Onkos kaikilla JT joku vartiotornikiintiö mikä pitää saada eteenpäin vai kuinka homma pelaa? Jotkut JT:t tykkää julkaisusta niin paljon etteivät raaski jakaa vaan niputtaavat ne autotalliin.
Jaetaanko valtakunnansalilla jakoalueet missä piiperretään ja mitä jos ei piiperräkkään niin mihis sitten?
Onko kirkollisveroa tai muita maksuja?
Pakko kysellä kun ei ole kukaan tullut ovelle kertomaan.
Vartiotornit?
6
401
Vastaukset
- vastaus
>>Onkos kaikilla JT joku vartiotornikiintiö mikä pitää saada eteenpäin vai kuinka homma pelaa? J
Jep, kuukausittainen lehtikiintiö, jonka verran automaattisesti jokaisen kontolle lankeaa. Siihen tulee sitten päälle vielä kirjat yms. Kirjojen käyttö on kyllä viime vuosina rajusti vähentynyt.- Viljo
"Jep, kuukausittainen lehtikiintiö, jonka verran automaattisesti jokaisen kontolle lankeaa."
Täytyy kai sen verran oikaista että kiintiö ei ole pakollinen joskin sitä suositellaan. Minulla ei koskaan ollut omaa kiintiötä. - vastaus
Viljo kirjoitti:
"Jep, kuukausittainen lehtikiintiö, jonka verran automaattisesti jokaisen kontolle lankeaa."
Täytyy kai sen verran oikaista että kiintiö ei ole pakollinen joskin sitä suositellaan. Minulla ei koskaan ollut omaa kiintiötä.>>Täytyy kai sen verran oikaista että kiintiö ei ole pakollinen joskin sitä suositellaan.
Pakkohan ei ole kuin kuolla. - Rasvattu jämä
vastaus kirjoitti:
>>Täytyy kai sen verran oikaista että kiintiö ei ole pakollinen joskin sitä suositellaan.
Pakkohan ei ole kuin kuolla.Jehovantodistajien tärkein hengellisyyden mittari on kenttätunnit, seuraavana taitaakin sitten sitten tulla kokouksissakäynti. Monet muutkin seikat vaikuttavat hengelliseen nokkimisjärjestykseen. Eräs sellainen on "vapaaehtoisten" ohjeiden ja suositusten noudattaminen. Tällä kylvetyllä syyllisyyden tunteella on merkittävä vaikutus, vaikka lehtien varastointiin omaan kaappiinsa.
Syyllisyyden tunnetta voimistetaan myös ohjeella, että toista (esimerkiksi hengellisesti heikompaa) ei tule kompastuttaa. Tätä käytetään kyytipoikana ohjeissa, jotka ovat nimellisesti nk. omantunnonkysymyksiä. Vapaa-aikaan liittyvissä yhteyksissä muistetaan käytännössä aina tuoda esille, että harrastukset ja muu "tarpeeton" vie tehokasta kenttäaikaa. - voi jämä
Rasvattu jämä kirjoitti:
Jehovantodistajien tärkein hengellisyyden mittari on kenttätunnit, seuraavana taitaakin sitten sitten tulla kokouksissakäynti. Monet muutkin seikat vaikuttavat hengelliseen nokkimisjärjestykseen. Eräs sellainen on "vapaaehtoisten" ohjeiden ja suositusten noudattaminen. Tällä kylvetyllä syyllisyyden tunteella on merkittävä vaikutus, vaikka lehtien varastointiin omaan kaappiinsa.
Syyllisyyden tunnetta voimistetaan myös ohjeella, että toista (esimerkiksi hengellisesti heikompaa) ei tule kompastuttaa. Tätä käytetään kyytipoikana ohjeissa, jotka ovat nimellisesti nk. omantunnonkysymyksiä. Vapaa-aikaan liittyvissä yhteyksissä muistetaan käytännössä aina tuoda esille, että harrastukset ja muu "tarpeeton" vie tehokasta kenttäaikaa.taas puhut potaskaa. "nokkimisjärjesty"? ja sanoit "hengellisyysmittari", lopeta jo nuo turhat ja jonninjoutavat jorinasi. En nimittäin ole kokenut tuollaista, olen jo ollut kolmattakymmentävuotta jt. Vaikka saahan täällä höpöttää, vapaa keskustelu.
- ruta
voi jämä kirjoitti:
taas puhut potaskaa. "nokkimisjärjesty"? ja sanoit "hengellisyysmittari", lopeta jo nuo turhat ja jonninjoutavat jorinasi. En nimittäin ole kokenut tuollaista, olen jo ollut kolmattakymmentävuotta jt. Vaikka saahan täällä höpöttää, vapaa keskustelu.
...jokaisen kunnon seurakunnan vanhimman ylläpitää... mihin luulet raporttien menevän muualle kuin venhinten tarkkaavaisten silmien alle... kuka on eniten kentällä käynyt saa huomattavasti helpommin esim. suosituksia avustaviksi ym... älä itse puhu potaskaa asiasta,josta et oikeasti tiedä enempää kuin kuka tahansa rivijulistaja...
-exvanhus
ps. anteeksi henkilökohtaisuuksiin menemiseni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126078Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483586Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462760"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661150
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142942Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874