Nickin, Jon ja pikku-Katien lähtö Aidensfieldistä

vanhanaikainen1

Eiko kuksan teistä jäänyt kaipaamaan sellaista kohtausta, että Nick olisi vienyt kukkia kuolleen vaimonsa haudalle ja käynyt hyvästelemässä hänen hautansa, kun kerran oli jättämässä Aidensfieldin lopullisesti?

10

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkari

      Ehkäpä Nick käväisi kuvausten välissä...

    • Muamuija

      Niin, laittoihan ne tavaratkin varmaan eri junaan kun itse lähtivät asemalta ilman kasseja. Että tapahtui muutakin oleellista, mitä ei näytetty.

    • ,, .. ,,

      Tyttösen esilletuonti on ollut peri englantilaissarjamaista.
      Lasta vain kanniskellaan sylissä, vaikka on jo monta vuotta vanha. Tuskin on sanaa sanonut koko aikana.
      Mikä se pukki oli, läksiäislahjako?

      • takkari

        Pikku-Katie on puhunut


    • vanhanaikainen1

      Olen ensimmäisen viestin kirjoittaja ja pahoittelen kirjoitusvirheitä, koska kirjoitin yön pimeydessä, kun uni ei tullut. Minä ja minulle vastanneet viisastelijat olemme mitä ilmeisimmin eri sukupolvea. Sydämen asialla ei ole reality-sarja, jossa koko ajan kuvataan, vaan käsikirjoitettu draamasarja, jossa ammattinäyttelijät näyttelevät rooleja. Sarjassa kerrotaan keskeisten hahmojen tarinaa ja esitetään siitä tärkeitä yksittäisiä episodeja, joiden tarkoitus on kertoa meille katsojille, millaisia ihmisiä nämä hahmot ovat ja millaista heidän elämänsä on, ja meillä katsojilla on tilaisuus eläytyä heidän elämäänsä ja jakaa heidän kokemuksensa ja tunteensa.. Niinpä olemme oppineet tuntemaan Nick Rowanin fiksuna ja tunteikkaana miehenä, joka aidosti suri ensimmäisen vaimonsa kuolemaa ja kävi viemässä tämän haudalle kukkia yhdessä jaksossa. Siksi minusta katsojasta tuntui pahalta ja tylyltä, ettei hän Aidensfildistä lähtiessään käynyt Katen haudalla hyvästelemässä. Täysjärkisenä ihmisenä voin toki kuvitella ne kaikki asiat heidän kuvitteellisesta elämästään, joita meille ei näytetä. Mutta siitä minun viestissäni ei olutkaan kyse, vaan siitä, millaisen kuvan Sydämen asialla-sarjan tekijät jättivät Nick Rowanista.

      • uneenaikavaipuu

        Kerrotko, johtuiko unettomuus sarjan tapahtumista, tai tapahtumattomuudesta.


    • takkari

      "Minä ja minulle vastanneet viisastelijat olemme mitä ilmeisimmin eri sukupolvea."
      Todennäköisesti olemme samaa sukupolvea.

      Ethän ota TV-sarjaa liian tosissaan! Pientä huumoria joskus...

      • vanhanaikainen1

        Unettomuuteni johtuu minulle määrätystä syöpälääkkeestä, jonka sivuvaikutus se on.
        Toiselle vastaajalle toteaisin, että olen itse huumorintajuinen ihminen, joka suuresti nautin Sydämen asialla -sarjan monipuolisesta huumorista: on verbaalista huumoria, on tilannekomiikkaa jne. Siihen haudalla käynti-kohtaukseen, jota jäin kaipaamaan, ei kuitenkaan huumori olisi liittynyt millään tavoin.


    • yksinäinenmummu

      Minä olen 64 v. joten olin tuona ajankohtana 20v.
      Nautin sen hyvin ajan mukaisesta ympäristöstä vaateista kalustuksista jopa ruuasta...Autoista ...
      Kuopukseni suorastaan yllätin, kun sanoin olin siihen aikaan 20v.
      Ensinmäisellä sarjan esitys kerralla pidin tauon kun Nick lähti sitten aloin seurata jossain vaiheessa uudelleen..

      Nyt ostin dvd osat Nick lähtöön asti..katsoin tietokoneella.

      • Muamuija

        Minä olin sen pikku-Katien ikäinen. Muistan silti autot, mekot, kengät, kampaukset ja varsinkin MUSIIKIN - minulla on 7 vanhempaa sisarusta, jotka olivat 10-25-vuotiaita silloin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe