kinostuneet.Ei tarkoita jos nainen yksin ulkona,ikään katsomatta:ON VAPAATA RISTAA SINULLE.

    • Anonyymi

      Vanhaknkodisss jo

    • Anonyymi

      Haha tämä "viiskybänen" on jo yli 70-vee ja vanhainkodissa vaipat housuissa tutisemassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe