Kyllä Kovenee

voi-kukkanen

Minä Fantasioin, että noin 50 vee kaunis urheilullisen kropan omaava nainen seisoisi hieronta penkin päällä ja minä makaisin sen alla ja kukkakeppini tulisi sen hierontapenkin tasopinnan päälle sille tarkoitetusta henkitys reiästä ja sitten se Nainen nylonit tai sileät sukat jalassaan hieroisi jäykistyvää ja kasvavaa kukkakeppiäni jalkapohjallaan, luulien sitä, hieronta penkin kumikahvaksi, kun olen laittanut Kukkakeppiini nahkapäällysteen ja hän liikuttelisi sitä kuin tekniikka palloa ( naisen kuvitellessa olevansa leikkimielisessä jalkapallo matsissa) ohoh hups sanoi hän, kun luuli rikkoneensa nahkapäälysteisen kumikahvan ja sitten lopuksi astelis päkijöillä ja kantapäillä kukan littanaksi pannukakuksi...Girl Trampling on my flower, Flower is under foots, i have a feeling pain, girl press me again, girl trampling on my flower, flower is under her foots...Cougar Woman is Clamp-Machine, Flatten Flower is becoming Flat Pancake...Olen 20 vuotias poika, jonka jäykistyvä Kukka kasvaa 18 centtiin, mutta sitten 50 vuotias yli 60 kilonen kaunis nainen astuu vahingossa mustilla nylon polvisukillaan pikkuhousut ja rintsikat ainoastaan muuna vaatetuksena, astuu kivikovan 18 centtiä pitkän Kukkani päälle vahingossa jalkapohjilla, melkein koko painollaan, kantapäätkin vähän osuen puoliväliin Kukan vartta, jolloin kukka menee 18 centistä- 24 centtiin ja sitten uudestaan muutaman kerran vielä samalla tavalla ja sen jälkeen hän laittaa nappikset ja hieroo nappula pohjallaan kovettuvaa kukkaa ja sitten kääntyy selin ja unohtaakin kukan ja sitten selin nojautuu takaviistoon, jolloin hän on unohtanut täysin kukan, kiintoisan teevee ohjelman ohjelman tanssii tähtien kanssa takia ja sitten hän alkaa tanssahdella ja pieraisee vahingossa ja on päkijöillään, kunnes unohduksessaan laskeutuukin pikkuhiljaa kannoilleen, jolloin Kivi-Kova Kukka jää takanappien alle, jolloin nainen sanoo, että tulispa nyt se Riverdance-ohjelma ja hän sitten kääntyy taas poispäin ja tansahtelee kunnes häntä taas naurattaa telkkarin ohjelma niin, että hän astuu päkijöiltä kannoilleen pikkuhiljaa, niin, että melkein koko paino kallistuu takanappien päälle, joiden alle kivi-kova kukka on nytkin jäämässä, , mutta hän ei tunne mitään jalkojensa alla ja hän liikkuu vähän melkein koko paino kantanappien päällä ja Kivi-Kova Kukkani kantanappien alla ja hän vain on päällä kuin Mamma Futaaja ja hän pieraisee ja nauraa ja huutaa minulle ihan kuin olisin toisella puolella taloa tai niin hän luulee ja huutaa tummanruskeista Nylon polvisukistaan, että näähän on kuin Jalkapallosukat ja taas hän pieraisee ja hän nauraa niin, että lopulta hänen koko paino kallistuu Kantanapeille ja Kivi-Kova Kukkani Litistyy niin, että hän ei edes tunne jalkojensa alla mitään ja tv-ohjelma vaihtuu Riverdanceksi ja hän alkaa steppaamaan Kivi-Kovan Kukkani päällä tuntematta ( huomaamatta) alla mitään ja 32 sekuntia kestää, kun Kantanapit lyyssäävät Kivi-Kovaksi Kasvavan Kukan niin, että nahkasuoja kastuu Spermasta mutta Nainen ei huomaa yhtään mitään ja jatkaa vielä muutaman sekunnin oma Steppilu töminällä tum-tum tum-tum, kunnes hän ponkasee päkijä-napeilla vielä lähtiessään Suihkuun ennen tulevaa Taksi-matkaa eikä vieläkään ole tietoinen, että Kukkani oli ollut sen nahkasuojan sisällä ja minä lähden sitten äkkiä veke hieronta penkin alla olevasta pienestä makuusuojasta hänen ollessa suihkussa...ja huuhtelen vessassa nahkasuojuksen ja odotan vessassa vielä sen verran että amiksen liikunnan opettaja nainen lähtee taksilla kotiinsa, kun hän oli luonani vain tarkistamassa etätehtävääni...Laitan nahkasuojan piiloon ja menen heippaamaan häntä ja hän astuu vielä vahingossa varpailleni ja sanoo, hupsista anteeksi, tais tulla auts...ja lopulta hän sanoo, että etätehtäväsi on Kiitettävä ja kiitos, että täällä sai jumpatakin ihan Nappikset jalassakin, onneks sinulla on tollanen hierontapenkki, joka kestää tällaista podimpaakin Mammaa jopa nappikset jalassa...aaahhahhahhah heippa Heippa

0

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tirkistelijä T...

        Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
        Haapavesi
        4
        2083
      2. Liian kiltti.. ?

        Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
        Sinkut
        256
        1761
      3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

        Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
        Maailman menoa
        272
        1724
      4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
        Oulu
        66
        1710
      5. Pääsit nainen todella

        lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
        Ikävä
        108
        1546
      6. Kiitos, kun paljastit

        Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
        Ikävä
        30
        1443
      7. Mopomiitti onnettomuus

        Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
        Kokkola
        52
        1247
      8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

        Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
        Maailman menoa
        291
        1228
      9. Voiko 40 tai yli

        Enää rakastua vai onko se jo game over?!
        Ikävä
        157
        1217
      10. En saa unta kun ajattelen

        Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
        Ikävä
        66
        1203
      Aihe