Vanhempani kertoivat, että lähdemme huomenna lintsille. Saimme valita, että ostammeko 2€ suklaalevyn vai teemmekö eväät. En tiennyt, kumman valitsisin. Kun huomen aamulla heräsin, päätin valita eväät. Mulle oltiin kuitenkin ehitty jo ostaa levy, joten sain molemmat. En muista, mitä huvipuistossa tapahtui. Kun tulimme kotiin niin parkkeerasimme auton parkipaikalle. Vanhempani olivat kadonneet yhtäkkiä jonnekkin, mutta en ihmetellyt sitä ja lähdin menemään kotiin. Huomasin, kun nuoli osui jonkun peppuun, ja pälyilin ympärilleni löytääkseni ampujan. Hoksasin kauniin harmaasilmäisen, vaaleanpunaiseen mekkoon pukeutuneen naisen, jolla oli blondit, laineikkaat hiukset, ja se tähtäsi minua. Ymmärsin heti, että se on Amori, ja loikkasin pois tieltä. Lähdin juoksemaan täysiä kotiamme kohti ja juoksin portaat niin nopeasti kuin pystyin. Otin avaimen ja aloin avata lukkoa. Sain oven juuri ja juuri kiinni ennenkuin Amor loikkasi hissistä käytävälle. Amor alkoi vainota minua, se odotti että tulisin kotiin ja yritti ampua minua, mutta pääsin pakoon. Kolmannella keralla kun juoksin häntä pakoon ja pengoin avainta taskustani, niin huomasin kauhukseni että olin unohtanut sen kotiin. Siinä samassa Amor ilmestyi tyhjästä hissin eteen. Kysyin, että miten hän pääsi tänne niin nopeasti, ja hän kertoi sen olevan jonkin uusimman teknologian tai minkälie ansiota. Anelin että hän ei ampuisi minua, mua pelotti et se sattuis ja kyyneleet kihos silmiini. Amorin terävä ilme pehmeni, ja hän sanoi olevansa pahoillansa, että hänen oli pakko. Painauduin ovea vasten, ja Amor käveli lähemmäs. Hän otti jousipyssyn, asetti siihen nuolen, tähtäsi ja ampui jalkaani. Se ei sattunu, vaikka nuoli lävistikin nahkani. Tuli jännä olo, semmonen uninen, huumaantunu ja kaihoisa. Ovi oli yhtäkkiä jollain ilveellä auki, mutten pystynyt kävellä kotiin, kaikki raajani tuntuivat painavan ainakin tonnin ja olin kamalan väsynyt. Lopulta Amor potkaisi minut sisään. xD Osaisko ja viittiskö joku tulkata tän? :}
Amorin nuoli, huvipuisto, tulkkii?
3
146
Vastaukset
- Jännä uni...
Itse ainakin tulkitsisin sen näin:
Se ruokajuttu tarkoittaa varmaankin sitä, että joudun haastavan päätöksen eteen. Joku kuitenkin tekee valinnan puolestani, ja olen siksi kahden tulen välissä.
Yritin jatkuvasti paeta kreikkalaista rakkauden jumalaa, jonka nimeä en muista. Minua pelotti ja hävetti saada osuma. Ehkä se kertoo, että yritän paeta tunteitani? Onnistun siinä hetken, kunnes joudun pakon edessä myöntymään tunteen tai jonkun muun vietäväksi?
Ja tuo potku juttu, kun käy jotain onnekasta niin puhutaan, että onni potkii. Jos onnen tilalla on rakkaus? Onhan se sentään rakkauden jumala...
Eli: jos siis tulkitsin oikein, niin mun uni yrittää kertoa, että joudun valitsemaan kahdesta rakastamastani henkilöstä toisen. Valinta on hankala, ja minun miettiessäni joku tekee valinnan puolestani ja valitsee toisen. Olen kahden tulen välissä, ja minun on pakko valita heistä jompikumpi, ja valinta on hankala. Yritän ennen päätöstä paeta tilannetta, mutta pakon edessä päätös on tehtävä. Kun päätös kuitenkin on tehty, rakkaus ja onni kukoistaa ja olemme onnellisia.
Itse tulkitsin noin, tosin se on aika varmasti väärin sillä en käyttänyt mitään unikirjoja ja koska tuo oli eka tulkintani. - Jännä uni...
NOSTO. Ja tää saattaa vaikuttaa sekavalta, joten selvennykseksi: se oli siis ihan Afrodite, ja tiesin sen mutta puhuin ekassa viestissä Amorista koska en muistanut sen nimeä. Se oli siis ihan kaunis nainen eikä mikään enkelivauva. Jos oikein muistan, sillä ei ollut siipiä. Se toimi kuitenkin kuten Amori, eli siis ampui jousipyssyllä nuolia joiden uhrit sitten ihastuvat johonkin. Toivottavasti selvensi vähän :)
- Tosikkoko?
Unet ovat unia, fantasia on fantasiaa ja vain todellisuus on totta... Ei noita unia kannata ottaa tosissaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676