Edustajalla bordelli ???

Luottamus veroraha

38

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jummarra

      Jos jollain on tarve ostaa seksiä, niin sou not, mitä se muille kuuluu ?

      • nyt stoppia !!!!

        Kylä se kuule runkku kuuluu ja paljonkin. Kun YLEISISSÄ TILOISSA myydään tussua, niin se on silloin BORDELLI ja ne on Suomessa kiellettyjä ! Ja liikehuoneisto on YLEINEN TILA ja silloin bordelli.


    • stoppia. mihin ?

      Se on kuule maailman vanhin ammatti ja vaikka se ois suomessa kuinkakin kiellettyä, niin pois sitä ei saa, eikä mun mielestä tarvikkaan saada.

      Ja hieman kunnioitusta keskustelukumppania kohtaan, en minäkään sinua nimittele.

      • kunnioitusta ?

        Ethän tuota tunne itsekään. Eihän nyt niin voi olla, että vain miehille myydään, markkinoidaan ja ylläpidetään bordellipalveluja alueilla, missä on päiväkoteja, kouluja ja työpaikkoja. Menkööt kehitysmaan horovitut jonnekin korpeen.
        Nythän ne vinosilmävitut loukkaa ja häiritsee muita sivullisia ihmisiä. Näinhän tämä ei voi olla !


      • Kunnioituksella
        kunnioitusta ? kirjoitti:

        Ethän tuota tunne itsekään. Eihän nyt niin voi olla, että vain miehille myydään, markkinoidaan ja ylläpidetään bordellipalveluja alueilla, missä on päiväkoteja, kouluja ja työpaikkoja. Menkööt kehitysmaan horovitut jonnekin korpeen.
        Nythän ne vinosilmävitut loukkaa ja häiritsee muita sivullisia ihmisiä. Näinhän tämä ei voi olla !

        "Eihän nyt niin voi olla, että vain miehille myydään, markkinoidaan ja ylläpidetään bordellipalveluja alueilla, missä on päiväkoteja, kouluja ja työpaikkoja."

        Missä keravalla myydään, markkinoidaan ja ylläpidetään bordellia ?

        Taitaa nyt sulla hieman suhahtaa yli tää asia.
        Tuosta ekan lauseen -vain- sanasta huokuu kateus ja kun keskustelukumppania ei oppisi mukaan tarvitse kunnioittaa, niin sanon, että kyllä ne tarpeen vaatiessa tarjoaa palveluita myös tuollaisille vanhoille kurpille, vaikkei jalkovälistäsi munia löydykään.


      • EI KIITOS
        Kunnioituksella kirjoitti:

        "Eihän nyt niin voi olla, että vain miehille myydään, markkinoidaan ja ylläpidetään bordellipalveluja alueilla, missä on päiväkoteja, kouluja ja työpaikkoja."

        Missä keravalla myydään, markkinoidaan ja ylläpidetään bordellia ?

        Taitaa nyt sulla hieman suhahtaa yli tää asia.
        Tuosta ekan lauseen -vain- sanasta huokuu kateus ja kun keskustelukumppania ei oppisi mukaan tarvitse kunnioittaa, niin sanon, että kyllä ne tarpeen vaatiessa tarjoaa palveluita myös tuollaisille vanhoille kurpille, vaikkei jalkovälistäsi munia löydykään.

        Minähän en anna taikkuhuoran edes kätellä noilla spermaisilla kourillaan. Mihinkään muuhunkaan palveluun en niiden kanssa ryhdy, en osta sieniä, marjoja, en mene niiden kassalle jne. Vai kateus ! Mistä pitäisi taikkuhuoralle olla kateellinen ? Siitäkö, että se saastainen otus hajottaa perheitä ja koteja ?


      • yessss

        Jess !


    • 10+14

      Saako sieltä muutakin kuin tuon käden 50e? :)

    • Naisen asema....
      • = itse aiheutettua

        Taikku ei ole mikään uhri vaan aikuinen ja täysi-ikäinen tekijä, maksuhuora.
        Mutta jotta nämä äijien sairaaaat asennevammat ei enää kostautuisi tulevissa sukupolvissa poikia, seksin oston ja myynnin kriminalisoiva laki on tultava.


      • uuuhhhhh
        = itse aiheutettua kirjoitti:

        Taikku ei ole mikään uhri vaan aikuinen ja täysi-ikäinen tekijä, maksuhuora.
        Mutta jotta nämä äijien sairaaaat asennevammat ei enää kostautuisi tulevissa sukupolvissa poikia, seksin oston ja myynnin kriminalisoiva laki on tultava.

        Ihana soomalainen nainen!


    • justasking3

      Oliko kyse mistä liikkeestä? kenties ent. Hertta kioskin vieressä toimivasta hieromosta?

    • Thai laatua !

      EI SE perseenmyyminen mikään rikos ole, osto vain ! Helv..in hyvin ymmärtää miksi Suomalaiset miehet käyttävät näitä naisia, Suomalaiset naiset ovat nalkuttavia tiukkapipoja, niinkuin tästäkin keskustelusta käy ilmi !!!!! Taikku NAISILLA on kunnioitusta miestä kohtaan ja miehelle halutaan olla mieliksi, eivätkä muuten ole tuollaisia hyllyviä selluliittikasoja niin kuin Suomalaiset naiset !Suomalainen nainen kun hermostuu (jota tapahtuu todella usein), tulee mieleen hytkyvä aladoobi, joka pitää helv..in kovaa meteliä !!!

      • varotan sua

        Mitä enemmän täällä haukut ja herjaat suomalaisia naisia, joilta olet saanut pakit, sitä enemmän se viha ja inho purkautuu juuri niille taikkuvituille, joita täällä niin kehuskelet puutteessas. Olepas varovainen.


    • Thai laatua !

      EN Hauku enkä herjaa, kerron vain totuuden......Pakkeja EN OLE saanut, enkä myöskään elä puutteessa, vaan parisuhteessa ! Se kuinka haluttava Suomalainen nainen on.....no aina olen saanut, eli ei puutetta. Koittakaa Suomalais naiset kestää totuus itsestänne tai TEHKÄÄ ASIALLE JOTAIN !!!

      • thai= paskalaatua

        Mutta tottakai sanot noin kun käytät huorapalveluja. Heh heh. Vai parisuhteessa...
        Saat suomalaiset naiset vaan noilla jutuillas entisestään inhoamaan aasialaisia jakorasioita.


    • niin kauan kun se on vapaaehtosta,antaa mennä,lapsikauppaa ei kai kukaan hyväksy,tais nais kauppaa,tai joku hyväksyy,ei sitä muuten olis,minä en noihin geimeihin osallistu

    • E. Leh...mä.

      NYT SE PASKANPUHUMINEN SAA LOPPUA !

      Todellisuudessa bordelli on vain peitetoimi. Oikeasti sieltä saa hierontaa, mutta sitä yritetään vain peitellä muulla toiminnalla. Kylä näi o jämptti nii !

      Me sekoomuksessa olemme huolissamme hyvinvointi-valtion tulevaisuudesta ja sentähden tällainenkin antava yritteliäisyys onkin hyväksyttävää, jotta meillä parempi-osaisilla olisi edelleenkin hyvä olla, emmekä valuisi olotilaan, jossa köyhälistö nyt elää.

      Äänestäkää minua, sillä minä olen Minä !

      • aah ,alan mies

        Paljo kustantaa taikkuvitulla suihinotto spermat naamalla, nyrkkipanot ja persreikänainti ?


      • ooooonnnnni
        aah ,alan mies kirjoitti:

        Paljo kustantaa taikkuvitulla suihinotto spermat naamalla, nyrkkipanot ja persreikänainti ?

        Kyllä se niin halpaa on, ettei kannata omaa kättä rasittaa !


      • Onnniiii
        ooooonnnnni kirjoitti:

        Kyllä se niin halpaa on, ettei kannata omaa kättä rasittaa !

        Niiii oooo !


    • 18+4

      Niin että saako sieltä sitä v*ttua kans, vai onko se pelkästään tuo käsi palvelu? ;P
      Jos joku asiakas vois kertoa :)

    • Thai laatua !

      Jos tämä touhu OIKEASTI Suomalaisia aladoobeja ahdistaa, MIKÄ teitä estää perustamasta vastaavaa firmaa, ei tarttis olla kateellinen ? Vai onko se niin vaikeata olla miehille mieliksi, vai eikö kroppa riitä, sekä pitäisi pystyä pitää myös suu kiinni palvelun ajan ? Onhan miehissä myös niitä pervoja, jotka maksavat jostain epätavallisen isosta ja hytkyvästä ! Itsekkin taidan tähän joukkoon kuulua, valitettavasti kotoolta löytyy sellainen ja onhan se tullut maksamaan saa..nan paljon, tälläistä en ole tilannut, mutta tällaiseksi se on muuttunut, miksi te Suomalaiset naiset ette voi tehdä muuta kuin syödä ja huutaa !

      • anteeksi mitä ?

        Mitäs te sitten teette kotona ? Teettekö mitään siis ? Miksi päästätte itsenne lihomaan yököttävän lihaviksi ?


      • Soorryyyy
        anteeksi mitä ? kirjoitti:

        Mitäs te sitten teette kotona ? Teettekö mitään siis ? Miksi päästätte itsenne lihomaan yököttävän lihaviksi ?

        Ei tarvii anteeks pyydellä, ole hyvä vaan !


    • Koettu on !

      SUOMALAINEN nainenhan on ihanne mitoissaan, jos pituus on yli ja paino alle 150 !

      • kuten mieskin

        Katsokaas tarkkaan, minkälaiset ylijäämäukkelit niissä vinosilmissä juoksee. Kyllä ne on joko vanhoja papparaisia vaipoissaan tai ylileveitä suomipoikia.


    • jepppps

      Ja silti saa AINA ! Eikä kukaan valita !

      • sinkut eri asia

        Perhelliset ja varatut on taas eria asia. Vaikka ei taikut paljon sormusten perään katso kun housut on jo kintuissa.


    • kunhan laki tulee

      Että tällainen totuus taas kerran ja ihan lähinaapurissa Vantaallakin:

      Tikkurilan Kelan talossa toimii taas thaibordelli. Myyjä kertoo hinnastostaan seuraavaa: "Seksi maksaa 150 euroa, käsipeli 50 euroa ja sama tissit paljaana 70 euroa." Lähde; Vantaan Sanomat 23-24.2.2013

      Ja te ukkelit ihmettelette, kun meitä naisia ei seuranne enää kiinnosta.
      Vaan saatte lähtöpassit.

    • HALAPAAAAA

      TODELLA HALPAA !! Miettikääpä naiset, kun teitä pan.. ja elättää, kuinka kallista se on ! Tuossa hommassa kerrotaan hinta etukäteen, se on siinä ! Teitä saa huonolla tuurilla elättää koko loppuiän !

      • taikku on horo

        Kukaan ei elätä ketään SUOMALAISTA mutta kylläkin näitä kehitysmaista tulevia jakorasioita.


    • FERRAARIIII

      Työtähän ne tekee, ei joudu elättämään ! Rouva on hyvä vaan ja menee itse myös mukaan bisnekseen ! Se on vähän niin, jos autoihin vertaa, ajaako ladalla, jota saa aina korjata ja nitisee ja natisee joka paikasta, vai valitseeko jonkun uudenkarhean ja simpsakan urheiluauton, ovat sulavia muodoilteen, nopea liikkeisiä ja suorastaan NAUTINNOLLISIA AJETTAVIA !

      • olet siis myynnissä

        Hienoa, että joillekin naisillekin on jo tällainen palvelu. Missä on myyntipaikkasi ?


      • sitähän minäkin
        olet siis myynnissä kirjoitti:

        Hienoa, että joillekin naisillekin on jo tällainen palvelu. Missä on myyntipaikkasi ?

        Että et ole myynnissä, ostat eli käytät vaan.


    • Thai laatua !

      En minä rahaa tarvitse, sitä on omastakin takaa. Missä treffataan ?

      • Thai laatua !

        Eikö lihava ex rouva vastaa, olen "thaikkujen" lisäksi himoinnut aina lihavia EX kotirouvia, saisit kankea kunnolla !


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe