onko nokiotta myynnis, näin luki pyhän ilikas
Nokiotta myynnis
15
1673
Vastaukset
- nokiotttt
vanha nokiotta on myynnis
- okinotta
Hyllä nokiotta on myynnis
- Anonyymi
Jaa onkohan menny kaupaksi. Vamos
- Anonyymi
Onkohan nokiotta siirretty Utsjoelle niinku kuhapirttikin
- Anonyymi
Eikö sen ostanu joku businesman lakaluomalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sen ostanu joku businesman lakaluomalta
Onko totta notta nokiotta puretaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta notta nokiotta puretaan?
Toivottavasti olis totta mutta epäilen.
- Anonyymi
Ajan kysymys koska kunta puuttuu rakennuksen kuntoon ja määrää korjaamaan tai purkamaan. Ei kaunista kylän raittia.
- Anonyymi
Purkuun, koko Kuortaneen pitäis purkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purkuun, koko Kuortaneen pitäis purkaa.
Nokiotta purkuun ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokiotta purkuun ..
Perkele auki se pitää saada.pitäähän kyläs yksi kapakkikin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkele auki se pitää saada.pitäähän kyläs yksi kapakkikin olla.
Koronavirus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronavirus
Kirjoititko oikei että kapakka, no kuortanelaaset ei ole koskaan kapakkaa nähneetkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko oikei että kapakka, no kuortanelaaset ei ole koskaan kapakkaa nähneetkään.
Aukeeko kun korona loppuu? Kesäkuussa saa avata ois niin hienoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää aina sekoilee täälä että en tiedä ja katotan miten käy tämän onnellisuus paikån pelastuksen ja raivauksen kansso. Se olisi tärkeää sillä tämä kylän yösija ja keskusta piste elää nyt omaa elämäänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569