Pitää kuunnella sydäntään ollakseen onnellinen.
On osattava olla rehellinen itselleen ja vaatii
selkärankaa. Olin niin kauan niin kiltti ja
valmis elämään toisten mieliksi.
Rehellisyys satuttaa,mutta se myös vapauttaa.
Elämä on joskus julmaa,mutta parempi niin kuin
elää valheessa. Ei kannata olla liian
kiltti,silloin katkeroituu elämäänsä. Tosiasiat
on ymmärrettävä ja lopetettava ruikutus.
Onneksi heräsin ajoissa ja vielä elämästä on
jäljellä sen verran,että voi ottaa kaikki irti.
Minäkin ymmärsin sen tänään
Pii
2
398
Vastaukset
- Kyllästynyt mies
Ehkä minäkin onnistuisin vihdoinkin siinä. Nyt
masentaa, mutta jos uskallan tehdä mitä itse
haluan kerrankin niin ehkä kaikki menisi paremmin
ja tuntuisi muutenkin hyvältä. - edellinen
Yritinhän sitä sinulle sanoa. Et uskonut. Ennemmin syytit minua. Hyvä jos vihdoin olet ymmärtänyt. Ehkä kuitenkin tulin auttaneeksi sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.17410511- 572863
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822598- 862442
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1492172Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2502019- 451441
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211250Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35902