Itseä kiinnostaa Kemira, tulevaisuuden näkymien takia. Puhdas vesi, kaivosbuumin hyödyntäminen
http://www.kemira.com/fi/media/whatsup/Pages/Kemira-hyötyy-kultakuumeesta.aspx
Ei kai näitä Suomenkaan kaivoshankkeita haudata, vaikka moni asia onkin mennyt pahasti pieleen. Kantapään kautta, niinhän me suomalaiset.
Mitäs mieltä?
Kemira
3
2805
Vastaukset
- Neuvonantaja
Kemira on erittäin huonosti hoidettu yritys.
Yrityksestä on pumpattu rahat osinkoina ulos ja velkaa on otettu joka vuosi lisää tuotto on samaan aikaisesti laskenut, jopa nyt kun oli nousukausi.
Kemirassa ei ole enää rahaa tehdä mitään suuria asioita ellei puolta yritystä myydä ja makseta niillä rahoilla velkaa pienemmäksi.
Kemiran TJ. ei ymmärrä kemiasta mitään eikä tunne kemian yrityksiä niin että olisi kyennyt reakoimaan silloin kuin olisi pitänyt, kun yrityksen tuotto on nousukauden jälkeen 5,7% niin mitä se on kun alamäki on päällä.
Kysymyksesi vesibusineksesta on ok. mutta tosi pitkällä aikajänteellä , saa nähdä onko Kemira silloin enään pystyssä?!
Tällä hetkellä Kemiran Hallituksessa ei ole kuin yksi kemian osaaja ja yksin hän ei voi tuulimyllyjä vastaan taistella, kun hallitusta ei kiinnosta kehittäminen vaan osingot.
Johto on Yhtä lukuunottamatta ei kemian ammattilaisia, joten eivät osaa eivätkä tiedä mitä kemianalalla tapahtuu ennen kuin on jo tapahtunut. Nyt laskukauden alkaessa olisi entisä tärkeämpää että yrityksen suurinosa Johdosta olisi kemianalan Huippuammatilaisia, sillä kemianalalla päätöksiä tehdään tietämyksellä ja nopeilla reakoinneilla ei niitä muun alan ihmiset kykene ymmärtämään. (ei kirurgin hommia voi yleismies virtanen tehdä, kun ei ymmärrä).- kemprof
Kiitos mielipiteestä luin Kemirán lukuja ja olen vähän tullut samaan tulokseen. (velkaa liikaa ja tuotto %5,7 surkea nousukautena)
Katselin Hallituksen ja Johtoryhmän koostumuksen ja sekin näytti pitävän kutinsa.
Kun Vesibisneksen tarve kasvaa joskus maailmalla niin ammattilaisia tarvitaan ei yleis-Jantusia mutta se bisnes ei kyllä ole vielä Kolmeen vuoteen maailmalla todellisuutta.
- exprof
Vesi ja kaivos bisnes ovat tulevaisuudessa ehkä nousussa, mutta molemmat vaativat eritäin hyvää korkeatasoista kemian osaamista, jotta kyetään tarjoamaan asiakkaille parasta mahdollista ratkaisua kulloiseenkin tarpeeseen.
Jos Kemiralla on kolmen - viidenvuoden päästä erittäin hyvät laboratooriot ja niitä kykenee käyttämään ja vetämään huippuluokan kemian osaajat niin Kemiralla voi olla silloin saumaa, mutta se vaatii kyllä koko nykyisen johdon vaihtamisen ja hallituksen ajatusmaailman muuttumisen.
Ei kemian innovaatioita toteuteta hetken mielijohteesta se vaatii todella alan huippuosaamista ja koko yrityksen satsaamista kehitykseen jotta maailmalla voidaan pärjätä ja kehittää nopeasti tarpeellisia tuotteita ja uusia modifikaatioita asiakkaiden tarpeeseen. (kehittäminen tulee olla jatkuvaa)
Ei se nykyinen systeemi että ei ole yhtään panostettu tuotekehitykseen vaan ainoastaan osinkojen maksuun ja parhaiden ihmisten ulos päästämiseen johda kuin katastrooffiin.
Eikä niin kuten nyt tarjotaan vanhoja jo muiden lopettamia tuotteita kun ei ole uusia mitä tarjota:
Kemiran pitäisi olla kemian yritys mutta kun katsoo johdon koulutusta ja heidän entisiä työpaikkoja niin ei voi kuin ihmetellä, mitä Kemiran hallitus ajattelee kun johdosta puuttuu kemian huippuosaaminen. (ei ilmapallokauppiaat osaa kemiaa).
Maailmalla Kemiran kilpailijat kehittävät kokoajan uusia tuotteita ja panostavat erittäin paljon tuotekehitykseen ja ostavat maailmalta huippu kemian osaajia palvelukseensa jotta voivat pärjätä, mutta Kemira ei toimi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513