Oletteko paskoneet housuun?

Onko teille sattunut koskaan sellaista, että olisi tullut paskat housuun? Millainen tilanne ja missä?
Ilmoita

126 Vastausta

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

ennole
1 VASTAUS:
en....
+Lisää kommentti
ennole
4 VASTAUSTA:
On, kun töissä oli vessaremontti ja mulla maha plöröllä, varavessaan oli jonoa enkä muutenkaan olis kehdannut sinne mennä, päätin pidättää kotiin asti. Kakka vaan ei pystynyt kotipihassa enää odottamaan.
,,,,,,ok
erikoista, haah
vitut nyt mulle riitti! áé´
+Lisää kommentti
Alusvaatekuvauksissa rannalla, plörötti kamalasti, mutten saanut pitää taukoa eikä uimarannan vessa ollut edes auki, kuten ei suihkutkaan. Jossain vaiheessa multa sitten turahti ja sain luvan mennä viereiseen mettään tekemään loput. Ei ollut kauheen mieltäylentävää pestä persettään ja alushousuja rannan kylmässä suihkussa kuvausryhmän nauraessa vieressä. Myös naisia oli paikalla!
3 VASTAUSTA:
Anteeks, että nauran, mutta se mielikuva, kun aikuinen mies joutuu menemään pomonsa eteen pelkissä alushousuissa, ehkä kädet takamuksella, naama punasena, ilmottamaan, että multa tuli kakkaa housuun... BUAHAHAHAHA!!!!!
hahahahaa kirjoitti:
Anteeks, että nauran, mutta se mielikuva, kun aikuinen mies joutuu menemään pomonsa eteen pelkissä alushousuissa, ehkä kädet takamuksella, naama punasena, ilmottamaan, että multa tuli kakkaa housuun... BUAHAHAHAHA!!!!!
mies vai nainen? ei käy ilmi?
jfgh kirjoitti:
mies vai nainen? ei käy ilmi?
Tuskin nainen kirjottais tilanteesta , jossa joutui pesemään takapuolensa, että "myös
naisia oli paikalla".
+Lisää kommentti
Itselle ei ole käynyt, mutta vaimolle on. Meillä oli putkiremontti, ja parin päivän ajan piti käyttää kellarin vessaa. Sitten vaimo tuli töistä hirveessä kakkahädässä, kun vihdoin piti päästä omaan vessaan, mutta siellä olikin vielä remonttimies ja vedet oli poikki. Mentiin vaimon kanssa keittiöön istumaan, ja äkkiä se sanoi, että se tulee muuten housuun just nyt!
Ilmoita
Yhtenä tavallisena kesäiltana vuosia sitten seisottiin kaverini kanssa rappukäytävän edessä, kun naapurin 40 pariskunta tuli bussipysäkiltä kiireellä, pukeutumisesta päätellen jostain juhlista. Kun ne pääsi siihen ovelle, rouvalla ei enää riittänyt pidätyskyky ja siltä tuli plöröt housuun. Se näky -ja ääni- jäi mieleen, vaikka siitä on tosiaan jo monta vuotta. Ja eiköhän rouva itsekin sen muista...
1 VASTAUS:
Mä näin kerran Tanskassa suomalaispariskunnan, mies luki karttaa ja nainen siin vieressä sano äkkii, että mua kakattaa nyt ihan hirveesti. Sit vähä myöhemmin se melkein itki ja sano, et mun on pakko päästä nopeesti vessaan. Ne ei tajunnu,et mä ymmärsin. Mut en kehannu jäädä kattoon ehtikö se vessaan. Mut vähä tuntu, et ei, koska se oli sen näkönen, et paska on jo melkei housussa.
+Lisää kommentti
Joo. Se on kun on löysää ulostetta tulossa niin on todella hankala pisdättää. Niin ja automatkalla kävi näin.
Ilmoita
Olin sairaalaan tuotu itsemurha yrityksen takia. Olin huoneessa yksin ja sit halusin kuselle. Ja sit kun mä menin sinne tuli pierasu. Onneks pääsin sinne vessaan eikä se paska valunu pitkin sairaalan lattioita. Hoitaja otti multa vaatteet pois ja suihkuun. Ja vuode osastolla , ne vaatteet pestiin.Nyt kysynkin, miks mies voi olla noin tyhmä.
Ilmoita
Useammin tuli kyl hirveän pahanhajuiset kuset housuun, kun leikin korvikkeilla Lasol ja Mainol. Se reilu puolen vuoden putki kannatti siinä mielessä et ajoivat mut palvelutalosta tavalliseen kivaan vuokra-asuntoon, mut jos en ois tavalliseen äidinmaitoon eli keskiolueen siirtynyt edessä ois taatusti aikan pian ollut pyörätuoli tai jopa hauta.
Ilmoita
En paskonut vaimon sukulaisten mökillä ja Kampin aseman wc-jonossa päästin housuuni ison paskan. Ärsytti, kun vessanpönttö oli niin lähellä. En meinannu uskoa, kun se tökkäs ja tajusin,että se on menoa nyt, tulee iso hätä housuun!!!
2 VASTAUSTA:
Harmi etten ollut näkemässä, olis hauska nähdä, kun aikuinen mies joutuu antamaan periksi kakalleen housut jalassa. Onhan se aika inhimillistä.
eiolee kirjoitti:
Harmi etten ollut näkemässä, olis hauska nähdä, kun aikuinen mies joutuu antamaan periksi kakalleen housut jalassa. Onhan se aika inhimillistä.
Tai nainen. Jotenkin sympaattista, että aikuinen joutuu piilottelemaan ja nolostelemaan kakkapyllyään; sitä, ettei voinut olla tekemättä luonnollisia tarpeitaan.
+Lisää kommentti
Mä kävin nuorena nuorella ja kauniilla terapeutilla, jolle tuli kerran kesken istunnon tarve henk. koht. istunnolle. Sen koko olemus muuttui tosi kireeks, ja vaikka se yritti olla normaalisti, niin se oli tosi väkinäistä. Se lopetti istunnon selkeesti liian aikasin. Naureskelin koko kotimatkan sille ajatukselle, kuinka se joutui istumaan pakaravako tiukkana viivana ja pelkäsi kakkaavansa housuun. Ja sille, että se terapiaistunto meni vähän... plörinäksi. :D
3 VASTAUSTA:
Mahtoi olla kova myllerrys mahassa, jos piti lopettaa istunto oikeesti ihan liian aikasin. Kuinka pitkään se pihtasi sitä hätää ennen ku lopetti istunnon? Oliko se puolenpäivän jälkeen, et johtui jostain mitä se oli lounaalla syöny? Tai ehket muista, jos siitä on pitkä aika... Miksköhän se ei voinu vaan poistua hetkeks ja mennä vessaan? Ehkä se ajatteli, että pystyy pidättämään loppuun asti ja lopetti istunnon siks, että kakkimisen ensitahdit oli jo soitettu. (=housuun oli jo tullut ja pelkäsi, että haistat) Oliko se punastunut? Jäikö se huoneeseen kun lähdit vai syöksyikö suoraan vessaan? Oliko lähin vessa lähellä vai kaukana?
haluutietää kirjoitti:
Mahtoi olla kova myllerrys mahassa, jos piti lopettaa istunto oikeesti ihan liian aikasin. Kuinka pitkään se pihtasi sitä hätää ennen ku lopetti istunnon? Oliko se puolenpäivän jälkeen, et johtui jostain mitä se oli lounaalla syöny? Tai ehket muista, jos siitä on pitkä aika... Miksköhän se ei voinu vaan poistua hetkeks ja mennä vessaan? Ehkä se ajatteli, että pystyy pidättämään loppuun asti ja lopetti istunnon siks, että kakkimisen ensitahdit oli jo soitettu. (=housuun oli jo tullut ja pelkäsi, että haistat) Oliko se punastunut? Jäikö se huoneeseen kun lähdit vai syöksyikö suoraan vessaan? Oliko lähin vessa lähellä vai kaukana?
Iltapäivisin siellä kävin. Ehkä 15 minuuttia se pinnisteli, mutta tuntui olevan tosi vaikeaa. Ei se varmaan kehdannut sanoa mulle, että pitää mennä pöntölle. Me käveltiin yhdessä ulos siitä huoneesta ja se käveli tosi nopeesti hissille ja mä menin ovesta ulos. Ne vessat oli sieltä hissiltä sit käytävän päässä, että kyllä sinne oli aika pitkä matka, ainakin jos on kova hätä... :D Ehkä siltä tuli hirveet plöröt housuun matkalla, sitä en saa koskaan tietää. :D :D
Sattuuhan näitä kirjoitti:
Iltapäivisin siellä kävin. Ehkä 15 minuuttia se pinnisteli, mutta tuntui olevan tosi vaikeaa. Ei se varmaan kehdannut sanoa mulle, että pitää mennä pöntölle. Me käveltiin yhdessä ulos siitä huoneesta ja se käveli tosi nopeesti hissille ja mä menin ovesta ulos. Ne vessat oli sieltä hissiltä sit käytävän päässä, että kyllä sinne oli aika pitkä matka, ainakin jos on kova hätä... :D Ehkä siltä tuli hirveet plöröt housuun matkalla, sitä en saa koskaan tietää. :D :D
Todennäköisesti terapeuttisi teki housuihinsa. Akuuttia plöröhätää on vaikea pidättää kävellessä.

Itseltäkin on kerran päässyt töissä ripulikakat housuun, kun söin lounaalla jotain pilaantunutta. Istuin puhelimessa voimatta liikkua ja oksensin alakautta. Monta kertaa.
+Lisää kommentti
Autossa alkoi kerran maha kietään ja oli tosi vaikeeta pidättäää sitä. Kun olis ollu ihan pakko päästä vessaan, mut ku ei päässy ja tuli hosuu,

Löysä uloste on ihottava pidättää. Pisshädän kanssa ei olis ollu mitään ogelmaa. Olisin helposti pidetelly, mutta ku oli löysä uloste tulossa ni yyyyh
Ilmoita
Tapauksia on sattunut kaksin kappalein tuossa kevään aikana. Toinen jäi tosin läheltä piti-tilanteeksi. Toivotaan että tällä kertaa kaksi ei vaadi kolmatta, sillä olen kyllästynyt nyrkkipyykkiin ja pakolliseen MacGyver-mentaliteettiin, jota on täytynyt hyödyntää parisuhteen ollessa vielä tuore ja viaton, toisin kuin vatsani toiminta.

Vatsani on aina ollut herkkä reagoimaan stressiin ja elämänmuutoksiin, tällä kertaa stressin aiheena oli ensiesittäytyminen anoppilakandidaatteihin ja sekös sai vatsani suunniltaan. Onneksi olin tuolla hetkellä yksin kotosalla, pakkaamassa vaivalla tekemiäni lahjuskeksejä paperipussiin ruokapöydän ääressä. Pyörittelin lahjanarua solmulle pussin suun ympärille ja vedin sen tiukalle, kunnes vavisuttava paineaalto vastavuoroisesti löysäsi minut totaalisesti. Puhtaat alushousuni kokivat riemastuttavan ripulin voiman sen tursutessa pakaroiden ja tuolin puristuksessa. Nyrkkipyykkiähän siitä koitui, tovi pytyllä ja tuolin perusteellinen desinfiointi.

Läheltä piti-tilanne sattui pari viikkoa tämän edellisen sattumuksen jälkeen. Tapasin isääni asuntoni parkkipaikoilla poikakaverini odottaessa asunnollani. Toimittelun tiimellyksessä tajusin vatsani heittävän jälleen kuperkeikkaa, jolloin jouduin heipattamaan isäukon kiirellä ja muistin kerrostalon ylimmässä kerroksessa olevan vessan, jonne kiiruhdin Neuvostoliiton aikaisella hissillä pakarat piukeina. Saavuin vessaan, laskin housut salamana ja turautin pyttyyn kuraa sanoinkuvaamattomalla auvolla. Auvo loppui lyhyeen, kun tajusin vessapaperin ja käsisuihkun puutteen. Mietin samalla poikaystävääni, joka tyytyväisenä joisi asunnollani kahvia ja kuuntelisi musiikkia mukavasti sohvalla. Siellä minä istuin, liian pienessä vessassa polvet kurkussa, perse ripulia tiputtaen pohtien parasta tapaa toimia. Katsahdin lavuaaria ja kävin päässäni läpi mahdollisuuteni. Asetin käteni kupiksi ja aloin lappaamaan jääkylmää vettä persauksilleni, Isän, pojan ja vielä Pyhän Hengen nimeenkin ja katsoin lopputulosta järkyttyneenä; ripulivettä pytyllä, lattialla ja seinillä. MacGyver muuttui Mr. Beaniksi sekunneissa enkä keksinyt paniikissa enää muutakaan kuin jynssätä minivessaa vessaharjalla ja vedellä. Hymähdin seinällä olevalle lappuselle, joka sanoi: "Vedä vessa useammin kuin kerran, jos pytty jää likaiseksi. Jos se ei auta, käytä vessaharjaa." Haju oli kuvottava, eikä takamukseni ollut edes täysin puhdas. Kipitin asunnolleni, sulkeuduin vessaan taikomaan ja toivoin miehen lähtevän.
3 VASTAUSTA:
Oletteko miespari?
1+6 kirjoitti:
Oletteko miespari?
Ehei, ihan heterohommia meillä harrastellaan.
Paskoin housuuni kaverin yo juhlissa. Mun juhlat päättyivät siihen. Ahdistaa juupelin paljon. Olen käynyt psykologillakin keskustelemassa asiasta. Ikuinen helvetti päälläni.
+Lisää kommentti
minulla on stressivatsa, laktoosivaivaa & muutenkin sekopäinen suolentoiminta, joten kyllähän tuo on tullut tutuksi.. valitettavasti.
kerran olin käynyt terassilla yhdellä ja sitten mäkkärissä, eikä suolisto pitänyt siitä yhtään! bussissa alkoi mahassa möyriä mutta uskoin ehtiväni kotiin, kestäähän matka vain n. 10 min & koti on pysäkkiä vastapäätä, vaan toisin kävi. avaimia kaivellessa alkoi kura roiskua pikkuhousuihin, oli vielä kesä ja minulla mekko päällä..
mutta onneksi olin jo kotiovella!

toinen tapaus sattuui, kun minulla oli pissatulehdus. hain antibiootit ja heti kotona otin yhden, sitten kaverini soitti ja pyysi lenkille. tiesin toki, että antibiootit sotkevat mahaa mutten uskonut sen yhden tekevän mitään. taas väärin! etsiessäni hädissäni sopivaa puskaa, pieraisin noin ruokalusikallisen sitä ihteään ja koko kotimatkan päästelinkin sitten niitä pieruja varren kanssa..
1 VASTAUS:
Näin kerran, kun nainen pysähty n. 5 metriä ennen vessaa ja näytti vaivautuneelta. Oli tosi outoo nähdä, kun toinen kakkaa.
+Lisää kommentti
Joskus 80-luvulla kun olin leikki-ikäisenä pikkupoikana perhepäivähoidossa ja siellä rojahti joskus paskatkin housuun. Yhden tapauksen muistan jotenkin elävämmin, kun hoitotätini joutui korjaamaan paskoja housuistani vessassa, niin siinä samalla hänellä pääsi siunailu, joka kuului näin: -Voi talikynttilät!
Ilmoita
mielenkiintoinen keskustelu :D

kerran lenkillä.. harrastan juoksemista ja varsinkin alkuaikoina maha tuppasi menemään sekaisin lenkkien aikana. tunnin lenkillä katselin puolivälissä, että tuo olis ollu sopiva metsäinen paikka käydä vääntämässä mutta päädyin siihen, että minähän en metsään pasko, kotiin asti mennään! no. ei menty. puoli kilometriä ennen kotia se tuli semi-kakka, ei ihan löysää muttei kiinteääkään. hidastin kävelyksi, juokseminen tuntui epämukavalta kun tavara hinkkaantui..joka paikkaan.. huh! niitä hetkiä en unohda! kun vähän pääsi vapauteen tunti että no näillä voimilla pääsee kotiin. mutta pian tuli paine ja hieman lisää kakkaa liiskaantui juoksutrikoihin.

kotiin päästyäni juoksin äkkiä vessaan, mieheni ei tiedä vieläkään totuutta enkä aio kertoa. ikinä.
Ilmoita
Ulkomaan reissulla, rannalla, hyväkroppanen nainen tiukassa, märässä uimapuvussa pidätteli vessan ulkopuolella epätoivosena kakkaa ja koputti välillä siihen oveen ja huusi jotain, mut kukaan ei avannu. Siltä tuli plöröt, ja se näkyi selvästi uikkareista.

Toisella reissulla näin pariskunnan yrittävän avata hotellihuoneen tiukkaa lukkoa, mies siis yritti kiireellä avata, samalla kun nainen tuskaili ja pyllisteli kakkahädässään, ja kun ovi aukesi, naiselta pääsi sellaset pierut, että varmasti kakkasi housuun.

Lapsena vaatekaupan sovituskopissa kuulin, kun äiti tuskaili pojalleen, että pojan pitää kiirehtiä sovituksessa, kun tuli kaamea kakkahätä. Sit kun ne oli valmiit ja oli lähdössä, kuulin sen sanovan vakavalla äänellä "voi h-tin hel..-, nyt se tulee housuun!".
Ilmoita
Ei nyt ihan housuun tullu, mutta noloudeltaan verrattavissa oleva tilanne... Olin viikon perheen kanssa matkoilla eksoottisemmissa maissa. Sikäläinen ruoka pisti vatsan ihan sekaisin, eikä tullut paskaa koko aikana. Kotimatkalla Tukholman lentokentällä se sitten iski: hillitön paskahätä. Menin nopeasti vessaan ja vapautin pedon. Siinä sitten vedin vessan kolmisen kertaa todeten, ettei se köntsä mahdu alas. Lähdin nopeasti vessasta jäämättä pesemään edes käsiäni. Onneksi ketään ei tullut heti jälkeeni koppiin. Voin vain kuvitella tilanteen, kun joku syytön astuu koppiin hirveä jono takanaan, huomaa paskan ja häipyy selitellen seuraavalle jonottajalle kuinka tämä tukos ei ole hänen tekosiaan.
Plus säälin niitä tyyppejä, jotka sitten lopulta kutsuttiin kaivamaan se paskaläjä ulos sieltä ja sitä koomista tilannetta, jonka tämä sai aikaan. Kuinkakohan usein niille oikeasti sattuu näin? :D ''Hej Björge, se on taas näitä päiviä...''
Ilmoita
En tiedä tuliko housuun, mutta tapaus jäi mieleeni. 90-luvulla näin ovisilmästä, kun nainen soitti naapurin ovikelloa n.4-v pojan kanssa, ja naisella oli aivan hirveä paskahätä. Näytti siltä, että oli tulossa housuun. Sit se mies avas ja nainen työnsi pojan sisään ja huusi, että kiire, Jesseltä tulee kakat!
1 VASTAUS:
Nice save, hieno nainenhan ei kakkaa suhteen alussa miehen kuullen, mutta joskus sinne pöntölle vaan on päästävä...
+Lisää kommentti
Ulkomailla alkoi möyrytä mahassa matkalla hotellille. Hotellihuoneen ovella oli pakko päästää.
Ilmoita
Tultiin perheen kanssa lomamatkalta, vaimolla (nykyisin ex-) kaamea paskahätä, avataan kodin ovi, kaikki postit vyöryy käytävään ja vaimolta putoaa hameen alta pökäleiden sarja. Ja naapureita kävelee ohi juuri silloin. Silloin tuli tunne olenko jossain piilokamerassa...
Ilmoita
En ole.
Ilmoita
Asiakaspalaverissa suuren yhtiön maisemakonttorissa.
Esittelin projektipäällikkönä väliraporttia fläppitaululle, kun imodium petti.
Tuli suurella paineella vaaleille puvun housuille. Kamala tilanne, jota ei auttanut
tiukkapipoinen asiakkaan keski-ikäinen osastopäällikkö.
Tapauksen jälkeen minuun ei suhtauduttu vakavasti asiakkaan puolelta ja siirrettiin syrjään asiakasrajapinnasta.
Minut saneerattiin 5 kk myöhemmin. Olen päässyt joskus haastatteluun, mutta
haastattelijoilla sellainen ilkurinen ilme kysellessään edellisestä työpaikasta,
Ilmoita
olin telttailemassa naantalissa ja olin ryypännyt illan.aamulla oli kauhea olo ja sain pääni ulos niin tuli oksennus mutta se paine aiheutti myös sen että ripulit tuli housuun...mitä siinä sitten kävelin vaatteet päällä mereen puhdistautumaan...
Ilmoita
Oi kyllä.... Kerran kuudennella luokalla juoksukisoissa en saanut väännettyä ulos ennen juoksuosuutta joten samalla kun spurttasin niin tuli pökäle housuun.

Toinen kerta oli vanhemmalla iällä (20v). Maha toimii muutenkin miten sattuu, yleensä menee löysäksi milloin mistäkin. Oltiin poikkiksen kanssa juotu ja käveltiin joskus yöllä hänen kämpilleen kaupasta kun tuli semmonen fiilis että nyt on pakko mennä. Poikkis ei päästänyt puskaan, koska hänen kämpilleen oli n kilometri. Sieltähän sitten rupesi vettä valumaan ja hyvä siinä selitellä että nyt sieltä sitten tuli. Tivailihan hän vähän mutta päästi sitten puskaan siistiytymään sekä tekemään loppuun tarpeet (onneksi oli paperia mukana) ja onneksi oli yö!

Läheltä piti tilanteita ollut PALJON. Lenkkeily saa vatsan toimimaan ja niinkuin joku aikaisemmin mainitsikin noista oivista kakkapaikoista lenkkipolulla niin jotenkin se sitten vaan tulee se hätä aina sen paikan jälkeen. Joskus oon kulkenut keskellä isoa kaupunkia ripulia pidätellen niin että oikeesti olin varma että kohta tulee. On kyllä useaan kertaan ollut lähellä housuun tulo kun jossain on menossa
Ilmoita
Menin nuorena tyttöystävääni vastaan, kun se oli torimyyjänä ja se ajoi pyörällä seisten kotiin. Ihmettelin asiaa, ja se tiuskas punasena, että on p.askat housussa!
Ilmoita
Pelasin 14-vuotiaana futista maalivahtina ja oli kova (siis löysä) paskahätä. Kun se peli loppui en pystynyt käveleen ja sitten en äkkiä voinut tehdä mitään, se tuli housuun. Mulle ei yleensä käynyt niin ja vielä yli 20 vuotta myöhemmin muistan sen nolouden tunteen, oli pakko päästää.
Ilmoita
Tätini kertoi, että kun se meni valvomaan abien ylioppilaskoetta.kahdeks tunniks, sille oli ensimmäisellä minuutilla tullut yllättäen kova kakkahätä. Sit kun se kaks tuntia oli kulunut se meni äkkiä vessaan, muttei ehtinyt vetää housuja alas.
Ilmoita
Ja siellä vessakopissa ei ollut lavuaaria eikä käsisuihkua...
2 VASTAUSTA:
Ai opettajainhuoneessa on muka rahvaanomaiset yksittäiskopit, eiköhän siellä oikeasti ole vähän enempi luksusta...
Ei se ehtinyt opettajanhuoneeseen vaan meni lähimpään oppilaiden vessaan.
+Lisää kommentti
heräsin sängystä ja paskat oli housussa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ilmoita
On tullut kakat housuun
Ilmoita
Tosi juttu!
Kerran tuli ja paljon. Olin urheilukaupan tiskillä jonottamassa uistimia maksaakseni ja kontiot oli jalassa. Kalaan suunnittelin.
Olin ollut sairaana pari pv ja maha oli ollut ihan sekasin ja suoli tyhjä. Ainakin niin luulin....
Siinä seistessä ja vuoroa ootellessa alkoi aivastuttamaan aivan saatanasti. Edellä seisoskeleva wanhempi leidi, pyöräilyhanskoja ostava, oli tunkenut itseensä kilon hajuvesiä ja lemu oli sen mukainen.
Minulta pääsi pidättelemätön, aivan tajuton aivastus. Tuntui että tärykalvot puhkesi. Mutta sattui muutakin. Ei ollu suoli tyhjä. Kurapaskaa tuli ainaki kilo housuihin ja mihin se kura muualle valui kuin kumppareihin. Ei tuntunut kantapäässä kovin hauskalta. Kuumotti.
Siinä asioidessa mietin että miten saakeli selviän tästä. ONNEKSI tää akka nuuski ilmaa ja kysyi ääneen, että mikäs täällä haisee.
Totesin isoon ääneen, että haisee ihan kuin ois kielonkukka lietetunkiolla.
Akka lähti korvat punasena kassalta ja minä säästyin itse hajuun syyllisenä. Varmaan muut tajusi ja oli haistanut tän hajuveen hajun ja luulivat leidin paskoneen alleen...
Ilmoita
Joskus linnanmäelta paluumatkalla alkoi mahaa kääntään jä vääntään. Olin vielä kaverin isän kyydissä enkä oikein millään kehtää sanoo,mutta pakko ooli rohkasta kun tuntuu, että tulee ripuli housuun ja ilkee pidättää. No se pysähty sitten huoltiskalle ja vessassa huomasin, että luskiallinen ripulia oli tullut housuunkin. En tiä mistä se tuli ,mutta veikkaan kun ne ranskikset syötiin niin niis oli jotain.
1 VASTAUS:
Niin ja jos olis ollu pisshätä niin ei olis ollu mitään hätää. Olsin helposti pidätelly sen perille, mutta auta armias jos tulee ripuli ni huuh kuinka tukalaa pidättää. Pakko päästä vessaan.
+Lisää kommentti
Mulla tuli kerran housuun....
Olin n.5 metrin päässä vessasta ja oikeen löysä ripuli valu housuun, olo oli vaivaantunut onneks kukaa ei nähny ja oon siis nainen!
Ilmoita
Meillä oli yhden miesystävän kanssa melko värikästä sekstailua. Syystä tai toisesta kaveri halusi että pissin housuun kun hän katsoo farkkujen kastuvan - lopulta suostuin ja siitä seurasi sitten tietysti muutakin.
Kerran vietimme taas iltaa yhdessä ja tämä kamala mies oli laittanut tarjoamaansa jälkiruokaan - siis minun annokseeni - jotakin ulostuslääkettä. Mä vähän ihmettelinkin siinä syödessäni että miten se oli niin hyvällä tuulella. No, herra sitten päätti ettei päästä mua vessaan ja lopulta se kakka tuli housuun. Suututti ihan kamalasti ja hävetti ja itketti. No, seksi oli kyllä sen jälkeen taas ihan taivaallista.
Ilmoita
Joskus 80-luvulla olin teatterissa katsomassa jotain Spielbergiä, joka osoittautui sitten liian jännittäväksi. Leffaa oli kulunut ehkä puolisen tuntia, kun suolentoiminnan kontrolli petti jänskässä kohdassa sen verran äänekkäästi, että sitä eivät edes rainan äänitehosteet onnistuneet peittämään.

Oli kesäaika ja jalassa muodinmukaiset sporttishortsit, joten löysää paskaa tursusi paineella paitsi olemattomista lahkeista, niin myös vyötäröresorin ali pitkälle selkään. Päät kääntyivät, mummot siunailivat, lapset itkivät, mutta pahinta oli kun vieressäni istunut ja roiskesta osumaa ottanut anteliaan näköinen neitokainen alkoi oksentaa edessään istuvan rouvan niskaan.

Teatterisali tyhjeni melkoista vauhtia, mutta itse en osannut paskat housussa ja paniikissa lähteä minnekään, ennen kuin tomaatinvärisen naamataulun omistanut henkilökunnan edustaja tuli yskien saattelemaan ulos. Siistin itseäni laihoin tuloksin teatterin paskahuussin kopissa, samalla kun jonkin sortin pomomies vaati oven toiselta puolelta yhteystietoja siivouslaskua varten. Tajusin sentään antaa omani sijasta vittumaisen ex-vuokraisäntäni nimen ja osoitteen.
Ilmoita
Todella kova plöröhätä yllätti matkalla jääkiekkopeliin ja lippujonossa pamahti kaverin ja sen vanhempien nähden. Olin yli 170-senttinen 13-v...
Ilmoita
Yhden kerran. Oli talvi ja lähdin pitkälle lenkille. Yht äkkiä alkoi mahaa kouristella. Kiihdytin vauhtia ja luulin ehtiväni kotiin. Muuta satametriä ennen kotia tuli housuun ja paljon, joka askeleella. Puntit täysi. Kun tulin kotiin en oikein tiennyt miten pystyn riisumaan. Kylpärissä laskin housut ja paskaa oli joka puolella. Hirveä kokemus.
Ilmoita
Automyyjänä joudun päivittäin todistamaan tilanteita, joissa täysikäiset ihmiset paskovat housuun.
Ilmoita
Tuli kaamee paskahätä kesken pyörälenkin pääsin kotiin,mutta sain juuri avattua vessan oven ja lörähti ruikelit housuun. Sitä paskaa valu pyöräilytrikoiden lahkeesta pitkin reisiä ja pohkeita.
Ilmoita
Mulla kerran Linköpingissä Ruotsissa lorahti savea byysaan. Mun kundikaveri oli just painanu mua kakkoseen, chiliä syöty edellisiltana, ja sitte sitä liejua rupes tuleen. Ryppynaru oli löysällä, housuunhan se lorahti. Kyllä nolotti. Enää en ota kakkoseen, jos oon syöny chiliä.
Ilmoita
Äänestyskopissa valahti kilju ripulit persun ryppynarun läpi ja valui jalkoja pitkin kumisaappaisiin. Jännitti niin sen jytkyn puolesta että meni vatta kuralle.

Ihan mukavlta se tuntui. Olen kuitenkin jo SMP:n ajoista lähtien ryypännyt säännöllisesti ja nyt kannatan persuja.
Ilmoita
Vaimo valitti autossa hirveää paskahätää, kun olin kuskaamassa sitä yhteen tilaisuuteen. Kun ajoin auton parkkipaikalle, siltä tuli tortut. Siinä meni hetki, kun piti siistiä takamus pienessä autossa. Paskaa oli tullu kuin isolta mieheltä. Tätä en toki sanonut ääneen.
1 VASTAUS:
Oisit tuupanna kakkoseen, ei tarttis vaseliinii ku on liejuu liukasteena. Muuten et saa kakkosta.
+Lisää kommentti
Joskus pienenä, mutten muista.

Mut tää sattui vähän isompana, reilu parikymppisenä. Oltiin silloisen tyttöystävän porukoilla yötä. Olin ollut kaverin kanssa ryypiskelemässä pirtua ja muistihan siinä meni kun en ollut teräviin tottunut. Heräsin kuitenkin tyttöystävän vierestä siihen kun hän heräsi hirveään paskan hajuun. Olin paskantanut pöydälle, ilmeisesti luullut olevani vessassa, kun olin niin sekaisin siitä pirtusta.

Kuin ihmeen kaupalla saatiin pöytä pestyä ulkona ja paskajäljet hinkattua lattiasta, sekä tuuletettua huone niin, ettei muu talonväki herännyt.

Tapauksesta on jo parikymmentä vuotta ja olen siitä asti kantanut tätä hävettävää asiaa sisälläni. Tapaus on niin nolo, etten usko edes silloisen tyttöystäväni kertoneen sitä kenellekään.
Ilmoita
Oltiin työporukan kanssa tutustumiskäynnillä ja jo matkalla sinne alkoi bussissa vääntää mahassa. Jossain vaiheessa olis ollut vessa edessä, mutta yksi nuori mies meni sinne pissalle ja muut naureskeli sille lorinalle, joka kuului selkeästi, joten en todellakaan kehdannut mennä sinne, vaikka paskahätä oli siinä vaiheessa jo ihan kauhea (olin porukan ainoa nainen). Paluumatkalla hädän aallot vyöryi koko ajan ja suorastaan tärisytti, kun oli ihan pakko päästä ulostamaan ja tuijotin vaan ulos ikkunasta ja rukoilin ja pinnistin pakarat tiukasti yhdessä. Kun kävelin ulos bussista näin ikkunasta työpaikan vessan oven ja paska tuli niin nopeasti, etten ehtinyt edes ajatella mitään. Onneksi vessa oli lähellä ja siellä oli käsisuihku.
Ilmoita
29.9.2016 klo 6.43 astuessani ulos bussista ohikiitävän hetken ajan universumimme eli todellisuudessa, jossa housuissani oli meneillään tarpeidentekoprosessi, ja työpaikan suihku tuli tarpeeseen. On vaan uskottava, että yli 35-vuotiaana mun on PAKKO käydä aamupaskalla...
1 VASTAUS:
Sori, tarkoitin 30.9. Varmaan hirveä merkitys kaikille.
+Lisää kommentti
Mulla tulee usein liejua housuun. Mut tääl Turuus se on iha normaalii.
Ilmoita
Oli synkkä ja hieman myrskymäinen kolean syksyinen yö, olin yksin tapani mukaisella happihyppelyllä metsikössä, kun yhtäkkiä tuli kaukeat kurat kalsareihin, ripulia valui jänteviä reisiäni pitkin pitkienkalsarieni sisässä kohti polvitaivetta ja hajukin oli melkoinen, sitä nämä tuliset herkut saatavat toisinaan teettää.

Nuoruuden salskeina poikamiesaikoina juuri ennen kutsuntoja heräsin myös mellevän tuoksuinen jöötti takana putkassa, railakkaan illan vieton jälkituoksinassa
Ilmoita
Joo kerran sattu yks epätavallinen ku olin painamas toista jätkää kakkoseen nii tunsin kuinka kekkone hiveli munanpäätäni ja täyttä paskaahan se oli. Vedettiin japanit ja hierottiin se uloste toisiimme. Haju oli mitä parhain. Tämä tapahtui juhannuksena Kontulan metsikössä.
1 VASTAUS:
Upeeta. Kerro lisää.
+Lisää kommentti
Heräsin jonkun muijan luota krapulassa, enkä kehannu käydä siellä paskalla koska sillä oli niin pieni kämppä ja kakkannusäänet ja -hajut eivät olisi jääneet huomaamatta.

Sinnittelin sitten 10 km bussimatkan kotikylille, ja bussista ulos hypätessä ilmeni että paska muuten tulee 5 sekunnin sisällä, halusin tai en.

Tien poskessa oli iso kivi, jonka taakse syöksyin ja juuri ja juuri sain housut kinttuun ennenkö pärähti kunnon varpusparvet. Onneksi ei nyt sattunut mitään koirankusettajaa hollille.

Taskussa ei ollut mitään pyyhkimiseen kelpaavaa, joten housut vaan raakana takaisin jalkaan ja kävelin sitten viimeisen kilometrin perse ripulipaskassa.
Ilmoita
Kyllä, paskoinhousuun kun luin tätä tekstiä
Ilmoita
Olen kyllä.
Olin illalla syönyt herkullisen pitsan ja syötyäni menin nukkumaan. Kärsin usein ummetuksesta ja unohdin että olin aikasemmin ottanut ummetus lääkkeen. Kesken unien heräsin siihen jäätävään kakkahädän tunteeseen. Nousin reippaalla liikkeellä sängystä ja samalla hetkellä järkyttä paska jööti törähti housuun järkyttävän ripulipaskan kera. Siinä sitten menin kylppäriin ja siistin itseni ja menin takaisin nukkumaan.

Toinen kerta kävi ammatti koulussa kesken päivän kun se kakka vaan päätti että nyt se tulee enkä vessaan ehtinyt. Pillahdin itkuun enkä enää mennyt tunnille takaisin vaan juoksin kiireesti paskat yhä housussa kotiini joka sijaitsi noin 3km päässä koulusta.
Ilmoita
En osaa sanoa kumman näkisin mieluummin, sen kun vihamieheni on julkisella paikalla ja kakattaa ihan hirveästi ja sitten se tapahtuu, plöröt leviää housuun ja sotkee pakarat täysin, housut on ihan täynnä kakkaa ja se pursuaa alushousujen reunojen yli ja valuu jalkoja pitkin vai sen, kun hän on bussissa ja rakko natisee liitoksissaan, ja kun hän jää pois, pissa lirahtaisi vaikka kuinka yrittäisi pinnistellä, kaikki näkisivät, kun hän pissaa jalat ristissä housuun voimatta asialle mitään.
Ilmoita
Oon bussissa ja pitää päästä vessaan,se meinaa koko ajan tulla!
Ilmoita
Kolme vuotta sitten söin aamulla jotain pilaantunutta ja mahassa möyri koko bussimatkan töihin, oli pakko käydä puskassa, kun en olis ehtinyt vessaan. Eilinen herkuttelu kostautui tänä aamuna bussissa ja tässä työpaikassa ei ole lähistöllä puskia. Se oli sitten takamuksen pesun paikka.
Ilmoita
Pierasin kerran kunnon laakin suoli oli löysää paskaa täys.No sehän tuli housuun.
Ilmoita
Kerran olin valvojana ya-ikäisille tytöille saunassa, kun tuli hirvittävä kakkahätä, siis aivan kammottava. Kyseessä siis leiri enkä ollut saanut tulemaan aiemmin. Ehdin vain pukuhuoneeseen ja vedin paniikissa uimapuvun päälle, kun kakka oli osittain jo ulkona. Riisuin puvun ja kippasin asiat ulos ikkunasta ja pesin takapuoleni ja uikkarit ja marssin takaisin saunaan kuin mitään ei olisi tapahtunut! :D
Ilmoita
Meidän koulun rehtori oli nuorempana mennyt kyytiin, kun koulun pihalla oli ollut pienlentokone-esitys. Kun lentäjä oli kääntänyt nokan alas ja kone oli tullut suoraa kohti maata, reksi ei voinut pidättää. Mietin pitkään tätä nuorta reksiä siinä tilanteessa. Istut koneessa, koko koulu seuraa, ja housuissa on lorottavat munat ja kakkaava pylly. Ja joudut nousemaan koneesta koko koulun nähden. Kaikki tietävät, että menet nolona vessaan ja kaipaat vaihtohousuja.
Ilmoita
Kyllä olen paskonut. Onneksi ne olivat alkkarit ja paskakin suht. tuoretta niin, että se lähti helposti konepesussa (60C).
Ilmoita
Mina pasko aina hoisu. Kuulu kyltyyriin.
Ilmoita
Olin 12-v ja ulkomailla samanikäisen kaverini ja sen perheen kanssa. Oltiin illalla ravintolassa syömässä ja syömisen jälkeen kaverin isä piteli mahaansa ja sanoi, että nyt on pakko päästä vessaan. Se kuitenkin tuli sieltä nopeesti pois ja sanoi, että pelkkä reikä lattiassa eikä edes paperia, jos kuitenkin mentäisiin hotellille. Kesken kävelyn se pysähtyi ja voivotteli hätäänsä kunnolla. Kaverin äiti naurahti, että pidätät nyt vaan, ihan just herra pääsee pytylle. Käveltiin jonkun matkaa eteenpäin ja hotelli oli jo enää muutaman kymmenen metrin päässä, kun se pysähtyi ja sanoi, että voi helvetti, nyt se paska tulee kyllä housuun. Siinä me seistiin kaikki hiljaa ja lopulta kaverin äiti kysyi tuliko se ja isä totesi, että tuli. Mentiin hotellille ja isä meni vessaan ja suihkuun.
1 VASTAUS:
Itse ehkä vähän nuorempana, hakemassa kaveria kouluun, sen pikkusisko avasi oven ja niiden äiti seisoi varatun vessan ovella pelkissä rintaliiveissä ja alushousuissa, pökäle kaartui juuri housuun ja se huusi ihan punasena, että ovi kiinni!
+Lisää kommentti
Tuli hirveä tarve paskantaa, kun olin tulossa hakemasta tytärtä päiväkodista ja kävellessä entiseen kotiini näin uuden miehen auton pihassa ja tunsin vaan paskani tulevan, onneksi tyttö ei huomannut. Mies pyysi vielä istumaan syömään, mutta keksin jonkun tekosyyn ja lähdin pikavauhtia kotiin.
Ilmoita
Poikaystävä kuvas salaa, kun sen kämppis pidätti jalat ristissä kun mä olin niillä suihkussa ja lopulta kakkas kovaa huutaen valkoisiin alushousuihin... :D On se kova paikka, kun tulee Scheisset...
Ilmoita
Mulla oli töissä koko illan kohtalainen paskahätä mut en käynyt paskalla kun inhotti likainen wc. Kotiin kävellessä hätä yltyi ja kun lopulta pääsin sisälle niin paska tuli väen väkisin housuihin. Näin kävi ja nyt on kalsarit erillisessä pussissa odottamassa pesua.
Ilmoita
Näin kuntosalin ikkunasta, kun joku kundi juoksi paniikissa ovelle ja yritti näppäillä ovikoodia jalat ristissä ja sitten se tapahtui, näin naamasta ja kehonkielestä, että kundi kakkaa housuun. Huhhuh! Se meinas itkee ja lähti nolona kävelemään pyörätelineille ja lähti polkien seisten.
Ilmoita
Olin sairastanut todella pitkävetisen mahataudin, mutta olo alkoi olla ihan kohtalainen,ruoka pysyi sisällä ja voimat palanneet niin päätin lähteä lähikauppaan. Kassalla alkoi nipristämään kunnolla mahasta ja kävelin ripeästi autolle pakaroita jännittäen, istuin varovasti autoon ja ajoin tuhatta sataa, kämpille, ja paskan pidättäminen ku ajaa autoa on muuten aika haastavaa !! Pihassa nousin autosta hiestä märkänä, naapuri tulee vastaan ja moikkaa saan heit sanottua ja ryntään rappukäytävään ja yritän tuskissani pidätellä vaikka kramppaa niin pirusti ja ku alan nousta rappusia tunnen vaan kuinka lihas antaa periks ja paskaa valuu lisää pöksyihin joka askeleella. Ku pääsen kotiovelle on molemmat lahkeet täynnä vetistä paskaa. Siistiydyn ja palaan rappukäytävään ja onhan siinä mun oven edessä pari ruikkupisaraa jonka pyyhkäsen pois. Kesti taas vähä aikaa ennenku lähdin ihmisten ilmoille....
Ilmoita
Kerran yöllä sairaalassa kuulin toisen hoitajan sanovan, että nyt on pakko mennä vessaan. Toinen sanoi, että tyhjennetään eka nää. Kului hetki ja kuulin epätoivoisella äänellä, että apua, nyt meinaa tulla kakka. Se toinen hoitaja vaan yritti, ettei se lähtis vielä ja vaan pidättäis, mutta se toinen parahti, että ei hemmetti, nyt se tulee, ja kuulin, kuinka se rynnisti ulos huoneesta ja juoksuaskeleet kaikui käytävässä. Se oli jotenkin niin koomista, kun aikuinen nainen sanoo täristen, että meinaa päästää kakkansa ja toinen vaan ei usko ja kieltää toista menemästä vessaan ja sanoo kuin jollekin lapselle, että pidätät nyt vaan!
Ilmoita
21-vuotiaana mulla oli ensimmäinen aikuinen miesystävä, 31-v. Käytiin kerran viikolla ottamassa illalla muutamat kaljat vähän kauempana sijaitsevassa juottolassa, kun se oli niin halpa paikka. Kun lähdettiin sen asunnolle se alkoi naureskella, että kylläpä halpa kalja pistää pierettämään, ja pelleili ja pyllisteli ja päästeli samalla hillittömiä pieruja. Sitten se meni äkkiä hiljaiseksi ja käveltiin hiljaisuuden vallitessa. Jos sanoin jotain, se vastasi pikaisesti yhdellä sanalla. Lopulta kysyin mikä sillä on ja se huudahti nolona, että nyt on tulipalokiire vessaan. Päästiin sen pihaan ja se pysähtyi ja piteli takapuoltaan ja näytti oudolta, sitten se huudahti, että älä kato mua mutta en voinut olla katsomatta, tuijotin järkyttyneenä, kun rakkaaltani tuli löysä kakka housuun. Toiste ei enää siihen baariin menty.
Ilmoita
Mää ajoin bussii kesähommina Turkkuses, ja illan viimottisel vuorol kattoin peilist et ei oo enää matkustajii kun pieretti. Siitä nostin pärssettä kuskinpenkist, pitelin ratist kiinni ja päästin saatanallisen roikasun, mut se tuliki varren kans ja het takana istu vanhempi rouva jota en ollu nähny peilistä. Tommottis ei voi sattuu ku Turkkuses, ja sit mää ajoin pualiks seisaaltaan ja paska housussa reitin loppuu. Onneks oli vaa muutama kilometri, ja se rouvaki kattos mua vähä hitaasti. Haju oli karsee. YÄK.
1 VASTAUS:
Siitä tuli roiskeita minun uudelle Barbour-takillekin, ja lähti kierrätykseen. Siinä tuli kova metrihinta sun pyyttonilles.
+Lisää kommentti
eräänä päivänä kauan kauan sitten..... tuli kunnon norsun paskat ja painoi noin,6,66kg siten tämä kaikki alkoi.... sitten kävin tyhjentämässä housuni pönttöön ja pönttö halkesi..... Äiti ei tykännyt kun paskaa oli jokapaikassa...
1 VASTAUS:
verinais
+Lisää kommentti
tulee muuten housuun just nyt!
1 VASTAUS:
mäki
+Lisää kommentti
nyt se paska tulee kyllä housuun!
Ilmoita
Mullakin tuli, ja lorahti pissuakin.
Ilmoita
Kerran odotettiin bussia pysäkillä ja naisystävä pidätti epätoivoisena paskaa. Se oli ollu yötä sen mummolla eikä se saa koskaan tulemaan siellä, kun se on jotenkin niin hieno paikka ja vessassa huono äänieristys. Hetken päästä se itki ihan punasena, että tuli kauhee paska housuun! Muistan miltä tuntui 6-vuotiaana kauppareissulla, kun oli tehtävä se iso pötkö housuun ja voin kuvitella miltä sama tuntuis aikuisena. Plöröt on eri juttu, se vaan lörähtää, mutta pökälöinti todella tuntuu. Aikuinen nainen rintoineen ja pyllyineen, ja pääsee isot kakkapökäleet housuun. Se todella hävettää.
2 VASTAUSTA:
Aikuinen nainen osaa nauttia paksusta pökäleestä kakkosessa, mutta mitä hittoa sää oot vielä 6-vuotiaana paskonut housuihisi?
Melko kiihoitettavaa. Kerro lisää, multa tulee kohta.
+Lisää kommentti
Sen verran kokemusta etten syö enkä juo mitään jos tiedossa meno ja otan imodiumia lähtiessä.huh .
Ilmoita
Taas tuli liejua housuun kum ajoim pussilla tonne Varissuolle. Naru löysty ihan tommottis sekunnis vaa. Oom määki oikke pussikuski ku paska on housus koko aikka.
Ilmoita
Kyllä vaan n. kolme viikkoa sitten tulin kaverilta matka n.15 km, pari kilsaa ennen kotia oli tavarat housuissa ja oikein kunnolla, ei mikään märkä pieru vaan kunnon läjä, pikkasen otti päähän, tuntu et autokin haisi ihan paskalle pari viikkoa, vaikka sinne ei mitään tullutkaan.
Ilmoita
En ole kokenut vastaavaa
Ilmoita
Parasta oli, kun lukiossa uus jätkäkaveri valitti koulumatkalla, että pierettää kauheasti. Sanoin, että pierasee vaan, ei se mua haittaa. Se sanoi, ettei kehtaa. Sanoin, ettei siinä oo mitään ihmeellistä. Se pysähtyi ja sanoi, että kai hän nyt sitten ja näytti tosi oudolta. En tajunnut, että niitten perheessä välitettiin aina pieruhätää, jos oli kakkahätä! Se päästi kakat housuun:D
1 VASTAUS:
Poikarakkaus teettää tommosta.
Mut mää oon ny ajannu pussii jo pitkään enkä oon paskonu housuun. Tommottis se tekee ku o kerran paskonu housuu. Viäläki puistattaa.
+Lisää kommentti
No ei ihan housuun tullut, mutta lähellä oli. Olin koiria hoitamassa ja ripuli iski. Ei vessaa lähelläkään. Vedin housut alas ja pyllistin käytävän lattiakaivon päälle ja samalla rytisi paska . Koiran häkin verkkoseinä oli vajaan 10 cm päässä lattiakaivosta, koira tunkee kuonoaan verkon alta ja lipittää paskaa. Toisella kädellä pidän housuja ja toisella yritän hätistellä koiran kuonoa kauemmaksi. Ei siinä vaiheessa naurattanut...
Ilmoita
on kun pienenä olin unohtanut avaimet kotiin ja svittupää isosisko ei suostunut päästämään mua himaan
Ilmoita
olen tuntui hyvältä :)
Ilmoita
Viina kannattaa juoda niin jo 50 vuotiaana menee paskat housuun yhdessä vilauksessa. Osastolla huonekaverina on juoppo joka ei koskaan ennätä vessaan kun liemet on housuissa. Kannattaa juoda viina ja polttaa tupakkaa niin paskainen tulevaisuus on edessä.
Ilmoita
Mulla tänään metrossa kun tulin Vuokista keskustaa kohti ni rupes Kulosaaren kohal tuntuu et ny tulee vetinen paska. Metrost ulos Sörnäisissä, puolijuoksua sähköraput ylös, takki ja housut auki, ja metriksen yleiseen vessaan. Tuli paineella niin saatanallinen hulivili-sonta, kaikki vessan reunoilla ja perse liejussa, meni puol rullaa Serlaa. Mut ehdin. Se oli läheltäpiti-tilanne, viel viis sekunttii lisää metros ni ois valunu lenkkareihin.
Huh huh.
0 VASTAUS:
+Lisää kommentti
joo joskus viis vuotiaana vitttttttuuuuuuu ah
Ilmoita
Ajattelin myös osallistua ja jakaa tämän ihmiskunnan kannalta tärkeän tiedon: En ole paskonut koskaan housuihin.

Nyt te kaikki sen tiedätte!
Ilmoita
Kännissä pierasin tuliki märkä pieru. Hihii!
Ilmoita
Mulla kävi kerran 90luvul Mylliksen Teboililla (HKI) lounasaikaan, kun menin sinne kahville, niin alkoi kuntakinte vaatimaan vapauttansa. Äänekkäästi, hajun kanssa lajityypillisesti. Koska olin silloin upea kolmekymppinen naishenkilö, kävelin sivistyneesti naistenvessaan. Mutta sitten alkoi se rumba. Ehdin just istua pöntölle, kun karjuva liekinvarsi tuli aanuksestani IDO59n syövereihin, mukana kauhea haju ja voimakkaat norsumaiset ääniefektit. Kun se ravintolan puoli oli remontissa, niin vessan seinät olivat ohutta lastulevyä, joten kaikki wieninleikkeen ja nauravien nakkien syöjät kuulivat ja haistoivat toimitukseni ja tuotokseni. Vessanpönttö oli reunoilta ruskea ja vesi vielä juomakelpoista, joten kunnon hulivilisonta se oli.
Arvatkaas nolottiko kävellä ravintolan läpi sen jälkeen? Äkkiä kahvi kitaan ja pois.
Nykyään olen arvokas lady, mutta siltikin vielä paskannan salaa joskus pöntön viereen. On se kivaa.
1 VASTAUS:
Tulix ees jarrutusjälkee byysaan?
+Lisää kommentti
Olin alle koulu ijän kun multa tuli. Seisoin äitini vieressä se juorusi jotain mielen kiintoista toisen akan kanssa. Äiti mennään kotiin ja minä sen kädessä kiinni. Äitini luuli että on mulla pissa hätä ja tyhmyyttäni en sille kertonut että mikä hätä mulla on. Äitini avasi multa sepaluksen kaivoi multa pilini
ulos pissaa poika se sanoi mulle. Ja multa tuli kyllä pissaakin mutta paskat housuihini. Äitini housuni alas ja pyyhki takapuoleni niihin mun housuihini. Se akka kenen kanssa äitini juorusi oli ottanut valmiiksi minua varten vitsan. Kun mun kakarani paskentaa housuunsa tahallaan eikä sano sitä mulle.
Ja mun vuoroni oli antaa maksu siintä kun paskansin housuihini. Onneksi koti oli lähellä kun jouduin alapää paljaana kävelemään sen matkan, Ja äidilläni ne mun paskaset housuni kourassaan.
Ilmoita
En muista itselle käyneen , mutta aikana ennen keskiolutta ukot tekivät kiljua vaihtelevalla menestyksellä.Kerran sit yks isäntä oli saanut satsin mielestään valmiiksi ja kutsui 3 naapuriakin maistelemaan, isoisäni oli mukana porukassa. No aineen alkaessa vaikuttamaan, vaarille ja yhelle toiselle isännälle ei käynyt kuinkaan mutta se kolmas vieras sammahti ja siltä tuli paskat housuun siellä pöydän ääressä, isännälle itselleenkin tuli tarvetta tyhjentää suoltaan, meni kyllä paskahuussin reijälle istumaan mut ei muistanut vetää housuja alas.
Ilmoita
Norovirus ja töissä paska housuun tuli ihan varottamatta. Olen päiväkodissa, töissä...
Ilmoita
Näistä ei hiiskuta. Kyttien salatut, kytät työvuorossa paskovat salaa housuun.. näistä ei hiiskuta..kytillä on kovat paineet työvuorossa joten paine purkautuu tällätavalla. näistä ei hiiskuta.
Ilmoita
joo valitettavasti pitää tunnustaa autolla ajelles tuli pierun mukana vähän muutakin housuun,mistä lie maha sekasin, kyllä hävetti käydä huoltsikalla putsaamas housuja, onneks ei tuttuja näkyny.
Ilmoita
Olenhan minä joskus kännissä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Oletteko paskoneet housuun?

Onko teille sattunut koskaan sellaista, että olisi tullut paskat housuun? Millainen tilanne ja missä?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta