Törmäsin tuossa yöllä ku youtubea selailin niin Herofilmstm nimiseen käyttäjään jolta löytyy loistava nettisarja Elämä Sirpaleina. Päihittää JossuTossun 6-0 . Kanattaa käydä katsomassa
UUSI JOSSUTOSSU YOTUBESSA!!!!!!!!!!!!
8
325
Vastaukset
- Cher69
Kirjoitusvirhe xD sori siitä
- ffdfffdfd
mikä on jossutossu, onko se joku kuuluisa?
- dfffdfd
mikä on jodutosu
- XDXD
Vitsi ootte retuiXD
- JossuTossu Voiton vie!!!
VITUT XD SEN VIDEOITA ON KATSOTTU VARMAAN 450 KERTAA JA JOSSU TOSSUN VIIS MILJOONAA KERTAA !!!! TON HEROSFILMSM LEFFOJA KATOTAA 91 KERTAA ESIM. ELÄMÄ SIRPALEINA ON VAAN 91 KATTOJAAA!!! JA JOSSUTOSSUN PARODIOILLA ON JOPA 165.000 NÄYTTÖKERTAA MULKKU!!!!
- LiikaaMeluaTyhjästä
JossuTossu Voiton vie!!! kirjoitti:
VITUT XD SEN VIDEOITA ON KATSOTTU VARMAAN 450 KERTAA JA JOSSU TOSSUN VIIS MILJOONAA KERTAA !!!! TON HEROSFILMSM LEFFOJA KATOTAA 91 KERTAA ESIM. ELÄMÄ SIRPALEINA ON VAAN 91 KATTOJAAA!!! JA JOSSUTOSSUN PARODIOILLA ON JOPA 165.000 NÄYTTÖKERTAA MULKKU!!!!
Jumala on rääkyville vihainen...
Ja, jos halutaan, että aiheesta puhutaan, niin ihan itse laitetaan linkki siihen mistä puhutaan. - JossuTossun fani
JossuTossu Voiton vie!!! kirjoitti:
JossuTossu on paras! Ei sitä päihitä kukaa kenen videoil on 450 katselu kertaa!
- fsdafasdf
jossupossu ennemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351