Taloyhtiössämme on Soneran valokuitu. Olisin kiinnostunut tilaamaan lisäkanavia, mutta kun Soneran sivuilta valitsee kanavapaketin niin tilauksen seuraavassa vaiheessa (osoitteen antamisen jälkeen) vaihtoehtona tulee vain versio, jossa oletuksena on Koti TV-palvelun käyttö.
Onko mahdollista tilata vain kanavia, mutta ei tuota Koti TV-palvelua? Nettiyhteytemme on täysin riittävä ja muita ominaisuuksia emme kaipaa kuin nuo kanavat. Koti TV -palvelu olisi 24 kk sopimus ja 19.90 e/kk siis tämä kanavapaketin kuukausimaksun lisäksi. Tuntuu hieman hölmöltä, jos näin on...
Soneran Koti TV ja kanavapaketit
1
196
Vastaukset
Tervehdys!
Kävin tässä miettimään, että oiskohan taloyhtiöösi vedetty Valokuidun lisäksi kaapeliTV meiltä? Silloin voisi harkita kaapelikortin kautta ottaa kanavapaketteja näkyviin (http://bit.ly/143ybZA).
Nähtävästi sinulla on taloyhtiössäsi kiinteistösopimus, joka mahdollistaa tuon mainitsemasi hinnan (laajakaista maksiminopeudella ja KotiTV-palvelu yhteensä 19,90e/kk, 24kk sopimus valitsemasi kanavapaketti e/kk).
Tuo Sonera Viihde sisältää siis sekä laajakaistan että KotiTV -palvelun, jonka kautta on mahdollista katsoa maksuTV-kanavapaketteja. Ilman tuota KotiTV-palvelua digibokseineen ei pysty katsomaan kanavapaketteja.
Linkkaan sinulle sivun, josta löydät lisää tietoa tuosta Viihteestä, jos haluat puntaroida siitä saatavia hyötyjä: http://bit.ly/Ymu4aE. Isona plussana näen itse tässä palvelussa esimerkiksi verkkotallennusominaisuuden ja videovuokraamon sekä ohjelmakirjastot.
Kysy vain lisää, jos heräsi kysymyksiä :)
Lauren@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018721Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683091- 171514
- 741056
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63958- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73894- 65890