ME TIEDÄMME ETTÄ TIEDÄMME

Me luomiseen uskovat tiedämme, että tiedämme Jumalan luoneen koko maailmankaikkeuden.

Mutta te evolutionistit ette tiedä, että te ette tiedä, ja se on teille vahingoksi, kun ette
selvää todistusta usko vaan koetatte pykätä epätieteellisiä ja jumalattomia oppeja
maailman- ja maailmankaikkeuden historiasta.

Me jotka luomiseen uskomme ja tiedämme sen kerran tapahtuneen ja myös jatkuvan kaiken aikaa, ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan, että löydämme totuudellisen
selityksen maailmankaikkeuden olemassaololle.

Se on niin yksinkertaista, että jumalattominkin evolutionisti voi sen tehdä, että avaa
Raamatun sen ensimmäiseltä sivulta, jossa sanotaan 1. Moos. 1. Alussa Jumala
loi taivaan ja maan. Ja tämähän on tieteellisen tarkka lausunto, eikä kukaan voi
sitä niin kumota, että samalla totta puhuisi.

Kuudessa päivässä Jumala loi sitten kaiken muun mm. tähdet, joita hän kutsuu
jokaista nimeltä ja maan, että tänne saattoi sitten luomansa ihmisen paratiisiin istuttaa. 1. Moos. 1:31. Ja Jumala katsoi kaikke, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä.

Jumala on hyvä Jumala ja asetti luomansa ihmisen Paratiisiin, että hänellä olisi
hyvä olla ja elää. Mutta saatanahan pääsi sotkemaan Jumalan alkuperäisen
suunnitelman, että ihminen eli paratiisissa ilman mitään kirousta.

Saatanahan sitten houkutteli Eevan syömään Paratiisin kielletystä puusta ja hän
sai vielä miehensäkin, Aadamin syömään kiellettyä hedelmää. Ja silloin aukenivat
heidän molempien silmät ja he huomasivat olevansa alasti, ja tekivät siksi
itselleen vyöverhot peittääkseen häpeäänsä.

Se oli majesteettirikos Jumalaa kohtaan, kun ihmiset rikkoivat hänen ainoaa
kieltoaan, josta syystä jumala joutui oikeudenmukaisuutensa vaatimana
kiroamaan luomansa ihmise ja luomakunnan, ja josta syystä Jumala karkoitti
Aadamin ja Eeevan paratiisista ja he joutuivat siitä pitäen vaivaa nähden elättämään itsensä.

Mutta koska Jumala on hyvä Jumala, ja joka halajaa luomansa ihmisen seuraa ja hänen kunnioitusta itseään kohtaan, niin hän jo Raamatun alkulehdillä lupasi antaa
meille Jeesuksen, jos me vain vähänkin osaamme noita Raamatun alkulehtiä
tulkita. ja että Jeesus sitten tulisi ja tekisi vastavedon Aadamin ja Eevan tyhmyyksissä
suorittamalle alkulankeemukselle.

Ja Jeesus sitten tuli sikiämällä Pyhästä Hengestä neitsyt Marian kohtuun ja
tuli Jumalaihmiseksi, jossa oli samassa, että Jumalapuoli ja ihmispuoli.
Ja Jeesus sitten kärsi ja kuoli ihmiskunnan kaikkien syntien ja pahojen tekojen
vuoksi, ja niin oli sitten Jeesuksen kärsimyksellä ja uhriverellä ansaittu tie Jumalan
luo kaikille niille, jotka vain suinkin suostuivat uskomaan tuohon pahojen tekojemme
kärsineeseen ja verensä vuodattaneeseen Jeesukseen niinkuin Raamattu opettaa.

Ja huomatka te, jotka tieteellisesti haluatte ajatella, että kaikki kirjoittamani on myös
tieteellisesti totta, sillä kaikki oleellinenhan on mikä Raamatussa on myös tieteellisesti tosi, sillä ei Jumala ole meille antanut n. 1500 sivuista kirjaa, Raamattua
niin, etteikö se kestäisi koettelua ja että se voitaisiin todeksi havaita.

22

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Tuolla toisaalla jo joku totesikin, että uskovaisten kirjoitukset ovat parasta mahdollista mainosta uskonnottomuudelle/ateismille, paljon parempaa kuin yhdenkään uskonnottoman/ateistin tekstit. Tässä yllä siitä taas malliesimerkki. Voi hyvänen aika.

      • Älä muuta viserrä.

        Tragikoomista sinänsä, mutta kiihkouskova ei voi millään käsittää, miksi hänen houreiset höperryksensä ovat useimpien teistienkin näkökulmasta lähinnä luotaantyöntäviä.

        Uskonnottomat saavat niistä vankkaa vahvistusta uskonnottomuudelleen, vaikka parempi kai olisi antaa heille (meille) edes jotain miettimisen aihetta.

        Miikanaahum on niin sekaisin, että hän ei edes ymmärrä lähetyskäskyn ajatusta. Tuskin Jeesus tarkoitti, että kohkatkaa niin perkeleesti ja vaikuttakaa mahdollisimman kajahtaneilta. En tietenkään voi olla varma kun en ole mikään Jeesus-uskoinen, mutta näin sopii arkijärjellä olettaa. (Kretujen mielestähän se arkijärki sopii jopa tieteeseen, joten miksei sitten uskontoon.)


    • Päättelyssäsi, ja ilmeisesti myös koko kristinuskossa, miikanaahum, on ainakin yksi ratkaiseva vika.

      Käärme oli oppisi mukaan Jlan luoma, ja luotuaan kaiken Jla näki kaiken hyväksi, myös sen käärmeen vaikka se olikin "kavalin kaikista" eläimistä paratiisissa.

      Oppisi mukainen Käärme-Saattana Jlan luomana olentona ei olisi voinut päästä tärvelemään yhtään mitään ilman Jlan lisenssiä. Vastuu oppisi mukaisesta tärveltymisestä on siis yksin Jlalla, "sitä saa mitä tilaa" -periaatteella.

      • 23we4df

        Milkanaahumin aivot tuon luettuaan: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

        AmenHallelujaaJeesuspelastaaUskokaataimenkääHelvettiin!!!


    • eiksjuuh

      Jos sukurutsa on kiellettyä miten Aatamin ja Eevan lapset lisääntyivät? Eli Aatamin ja Eevan lapset ovat pakostakin lisääntyneet keskenään?

      • Kuulkaa tämä sana, te Luomakunnan lapset:
        Keskustelun yrittäminen Miikanaahumin kanssa on täysin hyödytöntä puuhaa. Saarnamiehen tehtävän ylhäältä saaneena hän haluaa vain paasata paasaamisensa perään.

        Muistakaamme, että jokainen tarpeeton viestimme panee palvelimet raksuttamaan turhaan ja kuluttaa arvokasta energiaa! (Kuten tämäkin.)


    • @böljäke

      jos käärme oli "kavalin" kaikista eläimistä siellä paratiisissa niin mitähän ne muut, vähemmän kavalat, eläimet sitten olivat?

      • Tietenkin jossain määrin kavalia mutteivät aivan yhtä kavalia.


    • Voi pyhä yksinkertaisuus teidän kommenttejanne!

      Minähän kirjoitin mteille totta ja totuudenmukaista niin tarkoin kuin vain pystyin, niin
      sen pitäisi teille riittää!

      Maailmankaikkeus on todellakin luotu Jumalan Sanalla, hän puhui sen olemaan!

      Mutta ihmisen, joka on Jumalalle erityisen rakas, Jumala muotoili omin käsin maan
      tomusta ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän hengen, ja niin hänestä tuli elävä sielu,
      sanoo Raamattu.

      Ja minä en vain hoksannut mainita käärmettä, jonka hahmossa stana, paholainen tuli ja eksytti Eevan syömään Hyvän- ja Pahantiedon puusta kiellettyä hedelmää ja
      teki näin majesteettirikoksen kun rikkoi Jumalan ainokaisen kiellon.

      Ja uskokaa pois vain, kun sanon, että maailmankaikkeus on luotu Jumalan sanalla,
      hän puhui tähdetkin olemaan, ja kutsuu niitä jokaista omalla nimellään.

      Jos te pidätte tuon OHJELMOITU ENNAKKOON OLEMAAN USKOMATTA
      TOTUUTTA LINJAN niin te joudutte tekemään tyhmyydestänne tiliä viimeisellä
      tuomiolla ja tuosta hyvästä joudutte hyvinkin viettämään ikuisuutenne tulijärvessä
      niinkuin Raamattu puhuu rangaistuna tuosta ja lukuisista muistakin pahoista
      töistänne mitä olette elämänne aikana tehneet ja saaneet aikaan.

      • älä mäkätä

        Sama selkokielellä: blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli blää blää blää olen trolli


      • 234er

        Onhan nyt ihan varma, ettet ole Vapaa-ajattelijaliiton palkkalistoilla oleva trolli? Kun ei millään mahdu jakeluun että tuollaisia on oikeasti olemassa.


      • Mjoo, joskus käy ihan kateeksi tällaisia jumalhulluja, jotka elävät ihan omissa sfääreissään. Onneksi vain joskus.

        Jos Jumalasi on moinen pikkusielu, kun sinä näytät uskovan, niin viimeisellä tuomiolla sen sitten näkee - jos on nähdäkseen.

        Olettaisin, että Jumala on hiukan armollisempi, mitä sinä uskot Hänen olevan.


      • BlackNemo

        Niin aateleppa Allah sinutkin sitten ruotuun laittaa.


    • Epäjumalienkieltäjä

      "Me luomiseen uskovat tiedämme, että tiedämme Jumalan luoneen koko maailmankaikkeuden."

      Luulette tietävänne, kun ette ymmärrä vain luulevanne.

      Me "evokit" ymmärrämme, että käsityksemme on parhaiten perusteltu. Enempää se ei voi olla. Absoluuttiset totuudet ovat aina osoittautuneet absoluuttisiksi valheiksi. Kuten teidänkin "totuutenne".

      • Kreationis_ti

        "Me "evokit" ymmärrämme, että käsityksemme on parhaiten perusteltu. Enempää se ei voi olla. Absoluuttiset totuudet ovat aina osoittautuneet absoluuttisiksi valheiksi. Kuten teidänkin "totuutenne"."

        Ei ole vain "meidän;" Raamatussa kirjattu asia on näet sattumoisin ihan universaalinen totuus.


      • Kreationis_ti kirjoitti:

        "Me "evokit" ymmärrämme, että käsityksemme on parhaiten perusteltu. Enempää se ei voi olla. Absoluuttiset totuudet ovat aina osoittautuneet absoluuttisiksi valheiksi. Kuten teidänkin "totuutenne"."

        Ei ole vain "meidän;" Raamatussa kirjattu asia on näet sattumoisin ihan universaalinen totuus.

        Ei ole ensimmäinen kerta, kun "varma totuus" on vääräksi osoittautunut.

        Saathan sinä uskoa mitä haluat, mutta kannattaisi olla hiukan nöyrempi omien uskomustensa suhteen.


      • Kreationis_ti kirjoitti:

        "Me "evokit" ymmärrämme, että käsityksemme on parhaiten perusteltu. Enempää se ei voi olla. Absoluuttiset totuudet ovat aina osoittautuneet absoluuttisiksi valheiksi. Kuten teidänkin "totuutenne"."

        Ei ole vain "meidän;" Raamatussa kirjattu asia on näet sattumoisin ihan universaalinen totuus.

        >Raamatussa kirjattu asia on näet sattumoisin ihan universaalinen totuus.

        Oho! Milläs näytöllä moista väität?

        Rintani ei varsinaisesti pakahdu odottaessani asiallisia perusteluja.


      • spällymälöö
        antimytomaani_orig kirjoitti:

        Ei ole ensimmäinen kerta, kun "varma totuus" on vääräksi osoittautunut.

        Saathan sinä uskoa mitä haluat, mutta kannattaisi olla hiukan nöyrempi omien uskomustensa suhteen.

        Annetaan toki tulokkaalle anteeksi että hän heti alkuun liioittelee ja kuvittelee tekevänsä vaikutuksen.


      • Epäjumalienkieltäjä
        Kreationis_ti kirjoitti:

        "Me "evokit" ymmärrämme, että käsityksemme on parhaiten perusteltu. Enempää se ei voi olla. Absoluuttiset totuudet ovat aina osoittautuneet absoluuttisiksi valheiksi. Kuten teidänkin "totuutenne"."

        Ei ole vain "meidän;" Raamatussa kirjattu asia on näet sattumoisin ihan universaalinen totuus.

        "Ei ole vain "meidän;" Raamatussa kirjattu asia on näet sattumoisin ihan universaalinen totuus."

        Olisi melkoinen sattuma, että juuri yksi 2500 vuotta vanha myyttikokoelma ja siinä olevat moneen kertaan muokatut versiot vanhemmista lähi-idän myyteistä onkin sattumalta osunut ihan kaikessa ihan oikeaan.

        Muutenkin tuo sana "sattuma" kuvaa asiaa hyvin. Uskontoja on lukemattomia erilaisia ja kaikilla on yhtä olemattomat loogiset perustelut oikeassaolemiselleen. Oman uskonnon valinta on siksi pohjimmiltaan arvaus. Miksi arvaus olisi "universaali totuus".


    • voivoivoivoi.

      Voi voi miikanaahum parkaa. Kiihkouskovaisten älykkyyden ja osaamistason tuntien veikkisin, että kolme tuntia kaksisormijärjestelmällä naputteli tätäkin vuodatusta siinä toivossa, että joku kääntyisi hänen uskoonsa. Ja kukaan ei käänny. Sääliksi käy kyllä tätä ajan ja energian hukkausta ja miikanaahumia.

      • spällymälöö

        Eipähän ole muussa pahanteossa. (Suom. sanonta)


    • sotkanmuna

      »Me luomiseen uskovat tiedämme, että tiedämme Jumalan luoneen koko maailmankaikkeuden.»

      Kysymys: Mistä te sen tiedätte?

      Me TIEDÄMME että näin on, koska USKOMME näin olevan.
      tai vaihtoehtoisesti
      Me TIEDÄMME että näin on, koska yhdessä kirjassa sanottiin niin.

      Ihan pärkeleen pätevää todistusta :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe