imuri

pekka11pk

Kuinka monet imettävät kyrpäänsä pölyimurilla. Tuntuu tosi mahtavalta

95

14621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imuri imettäjä

Kyllä imurilla imetys on kivan tuntuista, hoksasin kyseisen imetyksen jo poikasena olllessa, jolloin imetin äidin imurilla. Nyt vanhempana miehenä, olen käyttänyt usein työpaikan teollisuus imuria jossa on paksummat letkut ja suuri imuteho.

• Imurilla mällit irti

Imetän imurilla ja olen tehnyt niin useasti. Ongelma on nykyään että munani on suurinpiirtein putken paksuinen, ja olisi parempi jos olisi vähän väljyyttä, imisi paremmin. Aika nopeasti lähtee lasti. Suosittelen kokeilemaan.

• Imuri mälli

Imuri mällit. Eihän siihen putkeen muna mahu, letku irti ja siihen reikään sitten
        kortsun kans, tehot pienelle ja aah sitä lurpsutusta,ei mene kauaa kun
        mälli irtoo.

• Imuri mälli kirjoitti:

Imuri mällit. Eihän siihen putkeen muna mahu, letku irti ja siihen reikään sitten
        mälli irtoo.

Olen nusinut imuria tänään pari kettaa kyllä mällit lentää hyvin

• Imurion
        Imuri mälli kirjoitti:

mälli irtoo.

Tuo pitää kokeilla heti kun vaimo ei ole kotona! Hän ei osaa kunnon imuja kullille-.......

• Hoover Man

Kiva tietää että on muitakin imurilla imettäjiä, itse imetän spermat ulos pari kertaa viikossa imurilla. Ostin rautakaupasta muovi putkea (viemäri) jossa on tiiviste rengas putken päässä. Liitin putken imuriin useilla erilaisilla liitos kappaleilla, putki on myös sopivan paksu johon kaluni sopii hyvin sisälle. Putken suulla oleva tiiviste takaa sopivan tiiveyden ja imurin imu on tehokas. Putkesta kuuluu irstas pärinä kun imuri imee, rasvatun kaluni putken sisälle. Orgasmi on taattu jo 15 min, imuroinnin jälkeen ja spermat irtoaa tosi ihanasti. Imetän myös pallejani imurilla ja on kiva katsella kun imuroinnin jälkeen minulla on kivat riippu kivekset jotka pysyvät riipuksissa jonkin aikaa. Kiveksetkin kasvavat ja turpoavat mukavan kokoiseksi.

• tqtt

kullikin varmaan pitenee lepomitta siis, monestiko peräkkäin kärsit imuroida?

• Hmm... (Älkää tuomitko minua vaikka tulinkin naisena lukemaan palstaanne) Minusta aihe on mielenkiintoinen ja olisi jopa mielenkiintoista nähdä tuollainen tilanne.. :)

• imuri mälli

olishan se vielä kiihottavampaa ,jos joku nainen sitä katselis.
        ja ehkä räpeltäis itseesä uh huh

• Kokeillaan vaan

En oo koskaan kokeillut mut voin kokeilla jos tuut kattoon? Mistä päin oot?

• PiliPutkessa

Kannattais ehkä teipata tyhjä talouspaperin pahvihylsy siihen imurin putkeen....ikävä jos juuttuu kiinni siihen muovi-/metalliputkeen....kiva käynti päivystyspolilla 😂

• Lypsy.

Entäs lypsykone, se tosin lopettaa vasta kun säiliö on täysi.

• pussit tyhjäksi

Muutaman kerran kokeilin, kun seisokki oli tuntui hyvältä. Ajattelin tilata semmosen hiljaisen pikku imurin netistä.

• flesu imuri
        pussit tyhjäksi kirjoitti:

Muutaman kerran kokeilin, kun seisokki oli tuntui hyvältä. Ajattelin tilata semmosen hiljaisen pikku imurin netistä.

Mitäs jos työntäis flesarin insertin sinne imuriletkuun??

• lypsy.kone.lypsää

• Minusta jo runkkaamisen katsominen on kivaa, niin mites sitten tällaisen katselu ;)

• m_05

kiva kuulla, et tollane touhu kiinnostaa.. Voin ottaa sinut milloin vaan seuraamaan imurin kanssa touhuilua, minulla on sopiva välikappale johon kulli mahtuu hyvin. Miten saan sinuun yhteyden..-:)

• Anonyymi

Imuriin en uskalla kalua työntää mutta muuten voin runkata jos haluat wherebyssä katsella?🙂 M47v

• pullopoi

Pitää olla sellainen imuri jonka tehoa voi säätää. Omassa imurissani normaalisti joka letkunpätkä on pienemmästä suurempaan, mutta , kun laitan patterisuulakkeen väliin voin kääntää letkun toisinpäin ja kullini sopii sisään, toisaalta jos imettää vain terskan kärkeä se täristää mahtavasti. Olen ottanut kovamuovisesta !/2 l mehupullosta pohjan pois ja imetän sinne kullini ja pallini yhtä aikaa, sitten korkki kiinni ja voin touhuta vehkeet mukavasti venyneinä. Pari senttiä on kasvun varaa. Jos jollakulla onnellisella on suuremmat ota isompi pullo!

• Uhh

Voiks tyttö kokeilla?

• nakeddick
        Uhh kirjoitti:

Voiks tyttö kokeilla?

Tarkoitatko että haluaisit imuroida pimppiäsi vai haluaisitko imuroida kyrpää.Itse olen Imuroinut muutaman kerran webissä puolentoista litran pullosta tekemälläni laitteella.On todella kiihottavaa kun tyttö haluaa nähdä imurointia. Kaikki jotka ovat katselleet terskan hieromistani ja imurointia ovat sormettaneet itsensä orgasmiin ja haluavat lisää säännöllisesti.

• nakeddick
        Uhh kirjoitti:

Voiks tyttö kokeilla?

Tulehan kokeilemaan- Odotan Innolla

• Ei se mahdu

Yritin vaan siitä ei tullut ,itään koska en saanut kullia putken sisään velttona,ei vain mahtunut joten kertokaa homma mitä käytätte sisään saamiseen.

• kokemusta on 2

Kyllä suu on paras, miehen !

• N S

Tottakai tuolloin tulee imuptuken olla niin iso, että ainakin sentti-pari tilaa joka suunnassa, ja putki tietenkin päädystä avoin,, jolloin mulkku pääsee siellä lerpattamaan imun mukana, jos on täysin tiivis, ei se tunnu sen kummemlta kuin alipainempummppu, ja ei varmana lennä mällit :)

• imuri pop

mä joskus kans imenny imurilla kiimani pois kun ei runkkaus ja toinenkaan oo sitä pois veinny. sillä sai kyllä hyvät orkut.

• Jo Pikkupoikana

Kyllä siivous ja imurointi on kivaa kun sen osaa tehdä oikein. Itse huomasin jo pikkupoikana että imurilla voi tehdä muutakin kuin pelkää imurointia. Äitini kyllä ihmetteli, kun olin innokas imuroimaan usein omaa huonettani. En tiedä mitä olisi tapahtunut, jos hän olisi tullut huoneeseeni ja yllättänyt minut kikkeli imurin letkuissa.

Eräs video jonka löysin. ;)

http://www.redtube.com/55840

• Sukkisbimies

Näytti kiihoittovalta. Täytyy ajaa kulli paljaaksi heti ja ottaa imurista ilo irti ;)

• Sukkisbimies

Sheivausvälineet ja vaahto odottaa... nyt ajamaan kaikki paljaaksi! Sit uudet sukkahousut jalkaan ;)

• Sukkisbimies

Nyt on ajeltu kalu ja pallit paljaaksi, tuntuu tosi kiihoittavalta! Otan paketista uudet sukkahousut ja laitan ne jalkaani... paljas kaluni näyttää niissä ihanalta!

• Sukkisbimies

Kannatti imuroida, teki tosi hyväää.... nyt on kulli hyvin rasvattu ja hellänä :)

• pullopoi

Muuten hyvä, mutta pelin koko ei päätä huimannut!

• Imurin putki ?

En ole kokeillut imuri, johtuu varmaan siitä että tyttö fredini imee kulliani tosi voimakaasti ja se imu on kosteaa ja pehmoista.

• oh no

kokeiltu imuria on, mut ei mulla ainakaan tunnu missään :( ja pitäis muutenkin saada sen verran paksu putki siihen

• 14vpoikarunkkaa

Itse olen 14v ja kun pillua en saa otan imurin ja bussin letkua aivan mahtava tunne kyllä spermat lentää

• 14vpoikarunkkaa

Haluan pillua mut en saa olen 14v poika haluan panna mieluiten hoikkaa ja blondia heillä on makiat pillut jos joku haluaa lähettää puhelin numeron ja pillustaan kuvia voi munastakin miltä tuntuu nussiia?? Haluaisin nussikovaa

• 14vpoikarunkkaa

Onneksi koti tyhjä imuri kyrpään ja hyvä tulloo

• 14vpoikarunkkaa

Haluaisin nussia ja kovaa pillin puutteessa haluun naida niin kovaa kun lähtee imurilla saat spermat ja isomman munan ah ihana tunne

• 12222222

eikös tuossa imuroinnissa pidä runkuttaa putkee eestaas vai miten saatte tulemaan pelkällä imulla? tyvessä astiko?

• sexnainen50

Minäkin voisin katsoa kun joku imurillq imee kyrpää... kiihottunut ajatus naisena... voi olla että joutuisin sen jälkeen ottaa suihin tai nusasee 😨

• munakovana

Mun luo voi tulla kattoo

• Anonyymi

Kyllä kelpaisi vaikka heti..

• 14vrunkkaa

Joku halua nähdä mitenimuriolla imetetään yhteyksiä

• haluanpuolsiskoa

Mun siskolla on ihanat tissit haluisin nuolla niitä runkkaan aina sen IG kuville haluaisin et se ottaisi suihin multa.

• mielkamu

Miele-imuri paras !!!! Säädettävä voimakkuus !!!! Tarpeeksi kiimainen,niin TÄYSILLE -KYLLÄ SPEDRMAT IRTOO......IHANAA !!!!!

• haluunsu

Eikö tunnukki hyvälle ootko koskaan mällännyt naamalle

• munakovana

Mun luo voi tulla nussii

• jokujukuli

huh huh kaikkea sitä kuulee

• päristin

Kyllä vaan imuri on oiva apu !!! Väsymättä imee-viimeiseen pisaraan...uuuh

• EiJumalauta

Mikä vittu teitä vaivaa

• Lentääsperma

Kullini on 17cm pitkä ja kun muna meneee syvälle imuriin nii olo on aivan mahtava kun nakki tärisee imurissa ai että on ihana tunne

• kalusuuhun

Nyt ei mee mun jakeluun et mikä tos imuri hommassa kiihottaa?? Eikö oisi paljon kiihoittavampaa kun joku nainen tai mies imisi sitä kullia!! Ite ainakin oon sitä mieltä että mikään imuri ei voi voittaa naista tai miestä suihinotossa (tosin se imuri kokeilematta ja saa ollakkin). Koittakaahan nyt hyvät pojat sitä naisen tai miehen imutusta niin jää se pölynimuri sitä varten mihin se on tehtykkin.

• iihanaa

Hiljainen,säädettävä _ ON mieletön lelu !!!!! Ensin alkuun pienellä teholla......sitten liten ...lopulta täysillä !!!!! Sitten on pakko laueta !!!! Huutaen !!!!!

• hoover68

pitäiskö tehdä kimppaimurirunkkaus

• Imuri

Joo tuu add snäpis hirvosenkiima

• KikkeliVaurio

Voiko tuossa olla vaaraa, että imee liian lujalla teholla ja tulle kikkeliin vaurioita?

• Kyrpäräppi

Mikä helvetin kikkeli Mulla on ainakin Kyrpä, taistoihin tiemme kun kä kyrpäppä, kyrpäppää, missä luotien laulut vain soi kyrpäppää,kyrpäppää jne...

• 00shit

15 imuri menossa, aina on Bussi täynnä.

• hijabpano

Harmi, kun naiselle tämä ei tunnu miltään.

• oikea.työkalu

imurin sijaan fleshlight stu. aika paljon kivempi kokemus kun tuo on tarkoitettu seksileluksi. Mikään ei tietenkään estä yhdistämästä imuria flesukkaan jos haluaa vielä enemmän imua.

• kumikeijosi

Näin täällä paljon juttua tästä imurirunkkauksesta niin ajattelin kokeilla. Hyvältähän se tuntu ja lastit lensi, mutta hyi helvetti sitä hajua. Imuri puhaltaa määnneen sperman hajua hepasuodattimesta huolimatta. Eli siis pölypussi per kerta? Kallista

• Anonyymi

Aina imuroin joka päivä pillua täydellä imuteholla 100 kertaa.

• Anonyymi

Imuttaminen on oikeasti maailman ihaninta jos koko pippelin sisälle ja oikeesti täysille imuteho ja siinä oon yrittänyt pitää 4 tuntia täydellä imuteholla pippeliä imurissa

• Anonyymi

Minä ainakin tungen munani imuriin joka päivä 8 tunniksi

• Anonyymi

Imutehot täysille ja pippeli sinne 1tunti

• Anonyymi

Joo imutus on ihanaa pilluaki voi imuttaa se on ihanaa ku tunkee munan kiveksineen sinne ja imuteho täysille 👍👍👍👍

• Anonyymi

Pillut ja pippelit on ihania ja maailmankaikkeuden +universumin ihanimpia. 👃👃👃

• Anonyymi

Totta itte imuroin pippeliä

• Anonyymi

Esiteininä kokeilin. Miten kenenkään vehje mahtuu normaalin koti - imurin putkeen tai letkuun ? En ymmärrä. Joku teollisuusimurin letkun voisin uskoa. Enkä ole kokoa Holmesin John, muttei toivettakaan noin ohueen letkuun.

• Anonyymi

Oon alottanu imuttamisen 15 vuotiaana

• Anonyymi

👃👃👃muna imuriin👃👃👃👃

• Anonyymi

02:39

Kiva tietää että on muitakin imurilla imettäjiä, itse imetän spermat ulos pari kertaa viikossa imurilla. Ostin rautakaupasta muovi putkea (viemäri) jossa on tiiviste rengas putken päässä. Liitin putken imuriin useilla erilaisilla liitos kappaleilla, putki on myös sopivan paksu johon kaluni sopii hyvin sisälle. Putken suulla oleva tiiviste takaa sopivan tiiveyden ja imurin imu on tehokas. Putkesta kuuluu irstas pärinä kun imuri imee, rasvatun kaluni putken sisälle. Orgasmi on taattu jo 15 min, imuroinnin jälkeen ja spermat irtoaa tosi ihanasti. Imetän myös pallejani imurilla ja on kiva katsella kun imuroinnin jälkeen minulla on kivat riippu kivekset jotka pysyvät riipuksissa jonkin aikaa. Kiveksetkin kasvavat ja turpoavat mukavan kokoiseksi.

1

Äänestä

Joo mulla lens mällit ja kivekset

• Anonyymi

Itte imuroin pillua

• Anonyymi

Imuroin pimppiä ekan kerran 7 vuotiaana

• Anonyymi

Pippelistä lähti nahat irti

• Anonyymi

Kun olin 4vuotias nii imetin usein pimppiä ja oon sitte jatkanu tähän 24 vuoteen saakka

• Anonyymi

Lähti koko kulli irti

• Anonyymi

Pippeli turpos ja kasvo 10 cm

• Anonyymi

kokeilin löysällä kullilla ja tuli sellanen värinä venyneeseen esinahkan että ei sdes kerinny seisomaan niin spermat tuli löysällä kullilla

• Anonyymi

Muna oli turvonnu ja tyttö anto panna pilluun. Kullia keksin tunkea kivekset pilluun sisälle ja kusia päälle. Tyttö sano että imuroidaan muitakin paikkoja ja sitten imuriin meni tissit pimppi perse ja kulli. Tytön pimppi turposi.

• Anonyymi

Ja oli imuteho aina täysillä

• Anonyymi

Kulli kasvo 10cm

• Anonyymi

Kivekset turpos

• Anonyymi

Meidän imuri hulluna jahtaa villa karvoja lattialta, kerran yritin tarjota kyrpääni poltti sulakkeet.🤭🫢

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pippelin imuroinnin jälkeen tyttö anto pilluansa ja tungin munani kivekset myös sisään pilluun.
      Kusin päälle. Ja imuroin kullia uudestaan ja tyttö otti kullin suuhun. Sen jälkeen imuroitiin pillu ja pippeli ja muna pilluun. Kivekset turpos ihaniksi ja klitta myös ja pimppi. Imuteho oli koko ajan täysillä.

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

H­­­e­­i! Ku­ts­­um­­­me sinu­­t kä­­ym­­ään uude­ssa cha­tis­­sa! Meitä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://alikuzu.com/H/U8d6T1

• Anonyymi00146

Kullin paras masturbaattori on kyllä imuri. Laitoin kumisen haitariletkun imuriin ja kyllä tekee hyvää on sopivan kokoinen kullille. Menee 4-5 tuntia aivan huomaamatta.

• Anonyymi00147

Kyllä tulee imurilla kullia imettyä en parempaa laittetta siihen hommaan tiedä. Suosittelen kokeilemaan.

• Anonyymi00148

Imuri on toiseksi paras mutta sähkökärpäslätkä on paras!

• Anonyymi00149

Antaisin kullini jollekkin imuroitavaksi.Olisin nelinkontin ja saisit touhuta imurin kanssa omaan tahtiin.

• Anonyymi00150

Mispäin oot 66v

• Anonyymi00151
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Mispäin oot 66v

Hämeenlinnassa olisin sais myös touhuta kaluni kimpussa rajustikkin. M 59v

• Anonyymi00152
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Mispäin oot 66v

T:re

Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      62
      2228
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      210
      2067
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1408
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      60
      894
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      855
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe