Pyhäntä

Rauhallisuus.

On hiljainen kylä tie

495

5105

Vastaukset

• Meluisuus

Kylä ja tie

• Pyhäntä

Kiitos viestistä. On nukkumaan aika.

• Pyhäntä

Oletko mies ? Ja millainen pyhäntä on sun mieli pide ? Minusta pyhäntä on hetero kylä.

• Meluisuus

Olen queer ja ilman pyyn häntää.

• Pyhäntä

Ois mukava saada mies ystäviä pyhännältä sellaisia mukavia joiden kans tulee toimeen.

• Pyhäntä

Olet mies ja vastaa mulle ja siitä tiedän että olet mies.

• Meluisuus

Minun kanssani tulee toimeen niinkuin sopii heppa loimeen ja sitten ryhdyn toimeen.

• Pyhäntä

Mukava yllätys kun viestin sain. Rauhallista päivää vietän miten päivää vietät ? Ja käytkö koskaan järvihelmessä olusilla ? Nyt minä pitänyt tipatonta tammikuuta.

• Pyhäntä

Ja yleensä jos otan alkohoolia niin omalla asunnolla ja ois mukava ottaa yhdessä joku kerta jos vain otat.

• Meluisuus

Minäkin olen aivan absoluuttisella tipattomalla ja lueskellen päivää vietä.

• Pyhäntä

Niin sen piti kerto että mies puolinen henkilö minäkin. Yleensä kännykän kautta etsin kavereita ja nyt tämän kautta.

• Pyhäntä

Sulla taitaa olla kavereita pyhännällä ? Mulla ei ole kavereita pyhännällä.

• Meluisuus

Pyh, mutta hännällä heiskuttelen queer-mekossani ja joskus Pyhäntä-järveen sukeltaa pujahdan pyjamassa.

• Pyhäntä

Nainenko olet ? Viestis luki mies kaveria mukavaa ystäväksi etsin. Ilta teetä ja nisupullaa ja pikkuleipää juuri otin.

• Meluisuus

Olen queer, nisupulla lihottaa.

• Pyhäntä

Salainen olet. Iltaa tässä istun ja olen.

• Pyhäntä

Sinä mies olet ystävä mulle niinkuin ystävä olen sulle.

• Meluisuus

Ystävällinen ystävä.

• Pyhäntä

Mukava kun samalla kylällä asutaan.

• Pyhäntä

Hyvää yötä ystävälle

• Pyhäntä

Hyvää yötä

• Meluisuus

Yötä ilman vyötä voi uneksia.

• Pyhäntä

Läheisyys on ihanaa se on tosi mahtava tunne.

• Meluisuus

Hännällä pyhän riemua heiluttelen ja Pyhän kirjaa luin ja kauniit vaatteet ylleni puin.

• Pyhäntä

Rauhallista päivää vietän ja päivä kahvit keitin. Ja miehen lähellä on ihana yleensä olla.

• Meluisuus

Miehet ovat kivoi ja voikin voi olla voileivän päällä kivaa ja silloin sinne tänne loikin.

• Pyhäntä

Söin joten maha täynä. Ja musaa kuuntelin äskön ja rauhallista päivään vietän.

• Meluisuus

Mahaa, ei siinä mitään pahaa, puita pitäis jonkun sahaa.

• Pyhäntä

Mies kun sahaa niin poltto puun kasaan. Etkö sinä sahaa puita ?

• Meluisuus

sahailen

• Pyhäntä

Onko sul paljonkin puita ? Niin muuten asutko yksin ?

• Meluisuus

On riittoisasti puita ja ravittavaksi muita suita.

• Pyhäntä

Minä yksin asun.

• Pyhäntä

Hyvää yötä

• Meluisuus

Hyvää päivää

• Pyhäntä

Hyvää päivää.

• Pyhäntä

Lumi töitä kahdesti joutunut tekemään on sitä lunta tullut paljon.

• Maluisuus

Talvella perinteisesti sataa lunta, mikä johtaa lumitöihin, jotka joskus kestävät öihin.

• Meluisuus

humasi, että Meluisuus-nimerkkini muuttuui lähes maalaisuudeksi, mutta maalailen pirttiä vasta kesällä.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

humasi, että Meluisuus-nimerkkini muuttuui lähes maalaisuudeksi, mutta maalailen pirttiä vasta kesällä.

Niin se on mitä enempi lunta tulee riittä töitä. Se hyvä että yhteyis toimii ja maalaus käynissä.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Siis en tiedä maalatko nyt mitään no kesällä ainakin pirtin maalaat.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Rauhallista iltaa ja otan ilta palaa.

• Meluisuus

Minä ratiota kuuntelen ja pihamaalla pöllöille huutelen: huhuu, huhuhuuu ja ne vastailee.

• Pyhäntä

Olet mukava mies. Valvotko myöhään ? Mie valvon vielä ja uni tulee niin käyn nukkumaan.

• Meluisuus

Minä notkahdan uneen sitten kun väsyttää enkä jaksa lässyttää.

• Pyhäntä

Pyhännästä parasta on hiljaisuus.

• Meluisuus

Pyhännästä ja hännästä kun pitää kiinni ja on hiljaa hiljaisuudessa, niin ei putoa maailman reunalta.

• Pyhäntä

Se on oikeen sanottu ja ihana tunnelma on.

• Meluisuus

Tunnelma on vertaansa vailla, kun katsoo Pyhännän harjuja ja niiden välissä luonnonsuojelusoita, niitä ei mikään voita.

• Pyhäntä

Pyhännältä löytyy mahtavia maiselmia ja hillasuot jossa hillat kesäisin kasvaa. Ja tykkään luonosta ja metsissä mukava kulkea.

• Pyhäntä

Pyhännästä sen verran että utelioita juorukelloja heteroita kannattaa varoa.

• JKKIOOO

NIINJKKÖ

• Pyhäntä

Niin

• Pyhäntä

Pyhännältä löytyy utelioita heteroita ja nykyyä tollottavat kuin ihmistä eivät olis nähneet .

• Pyhäntä

Pyhännältä löytyy utelioita heteroita ja nykyyä tollottavat kuin ihmistä eivät olis nähneet .

• Pyhäntä

Asutko pyhännällä ? Ja olet mukava mies.

• Meluisuus

Kävimpä hakemassa kellarista perunoita, ne eivät ole olioita.

• Pyhäntä

Äsken join päivä kahvet.

• Pyhäntä

Tänään on viimeinen päivä tipanton tammikuu joten otatko huomenna mun kaverina olutta ?

• Meluisuus

En taida, kiitos vain, ottaa, sillä päätin lopettaa pitemmäksi aikaa juopottelun, kun on niin reipas olo kaikin puolin ja jakkaraa vuolin.

• Pyhäntä

Hyvä päätös kyllä tauko hyvää tekee. Kävin ostamassa karkkia.

• Meluisuus

Mainota, voisin ostaa myös salmiakkikarkkia, mutta löydänköhän kulkuneuvolleni parkkia?

• Pyhäntä

Mahtuu parkki paikalle. Ostin tv mix karkki pussin nam.

• Meluisuus

Katsotko sitten tv mixin ohessa televisiota ja sanot itsellesi lisää ota?

• Pyhäntä

Välillä tai muuten syön. Miten sinä ?

• Meluisuus

Minä kuuntelen radiofoonia ja mussiikkia ja syön salmiakkia.

• Pyhäntä

Oletko uskovainen

• Meluisuus

En ole hihhuli, vaan hulivili.

• Pyhäntä

En minäkään uskovainen. On mukava kirjoitella sinun kans.

• Meluisuus

Laitoin saunan pessään tulen. Olen saunovainen enkä lainkaan uskovainen, paitsi maailmankaikkeuden alkuun ja loppuun luulen vähän uskovani, tahi sitten en.

• Pyhäntä

Saunominen on mukavaa ja rentoutuu.

• Pyhäntä

Kun kotona käyn niin siellä olen saunonut.

• Meluisuus

Minä eilen saunoin reilusti ja nautiskelin saunan kuistilla seuralaisteni kanssa. Missäs sinun kotisi sitten on, Pyhännällä?

• Pyhäntä

Pyhännällä on koti ja pyhännällä asun. Oletko pyhäntäläinen vai muualta muuttanut pyhännälle ?

• Pyhäntä

Nyt aukaisin olut pullon siis tipanton tammikuu ohi.

• Meluisuus

Onneksi olkoon, kun puteli on auki ja pullon henki vapautuu. Olen sieltä sun täältä.

• Pyhäntä

Kiitos. Kerro asutko pyhännällä vai missä asut ?

• Meluisuus

Maassa joka on maailmankaikkeus!

• Pyhäntä

Siis olet samaa mieltä kanssasi että pyhäntä on tylsä paikka kunta ? Älykästä kertoa pyhännän utelioista juorukelloista ja kuinka hetero paikka pyhäntä on niin suomi saa tietä millainen 92930 pyhäntä on.

• Pyhäntä

Ystävää ymmärät ja että olen ihana ihminen.

• Pyhäntä

Ei tarvi vastata siihen viestiin.

• Meluisuus

Ovatko heterot juorukelloja? Tunnen paljon lesboja ja he eivät ole juorukelloja.

• Pyhäntä

On pyhännällä heteroja juorukelloja ja utelevat ja juoruavat eteen päin ja kyttävät ihmisiä ja taas juoruavat näin on.

• Meluisuus

Mistä asioista ne juorukello-heterot juoruavat?

• Pyhäntä

Selän takana juorukellot puhuu ja minkalainen ihminen ja mitä tekee ja kaiken näköistä.

• Pyhäntä

Olet ihana mies tykkään sinusta.

• Pyhäntä

Hei me ollaan ihania ystäviä meidän pitäis päästä soitella ja nähä.

• Meluisuus

Pian on taas pyhä ja häntäni heilua voi!

• Pyhäntä

Aamu kahvit juotu. Ois ihana kun olisit mun lähellä.

• Pyhäntä

Rauhallista päivää vietän.

• Meluisuus

Minä ja me olin ja olimme hiihtämässä metsässä tässä ja hyvä oli latu eikä se ole satu.

• Pyhäntä

Hiihtäminen kivaa. Söin äskön . Levähtänyt olen kun eilen otin olutta.

• Meluisuus

Minulla levähti moottorisaha, mutta vika ei ollut paha, kun sahasin kuivia pitkiä pöllejä takkaan ja nyt siihen tulen nakkaan.

• Pyhäntä

Takka tulia on mukava katsella tuo tunnelmaa ja valoa.

• Meluisuus

Tuli räiskyy takassa ja kynttilä loistaa pöydällä ja sitten järvi pimeänä.

• Pyhäntä

Kynttilä valo lisää tunnelmaa siis ihanaa.

• Pyhäntä

Hei rauhallista sunnuntai päivää vietän ja kohta ruuan laittoa.

• Meluisuus

Laitoimma ohrapuuron uunihin jo aikoja sitten ja siitä tulee maukas. Rauhallinen on pyhäpäivä ja häntäkin heiluu levollisesti.

• Pyhäntä

Makkara perunat söin. Ja kävin kauppaa viemässä tyhjät olut pullot. Ja se levoton niin ihana hyväilä.

• Pyhäntä

Ystävälle Ole ystävä minulle niin kuin minä sinulle.

• Pyhäntä

Olet onnellinen sulla rakas ketä rakastat.

• Meluisuus

On mulla rakas ja totta on, että siinä onnen aihe on ja muitakin onnen lähteitä eivätkä sellaiset oikeat lähteet edes pakkasilla jäädy. Hyvää yötä, sillä eilisyönä valvoimme ja kohta notkahdan levolliseen maailmaan.

• Pyhäntä

Olen onnellinen kun kirjoitellaan. Hyvää yötä.

• Meluisuus

Kirjoitusonnellisuus on jonkinlainen osuus onnesta. Rauhallisesti joimme iltapäiväkaakaot kera runeberginpullien. Hyvää iltapäivää.

• Pyhäntä

Hyvää iltapäivää. Se on onnellista aikaa meillä kun kirjoitellaan ja ois mukava joku kerta nähdä ja ystävyys kasvaa. Join kaakaota ja otin pulla ja pikkuleivän.

• Pyhäntä

Kuinka pitkä matka sieltä on Pyhännälle ?

• Pyhäntä

Hyvää yötä.

• Meluisuus

Laitoin praasun takkaan, kun oli hiukan viileätä, talvi on tätä. Aamupäivää ja häntä pyhältää sinne sun tänne.

• Pyhäntä

Lämpimässä mukava olla.

• Pyhäntä

Tosi syrjässä on paras asua hiljaisuus ja rauhallisuus ja siellä vaan olisin.

• Meluisuus

Niin on keskellä lunta. Se on kuin unta. Ei kiinnosta englannin punta.

• Pyhäntä

Ei mua raha kiinosta . Vaan hiljainen seutu kiinostaa.

• Meluisuus

Raha on paha. Miulla on tosi hyvä saha ja päivällisen jälkeen kohta täysi maha.

• Pyhäntä

Minä otan nyt maitokaakao ja keksin ja nisupulla viipaleen.

• Pyhäntä

Pyhännällä semmoisia heteroita jotka viisastelee ja pitävät itseää parempana.

• Meluisuus

Pitävät itseään parempina kuin keitä? Toisia heteroja? Lesboja? Homoja? Hermafrodiitteja? Metroseksuaaleja?

Minä pidän kaikkia niin hyvinä kuin pidän ohraa maukkaina jyvinä.

• Pyhäntä

Minä olen kokenut että minusta ovat parempia nämä viisasteliat pyhännällä. Pyhännän heterot rakastaa heteroita. Kiitos sulle.

• Pyhäntä

Miehen lähelle kaipaan ja tahdon suudelman antaa ja helliä lähellä.

• Meluisuus

Katedraali oli hyvin hiljainen, he leikkivät helminauhoilla, katedraali oli viileä, puuvillainen vyö; ystävyys läheisyys, poikarakkaus poikarakkaus

• Pyhäntä

Ihana rakkaus. Kumpi olet vanha vai nuori ? Minä nuori vielä.

• Pyhäntä

Hyvä yötä ystävälle pusuja haleja.

• Pyhäntä

Missä mun ystävän on ? Kun ei tänää mitään ole kuulunut.

• Pyhäntä

Ei ikä tärkeä vaan ystävyys jos niitä ois.

• Meluisuus

Katedraali oli hyvin hiljainen, he tekikvät kivoja asioita toisilleen, se oli hyvin hiljainen, samettivyö hyväili heitä, yön pimeydessä, he kosketivat toisiaan, ystävyys, läheisyys, poikarakkaus,poikarakkaus

• Pyhäntä

Ihana vastasit mulle kiitos ystävä.

• Pyhäntä

Olen rakastellut ukko miehien kans ihanat miehet on.

• Pyhäntä

Sinä mies lupasit olla ystäväni.

• Meluisuus

Ystäväää sää lapsien jne. Ja mitäs siulle kuuluuu, vaiko vain kukuluruuu?

• Pyhäntä

Mukavaa kuuluu rauhallista päivää viettänyt ja söin makarooni laatikoa päivällä siinä se aika kulunut iltaa kohde. Entä sinulla ?

• Meluisuus
        Pyhäntä kirjoitti:

Mukavaa kuuluu rauhallista päivää viettänyt ja söin makarooni laatikoa päivällä siinä se aika kulunut iltaa kohde. Entä sinulla ?

Olen nautiskellut rakkaani kaunottaren kanssa vuoteessa sekä luminiityllä käyskennellen.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Olen nautiskellut rakkaani kaunottaren kanssa vuoteessa sekä luminiityllä käyskennellen.

Ulkoilu mukavaa kun rauhallinen paikka on ja rakastelu kahden kesken ihanaa.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Hyvää ystävän päivää

• Meluisuus

Emme vietä ystäväinpäiviä, hyvää tavallista päivää, ilman huolen häivää.

• Pyhäntä

Yksin vietin ystävän päivän siis tavallinen päivä tuo on.

• Pyhäntä
        Pyhäntä kirjoitti:

Yksin vietin ystävän päivän siis tavallinen päivä tuo on.

Moi

• Meluisuus
        Pyhäntä kirjoitti:

Moi

Moi ja musiikki soi.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Moi ja musiikki soi.

Moi pitkästä aikaa. Minä ilta palaa otin. Millaista musaa kuuntelet ?

• Meluisuus
        Pyhäntä kirjoitti:

Moi pitkästä aikaa. Minä ilta palaa otin. Millaista musaa kuuntelet ?

Kovaa heviä, se ei mihinkään leviä.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Ois mukava viettää yhdessä aikaa.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Pääsiäistä

• Meluisuus

Pääsi pääsiäinen pärskyttämään.

• Pyhäntä

Pääsiäs munaa ihanaa.

• Meluisuus

Munaa ja sitten junaa.

• Pyhäntä

ja sitten junassa muistella kuinka ihanaa muna on.

• Pyhäntä
        Pyhäntä kirjoitti:

ja sitten junassa muistella kuinka ihanaa muna on.

Moi ois oikeasti yhdessä mukavaa.

• Meluisuus

Yhdessä on aina mukavaa, sillä minä olin kerran yhdessä sirkuksessa ja se oli hauskan mukavaa.

• Pyhäntä

Mukavaa yhdessä ja kun ollaan tekstailtu niin mukava nähdä.

• Pyhäntä
        Pyhäntä kirjoitti:

Mukavaa yhdessä ja kun ollaan tekstailtu niin mukava nähdä.

Pyhännällä akat kattokaa peiliin ja pitäkään omista asioista huolen. Inhoan naisia.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Pyhännällä akat kattokaa peiliin ja pitäkään omista asioista huolen. Inhoan naisia.

kerro kerro kuvastin..utelias akka luki.mikä naisiss inhaa?tekstiä niin vinhaa?

• Pyhäntä
        akka vaan kirjoitti:

kerro kerro kuvastin..utelias akka luki.mikä naisiss inhaa?tekstiä niin vinhaa?

Niitä kun on jotka puuttu toisten asioihin vaikka asiat ei kuulu.

• täti
        Pyhäntä kirjoitti:

Niitä kun on jotka puuttu toisten asioihin vaikka asiat ei kuulu.

puuttuu mut ei toivo kukaan suuttuu.hauskan leppoisaa sanailua,kevyttä ompi lukea.tääl kaikkien nähtävänä ,aijon minäkin runoella?

• Meluisuus
        täti kirjoitti:

puuttuu mut ei toivo kukaan suuttuu.hauskan leppoisaa sanailua,kevyttä ompi lukea.tääl kaikkien nähtävänä ,aijon minäkin runoella?

Runo-ella lienee bella, kelpaa kellistella

• akka vaan
        Meluisuus kirjoitti:

Runo-ella lienee bella, kelpaa kellistella

toki rauhaa toivon vaan,en tohtis ryhtyä painimaan!mut jos ryhdyttävä on?paras sillon voittakoon!

• Meluisuus
        akka vaan kirjoitti:

toki rauhaa toivon vaan,en tohtis ryhtyä painimaan!mut jos ryhdyttävä on?paras sillon voittakoon!

Viestimme rauhaa soivat, mitä ne muuta voivat? Heikoin voittakoon ja hänelle fanfaari orkesteri soittakoon, sanoi myös Pyhännän vaari.

• akka vaan
        Meluisuus kirjoitti:

Viestimme rauhaa soivat, mitä ne muuta voivat? Heikoin voittakoon ja hänelle fanfaari orkesteri soittakoon, sanoi myös Pyhännän vaari.

toki rauhaa ei sotaa!emme kuonoihimme motaa!Pyhännällä hän onko faari?onko hänellä siis saari?siellä saarella monta munaa on!saaretonna minäkin!oi saaren jos vain saisin!

• Meluisuus

Mulla on saari ja sitten vielä pikkuinen baari. Saaressa miulla hevoinen ja sen eessä laari, jossa viljaa ja kun se syö se on aivan hiljaa.

• Pyhäntä

Moi ihanaa runoilua. Ja olen odottanut viestiä sinulta. Kesä saapuu siis ihanaa.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Moi ihanaa runoilua. Ja olen odottanut viestiä sinulta. Kesä saapuu siis ihanaa.

Oi ikävä,oi ihanuus!taitaa olla siel Väinämöinen salaa?onko hän pyytämässä kalaa?Jota Joukahinen baarissa valmistaa ja listan valikoimiin raapustaa?

• Meluisuus

On siis kesä ja västäräkillä pesä, kuljen Hakaniemen rantaa eikä ole santaa. On vain meri ja minulla veri vetää itään - merkitseekö se mitään?

• Pyhäntä

Merkitsee se paljon kun tekstailtu on aika kauvon. Nähdä voi vaikka matka ois.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Merkitsee se paljon kun tekstailtu on aika kauvon. Nähdä voi vaikka matka ois.

Riimi,toinenkin jo vaihtuu,mieli ikäväinen haihtuu.Kuukin ryhtyi paistamaan,kesän tuoksuja haistamaan.Haaveilijat kohti Hakanientä?Salmiakkia tarjolla pientä?

• Pyhäntä
        akka vaan kirjoitti:

Riimi,toinenkin jo vaihtuu,mieli ikäväinen haihtuu.Kuukin ryhtyi paistamaan,kesän tuoksuja haistamaan.Haaveilijat kohti Hakanientä?Salmiakkia tarjolla pientä?

Runot mukavia.

• Meluisuus

Mukavia ovat runot, milläs niitä punot, kun aika kulkee itään päin ja lähti länteen ystäväin.

• akka vaan

Niin se käy,länteen itään,tahtois mitään?tohtis pohtis ajatella,mennä sinne tänne.tohtis tuolla lauleskella,jo kesä henkii lämmöllään,lintuiset visertää riemussaan

• Pyhäntä

Kun mies onnen tuo niin onnen aika on ja ystävyys.

• kesä nainen

Rakkauden aika, ja taika - kun mies onnen tuo naiselle!

• Pyhäntä

Minäkin miestä etsin.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Minäkin miestä etsin.

hei kevyt kesämies ja nainen!tää riimiketju loistavanlainen.voimme mietiskellä tykönämme,lorun laittaa vaan ei porun.kesä aika rakkauden!

• kesä nainen
        akka vaan kirjoitti:

hei kevyt kesämies ja nainen!tää riimiketju loistavanlainen.voimme mietiskellä tykönämme,lorun laittaa vaan ei porun.kesä aika rakkauden!

Rakkauden ja kesän loppu - silloin vasta poru alkaa, kun ei totta ollutkaan...

• akka vaan
        kesä nainen kirjoitti:

Rakkauden ja kesän loppu - silloin vasta poru alkaa, kun ei totta ollutkaan...

unia siksi turvallisempi uneksua on,niin suloista ja ihanaa vaikkei totta oisikaan?vaan pettää en soisi ystävää.tai jos elänyt oikeasti oisin,joka onnenhetkest onnelinen olla voisin

• Meluisuus
        akka vaan kirjoitti:

unia siksi turvallisempi uneksua on,niin suloista ja ihanaa vaikkei totta oisikaan?vaan pettää en soisi ystävää.tai jos elänyt oikeasti oisin,joka onnenhetkest onnelinen olla voisin

Mä onnellinen olen ja kesän kauniit kukat sulle toisin - jos voisin. Sen silti sulle soisin. Mutta asiat ovat sittenkin toisin ja hommat toisin hoisin.

• kesä nainen
        Meluisuus kirjoitti:

Mä onnellinen olen ja kesän kauniit kukat sulle toisin - jos voisin. Sen silti sulle soisin. Mutta asiat ovat sittenkin toisin ja hommat toisin hoisin.

"Orvokki, Lehdokki, Vuokko ja moni muu..."

• Meluisuus
        kesä nainen kirjoitti:

"Orvokki, Lehdokki, Vuokko ja moni muu..."

Moni muu näki taivahalla on täysikuu ja seurauksena oli halla. Kuinka voi hallan alla lehdokki? Onko sen kohteena kiinalainen wokki, kun itään kuljen ja lännen taakseni suljen.

• kesä nainen
        Meluisuus kirjoitti:

Moni muu näki taivahalla on täysikuu ja seurauksena oli halla. Kuinka voi hallan alla lehdokki? Onko sen kohteena kiinalainen wokki, kun itään kuljen ja lännen taakseni suljen.

Pane leipään puolet petäjäistä - veihän lehdokin nyt halla!

• Meluisuus
        kesä nainen kirjoitti:

Pane leipään puolet petäjäistä - veihän lehdokin nyt halla!

Rakensin torpan jäistä. Torpassa mutustelin petäjäistä. Itään matkasin ja jätin torpan, Saimaan suunnalla näin norpan, silloin tiesin ei väliä mitään vesitieni vie itään.

• kesä nainen
        Meluisuus kirjoitti:

Rakensin torpan jäistä. Torpassa mutustelin petäjäistä. Itään matkasin ja jätin torpan, Saimaan suunnalla näin norpan, silloin tiesin ei väliä mitään vesitieni vie itään.

"...näin horsman, se rentun ruusu on ja maantien ojaan..." - no jätin sen!

• akka vaan
        Meluisuus kirjoitti:

kova ompi riimivimma,joku poju myöskin kimma.kevään kukkasia lentää,soidintunnelmata entää.Anttilakin ampaisee,hivuksiansa kampaisee

• Meluisuus
        kesä nainen kirjoitti:

"...näin horsman, se rentun ruusu on ja maantien ojaan..." - no jätin sen!

Taas heräsin maantienojasta, onneksi penkka kävi nojasta ja on renttu tullut tästä pojasta ja siksi mua räävitään, mut kuljenhan itään.

• akka vaan
        akka vaan kirjoitti:

kova ompi riimivimma,joku poju myöskin kimma.kevään kukkasia lentää,soidintunnelmata entää.Anttilakin ampaisee,hivuksiansa kampaisee

mut kevät se on mikä hyrrää,pienen mielen hämmentää.Pyhäntä vaan vaikenee,häntä pyyn kai vilkkuillee?

• kesä nainen
        Meluisuus kirjoitti:

Taas heräsin maantienojasta, onneksi penkka kävi nojasta ja on renttu tullut tästä pojasta ja siksi mua räävitään, mut kuljenhan itään.

"...länteen, itään, ei tee mitään..."

• Meluisuus
        kesä nainen kirjoitti:

"...länteen, itään, ei tee mitään..."

Kuljen vesissä syvissä, silti hyvissä. Vaivaan itseäni miettimällä, että astunko laivaan avaraan ja painun Saimaan kanavaan.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Kuljen vesissä syvissä, silti hyvissä. Vaivaan itseäni miettimällä, että astunko laivaan avaraan ja painun Saimaan kanavaan.

Kyllä meillä ihanaa on sinä ihana mies.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Ihana mies olet ja ois meillä yhdessä ihanaa.

• kesä nainen
        Meluisuus kirjoitti:

Ai laivaan...no juu - sinne minäkin haluun ja meitä Saimaa kutsuu vesiin syviin...

• Meluisuus
        kesä nainen kirjoitti:

Ai laivaan...no juu - sinne minäkin haluun ja meitä Saimaa kutsuu vesiin syviin...

Vesiin syviin eikä ole aikaa tarrautua ihmisiin hyviin, paitsi kesäisiin, matkalla maihin itäisiin.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Vesiin syviin eikä ole aikaa tarrautua ihmisiin hyviin, paitsi kesäisiin, matkalla maihin itäisiin.

Kesä on ihanaa ja kun sinut nähdä saan ja yhdessä mukavat hetket olla saan.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Kesä on ihanaa ja kun sinut nähdä saan ja yhdessä mukavat hetket olla saan.

ihana mies,jos sanailuisi takaa yhtä ihana oot vakaa.jos sua oikein rakastaisin,Saimaan kanavallako selviää,kuka ketäkin lempiä saa?

• kesä nainen
        Meluisuus kirjoitti:

kesä nainen ja akka vaan - halaa Saimaata seilaamaan, koitos kuuma mielessään!

Nytpä tuli ne "syvät vedet" - mitäs teet, se on testi nyt?

• Meluisuus
        akka vaan kirjoitti:

ihana mies,jos sanailuisi takaa yhtä ihana oot vakaa.jos sua oikein rakastaisin,Saimaan kanavallako selviää,kuka ketäkin lempiä saa?

Kanavallankumous on kuin ihmeellinen lumous. Tapahtumapaikkana Saimaa siellä tapaa monta kaimaa. Kaimaanit itäisessä viidakossa, inti-illimaanit lemmen verkossa.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Kanavallankumous on kuin ihmeellinen lumous. Tapahtumapaikkana Saimaa siellä tapaa monta kaimaa. Kaimaanit itäisessä viidakossa, inti-illimaanit lemmen verkossa.

Hyvää yötä.

• kesä nainen
        Meluisuus kirjoitti:

"Sulle salaisuuden kertoa mä voisin..."

Ei Saimaa "kaimaa" mulle toisi...mutta, lemmenverkon heittää voisin!

• kesä nainen
        Pyhäntä kirjoitti:

Hyvää yötä.

Hyvää yötä, Pyhäntä!

Älä unta näe Saimaasta - se reitti sinne on jo kahden naisen varaama!

• Meluisuus
        kesä nainen kirjoitti:

"Sulle salaisuuden kertoa mä voisin..."

Ei Saimaa "kaimaa" mulle toisi...mutta, lemmenverkon heittää voisin!

Olen ihastunut keväisen kuusen kerkkoon, siitä teetä keitän, itseni itään heitän, mutta olenko takertunut verkkoon?

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

unen aika.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Hyvää yötä.

jo huomenta vaan.ja Veera oli kulkija luonnoltaan,tulj vain kahvin keittäjäksi!mut toki keittää kuusen kerkät,aavistellen tunteet herkät!parrulastia seilaamaan?Prinsessa Armadan kun löytää vaan!

• Meluisuus

Veeraa tanssitti kippari vaan, Veera hänet verkotti katseellaan ja Veera se jätkältä järjen vei. Itäkään ei kuitenkaan sitäkään estä.

• kesä nainen

...mutta Veeranpa verkotti kuitenkin, se köyhä jarrumies...!

Kas, "Lemmenliekki leimahtaa" - kerran vaan!

• akka vaan
        kesä nainen kirjoitti:

...mutta Veeranpa verkotti kuitenkin, se köyhä jarrumies...!

Kas, "Lemmenliekki leimahtaa" - kerran vaan!

heisulvei aloittelevat keskustelijat.jo riimiketjua pitkää lykkää,joko toisen ketjun alkamaan tykkää?kuka ja ketä nyt verkottaa?jo romantikot laivaan nous?joko sanan mahti auvoa sous?

• Pyhäntä

Ihana mies olet mun.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Ihana mies olet mun.

niin sinäkin mies,vaikka Luojako yksin ties,ma sua jos tavoittaa voisin,ma poveton olla soisin ja partaa hieman ja menneniä?kraka kenties ja möreyttä ääneen,silloin tietäis?en yksin jääneen?siis Saimaalle suuntaan!

• Meluisuus

Saimaa on rock. Niin se on tok. Ja hyvä on, että Suomi vähitellen avautuu sukupuolineutraaliin ilmapiiriin muun maailman perässä. Laivani peräsin kuitenkin ohjaa minua sukupuolineutraalittoman "Saiman" luokse. Laivani juokse!

• Pyhäntä

Laivassa ois ihana olla kahden ja maiselmia katsoa ja herkut ja juomat matkassa.

• kesä nainen

"Nainen on nainen aina vaan", joten Saimaa jää nyt unholaan ja Saimaan-laivalle vilkutan vaan!

kesä nainen ei "mennenin" tuoksuissa kulje, vaan "verhoutuu" unten maille Chanel 5:n suojiin!

Bye, bye! Don't Cry for me!

• Pyhäntä

Kävin ostamassa perunalastuja ja limsaa.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Kävin ostamassa perunalastuja ja limsaa.

mut rokänrol jos luonnistaa?tyyliin Leningrad Cowboys?kas tyyli siin?no,leikkinä heitin ma mennen'in,naisen on tehtävä,mi on naisen tehtävä?Saimaan laiva mis puksuttaa?pökkyä pesään vaan laittaa saap!

• Meluisuus

Don't cry for me Argentina, en sinusta luovu koskaan, mutta ei auta nyt ees viina, kun gender-blenderit vaihtavat roolejaan ja poolejaan. Kyllä itkettää kun yksi heitti matkan katki ja lakri. Mutta Prinsessa Armaada puksuttaa ja pökkyset pesässä etiäpäin tuksuttaa.

• Pyhäntä

Ihana ilta ja aurinko paistaa ja sinun lähelle tahtoisin.

• akka vaan

Huomenta kapteeni Urhea!eip oisi murhetta!Kesänainen,hän uinuu vaan,kas uupui hajuvesivalintaan!mies yli laidan?pois heitti myös paidan?Siell mahtava meno,tiukka etukeno?

• Meluisuus
        akka vaan kirjoitti:

Huomenta kapteeni Urhea!eip oisi murhetta!Kesänainen,hän uinuu vaan,kas uupui hajuvesivalintaan!mies yli laidan?pois heitti myös paidan?Siell mahtava meno,tiukka etukeno?

Täällä kapteeni Urhea, ei murheita, vaan laivan laidat ovat kuin aidat. Pahimmillaan ne sulkee, parhaimmillaan vapauttaa. Saattoi pieni gender-sekamelska aiheuttaa vapinaa ja sitten kapinaa - ja yksi yli aidan ja laidan.

• Pyhäntä
        Meluisuus kirjoitti:

Täällä kapteeni Urhea, ei murheita, vaan laivan laidat ovat kuin aidat. Pahimmillaan ne sulkee, parhaimmillaan vapauttaa. Saattoi pieni gender-sekamelska aiheuttaa vapinaa ja sitten kapinaa - ja yksi yli aidan ja laidan.

Perjantai ja pilvinen päivä nyt, jospa se aurinko paistais.

• Meluisuus

Ostin kaupasta pesuainetta nimeltänsä OMO, Suoraan sanottuna minä en ole HOMO. Tykkään asioista maisista, eritoten naisista.

• akka vaan

sopisiko Andy siis perustaman Pändi?liikaa puhetta homo lespo hetero.eikö muu kiinostaisi ihmisparkaa.aivan arkaa.laulelmii paljo.olik laulunumero 10?häntä Pyyn ei virka mitään?länten itään!

• Pyhäntä

Siinä sulle akka joka sua tahtoo.

• Luis Melu
        akka vaan kirjoitti:

sopisiko Andy siis perustaman Pändi?liikaa puhetta homo lespo hetero.eikö muu kiinostaisi ihmisparkaa.aivan arkaa.laulelmii paljo.olik laulunumero 10?häntä Pyyn ei virka mitään?länten itään!

Sitten on viälä ainakin Surffi, joka ei ole mikkään Smurffi. Asian halusin selventää lopulla eikä niinkään millään hopulla. Kuten sanottu lesboi mulla kavereina, mutta maailmalla myös homoja tovereina. Kaikista pidän ja valitsin idän.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Siinä sulle akka joka sua tahtoo.

Huomenta siis Prinsessa Armadalle,armaalle kapteeni Urhealle.mikä lie meininki aluksella?itään päin pyrkivillä?entä perämies Pyy?hän tuskin mistään hämmentyy?

• Pyhäntä
        Luis Melu kirjoitti:

Sitten on viälä ainakin Surffi, joka ei ole mikkään Smurffi. Asian halusin selventää lopulla eikä niinkään millään hopulla. Kuten sanottu lesboi mulla kavereina, mutta maailmalla myös homoja tovereina. Kaikista pidän ja valitsin idän.

Ihanaa päivää toivotan.

• Pyhäntä

Hei ihana ihminen olet ja aurinkoiset terkut.

• Luis Melu

Yo no soy capitano, soy marinero marinero ja olen nero - siinä on se ero.

• Pyhäntä

Tänään otetaan alkon juomaa.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Tänään otetaan alkon juomaa.

Herrat hyvät siel hiprakassa?painava on pullolasti?hivenen kurkkuansa kasti.tokihan,kohti lauantai iltaa?mut mis neitoseura?en tok tohdi kiusoitella.minnelie kesänainen lensi?siivousvimma osapäivän.pieni kirpparipöydän anti.hilpeätä hetkeä!

• Luis Melu
        akka vaan kirjoitti:

Herrat hyvät siel hiprakassa?painava on pullolasti?hivenen kurkkuansa kasti.tokihan,kohti lauantai iltaa?mut mis neitoseura?en tok tohdi kiusoitella.minnelie kesänainen lensi?siivousvimma osapäivän.pieni kirpparipöydän anti.hilpeätä hetkeä!

Neitoseura kiva ois jos seuraa saada vois. Nyt juoda kun sitä ei suoda, vain uimaan mennään ja tuimaan ilmeeseen päätös tulee.

• Åke Södersssmomen

On kesä nainen lukutaidoton

• akka vaan

aamu uus jällen koittaa,hyvän huomenensa soittaap,siis uusi miesi kuvioon!Tervetuloa Prinsessa Armadalle!tääl asioita puidaan,myös toisinan uidaan!Kesänainen hän lähti lomaileen?ja Brasileero,hattukitara ja mies,joukkiomme nero,sekä vaitelias Pyy

• kesä nainen

"Mä lehden luin...
        uutispäivä parempi kuin pitkiin aikoihin..."

On se NIIN kaunis tuo kaipuunkukka sininen...

• Pyhäntä

Moi ja mistä päin olet sinä ihana mies.?

• Luis Melu

Mä luulin kaikin puolin, että tuo joku Åke oli aivan oikeassa, mutta ehkäpä olikin soikeassa, kun sanoi kesänaista lukutaidottomaksi, mutta en nyt ryhdy mahdottomaksi. Tätä asiia tuki, kun kesänainen sanoi, että lehden luki. Hän ei siis olekaan yliaidan saati laidan.

• Pyhäntä

Moi sinä ihana mies.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Moi sinä ihana mies.

hei te ihanat naiset miehet,ihanainen kesänainen myös joukossamme.ja salaisuus lie mikä lehti?koivu lie tai mustikka?hän lie Åken heila?ymmärsin nyt,syömmet yhtehen sinetöidyt ja paatti eteenpäin puksuttaa

• Pyhäntä
        Pyhäntä kirjoitti:

Moi sinä ihana mies.

Missä mies kaverit mun ystävät ovat.

• Luis Melu
        akka vaan kirjoitti:

hei te ihanat naiset miehet,ihanainen kesänainen myös joukossamme.ja salaisuus lie mikä lehti?koivu lie tai mustikka?hän lie Åken heila?ymmärsin nyt,syömmet yhtehen sinetöidyt ja paatti eteenpäin puksuttaa

Saimaan saaressa metsämustikka, sen havaitsi käpytikka ja sinne kiiruhti joka likka.
        Kesänainen otti laivasta eron, mutta sitten huomasi neron ja Åken. Hän kertoi: Lehden luin ja oletettavasti jatkoi: uimavaatetuksen päällein puin. Sitten sanoi akka: sytytetään takka.

• kesä nainen
        Luis Melu kirjoitti:

Saimaan saaressa metsämustikka, sen havaitsi käpytikka ja sinne kiiruhti joka likka.
        Kesänainen otti laivasta eron, mutta sitten huomasi neron ja Åken. Hän kertoi: Lehden luin ja oletettavasti jatkoi: uimavaatetuksen päällein puin. Sitten sanoi akka: sytytetään takka.

Saimaan saaressa pikkuinen torppa... ja...norppa?

mutta sitten...

Kaaripuut ol taivutettu tammipuust...

Pois, pois, - muttei uiden...

• Luis Melu
        kesä nainen kirjoitti:

Saimaan saaressa pikkuinen torppa... ja...norppa?

mutta sitten...

Kaaripuut ol taivutettu tammipuust...

Pois, pois, - muttei uiden...

Pois, pois niin kuin se hyvä ois. Mutta heilojansa maissa tytöt oottelee, illan tullen laiturille astelee, mutta harvoin kultaani saan nähdä ma, sillä on kylän paras lypsäjä.
        Mut maitoo ma en juo, koska se ei aitoo oloo tuo.

• kesä nainen
        Luis Melu kirjoitti:

Pois, pois niin kuin se hyvä ois. Mutta heilojansa maissa tytöt oottelee, illan tullen laiturille astelee, mutta harvoin kultaani saan nähdä ma, sillä on kylän paras lypsäjä.
        Mut maitoo ma en juo, koska se ei aitoo oloo tuo.

Taas lehden luin...

suru suuri, norpat kuoli, näin kertoi uutiset...

maitoa en myöskään juo, vesi korvaa sen...

• Luis Melu
        kesä nainen kirjoitti:

Taas lehden luin...

suru suuri, norpat kuoli, näin kertoi uutiset...

maitoa en myöskään juo, vesi korvaa sen...

Mikä on se lehti, joka kertoa sen jo ehti, että norppa kuollut on ja aivan eloton? Maidosta vielä sen verran laulan, että teurastaja katkoo monelta poikavasikalta kaulan. Siksikään en maitoa juo ja vasikoille toivoisin pitemmän elämän tuon.

• kesä nainen
        Luis Melu kirjoitti:

Mikä on se lehti, joka kertoa sen jo ehti, että norppa kuollut on ja aivan eloton? Maidosta vielä sen verran laulan, että teurastaja katkoo monelta poikavasikalta kaulan. Siksikään en maitoa juo ja vasikoille toivoisin pitemmän elämän tuon.

Lehti tuo on salaisuus, min kesä nainen luki. Kolme norppaa kuoli, se ei ole salaisuus!

Mutta kuleppas nyt Luis, onko tiedoissasi aukko? Poikavasikka mainio, ei maitoa voi tuottaa, se homma on ja ainoastaan jätetty taas kerran tyttövasikoille.

Suru tietty se, että poikavasikan kohtalo on kyllä vieläkin huonompi, jos teurastaja kaulan katkoo, vai mitä mieltä toinen nainen - akka vaan?

• Luis Melu
        kesä nainen kirjoitti:

Lehti tuo on salaisuus, min kesä nainen luki. Kolme norppaa kuoli, se ei ole salaisuus!

Mutta kuleppas nyt Luis, onko tiedoissasi aukko? Poikavasikka mainio, ei maitoa voi tuottaa, se homma on ja ainoastaan jätetty taas kerran tyttövasikoille.

Suru tietty se, että poikavasikan kohtalo on kyllä vieläkin huonompi, jos teurastaja kaulan katkoo, vai mitä mieltä toinen nainen - akka vaan?

Akka vaan ei nyt sitten vastaakkaan. Ja kun mun nimi Luis Melu, mun päätoimeni on luistelu. Se vaan ei nyt Saimaalla onnistu ja siksi täytyy kai Jäämerelle tehdä ponnistus. Mut sinnekään en mä maitoo mukaan ota, koska siellä mulla muuten vain on lämmin kota. Siellä kesä naista viluttaa ja eskimoita sekös nolottaa.

• Pyhäntä
        Luis Melu kirjoitti:

Akka vaan ei nyt sitten vastaakkaan. Ja kun mun nimi Luis Melu, mun päätoimeni on luistelu. Se vaan ei nyt Saimaalla onnistu ja siksi täytyy kai Jäämerelle tehdä ponnistus. Mut sinnekään en mä maitoo mukaan ota, koska siellä mulla muuten vain on lämmin kota. Siellä kesä naista viluttaa ja eskimoita sekös nolottaa.

Mun ystävä olet sinä mies.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Missä mies kaverit mun ystävät ovat.

Nestori Miikkulainen?hei ystäväiset,miehet naiset.jo hajettava oli pökkyä takkaan,mitä nyt nakkaan.jokos te lähdette Jäämerelle?hurja tuo Luis!kesänainen hälle tukena turvana uis?siis kokka kohti Alaskaa!Ja karjatalous?kyl akka maitoa lipittää,silti vaik hurjia juttuja lehmipaimenista kuulee?ninku ennen karjapoluil tallusteltiin.muurikkii mansikkii huudeltiin...

• Luis Melu
        akka vaan kirjoitti:

Nestori Miikkulainen?hei ystäväiset,miehet naiset.jo hajettava oli pökkyä takkaan,mitä nyt nakkaan.jokos te lähdette Jäämerelle?hurja tuo Luis!kesänainen hälle tukena turvana uis?siis kokka kohti Alaskaa!Ja karjatalous?kyl akka maitoa lipittää,silti vaik hurjia juttuja lehmipaimenista kuulee?ninku ennen karjapoluil tallusteltiin.muurikkii mansikkii huudeltiin...

Fiksusti tehty akka, kun tuli takka, tuli tuli siis takkaan, mutta silti nakkaan kysymyksen: Tietääkö akka, että maitoa kun lyttäät puuroosi, niin siitä on seurauksena osteoporoosi, Tästä ei tule pulma, sillä tämä oli vain tietokulma.

• Pyhäntä
        Luis Melu kirjoitti:

Fiksusti tehty akka, kun tuli takka, tuli tuli siis takkaan, mutta silti nakkaan kysymyksen: Tietääkö akka, että maitoa kun lyttäät puuroosi, niin siitä on seurauksena osteoporoosi, Tästä ei tule pulma, sillä tämä oli vain tietokulma.

Hei meluisuus et saa yksin minua jättää olet mukava mies.

• kesä nainen
        Pyhäntä kirjoitti:

Hei meluisuus et saa yksin minua jättää olet mukava mies.

Voi, voi - mukavilla miehillä on vientiä vinhaa...

Naiset nyt sinua kiusaa, mutta kesä nainen ei raaski enää...

• akka vaan
        kesä nainen kirjoitti:

Voi, voi - mukavilla miehillä on vientiä vinhaa...

Naiset nyt sinua kiusaa, mutta kesä nainen ei raaski enää...

taidat oikeassa olla,mukavat miehet tappiolla?ei kai!ei akkain sovi määräillä,kaikes aina hääräillä.oli ukkoin leppeä keskustelu.Pyhäntä sekä Luis Melu.siihen tahtos yhtyä eikä erotteluun ryhtyä.mut menik mies pesuveden mukana.jos syypäänä olen minä,siis pahoitellen.ystävyyttä Pyhännällen!

• Pyhäntä
        akka vaan kirjoitti:

taidat oikeassa olla,mukavat miehet tappiolla?ei kai!ei akkain sovi määräillä,kaikes aina hääräillä.oli ukkoin leppeä keskustelu.Pyhäntä sekä Luis Melu.siihen tahtos yhtyä eikä erotteluun ryhtyä.mut menik mies pesuveden mukana.jos syypäänä olen minä,siis pahoitellen.ystävyyttä Pyhännällen!

Jospa ne mies ystävät takaisin tulisivat toivotaan.

• Luis Melu

Mukava, mutta en tukeva ja olen pakastanut mansikoita ja mustikoita ja kohta ne syön ja, rakastunut, toivoisin viettäväni kesänaisen tai akkan kanssa kevätaueryön.

• Pyhäntä

Moi mies puolinen olen ja mukava.

• kesä nainen

Rakastunut Luis - niin vastustamaton! Mutta, mutta...
        auer- auervaarako nyt houkuttelee kesänaista ja akkaa?

• akka vaan
        kesä nainen kirjoitti:

Rakastunut Luis - niin vastustamaton! Mutta, mutta...
        auer- auervaarako nyt houkuttelee kesänaista ja akkaa?

voi tätä lemmen aikaa!ihanaista taikaa,juuri niin.Auervaara!Vaara vaanii siin,kumman hän meistä ottaa,ettei kohta kuonoon mottaa.Kyl hieman ensin seurustellen,kauliten ja käännellen.Mies on mukava mies,jos sill on otsans hies ja järsien leipäpalaa,ei joka akkaa halaa?

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

voi tätä lemmen aikaa!ihanaista taikaa,juuri niin.Auervaara!Vaara vaanii siin,kumman hän meistä ottaa,ettei kohta kuonoon mottaa.Kyl hieman ensin seurustellen,kauliten ja käännellen.Mies on mukava mies,jos sill on otsans hies ja järsien leipäpalaa,ei joka akkaa halaa?

Tässä uus miehenpuoli - iskeekö amorin-nuoli ?
        Ja Pyhännälläkö uusi huoli ?   

Ei huolta Auervaarasta, joka puijaa naarasta - ja vaikeaa on toipua siitä haavasta.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Tässä uus miehenpuoli - iskeekö amorin-nuoli ?
        Ja Pyhännälläkö uusi huoli ?   

Ei huolta Auervaarasta, joka puijaa naarasta - ja vaikeaa on toipua siitä haavasta.

Moi yksinäinen pyhännällä olen ja mies kaveria parasta vailla. Mistä päin olet ?

• RiimiRaimo
        Pyhäntä kirjoitti:

Moi yksinäinen pyhännällä olen ja mies kaveria parasta vailla. Mistä päin olet ?

Etelästä olen. 
        Kaveria, laveria en etsi tästä tiimistä, mutta tykkään moninaisista riimistä.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Etelästä olen. 
        Kaveria, laveria en etsi tästä tiimistä, mutta tykkään moninaisista riimistä.

Runot mukavia.

• Luis Melu

Otin rennoksi välipalaksi kokojyväkeksin, sitten päätin lähteä ajelemaan ja silloin sen keksin, koska sukunimeni on Melu, säästelen bentsiiniä, siis rullaluistelu, kuten teki Sauli presidentti eikä hänkään ole mikään Auervaaran Pentti, joksi minut heti mainittiin, vaikka aivan vakavan asian kanssa painittiin.

• RiimiRaimo

Sellainenk' on meidän miesten taival,
        et kun sanoja jaloja lausuu suurel vaival,
        ja kun nainen niitä näkee tai kuulee,
        jo Auervaaraksi oikopäätä miestä luulee ?

• kesä nainen

Hyvä juttu on, kun on kunto kohdallaan ja Saulin tapaan "rullaillen" ja "luistellen" se myös pysyykin ja pohjevoimat vahvistuu!

Mutta älä sinä "valita", jos naiset epäilee, se on paikallaan, jos rakkauden paulaan lankeaa tai edes miettii tuota ihanuutta! Epäillähän aina saa, niin ei tule katumaan, kesäyössä varsinkin, ei joudu käymään "pellonlaitaa yksin vaan" - sitten syksyllä, kun "hieman p....a..."

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Sellainenk' on meidän miesten taival,
        et kun sanoja jaloja lausuu suurel vaival,
        ja kun nainen niitä näkee tai kuulee,
        jo Auervaaraksi oikopäätä miestä luulee ?

RiimiRaimo - katsoppas kun osui! Molemmilla edelliset lähti matkaan 16.09!

Mitähän tuo merkitsee, aika ainakin täsmää!

• RiimiRaimo
        kesä nainen kirjoitti:

RiimiRaimo - katsoppas kun osui! Molemmilla edelliset lähti matkaan 16.09!

Mitähän tuo merkitsee, aika ainakin täsmää!

Voisko olla, et nappia kun painaa yht'aikaa, siin on jotain taikaa ?

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Voisko olla, et nappia kun painaa yht'aikaa, siin on jotain taikaa ?

Kesän taika ois mukava nähdä jos liikut täällä päin?

• Luis Melu
        kesä nainen kirjoitti:

Hyvä juttu on, kun on kunto kohdallaan ja Saulin tapaan "rullaillen" ja "luistellen" se myös pysyykin ja pohjevoimat vahvistuu!

Mutta älä sinä "valita", jos naiset epäilee, se on paikallaan, jos rakkauden paulaan lankeaa tai edes miettii tuota ihanuutta! Epäillähän aina saa, niin ei tule katumaan, kesäyössä varsinkin, ei joudu käymään "pellonlaitaa yksin vaan" - sitten syksyllä, kun "hieman p....a..."

Olin potkiskelemassa jalkapalloo ja mikä halloo syntyikään kun maalin tein ja joukkueemme voittoon vein ja sanoivat, että olen kuin Felipe Massa. Tämähän nyt lähelle lipeää pellonlaidan potkuja, mutta eihän se tee kipeää. Ajattelin vielä spiikata, että en pelaa Brasilian liigata, mutta koulussamme oli Katriina, jonka lempinimi oli Kata.

• kesä nainen
        Luis Melu kirjoitti:

Olin potkiskelemassa jalkapalloo ja mikä halloo syntyikään kun maalin tein ja joukkueemme voittoon vein ja sanoivat, että olen kuin Felipe Massa. Tämähän nyt lähelle lipeää pellonlaidan potkuja, mutta eihän se tee kipeää. Ajattelin vielä spiikata, että en pelaa Brasilian liigata, mutta koulussamme oli Katriina, jonka lempinimi oli Kata.

Parempi vaan potkia palloa, kuin "koskea" kauniiseen Katriinaan...

• Luis Melu
        kesä nainen kirjoitti:

Parempi vaan potkia palloa, kuin "koskea" kauniiseen Katriinaan...

On alkamassa työ, päättyi kesäyö, tää yö mua lyö kuin nahkavyö - mua silti viihdyttää. Kaunista koskea kerran katsastelin, virran kivet muodostivat pelin?

• kesä nainen
        Luis Melu kirjoitti:

On alkamassa työ, päättyi kesäyö, tää yö mua lyö kuin nahkavyö - mua silti viihdyttää. Kaunista koskea kerran katsastelin, virran kivet muodostivat pelin?

Kovaa peliä, varo liukastumasta - koska...

Virta vie, virta tuo ja "virran kivet" ovat kovia - saattavat koskea ja satuttaa!

• RiimiRaimo
        kesä nainen kirjoitti:

Kovaa peliä, varo liukastumasta - koska...

Virta vie, virta tuo ja "virran kivet" ovat kovia - saattavat koskea ja satuttaa!

Kauniisti koskea,
        jos haluais kauniin Katriinan poskea,
        oisko silloin jo liian rohkea ?

Turhaa on kai laskea koskea kivistä,
        jos iskut ei opeta, sivistä ?

• akka vaan
        RiimiRaimo kirjoitti:

Kauniisti koskea,
        jos haluais kauniin Katriinan poskea,
        oisko silloin jo liian rohkea ?

Turhaa on kai laskea koskea kivistä,
        jos iskut ei opeta, sivistä ?

Hyvää päivää runoryhmä ja tervetuloa RiimiRaimo joukkoon tummaan vaan ei kummaan.jopa haihtui turha hyhmä runoputkee lukiessa.ompa meillä urheilija,luistelija-palloilija Melu Luis!Aikamme Pele,siis taistele!mut sydämensyke kohdallaan!kuka ketäkin halas ja muistot mielehen palas,kerran minäkin lemmin,mut nykyisin vain emmin,säästyy sydänsuruilta mut opiks kaikk on otettava,huomiseen vain riennettävä!

• kesä nainen
        akka vaan kirjoitti:

Hyvää päivää runoryhmä ja tervetuloa RiimiRaimo joukkoon tummaan vaan ei kummaan.jopa haihtui turha hyhmä runoputkee lukiessa.ompa meillä urheilija,luistelija-palloilija Melu Luis!Aikamme Pele,siis taistele!mut sydämensyke kohdallaan!kuka ketäkin halas ja muistot mielehen palas,kerran minäkin lemmin,mut nykyisin vain emmin,säästyy sydänsuruilta mut opiks kaikk on otettava,huomiseen vain riennettävä!

Samma här!

Minäkin vain emmin, vaikka joskus lemmin!

• Luis luistelija Melu
        kesä nainen kirjoitti:

Samma här!

Minäkin vain emmin, vaikka joskus lemmin!

Just de samma där och här, mutta käväisin pankissa ruokatunnilla, meinasin maksaa Englannin punnilla, kun he eivät kuulu euroon. Kuitenkin minua alkoi ottaa hela bisnes neuroon. Pankkineiti oli tuttu ja hän sanoi: samma juttu. Jostain tuli kärpänen pankkisaliin ja sen lättänäksi litsin, pankkineiti kertoi sitten vitsin. Ensin hän sanoi, että hänellä on jano, mutta muisti, että asiointimme oli kesken ja kysyi, että nostatko rahaa, kun meillä nyt olisi mahdollisuus uutuuteen nimeltään pikapa..o, mainitsi myös tuntevansa kauniin lesken. Vastasin varovaisemmin, että en ole varma jos emmin.

• kesä nainen
        Luis luistelija Melu kirjoitti:

Just de samma där och här, mutta käväisin pankissa ruokatunnilla, meinasin maksaa Englannin punnilla, kun he eivät kuulu euroon. Kuitenkin minua alkoi ottaa hela bisnes neuroon. Pankkineiti oli tuttu ja hän sanoi: samma juttu. Jostain tuli kärpänen pankkisaliin ja sen lättänäksi litsin, pankkineiti kertoi sitten vitsin. Ensin hän sanoi, että hänellä on jano, mutta muisti, että asiointimme oli kesken ja kysyi, että nostatko rahaa, kun meillä nyt olisi mahdollisuus uutuuteen nimeltään pikapa..o, mainitsi myös tuntevansa kauniin lesken. Vastasin varovaisemmin, että en ole varma jos emmin.

...där, men intte här! Ei kiinnosta, ei, tuollaiset "uutuudet" kesä naista, empiväistä.

Hyvä Luis, kun sinäkin sentään edes emmit. Juurihan kerroit rakastuneesi kesänaiseen sekä akkaan - no, haaveissa ootko mun?

Me kyllä akan kanssa "sovimme", mutta pankkineidit, ynnä lesket, ne on sentään liikaa... jos Luis jossain maailmalla "muita tyttöjä naurattaa"!

• Pyhäntä
        Luis luistelija Melu kirjoitti:

Ihana mies olet.

• Loisto Luis Melu
        kesä nainen kirjoitti:

...där, men intte här! Ei kiinnosta, ei, tuollaiset "uutuudet" kesä naista, empiväistä.

Hyvä Luis, kun sinäkin sentään edes emmit. Juurihan kerroit rakastuneesi kesänaiseen sekä akkaan - no, haaveissa ootko mun?

Me kyllä akan kanssa "sovimme", mutta pankkineidit, ynnä lesket, ne on sentään liikaa... jos Luis jossain maailmalla "muita tyttöjä naurattaa"!

Minullekin koitti kahvitauko, kaunis sihteerimme "mihis meet" lauko, sanoin että hoitamaan erästä asiaa. Sihteeri kysyi, että lähde huomenna purjehtimaan, minä sanoin että menen korjauttamaan soittorasiaa ja kohta Afrikkaan lähtevät kurjet himaan. Soittorasiakauppaan juoksin soittorasiani vuoksi. Soittorasia oli lähes delata mutta kaupassa se sitten alkoi pelata. Sitten tuumasin, että haaveissain vain olenko sun, latasin rasiaan musiikin kun Anna ja Kirka Babitzin tulivat vastaan ja pyysivät kanssaan syömään kasvispastaa. He siinä sitten sanoivat, että he voivat ladata musiikkia kaikenlaiselle, vaikka kesänaiselle:
        http://www.youtube.com/watch?v=U1mbgd2zUd8

• kesä nainen
        Loisto Luis Melu kirjoitti:

Minullekin koitti kahvitauko, kaunis sihteerimme "mihis meet" lauko, sanoin että hoitamaan erästä asiaa. Sihteeri kysyi, että lähde huomenna purjehtimaan, minä sanoin että menen korjauttamaan soittorasiaa ja kohta Afrikkaan lähtevät kurjet himaan. Soittorasiakauppaan juoksin soittorasiani vuoksi. Soittorasia oli lähes delata mutta kaupassa se sitten alkoi pelata. Sitten tuumasin, että haaveissain vain olenko sun, latasin rasiaan musiikin kun Anna ja Kirka Babitzin tulivat vastaan ja pyysivät kanssaan syömään kasvispastaa. He siinä sitten sanoivat, että he voivat ladata musiikkia kaikenlaiselle, vaikka kesänaiselle:
        http://www.youtube.com/watch?v=U1mbgd2zUd8

No hyvä Loisto Luis ja kiitos (musiikista)!

Mutta muista vielä tämäkin, ennen kuin haaveisiin syvempään vaivut - kesänainen ei ole mikään "vaikka" nainen!

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Sit vasta myöhäist on lempi, kun mennyt on elämä, henki.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Hei Raimo ihana olet.

• Luis Melu
        kesä nainen kirjoitti:

No hyvä Loisto Luis ja kiitos (musiikista)!

Mutta muista vielä tämäkin, ennen kuin haaveisiin syvempään vaivut - kesänainen ei ole mikään "vaikka" nainen!

Vaikka tässä työpäivä hetkeksi päättyi ja poikkesin juomaan Etelärantaan tsaikkaa ja samalla kuuntelin balalaikkaa, päätin kuitenkin palata papereita selvittelemään töihin, jossa en aio viipyä öihin, kun illalla vietän aikaani fudistreeneissä, taitaa liikunta olla mulla perinnöllisissä geeneissä. Geeniperimä on erilaisten vastakkaissukupuolisten yksilöiden pitkällä historiallisella aikajaksolla aikaansaama mahdollinen taito-osaama. Osama Bin-Ladenin perimästä en tiedä enkä nyt niin paljon sitä siedä.

• RiimiRaimo
        Luis Melu kirjoitti:

Vaikka tässä työpäivä hetkeksi päättyi ja poikkesin juomaan Etelärantaan tsaikkaa ja samalla kuuntelin balalaikkaa, päätin kuitenkin palata papereita selvittelemään töihin, jossa en aio viipyä öihin, kun illalla vietän aikaani fudistreeneissä, taitaa liikunta olla mulla perinnöllisissä geeneissä. Geeniperimä on erilaisten vastakkaissukupuolisten yksilöiden pitkällä historiallisella aikajaksolla aikaansaama mahdollinen taito-osaama. Osama Bin-Ladenin perimästä en tiedä enkä nyt niin paljon sitä siedä.

Siis tarvitaan hyvät geenit, eikä riitä lemmen treenit,
        että rakastuis Katriinat, Leenit ?

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Hei Raimo ihana olet.

Hauska taas lukea riimittelyitä aivan kuin seurais 'kaunareita'.Melkoista Melun tahtia,kun hän käy akkajahtia?Hyvä,tiedä myös kesänainen olla aika varovainen!Ja uusi Raimo kuvioihin,mistäs oot?Kustas tuut?Mut Pyhäntä,hän kelpo mies,suorat,hyvät ompi tiens!Muuten,maitoa ma hörpin vaan,en usko tietein tarinaan.Oon kenties vanhanaikainen,en kaikest uudest nin innostuvainen

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Kesällä jäätelö maistuu.

• kesä nainen
        akka vaan kirjoitti:

Hauska taas lukea riimittelyitä aivan kuin seurais 'kaunareita'.Melkoista Melun tahtia,kun hän käy akkajahtia?Hyvä,tiedä myös kesänainen olla aika varovainen!Ja uusi Raimo kuvioihin,mistäs oot?Kustas tuut?Mut Pyhäntä,hän kelpo mies,suorat,hyvät ompi tiens!Muuten,maitoa ma hörpin vaan,en usko tietein tarinaan.Oon kenties vanhanaikainen,en kaikest uudest nin innostuvainen

Varovainen liikaakin on tämä "kesänainen" - elää voisi rennomminkin, mutta uskallusta puuttuu!

Joskus onni potkii kyllä, kun "vanha suola janottaa" - kumpaakin ospuolta!

Pyhäntä on varmaan rehti, mutta hän ei ole kesä naista varten, joka tykkää miehistä, mutta niinhän tykkää Pyhäntäkin! Kilpailijoita emme ole kuitenkaan, koska meillä on erilainen miesmaku ja samoista miehistä ei tule kilpaa, joten toivotan ONNEA etsintään - ja miehet - jotka "eivät vihaa naisia", voivat "etsiä" kesä naista! Naisia, varmaan myöskin akkaa vaan!

• RiimiReino
      • kesä nainen

"Tämä onnea on"

No, niin on, mutt' kyllä se särkyä voi, koska ikuinen lempi - on vain unikuvaa!

Tuota "unikuvaa" nautin eilen - kiitos myös Reino/Raimo musiikin unikuvista!

• Luistelija Luis

Hei, akka vaan hyvä olet sinä runoilemaan. Mulla loppui fudistreenit ja vaik on hyvät geenit, niin kovalta se tuntui ja yks mun kaveri sitten ontui, kun sillä hiukan särkyi polvi. Mulle tuli sellanen olo, enkä mä suinkaan ole mikään polo, että saavuttakseni kesänaisen mun pitäis avata panssariholvi. Siksi mä lähden käymään vielä baariin ja laitan jonkun kolehdin hyväntekeväisyyslaariin.

• kesä nainen

Liikuntaapa hyvinkin, hyvin monenlaista, harrasti myös eilen "kesänainen"!

Tänään onni hymyilee, mutta Luis, oikeassa, ah niin oikeassa olet tuossa, että saavuttaakseen kesänaisen, "pitäis avata panssariholvi"!

Mutta, joskus "onni suosii rohkeaa..."

• Luis dynamite

Mä honasin ton RiimiReinon aika kauniin laulun, mutta mun tarttee nopsaan sanoa, että on myös Raimo very aimo kaveri. Mutta nytte mä lähden vähäsen duunipäivän päälle rentoutumaan, ja ku tää on tällee, ni mä totaalisesti unohdan huolet maan. Eiks jeh?

• RiimiRaimo

Jopa oli tarkka tuo Luis, 
        kun huomas et Reinon toki Raimo olla kuuluis.

Toivotan myös hyvää baari-iltaa ja makoisaa olutta, kotiin sitten harhapolutta !

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Toivotan myös hyvää baari-iltaa ja makoisaa olutta, kotiin sitten harhapolutta !

Lämmin ilma on nyt.

• Luis Luis
        RiimiRaimo kirjoitti:

Perjantai työviikon lopettaa, Kaupungilla joukkoon hukun, Luona vieraan naisen nukun. Kaupungilla yöhön hukun, Aamuviiteen siellä kukun.

• Pyhäntä
        Luis Luis kirjoitti:

Perjantai työviikon lopettaa, Kaupungilla joukkoon hukun, Luona vieraan naisen nukun. Kaupungilla yöhön hukun, Aamuviiteen siellä kukun.

Runoilia olet.

• kesä nainen
        Luis Luis kirjoitti:

Monta vaaraa vaanii yössä...

"Luona vieraan naisen nukun." Ai, ai, ai...

Luontoon, kesämetsään riennä Luis, näin neuvoo kesä nainen. Siellä kuulla voit sä sulosoinnut satakielen tai kukkuu "kuldakäkönen"!

• akka vaan
        kesä nainen kirjoitti:

Monta vaaraa vaanii yössä...

"Luona vieraan naisen nukun." Ai, ai, ai...

Luontoon, kesämetsään riennä Luis, näin neuvoo kesä nainen. Siellä kuulla voit sä sulosoinnut satakielen tai kukkuu "kuldakäkönen"!

Huomenta vaan runoryhmä,olen ehkä vähän tyhmä,mut missä oli Kirka?Mikä hänen virka,luulin hänen siirtyneen,taivaan maille lauleleen?Mut Dynamiitti Luis,kuin aikamme Superhessu,hänet näki? Joko heräilee,missälie vaatekertaans keräilee?Ja tuo nainen,oi niin satumainen,aamupuuroa keittelee,iloisesti veistelee.Mies oot ihanainen! Olethan kultapojuni ainainen!

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Huomenta vaan runoryhmä,olen ehkä vähän tyhmä,mut missä oli Kirka?Mikä hänen virka,luulin hänen siirtyneen,taivaan maille lauleleen?Mut Dynamiitti Luis,kuin aikamme Superhessu,hänet näki? Joko heräilee,missälie vaatekertaans keräilee?Ja tuo nainen,oi niin satumainen,aamupuuroa keittelee,iloisesti veistelee.Mies oot ihanainen! Olethan kultapojuni ainainen!

Laulelemaan yläkerran kuorossa,
        liian varhain oli Kirkakin vuorossa.
        Miks niin nuorna musikantit monet, 
        joutuu aukaisemaan tuonelan ovet  ?

Mutta nyt ei oo aikaa surra,
        antaa kesämielen rintaan tulla,
        nähkääs kun pian alkaa loma mulla !

• Luis Mel

Kaupungilla joukkoon hukun, Luona vieraan naisen nukun. Aamu hänet vie,
      Tuo velho kuka kumma lie?

• Luihu Luis
      • Pyhäntä

Moi lämmintä on pyhännällä. Farkut kiihotavat on kun pullotus näkyy farkuissa.

• Luis Luihu

Terassille tuulee, tuuli avaa sen, taivaan harmaan sälekaihtimen. Terassille tuo sen toisen tilauksen Stadin kaunein kesäapulainen.....

• Pyhäntä

Ihana ystävä olet.

• Pyhäntä
        Pyhäntä kirjoitti:

Ihana ystävä olet.

Mie herkuttelen nyt sukla kekseillä.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Mie herkuttelen nyt sukla kekseillä.

Hippatihei siis hellepäivää,eipä näy huolen häivää.Perunan lehti pilkistää ja karviaismarja kehittyy.Mustikkakin kukki juuri,siitäpä jo riemu suuri.Muuten hupaisa Pyhäntä,miten vaatekerta kiristää?RiimiRaimo pyyhältää,jo loma kutsuu,kiehtoo.Kesänainen missälie,josko kunnon miehen luo vie tie.Ja hurja Luis,kuinka sanoja puis,oliko heila vakiintunut?Ei ikää viel paljoa kertynyt?Ninkuin nuoren seikkailut?

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Hippatihei siis hellepäivää,eipä näy huolen häivää.Perunan lehti pilkistää ja karviaismarja kehittyy.Mustikkakin kukki juuri,siitäpä jo riemu suuri.Muuten hupaisa Pyhäntä,miten vaatekerta kiristää?RiimiRaimo pyyhältää,jo loma kutsuu,kiehtoo.Kesänainen missälie,josko kunnon miehen luo vie tie.Ja hurja Luis,kuinka sanoja puis,oliko heila vakiintunut?Ei ikää viel paljoa kertynyt?Ninkuin nuoren seikkailut?

Alkaako olla jo liian kuuma,
        haihtuuko kohta jo kesähuuma ?
        Monen mielestä turha valittaa,
        kun lämpö kuitenkin taas kohta hellerajan alittaa.

Nyt on liikenteessä miehel oltava kuri tiukka,
        kun neitosilla on vaatetus niukka,
        ja voi katse olla paikoissa väärissä,
        nimittäin niiden kauniiden neitosten säärissä.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Alkaako olla jo liian kuuma,
        haihtuuko kohta jo kesähuuma ?
        Monen mielestä turha valittaa,
        kun lämpö kuitenkin taas kohta hellerajan alittaa.

Nyt on liikenteessä miehel oltava kuri tiukka,
        kun neitosilla on vaatetus niukka,
        ja voi katse olla paikoissa väärissä,
        nimittäin niiden kauniiden neitosten säärissä.

Haleja paljon näin aurinkoisena päivänä.

• Luis Luis

Olin puutarhabileissä Kulosaaressa, kuohujuomaa lensi melkein kaaressa, mutta en juonut, kun sitä ei urheiluautoni suonut. Kun aioin poistua, tumma neito konepellilleni päätti istua. Jätskiä lähellä myytiin ja sanoin likalle, että hyppää kyytiin. Sitten ajeltiin ja kaivopuiston letkassa madeltiin. Hän olisi halunnut näyttää vaatekomeronsa, mutta pyysin vain kännynumeronsa. Sitten hän antoi pusui ja hyvin osui.

• Lui Luis

Äänettömänä ollut älypuhelimeni alkoi soittaa kesken neuvottelun, näin heti kyseessä on eilinen tumma Rosa hommassa tutussa, ajattelin: Nyt voin voittaa ja hän kyllä on osa täs jutussa ja kuten eilen, kun mietin Rosaa hän kyllä osaa sotkea kulkuni, vaikka olen kulkuri. Kahvitauolla Rosalle soitto, hän sanoi, että aamunkoitto oli ankea, sanoin että uusi tapaaminen saattaa osaksemme lankea.

• Pyhäntä

Oliko sun entinen nimi merkki meluisuus ?

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Oliko sun entinen nimi merkki meluisuus ?

Pyhäntä ja Meluisuus, verkkaan vaihtui ajatus hauska,sitä lukies huvittui akka,ja tahtos mukaan sotkea.Omia riimejänsä potkea,oliko tuo oikein/väärin,Luis nyt harppoo vilkkain säärin,perään joka neitosen.Taitaap olla nuori mies,soitimella kulkee tiens? Onnea nyt toivomme,unelmanmetsästäjälle,samoin kuin myös Pyhännälle,verkkaiselle vaeltajalle!Sekä oiva kolmas mies,RiimiRaimo neitokaiset kirjavoi ties!

• Luis Luis Luis

Älypuhelimennä minä nopsasti näppäilen, kun Rosa Korkevuorenkadun korvapuustimestaan käppäili. Ketju on tää ollut opettavainen, mutta lluulem jotta nyt on katkonainen, silla Rosa vasta on nainen

• RiimiRaimo

Kesyttäjän Luisko jo löytää taisi, onnea toivottaa siiskö jo saisi ?
        Sääli ois hyvää ketjua lopettaa kuitenkaan, eri mieltä en usko olevan muidenkaan.

• Luis Luis
        RiimiRaimo kirjoitti:

Kesyttäjän Luisko jo löytää taisi, onnea toivottaa siiskö jo saisi ?
        Sääli ois hyvää ketjua lopettaa kuitenkaan, eri mieltä en usko olevan muidenkaan.

Lounastauolla olen ja on kiva olla. Vietin yön kauniin ja tunsin, että olen ansassa ihanan kauriin. Mutta löytöni on suurempi, sillä hän on kauristakin kauniimpi. Raimo Riimi on oikeassa, katkenne ei tämä runotiimi. Aina tänne voi heittää poeman, vaikka olis sitten Iceman.

• Pyhäntä
        Luis Luis kirjoitti:

Lounastauolla olen ja on kiva olla. Vietin yön kauniin ja tunsin, että olen ansassa ihanan kauriin. Mutta löytöni on suurempi, sillä hän on kauristakin kauniimpi. Raimo Riimi on oikeassa, katkenne ei tämä runotiimi. Aina tänne voi heittää poeman, vaikka olis sitten Iceman.

Ihana on olla lähellä ja hyväilä.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Ihana on olla lähellä ja hyväilä.

Huomenta siis mieskööri,kyl ain voip heittää riimin tai pari.Elon vaihteluista,tai kissan velmuiluista.Siis onnentoivoituksin,Luis eip oo enää yksin.Soma Rosa seuranansa,mainiot korvapuustit eväinänsä ja mitäpä muuta tarvinneis kuin raikkaaseen veteen pulahtaa saa,se helleoloa helpottaa.Vaik mieluisa ois talvensää,pakkasenraikkaus jop viilentäis.Mut lämpö nyt meit ympäröi,nin eipä sovi jos valitus soi..

• Luis Luis
        akka vaan kirjoitti:

Huomenta siis mieskööri,kyl ain voip heittää riimin tai pari.Elon vaihteluista,tai kissan velmuiluista.Siis onnentoivoituksin,Luis eip oo enää yksin.Soma Rosa seuranansa,mainiot korvapuustit eväinänsä ja mitäpä muuta tarvinneis kuin raikkaaseen veteen pulahtaa saa,se helleoloa helpottaa.Vaik mieluisa ois talvensää,pakkasenraikkaus jop viilentäis.Mut lämpö nyt meit ympäröi,nin eipä sovi jos valitus soi..

Kesä ihmeellinen on tää, leijailen ja kävi miten kävi mieleheni suvemme jää. Mulle ei vieläkään mahdu kalloon, että konepellillä istui ihanuus ja aivan uus ja illalla on mulla treenit ja osuttava potkupalloon. On vähän kauniin tuskasta, kun suviöitä Rosan kanssa valvomme ja usein Stadin auringonnousua palvomme, töihinmeno rakkauden raskasta. Mutta Rosan minihameet vaikuttavat, niin että virkistäen kutkuttavat. Nyt tuli lounas ja sen syön ja samalla leijailusta pudotakseni itseäni poskeen lyön.

• kesä nainen
        Luis Luis kirjoitti:

Kesä ihmeellinen on tää, leijailen ja kävi miten kävi mieleheni suvemme jää. Mulle ei vieläkään mahdu kalloon, että konepellillä istui ihanuus ja aivan uus ja illalla on mulla treenit ja osuttava potkupalloon. On vähän kauniin tuskasta, kun suviöitä Rosan kanssa valvomme ja usein Stadin auringonnousua palvomme, töihinmeno rakkauden raskasta. Mutta Rosan minihameet vaikuttavat, niin että virkistäen kutkuttavat. Nyt tuli lounas ja sen syön ja samalla leijailusta pudotakseni itseäni poskeen lyön.

kesä nainen - "rakastunut" myöskin, mutta vanhaan heilaan, varoittaa nyt näin!

Ole onnellinen Luis, mutta muista tämä kuitenkin, "kauneimmankin ruusun alla, piilee piikki pistävin"!

Prinsessa Armada, huh hei, kotimme, laivamme, Saimaan aalloilla seilaamme...

• Luis luis

Tulin nopsasti vaihtamaan verkkarit ja fudisplääkät, ulko-ovella ns. vanhat kääkät sanoivat mihis sulla noin kiire, sanoin vain, se nyt on minun piirre. Saapui myös holvien takaa kesä nainen, mutta älä ole huolissasi vainen. Kiire on nyt fudaa ja illalla tapaamaan Rosaa, mutta en silleen studaa, kun hän eilen paljasti olevansa pohjimmiltaan kaukaa idästä ja saaneensa nimensä Ville de Chine -rosasta ja olen onnellinen osasta, nyt on edessä juoksu ja tuossa Rosassa on uskomaton villiruusun tuoksu.

• Pyhäntä

Ihanaa on olla kun ihana mies muistaa minut.

• Luis Luis

Lounaan jälkeinen väliaikatieto eikä se olekaan aivan mieto. Ihmetellyt olen rakkaani kauneutta, kun siinä paljon on eksoottisuutta. En juurikaan välitä viinasta, mutta hänen isoäitinsä on Kiinasta. Eilen kun tulin treeneistä niin puhelimme autossa perinteistä ja sitten jopa geeneistä. Hän sanoi olevansa enemmän chainalaisen näköinen kuin äitinsä, joka suomalainen kuin väinämöinen. Mutta kauneutta ei voi järkeillä, se vain on, ja sen arvon kyseenalaistaminen on pelkkää kateutta ruman ihmisen.

• RiimiRaimo

Rakastumisen huuma on tunne komea,
        taatusti parasta mitä ihminen voi kokea.

Totta on myös sanat kesänaisen, 
        et ruusun alta voi löytää varren okaisen.
        Mut hän joka ei rohkeasti uskalla,
        täyttää päivänsä kaipuun tuskalla.

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

...jos uskaltaakin joskus mukaan tuohon huumaan

niin kaipuu kalvaa, epäilys hiipii - tää kestää ei voi!

Kun saapuu syys - pois kesä jää - sitten on vain NAINEN!

...ja meitä naisiahan riittää

siis näin - kun syksy saa - "nimeni" on nainen!

• Pyhäntä

On tää kun naiset tällä sivulla viemässä mies kaverit multa.

• kesä nainen
        Pyhäntä kirjoitti:

On tää kun naiset tällä sivulla viemässä mies kaverit multa.

No voi, voi!

Surettaa tuo minuakin, mutta...

Toivon että löydät mukavan kaverin, Pyhäntä!

• Luis luis
        RiimiRaimo kirjoitti:

Totisesti RiimiRaimo olet kaveri aimo, ja olet kyllä paljolti jyvällä, kun pohdit rakkautta hyvällä. Minä en juuri mitään enää pelkää, mutta kauneudelle en käännä selkää. Olin tänään treeneissä keveissä, potkimme palloa linjoissa leveissä. Enkä voi muuta sanoa tässä ilmassa kuumassa kuin että olen aivan polttavassa rakkauden huumassa. Hän on oikea dame ja odotan minkävärinen on Rosan minihame.

• akka vaan
        kesä nainen kirjoitti:

No voi, voi!

Surettaa tuo minuakin, mutta...

Toivon että löydät mukavan kaverin, Pyhäntä!

Huomenta vaan teill riimitiimi,toimivi kuin vitamiini.Tervehdys siis kesänainen!Romanssi jo kukoistavainen,sepä saa mut myös uskomaan,lempehen ja onnehen.Jo alan tälläämään ja pynttäämään ja menneet surut rynttäämään.Mut ei me naiset ihanaiset Pyhännän miesii temmata,heitä kaappiin jemmata! Ja tosi on,idän naiset miehet,kaunis ompi ulkoasu,maidossako kylpevät?Mut tapanako on se heillä,nainen konepellin päällä,kun auto kulkevi teillä?Tää mielikuva mua naurattaa,vai oliko se vain kielikuva?

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Huomenta vaan teill riimitiimi,toimivi kuin vitamiini.Tervehdys siis kesänainen!Romanssi jo kukoistavainen,sepä saa mut myös uskomaan,lempehen ja onnehen.Jo alan tälläämään ja pynttäämään ja menneet surut rynttäämään.Mut ei me naiset ihanaiset Pyhännän miesii temmata,heitä kaappiin jemmata! Ja tosi on,idän naiset miehet,kaunis ompi ulkoasu,maidossako kylpevät?Mut tapanako on se heillä,nainen konepellin päällä,kun auto kulkevi teillä?Tää mielikuva mua naurattaa,vai oliko se vain kielikuva?

Pyhännälle toivotan onnea etsintään minäkin,
        mut oisko hyvä esiintuoda lause kenties hyväkin:
        Et lopulta kaverin löytää oikeasta elämästä,
        jos vaan ei lakkaa etsimästä.

Tuolta Henrikin tuutista,
        näyttää tulevan monenlaista uutista.
        Vaik vaikea on ehkä ottaa kantaa,
        parasta kun kaikkien kukkien kukkia antaa.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Kiitos ja olet ihana.

• Luis Luis
        RiimiRaimo kirjoitti:

Hauska tuutti henrikin, mutta minä ajelin pitkin katua Eerikin. Lounastelen sekä ounastelen, mutta vieläkin ihmettelen. Eilen kaverit fudistreeneissä miettivät kuka suomalainen fudaaja on suurituloisin, minulle nyt riittää kun illalla on kanssani maailman suloisin.

• kesä nainen
        akka vaan kirjoitti:

Oikeassa olet - akka vaan! Pyhännän miehii ei temmata ei, kaappiin emme me tietenkään sulje, emmekä aio muutenkaan puijata!

Surut rynttäämme tietenkin ja hepenet helmojen heilumaan, romanssin toivo on meilläkin, koska kaikki on kaunista kesäisin, myös pohjolan naiset, tummat ja vaaleet!

Tulipa mieleeni minullekin, että naiset, nuo jotka konepellillä loikoo, ne on vain mainosmiesten luomaa harhaa ja houkutusta, joten Luis, Luis, vieläkin varoitan sinua, älä "harhan" anna lumota itseäs!

• poliisi.fui

anssi kojonen drive ny car bad not me

• henrik ijls72

eatring syömössö

• henrik ijls72
        henrik ijls72 kirjoitti:

eatring syömössö

was newar accident h mitsuvibishi colt car went rollimg and neal pole stopped

• henrik ijöls72
        henrik ijls72 kirjoitti:

was newar accident h mitsuvibishi colt car went rollimg and neal pole stopped

ice road i used all then gass whire

• henrik ijlös72
        henrik ijöls72 kirjoitti:

ice road i used all then gass whire

i used car going round then stopped

• henrik ijöls72
        henrik ijlös72 kirjoitti:

i used car going round then stopped

kytkintä jarrua käsijarrua

• henrik ijöls72

kytkintä jarrua käsijarrua

jarua muutaman kerran sitten kytkintä ja jarrua
        käsijarru pöölle

• henrik ijls72

jarua muutaman kerran sitten kytkintä ja jarrua
        käsijarru pöölle

wheel spin tighht

• Pyhäntä
        henrik ijls72 kirjoitti:

wheel spin tighht

Nyt on hyvä ilma.

• Lui Luis

Perjantai työviikon lopettaa, nyt en kaupungille huku, sillä on puettava jonkinlainen puku, meinasin mennä pikaisesti vetoa fudiksesta lyömään, mutta nyt menen Rosan kanssa syömään. Puhelimessa hän kertoi nähneensä FB:ssa kivan kuvan, aivan kuin se antaisi taas yöllä luvan. Sanoi kuvan teksti: On kuin ruoanvalmistusta seksi, kuka tahansa sen jotenkin osaa, mutta kuka tahansa ei tee siitä runsaan makeaa.

• kesä nainen

Ei makeaa mahantäyttä Luis - se oksettaa!

Suolapala tekee ah, niin hyvää!

• Luis Luis

Ei saa laulaa rannanjärvestä
      rannanjärvi on kuallut
      Tulee laulaa tytöstä
      ja tulee laulaa pojasta
      laulaa siitä kuinka vastuksista huolimatta
      ne saavat toisensa
      ja kuinka otsansa
      kirkas on ja valoisa
      oi suomen nuoria.

• Pyhäntä

Laula kanssain laula rakkain.

• Luis Luis

Onko runotiimi niin fiini, että ketju lakkaa, jollei juomana ole viini? Lähden fudistreeneihin skulaamaa ja ketju tää meinaa alkaa olla vainaa. Toteasin sen, että kohtasin Rosassa täydellisen naisen.

• RiimiRaimo

Eihän nyt riimeilemästä lakata,
        paitsi jos runoratsu alkaa sakata,
        sit kuvaannollisesti voikin tavaransa pakata.

Kiva jos Rosa mukavalta edelleen maistuu,
        ja hänen kanssaan huolet ja ikävä haihtuu.
        Kesänainen vaik epäilee ja varoittaa, 
        itsekin jotain uutta haluais aloittaa ?

• kesä nainen

Pidä pelikunto korkealla, Luis, niin silloin myöskin runosuoni sykkii sulla, jos ei mulla, taikka muilla, näin estät ketjun kuolemankin, raikkaan veden voimalla!

Toteanpa minäkin - True Love Never Dies!

Nauti Luis, kun löysit konepelliltäsi täydellisen Rosan!

• Luis Luis

Huomasin iloksemme, että runokansa palasi luoksemme. Tässä nyt pidän pientä taukoa enkä aio mitään mullistavaa laukoa. Oli se viikonloppu hassu, kun kesä nainen sanoi olis parempi ketun tassu, kuin Stadissa ryypätty massu. Lähes kesä naiselta kysyin: lähdetkö metsään ohjaajaksi eksyneelle auttajaksi? Menin kuitenkin puutarhabileisiin, kun olen tottunut Itäväylän motoritien sileisiin. Siellä harhaisena notkuin ja joitain snacpaloja hotkin. Sitten poistuessani tilanne täydentyi, kun konepeltiäni lähestyin. Mutta nyt minun on vaihdettava autostani digiantennin osa ja sitten kohteenani on Rosa.

• akka vaan

Kyl mainiot tää runokansa,kuin ois Tauno ja Ansa?Taikka Väinämöinen ja Aino?Perinteikäs poljento,kaukaa takametsien,vuosien takaa.Poljento yhtä vakaa!Oi nuoriso Suomen,jo koittava valoisa huomen.Jo riimi lentää,ja aatos entää,luo rakkaimman,luo parhaimman.Mut edelleen niin hupaisaa jos neito konepellin pääl matkata saa.Mut se oloa kenties viilentää,jos tuntehet käyp kuumiks liikaa!Riimityksis jos joskus tauko,taasen muutaman rivisen lauko..

• kesä nainen
        akka vaan kirjoitti:

Kyl mainiot tää runokansa,kuin ois Tauno ja Ansa?Taikka Väinämöinen ja Aino?Perinteikäs poljento,kaukaa takametsien,vuosien takaa.Poljento yhtä vakaa!Oi nuoriso Suomen,jo koittava valoisa huomen.Jo riimi lentää,ja aatos entää,luo rakkaimman,luo parhaimman.Mut edelleen niin hupaisaa jos neito konepellin pääl matkata saa.Mut se oloa kenties viilentää,jos tuntehet käyp kuumiks liikaa!Riimityksis jos joskus tauko,taasen muutaman rivisen lauko..

Suomen kesä - heinälato - kaukaa haettu on Luisin Rosa!

akka vaan ja kesä nainen, mitäs jäikään meille? No, jäihän meille kaksi "omaa" , RiimiRaimo, sekä tuo yritteliäs Pyhäntä, joka kyllä kilpailija taitaa olla meille, mutta "runokansa" mausteitakin kaipaa, joten jatkakaamme kilpaa tätä, sillä hauskaa olla pittää...

• Pyhäntä
        kesä nainen kirjoitti:

Suomen kesä - heinälato - kaukaa haettu on Luisin Rosa!

akka vaan ja kesä nainen, mitäs jäikään meille? No, jäihän meille kaksi "omaa" , RiimiRaimo, sekä tuo yritteliäs Pyhäntä, joka kyllä kilpailija taitaa olla meille, mutta "runokansa" mausteitakin kaipaa, joten jatkakaamme kilpaa tätä, sillä hauskaa olla pittää...

• Luis Luis

On lounastauko nyt vuorossa, lokit kirkuu kuorossa. Olen hiukan tutustunut Rosan perheeseen, mutta nyt on sanottava akka vaan erheeseen, että ei neitonen konepellillä tehnyt matkat, siitähän vauhdissa olis heti saanut hatkat. Hän oli juonut vähän liikaa kuohujuomaa ja oli päättänyt istahtaa autoni keulalle; tämä huomaa. Ihmettelin kauneutta tuota ja sanoin hänen ystävättärelleen että älä enempää juota. Ihastuin oikopäätä tähän lyytiin ja sanoin: hyppää kyytiin. Ajattelin ajella kohti Koriaa, mutta Kaivopuistoon paineltiin ja loppu toivoakseni on hauskaa parisuhdehistoriaa.

• Pyhäntä

Minä kans rupean syömään nyt.

• RiimiRaimo

Minäkin tuon automiehenä tiedän,
        et ajaessa naista konepellillä istumassa huonosti siedän.

Mut mihin hävis lämpö tään suven,
        kohtako jo taivas tiputtaa lumen ?
        Mulla kun alkamassa loma ois,
        niin vähän paremmat ilmat olla vois.

• Luis Luis

Loppuivat jo päivän työt ja alkavat sitten rakkaan kanssa valvottavat Stadin kesäyöt. Käyn tosin potkimassa palloa ja rentouttamassa kalloa. Hienompaa ei kyllä olla voi, kun alkaa Stadissa aamunkoi. Väsyttää, mutta se sävyttää tätä onnen kesää. RiimiRaimolle jos voisin, kesälämmön koko lomalle soisin. Mutta onko kyseessä ilmastonmuutos ja samalla tiedostamattomuuden puutos? Jos täällä alkaa olla lämmintä kuin Virossa, se näkyy pohjoisen muuttajassa lirossa. Liro kahlaajalintu lienee, mutta minut kaunotar vienee. Kauniita ovat Rosan minihameet, vaikka unenvajauksesta silmäni olisivat sameet.

• RiimiRaimo

Totta on ilmastonmuutos,
        vaik asiast lienee tarkan tiedon puutos.
        Sen mittaaminen vaatii pitkän ajan,
        nyt muutokset ylittäneet jo aika varman tiedon rajan.

Tuossa pihalla on käpytikan kolo liian matalalla,
        vain metrin maasta - ja pahat on mielessä kissalla katalalla,
        joka nurkan takana ahnaasti kyttää,
        kun tikkaemo poikasten suuhun ruokaa lykkää,
        mut niin se luonto määrää et kisu lintuja syödä tykkää.

• Luis Luis
        RiimiRaimo kirjoitti:

Totta on ilmastonmuutos,
        vaik asiast lienee tarkan tiedon puutos.
        Sen mittaaminen vaatii pitkän ajan,
        nyt muutokset ylittäneet jo aika varman tiedon rajan.

Tuossa pihalla on käpytikan kolo liian matalalla,
        vain metrin maasta - ja pahat on mielessä kissalla katalalla,
        joka nurkan takana ahnaasti kyttää,
        kun tikkaemo poikasten suuhun ruokaa lykkää,
        mut niin se luonto määrää et kisu lintuja syödä tykkää.

Minulla on kikka, kun kyseessä on tikka;
        laita sisään kisu, kunnes tulee pisu.
        Toisaalta on fakta, että tikanpojat poistuvat varsin pian pesästään,
        ja sitten kaikki voivat nauttia kesästään.

Olen lounaalla Hakiksen hallissa
        ja autoni on tallissa.
        Kävi niin, että tsiigasimme lopun ottelusta Venäjää valkoista
        ja kavihän Pukin ym. oslata hyvistä talkoista.

Olimme molemmat aika sippi,
        siksi tein Roosan luona alkupalaksi lajina maukas dippi,
        Sitten valmistin kokojyväpastamme
        ja kaunotar alkoi jo miettiä lastamme

Sanoin syökäämme ensin pasta
        ja punaviiniin huuliasi kasta.
        Teimme sitten niin ja näin
        ja lopulta nukahdimme vierekkäin.

• RiimiRaimo
        Luis Luis kirjoitti:

Minulla on kikka, kun kyseessä on tikka;
        laita sisään kisu, kunnes tulee pisu.
        Toisaalta on fakta, että tikanpojat poistuvat varsin pian pesästään,
        ja sitten kaikki voivat nauttia kesästään.

Olen lounaalla Hakiksen hallissa
        ja autoni on tallissa.
        Kävi niin, että tsiigasimme lopun ottelusta Venäjää valkoista
        ja kavihän Pukin ym. oslata hyvistä talkoista.

Olimme molemmat aika sippi,
        siksi tein Roosan luona alkupalaksi lajina maukas dippi,
        Sitten valmistin kokojyväpastamme
        ja kaunotar alkoi jo miettiä lastamme

Sanoin syökäämme ensin pasta
        ja punaviiniin huuliasi kasta.
        Teimme sitten niin ja näin
        ja lopulta nukahdimme vierekkäin.

Meilläpäin naapuruston kissatkin vapaina häärivät,
        ja suihinsa myyrät ja hiiret tonteilta käärivät.
        Siis ovat suureksi hyödyksi,
        vaik jotkut tipusetkin tulevat syödyksi.

Ohoh, että jo lapsetkin puheenaiheena,
        pitäisin sitä itse liian aikaisena vaiheena.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Meilläpäin naapuruston kissatkin vapaina häärivät,
        ja suihinsa myyrät ja hiiret tonteilta käärivät.
        Siis ovat suureksi hyödyksi,
        vaik jotkut tipusetkin tulevat syödyksi.

Ohoh, että jo lapsetkin puheenaiheena,
        pitäisin sitä itse liian aikaisena vaiheena.

• kesä nainen

Luis, Luis...

"Jos tuo voisi olla totta, eikä unta pettävää..."

Sitten sinä heräsit, ei Rosa ollut vierelläs, vain tuoksu unen kaltainen, viivähti hetken vierelläs!

Lähelläs minäkin tänään kävin, kun ajoin Hakiksen hallin ohitse juuri silloin, kun sinä siellä lounasta nautit!

Tuo juttu oli myös totta, satuilla en mä osaa!

• RiimiRaimo

Ootkos kesänainen sitä mieltä jotta,
        ettei tuon Luiksen jutut oiskaan ihan totta,
        et toiveistaan vain kertoilee,
        unelmiaan meille maalailee ?

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Ootkos kesänainen sitä mieltä jotta,
        ettei tuon Luiksen jutut oiskaan ihan totta,
        et toiveistaan vain kertoilee,
        unelmiaan meille maalailee ?

Pahoin pelkään - niin se on, ett' unta ihanaa vain Luis Rosasta näkee...

"Haavemaa..." Tauski laulaa, vai oliko se(kin) joku muu?

Toiveetkin voi joskus kyllä todeks' muuttua, vaik' ei ehkä aivan ruusun kaltaisiks!

• Luis ja sitten Luis

Täällähän juttu aivan uus,
      lienee kyseessä katkeruus?
      Pitää olla poetiikasta jotain tajuu,
      että siitä sais jotain snajuu sekä hajuu.

On myös niin,
      että jotain voi ottaa kupoliin,
      vaikka summer woman epäili,
      silti tyttöni vierelläni lepäili.

Kun kyseessä on poetiikka.
      kuten ketjussa tässä,
      vahva on myös etiikka
      eikä mitään olla kätkemässä!

Kesä naisen iskelmämaailma leijaa kuin Zeppelin
      Me menemme vielä yhdelle Kappeliin
      Tule sinne messiin
      ja laita itsesi essiin.

Minulta loppui tämä homoeroottinen ketju tähän. Loppu.

• Pyhäntä

Miesten puolella aina olen.

• RiimiRaimo

Poetiikka on hienoa ja vaikeaakin kieltä,
        varmastikaan tarkoitus ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.

Toivon et vielä löytyy sopu,
        eikä tää pieneen toraan lopu,
        jos kuitenkin - niin sitten vain seurasta kiitän,
        ja täänkin ketjun muistoihini liitän.

• akka vaan
        RiimiRaimo kirjoitti:

Poetiikka on hienoa ja vaikeaakin kieltä,
        varmastikaan tarkoitus ei ollut pahoittaa kenenkään mieltä.

Toivon et vielä löytyy sopu,
        eikä tää pieneen toraan lopu,
        jos kuitenkin - niin sitten vain seurasta kiitän,
        ja täänkin ketjun muistoihini liitän.

Kuinkas täs nyt kävikään?Loruiluako Luisin puuhat?Hauska on ollut lukea,miettei koittanut riimeihin pukea.Onko totta vaiko harhaa,unikuvat ovat parhaat?Hauska on ollut uumoilla,mitä riimit mahtaa kertoella?On kuin lukis Kalevalaa,hurjaa titaanitaisteloo?No,taisteloon en toki vertaa,lemmenretkiä kun täs kertaa.Kunpa kukaan ei täällä suuttuis,riimiseuraa puuttuis?Sopua löytyis vaan!

• kesä nainen

Voi tätä synkkää kesäaamua, kun "hjumor" loppui Luisilta ja hän kesä naiselle suuttui ja leijumaan Zeppeliin laittoi! Tosin iskelmät mukaan sain viihdykkeeksi.

Katkeruus ei mulle kuulu, koska rakas soitti - jäätelölle eilen pyysi, ei Kappeliin, vaan Ursulaan, missä myöskin kahvit voisi juoda!

Pahoillani olen Luis, jos et minua ymmärtänyt. Tarkoitus ei ollut paha, kunhan kiusoittelin sua!

Kuten sanoi akka vaan, unikuvat ovat parhaat, niistä ei voi suuttua, kukaan mieltään pahoittaa.

RiimiRaimon tavoin, kiitokseni esitän, riimiseuralle mukavalle - unohtaa en teitä aio!

• Pyhäntä

Miesten sivu tämä on.

• kukkahattu2

Kirjoitellaan 500. viestiin, kuten tuolla muuat ovat ketjuja venyttänehet kerran jos toisenkin nk. täys mittaansa.

Kastui kukkahattuni kaunis!

• Pyhäntä

Miehet mukavia.

• kukkahattu2
        Pyhäntä kirjoitti:

Miehet mukavia.

Ei pahemmin valittamista. Ihan mukiin meneviä mun kohdalla sattuneet olla, oikeastaan en kohta muista edes, millaisia ovatkaan. Mutta en yleensä lähde punnitsemaan ehdotonta elopainoo tai muuta paitsi, että olis fiksunpuoleinen ja vielä liikuntakuntonen! kun ja jos kohdalle sattuu. Ni kiva mieskaveri ei olisi kyllä pahitteeksi kesällä etenkään. Vois sille syöttää ruohoo ja marjoja?

• Pyhäntä
        kukkahattu2 kirjoitti:

Ei pahemmin valittamista. Ihan mukiin meneviä mun kohdalla sattuneet olla, oikeastaan en kohta muista edes, millaisia ovatkaan. Mutta en yleensä lähde punnitsemaan ehdotonta elopainoo tai muuta paitsi, että olis fiksunpuoleinen ja vielä liikuntakuntonen! kun ja jos kohdalle sattuu. Ni kiva mieskaveri ei olisi kyllä pahitteeksi kesällä etenkään. Vois sille syöttää ruohoo ja marjoja?

Missä miehet on ?

• Pitsimekkoinen
        Pyhäntä kirjoitti:

Missä miehet on ?

Mie en tiiä mittää, kun olen lukena teiän juttui teillä on olluy hieno runossuoni ja mie oon karjalan runotyttö ja ja jos uskallan laitan runon tuolle Luis-pojalle, kun tuntuu olevan veikeä kaveri.

• kukkahattu2

Miehet suattaa olla kellarissa vessaitta pitämässä. Toillai Wanhan Kellarissa tahi Zetorissa - siellä soittaat lujaa. Ei tarvitse kun olla hiljaa ja vuottoo että missä se tuleva kesäheila piileksii.

Tänne ketjun loppuun on hidas matka tulla. Mutta kun painaa nappia herkiämättä niin johan tullee häntäpiä eteen.

• Pitsimekkoinen

Mie tiiän nyt, kuule lukkkeeko siullanäpäimistösä teksti "end", kun painay sitä niin hujahtaa alas sukendissa. Koht mie ala runoilla.

• kukkahattu2

Miks mulle ei oo kukaan ennemmin sanout, tätä viisautta, kun tosiaan painnallat END-näppäintä niin ei mene kahta sekuntiakaan ei siis yhtään aikaa..kun on jo perillä. Kiitos, kannattipa tulla tänne oppiin. Varmaan on hauskaa jos runotkin syntyvät samassa tahdissa vallankin pitsiset ja miesväkeä tänne houkuttelevat ;) miellyttävät.

• Pitsimekkoinen

Luis luikeri luistelloo
      autolla auttaa avunsaajia
      rakkauden rajussa ratossa
      mootortietä moottorilla morottaa.

Huommaakkohan Luis tämän?

Mie kerroin siulle tuön end-juttusen.

• RiimiRaimo

No johan oli runo hieno pitsimekkoisen,
        melkein tuolilta pudota olin hetkoisen,
        saman huomaa Luis kun lukee sen.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

No johan oli runo hieno pitsimekkoisen,
        melkein tuolilta pudota olin hetkoisen,
        saman huomaa Luis kun lukee sen.

Naiset eivät osaa lukea ja naiset tyhmiä ovat.

• Uhbis
        Pyhäntä kirjoitti:

Naiset eivät osaa lukea ja naiset tyhmiä ovat.

Akkain kanssa kuka pärjää?sitä tikulla silmään?Uusi kukkahattutäti,uusi pitsimekkoinen!Siinäpä viisaat neitsyet,käykämme tutustumman!

• kukkahattu2
        Uhbis kirjoitti:

Akkain kanssa kuka pärjää?sitä tikulla silmään?Uusi kukkahattutäti,uusi pitsimekkoinen!Siinäpä viisaat neitsyet,käykämme tutustumman!

Ah päivä on pelastettu. Luulin sateen jatkuvan, mutta kauniit sanat löytävät kesäkukka sydämet ja tien..tutustumiseen.

• Pyhäntä
        Uhbis kirjoitti:

Hei olen samaa mieltä ei akkojen kans tule toimeen. Akat utelioita ja sitten läp läp läp.

• Pitsimekkoinen

Ei Luis ole nähnynnä, mutta laitan uuen tilauksen.

Meluisuus melusi mieluisesti
      Melu melutti maailmaa
      Luis luikautti luun luuhun
      Luin lukasin litkun lätkyn.

Eli luin koko Luisin sana-arkkuisen ylhäältä alespäin, on siinä veli veikkonen, veitikkainen.

• uhbis

Ällös heti hetkauttele,naisii syytä sytkyttele,ehkä tutuks tullessasi,huomaat hupsahtavasi.Pitsimekko pirtsakkainen,kukkahattu kukertavainen!Hauskat hepenetytöt,veisi järjen jätkäpoijan?

• Pyhäntä
        uhbis kirjoitti:

Ällös heti hetkauttele,naisii syytä sytkyttele,ehkä tutuks tullessasi,huomaat hupsahtavasi.Pitsimekko pirtsakkainen,kukkahattu kukertavainen!Hauskat hepenetytöt,veisi järjen jätkäpoijan?

Naiset järjen vie kun niin hupsutelevat.

• Pitsimekkoinen

Karhu kaamea kammen käänsi
      mesikämmen mettä mettästä mieli
      otso otti otteen oivasti
      Luis lumosi lummelinnullaan.

• Pyhäntä

Luis on ihana mies.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

Luis on ihana mies.

Heippati vain uudet naiset,tääl me taasen piiritämme,ihanaiset miehet hurmahamme,kiva kun uutta runosuonta,uudenlaista elonjuonta.Pitsimekkoinen tanssillaan jokajermun nujertaa,entäpä kukkahattuinen,hihityksellään hurmauttavi!Mut mihin katosi Luis,tuo naissankari,miten sanansa puis?Ja Pyhäntä rauhainen,kuka hänet valloittais?

• RiimiRaimo

Ärripurrin ilmoille luikahutti,
      kun runoraati Luista kiivastutti,
      sit Rosan kanssa matkaan kai livahutti.
      Mut tohdinko sanoa sen verran,
      minkä elämässä olen kokenut useamman kerran,
      ettei pilkettä silmässä,
      ole koskaan liikaa elämässä.

Täälläpäs onkin naisryhmä koolla hurjanlainen,
      joukost puuttuu kyllä yks kesä nainen.
      Runoja hienoja rustailemassa,
      tää joukko on toivottavasti lisää sorvailemassa.

• Pyhäntä

Moi raimo kivoja runoja miten siellä menee ?

• RiimiRaimo
        Pyhäntä kirjoitti:

Moi raimo kivoja runoja miten siellä menee ?

Kivasti menee,
        kun kesä etenee,
        ja juhannus lähenee.
        Tikanpoika kohta lähtenee,
        kolostaan pois lentänee,
        sekös kissaa harmittanee,
        kun suupalat hupenee.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Kivasti menee,
        kun kesä etenee,
        ja juhannus lähenee.
        Tikanpoika kohta lähtenee,
        kolostaan pois lentänee,
        sekös kissaa harmittanee,
        kun suupalat hupenee.

Ihanaa kun juhannus tulee. Kissa koittaa tikan poikia pyydystää vaan tikan pojan lentoo pääsevät.

• Pitsimekkotyttö

Mie vietin aikaa Joen kaupungissa ja jongusen olusen ja viinikaisenkin ystäväin kanssa ryypiskelin. Kotiin palasin juhannusta valmisttelleen.

Kotikontusilla kottoisilla kokkoa kokoan
      Pääskyt pääni päällä
      Siivin sievin sirruttaapi
      Taidetta taivahalle taiteilevat.

• Pitsimekko

Mie mieluusti
      maistelen mansikoista
      makua makean maukasta
      mehevätä melkoista.

• RiimiRaimo

Makoisa mansikka kun kypsä ja mesinen,
        joskus vanha, raaka tai vetinen.

Jos on oma piha ja mansikkamaa,
        kesän suurinta herkkua syödä saa,
        näin ainakin joka kesä olettaa.

Mut mitä tehdä kun rastaat varkaissa käy,
        niin et yhtään punaista ei maassa näy ?
        Verkolla peittää ei penkkiä uskalla,
        kun linnut päättää päiväns turhalla tuskalla.

• Pitsimekkoinen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Makoisa mansikka kun kypsä ja mesinen,
        joskus vanha, raaka tai vetinen.

Jos on oma piha ja mansikkamaa,
        kesän suurinta herkkua syödä saa,
        näin ainakin joka kesä olettaa.

Mut mitä tehdä kun rastaat varkaissa käy,
        niin et yhtään punaista ei maassa näy ?
        Verkolla peittää ei penkkiä uskalla,
        kun linnut päättää päiväns turhalla tuskalla.

Raimo rastaita rakastaa
        tajutonta taivaanlintuja tapattaa
        poikasilleen potraa
        mansikka marjaa maistattaa.

• Pitsimekkotyttö

Juhla juhannuksen
      valoa valaa
      Suomemme suloiseen suveen
      Karjalan karuuteen.

• Pyhäntä

........... Hiljaisuus.....

• Luis Luis

Hiljaisuus seis, olen Rosan kanssa Italiassa ja italiaksi en en runoile.

• Pyhäntä

Hei hyvää juhannusta ja ihana mies olet haleja.

• akka vaan

3kin riimiä lähettäny.ei lähde akan riimit?

• RiimiRaimo

Tekniikka joskus tekee haittaa,
        kannattaa riimit uudestaan laittaa.

Kiva kuulla Luisin ja Rosan matkasta,
        kiva myös jos runoraatia ei katkasta.

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Tekniikka joskus tekee haittaa,
        kannattaa riimit uudestaan laittaa.

Kiva kuulla Luisin ja Rosan matkasta,
        kiva myös jos runoraatia ei katkasta.

Italiaksi ei runoile Luis Luis...
        mutta - oisko jo leppynyt kesä naiselle hän?
        Rosan kanssa hienosti lomailee...
        kesä nainen vain Suomessa haikailee,
        ja runoraati se vain sinnittelee, riimit rennosti retostaa,
        Suomen suvessa sovussa!

• akka vaan
        kesä nainen kirjoitti:

Italiaksi ei runoile Luis Luis...
        mutta - oisko jo leppynyt kesä naiselle hän?
        Rosan kanssa hienosti lomailee...
        kesä nainen vain Suomessa haikailee,
        ja runoraati se vain sinnittelee, riimit rennosti retostaa,
        Suomen suvessa sovussa!

Jo kohta akkaa potuttaa,kun riimit ei lähde ollenkaan,kohta tän masiinan poijes nakkaan,niin vain tarttu kiukku akkaan.Mitä kuuluu,runoremmi?Ei kai kukaan turhaan emmi?Ja Luis lensi Italiaan,hunajainen Rosa muassaan,siel he Verdin oopperaa kuuntelee vai Rivieraa käyskentelee?Kyl paukaisen ja laukaisen,jos koje ryppyilee,tää akka nyppyilee!

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Jo kohta akkaa potuttaa,kun riimit ei lähde ollenkaan,kohta tän masiinan poijes nakkaan,niin vain tarttu kiukku akkaan.Mitä kuuluu,runoremmi?Ei kai kukaan turhaan emmi?Ja Luis lensi Italiaan,hunajainen Rosa muassaan,siel he Verdin oopperaa kuuntelee vai Rivieraa käyskentelee?Kyl paukaisen ja laukaisen,jos koje ryppyilee,tää akka nyppyilee!

Joskus tosiaan meinaa hermot keittää,
        niin et vois koneen seinään heittää,
        mut sit kannattaa vähän aikaa relata,
        koska hetken päästä alkaa taas pelata.

Juhannusilmat oli meillä soreat,
        pihapöydän antimet komeat.
        Grillissä höyrysi makkarat ja kalat,
        monenlaiset vihannekset ja kanat,
        tietysti silliä ja uusia perunoita,
        nam, tulipa nälkä kun miettii noita.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Hei Raimo ihana juhannus oli.

• Luis Luis
        RiimiRaimo kirjoitti:

Rakkaus se on
        vertaamaton
        ja Italiakin
        viinikin jäi kitalakiin.

Vielä kai yksi etelan yö
        sitten saimaalaisesti
        sanomme tullaan myö
        rakastan Rosaa hirmuisesti.

• Luis Luis L

Rakkaus se on
      vertaamaton
      ja Italiakin
      viinikin jäi kitalakiin.

Vielä kai yksi etelan yö
      sitten saimaalaisesti
      sanomme tullaan myö
      rakastan Rosaa hirmuisesti.

• RiimiRaimo

Hyvässä seurassa hyvää ruokaa ja viiniä,
        joskus jopa tilkka konjamiiniä,
        se se on eloa fiiniä.

Hienoa tulla myös kotiin jälkeen hienon loman,
        kanssa naisen hienon ja soman,
        vieläpä kenties ikioman.

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Hyvässä seurassa hyvää ruokaa ja viiniä,
        joskus jopa tilkka konjamiiniä,
        se se on eloa fiiniä.

Hienoa tulla myös kotiin jälkeen hienon loman,
        kanssa naisen hienon ja soman,
        vieläpä kenties ikioman.

RiimiRaimo veden kielelle riimillään toi,
        kun viinit ja "konjamiinit" melkein jo kanssamme joi!

Myös loma ihmistä virkistää,
        ja rakkaus uutta puhtia eloon tuo,
        kun salskean miehen vierestä herää ja vuode on oma,
        mutta mies - no, vain melkein oma!

• RiimiRaimo
        kesä nainen kirjoitti:

RiimiRaimo veden kielelle riimillään toi,
        kun viinit ja "konjamiinit" melkein jo kanssamme joi!

Myös loma ihmistä virkistää,
        ja rakkaus uutta puhtia eloon tuo,
        kun salskean miehen vierestä herää ja vuode on oma,
        mutta mies - no, vain melkein oma!

Vähän puujalkavitsiä tähän jos laittaa saan,
        eli että mies on sitten niinkuin lainassa vaan ?

Toisaalta - ei kai ikiomaksi toista koskaan saakkaan,
        itse en ainakaan haluais ketään omistaakkaan.
        Se nimittäin hyvänkin suhteen helposti pilaa,
        jos ei anna toiselle tarpeeksi omaa tilaa.

Mut eipäs puhuta vakavia liikaa,
        tänään nimittäin yritän grillata siikaa.

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Vähän puujalkavitsiä tähän jos laittaa saan,
        eli että mies on sitten niinkuin lainassa vaan ?

Toisaalta - ei kai ikiomaksi toista koskaan saakkaan,
        itse en ainakaan haluais ketään omistaakkaan.
        Se nimittäin hyvänkin suhteen helposti pilaa,
        jos ei anna toiselle tarpeeksi omaa tilaa.

Mut eipäs puhuta vakavia liikaa,
        tänään nimittäin yritän grillata siikaa.

Nam, nam, nam!

Siika on herkkua aivan varmaa,
        jos sen syöt vielä kanssa armaan,
        niin nautinto moninkertaistuu!

Mies - on laina vaan, mutta aina vaan uudestaan "lainattavaks" haluu!

"Lohdun" tuo mustikkapiirakka nyt mulle, uuniin sen kohta jo laittaa aion.

• Moro Moro

Poikakaverini paras kaveri sanoi mulle että poikkikseni haluu maalata mun kanssa seiniä ja nauro. Help me! Mitä se tarkoittaa?

• RiimitönRaimo

Voi tarkoittaa mitä vain, mutta kenties tarkoitti että poikkiksesi haluaa maalata kanssasi yhteisen kodin seiniä.

• Pyhäntä
        RiimitönRaimo kirjoitti:

Voi tarkoittaa mitä vain, mutta kenties tarkoitti että poikkiksesi haluaa maalata kanssasi yhteisen kodin seiniä.

Miehet on ihania.

• kesä nainen
        Pyhäntä kirjoitti:

Miehet on ihania.

Olen samaa mieltä kanssasi, Pyhäntä!

• Luis luis

On Suomen suvi
      kuin kauniin naisen povi
      siksi urheiluautoni hallissa.
      oli hienossa mallissa.

Palasimme eilen aamulla
      on Suomen aamut henoja kuin haamulla
      Italiassa yöt ovat mustat
      ehkä samaa ovat Unkarissa pustat.

Veimme tänään kavereille
      Italian juomat
      parhaille tovereille
      viinirinteiden suomat.

Lähdemme vielä ajamaan Rosan huvilaan
      nauttimaan linnuista keskikesän
      jos vielä näemme merikotkan pesän
      se suvemme täyttää kuvillaan.

• Pyhäntä

On kesä ihana ja sun kans yhdessä oltais ja maiselmia katsottais käsi kädessä.

• RiimiRaimo

Lämpimämpi on naisen povi kuin eilen oli Suomen suvi,
        oli meinaan ulkogrillaus vähän kalsea huvi,
        mut silti siiasta huippuhyvää tuli.
        Uskokaa pois että olen aika taitava noissa,
        nimittäin ruuanlaittotaidoissa.

Tervetuloa Italiasta Suomen kesään,
        kotiin omaan lämpimään pesään.

• kukkahattu2

Anteeksi etten kirjoita runoa, vaikka te muut tuotte herkkää sanojen suloa.

Mua otta päähän aika lailla, kun ilmais mainoslehtiä tuottavan firman joku pomo vissiin, soittaa joskus illalla kysellen onko teille jaettu se ja se lehti? No. Mistä sitä kaikkea mainoslehtiä niin tarkkaan muistaa, että onko tullut ja minkäkinlainen.

Minusta ei saisi epäillä jakajan työtä! Kyllä niitä mainoksia on tullut riittävästi joka tapauksessa. Joo..

Hyvää kesää kuitenkin kaikille.

• RiimitönRaimo

Vois aatella että pomolla on joku syy epäillä jakajan jättäneen hommansa tekemättä ja haluaa varmistaa asian kyselemällä muilta asiakkailta.

Yleensä nämä firmat jotka lehtiä tai mainoksia jakavat ovat vain jakelufirmoja, ja siis vastuussa siitä että jako suoritetaan ajallaan - lehtien/mainosten kustantaja maksaa siitä.

• Kukkahattu2

Niinhän asiaa voi katsoa. Tai sitten on syytä epäillä seppien itsensä asennetta..jakaja oli ainakin tänään afrikkalainen maahanmuuttaja. - Kuten tavallista minä valitsin puoleni - raatajan eduksi, koska niitä mainoksia tulee todella yli oman tarpeen. Kiitos kuitenkin.

Kiva että sai esmes. mukaan olla edelleen - Riimitöin.

• Riimitön Luis
      • akka vaan

Mut kyl pännii, melkein kuin kännii, mainoksii piisaa, en tilannut oo.Olen osaton!Luenko niit lainkaan?En vainkaan! Lemmenkirjeita lukisin. Sulosanat pukisin,kuin en tiedä ollenkana, ollako aina terävänä. Mut Luis on aivan hurmoksissa?Kuin kissa pistoksissa.Vieläko Prinsessa Armada puksuttaa? Harmaasta arjesta vapahuttaa?

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Mut kyl pännii, melkein kuin kännii, mainoksii piisaa, en tilannut oo.Olen osaton!Luenko niit lainkaan?En vainkaan! Lemmenkirjeita lukisin. Sulosanat pukisin,kuin en tiedä ollenkana, ollako aina terävänä. Mut Luis on aivan hurmoksissa?Kuin kissa pistoksissa.Vieläko Prinsessa Armada puksuttaa? Harmaasta arjesta vapahuttaa?

Nuo mainokset pirulaiset tulee tilaamatta aivan,
        niitten hävittäminen aiheuttaa oman vaivan.
        "Ei mainoksia" jos laittaa postilootaan tai ovenpieleen,
        niin eiköhän tuo kielto jää jakajankin mieleen.

Loitsu Luis on täysin lumoutunut,
        Rosaan palavasti rakastunut.

"Rakkaus pyörittää maailmaa,
        sitä kukaan ei voi vastustaa."
        (Tuomari Nurmio)

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Nuo mainokset pirulaiset tulee tilaamatta aivan,
        niitten hävittäminen aiheuttaa oman vaivan.
        "Ei mainoksia" jos laittaa postilootaan tai ovenpieleen,
        niin eiköhän tuo kielto jää jakajankin mieleen.

Loitsu Luis on täysin lumoutunut,
        Rosaan palavasti rakastunut.

"Rakkaus pyörittää maailmaa,
        sitä kukaan ei voi vastustaa."
        (Tuomari Nurmio)

Kesäkuun alku oli kohtalokas,
        Luis Luis silloin kohtasi Rosan,
        vaikka oli jo melkein menossa kesämetsään,
        ohjaajanaan kesä nainen!
        Jäi kuitenkin avaamatta "panssariholvi"!

Kun melkein eksyksissä oli Luis, niin oppaaks löytyi Rosa,
        hän ohjas miehen onnen taikamaahan.

Jäi matka Saimaalla kapteenimme tuon, ja Prisessa Armaadasta tuli aavelaiva vain!
        Mutta - jäikö myöskin fudis?

• Luis Luis

Treenit taas alkuillasta
      potkimme siis jalkapalloo
      et lopettaisin fudiksen, se ei siirry mun kalloon
      mut kova hiki tuli ja meinasin hypätä Hakaniemen sillasta.

Italiassa katselin hetken
      kun pienet italiaanot palloo pelasi
      koin, että tein hyvän retken
      ja heidän hienoa taitoa siinä kelasin.

Nythän Confederations cupin voittivat brassit
      Pelin hävisivät españoolit
      eivät onnistuneet Villalta hyvät passit
      menivät sekaisin maailmanmestareiden roolit.

• kesä nainen

Treenata kannattaa aina vaan,
        muttei silloilta hyppiä kuitenkaan,
        suihku kotona parempi on!

Nuorena paras on aloittaa,
        sen tietää nuo pienet pallonpotkija pojat ja tytöt myös.

Niinhän siinä sitten kävi.
        Fred aloitti ja Fred viimeisteli,
        mutta osuutensa teki välissä myös Neymar,
        vaikka Pique hänet rumasti kaatoi, ai, ai,
        mutta punainen kortti Piquelle tuli,
        joten hyvinhän siinä sitten kuitenkin kävi!
        Voitto tuli,
        ja vanha velho Luiz jo onneen uuteen nousi,
        kun taas Vicente joutui tunnustamaan joukkueensa tappion!

Mutta - pelit ovat pelejä
        ja pallot ovat pyöreitä!

• Pyhäntä

Urheilija olet ja komee mies olet.

• Luis Luis

Hietsun-rannalla Rosan kanssa kävimme uimassa,
      hieman ihanaa Italian-matkaamme samalla puimassa
      Rosa sanoi rakkautemme Euroopan etelässä syveni
      totesin, että minusta koko pakkaus hyveni.

On jo ilta ja kohta on Stadin ilta ja yö
      meillä molemmilla aamulla antoisan arkinen työ
      rakkaus paljon antaa
      se halaillen kesäaamuun kantaa.

• Pyhäntä

Halaus ja suudelma ja lähellä oleminen kans ihanaa.

• Kukkahattu2

Kesällä suukkoset syntyy runomittaan: Kun purojen pärskeistä mieleeni - vettä kittaan.

• akka vaan

Löytyypi täältä romantiikan läppää,jokainen räppää.Kiva räppärijoukkio täällä,aina nin ilosel päällä?Taitaapi olla polvi nuori?Kysypi tämä 50v muori

• Kukkahattu2
        akka vaan kirjoitti:

Löytyypi täältä romantiikan läppää,jokainen räppää.Kiva räppärijoukkio täällä,aina nin ilosel päällä?Taitaapi olla polvi nuori?Kysypi tämä 50v muori

Kas vaan pyörällä ajaessa sen kyllä tietää mikä polvista paraten polkea sietää: Se on vuorossa tänä kesänä vasen, parempi. Kuin toi oikee, jo somasti hieman soikee..

- ; ))

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Tavallaan mielenkiintoist tuumata sitä,
        mikä kenenkin täällä onkaan tuo ikä.
        Luis lienee vielä nuorehko mies,
        muilla ikää hiukkasen enemmän kukaties.
        Väliäkös tuolla kuitenkaan yhtään mitään,
        vaik on akka vaankin jo itseään alkanut "muorina" pitään.
        Ei se oikea ikä riipu vuosista,
        eikä naamaryppyjen kuosista,
        vaan ehkä jo syntymälahjana saadusta,
        positiivisesta mielenlaadusta.

• Luis Luis

Olimme tänään jo skulaamassa tekonurmella
      kyseessä oli sellaset pikatreenit snadit
      nyt ehdimmekin Rosan kaa nauttia ruokaisella gourmeella
      Ja sitten katsoa taas mitä tarjoaa kesäinen Stadi.

Lompakkoon tullee pieni lovi,
      mutta jos ei ystäviemme kanssa jotain sovi
      on hauskaa tavata ystävänsä
      ja heidän kanssa pitää lystiänsä.

• Kukkahattu2

Ketä ei tämä kuuma aurinkoinen päivä olis jo kokonaan uuvuttanut. Kun ei tässä kissaa jaksa sanoa: Vaikka teissäpä saattaa olla vielä - lemmekästäkin mielen paloa..

• Pyhäntä

Luis luis ihana mies tahdon halata.

• Calvados

Luin tämän ketjun juuri läpi ja onpa täällä mukavasti runosuoni kukkinut. RiimiRaimosta tulee mieleeni eräs nimimerkki HS:n keskusteluista siltä ajalta, kun siellä vielä sallittiin omat aloitukset, ei pelkästään HS:n määräämistä jutuista kommentointia.

Mukavasti olette kaikki runoilleet:-))

• RiimiRaimo

Calvados - siinäpä laatuisa juoma,
        lieneekö itsensä Dionysoksen luoma.
        Noin hienon nimen käyttäjä varmaan,
        on kauniimman sukupuolen edustaja, arvaan ?

Tässä ketjussa on tosiaan se juoni,
        et vapaasti kukkia saa runosuoni.
        RiimiRaimokin on siellä täällä jutun juurta punoillut,
        mut en muistaakseni hesarissa koskaan runoillut.

• Calvados
        RiimiRaimo kirjoitti:

Calvados - siinäpä laatuisa juoma,
        lieneekö itsensä Dionysoksen luoma.
        Noin hienon nimen käyttäjä varmaan,
        on kauniimman sukupuolen edustaja, arvaan ?

Tässä ketjussa on tosiaan se juoni,
        et vapaasti kukkia saa runosuoni.
        RiimiRaimokin on siellä täällä jutun juurta punoillut,
        mut en muistaakseni hesarissa koskaan runoillut.

Raimo, kiva kun minulle vastasit,
        oikein myös sukupuoleni arvasit.

Runosuoni ei minulla herkästi pulppua,
        enemmän essee-tyyliin kirjoitan,
        tavanomaisista asioista tarinoin.

• Luis Luis

Luulin kun on ilta
      että jo loppui runo-kilta
      Rosan kanssa mennään ravintolaan
      mutta emme mihinkään solaan.

Pienen illallisen nautimme
      toisiamme varmaan katselemme
      sitten autolla hieman ajelemme
      vierekkäin yön tullen paneuduttamme.

• RiimiRaimo

Ei kai tässä mitään hoppua,
        viel miettiä runoraadin loppua.

Mut mihinkäs ovat muut naiset eksyneet,
        ei kai meihin miehiin vielä kypsyneet ?

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Ei kai tässä mitään hoppua,
        viel miettiä runoraadin loppua.

Mut mihinkäs ovat muut naiset eksyneet,
        ei kai meihin miehiin vielä kypsyneet ?

Ei huolta, RiimiRaimo,
        kesä kypsyy,kohti syksyy,
        mutta,
        kesä nainen,
        hän ei koskaan,
        kypsy - miehiin!

Mutta,
        sitten, kun syksy oikeasti saa,
        jää kesänaisestakin jäljelle
        vain - nainen,
        tuo ainutkertainen ja aito!

Muttei vielä, ei -
        vielä on kesää jäljellä
        ja runo-kiltamme jatkukoon!

Vielä tääkin,
        akka vaan, sua kaivataan,
        mukaan matkan jatkantaan,
        kanssa joukon mukavan,
        saimme yhden uudenkin,
        mainion ja kenties maukkaan, pirtsakkaan,
        Calvados'in,
        suorasanaisen!

• Kukkahattu2
        kesä nainen kirjoitti:

Ei huolta, RiimiRaimo,
        kesä kypsyy,kohti syksyy,
        mutta,
        kesä nainen,
        hän ei koskaan,
        kypsy - miehiin!

Mutta,
        sitten, kun syksy oikeasti saa,
        jää kesänaisestakin jäljelle
        vain - nainen,
        tuo ainutkertainen ja aito!

Muttei vielä, ei -
        vielä on kesää jäljellä
        ja runo-kiltamme jatkukoon!

Vielä tääkin,
        akka vaan, sua kaivataan,
        mukaan matkan jatkantaan,
        kanssa joukon mukavan,
        saimme yhden uudenkin,
        mainion ja kenties maukkaan, pirtsakkaan,
        Calvados'in,
        suorasanaisen!

Sade kasteli kukkahattuni mun
        - uuden nimmarin paikka het`siltään on?

Ei hätää siinä suhteessa lain
        - sanoohan Calvados: suoraan sen vain!

• kesä nainen
        Kukkahattu2 kirjoitti:

Sade kasteli kukkahattuni mun
        - uuden nimmarin paikka het`siltään on?

Ei hätää siinä suhteessa lain
        - sanoohan Calvados: suoraan sen vain!

Minkä sade kastelee,
        kesä kyllä kuivaa sen.
        Eipä huolta siitäkään,
        vaikka lierit repsottaa!

Kukkahattu on nimmari oiva,
        aivan niin kuin myös kesä nainen,
        ne molemmat sopivat vuodenaikaan tähän,
        syksy - no niin,
        se on kaukana vielä,
        voi muutokset tuoda,
        tuulisin säin!

Suoraankin toki sanoa voi,
        juuri niin kuin teki Calvados,
        essee-tyyliin, kun tarkkoja ollaan!

• Kukkahattu2
        kesä nainen kirjoitti:

Minkä sade kastelee,
        kesä kyllä kuivaa sen.
        Eipä huolta siitäkään,
        vaikka lierit repsottaa!

Kukkahattu on nimmari oiva,
        aivan niin kuin myös kesä nainen,
        ne molemmat sopivat vuodenaikaan tähän,
        syksy - no niin,
        se on kaukana vielä,
        voi muutokset tuoda,
        tuulisin säin!

Suoraankin toki sanoa voi,
        juuri niin kuin teki Calvados,
        essee-tyyliin, kun tarkkoja ollaan!

Siipä tyydymme nimiin omiin.. kesäisiin kauniisti somiin. Sade soittaa ja juottaa hattuni lieriä..Ei mitään rajaa - vapaasti vesipisara voi vaikka niskaani - kieriä.

• Calvados

Vielä ei ole sade alkanut, vaikka kovasti luvattu on.
      Ilalla säätutkaa katselin, aamukuudelta jo piti sataa.
      Mutta ei, ei vieläkään asfaltti ole kastunut.
      Se hyvä asia sikäli on, kun systeri lasten kanssa Lintsillä ilakoi.
      Ilmoittivat lapset, sinne mennään, satoi tai paistoi!

Tämä kirjoitus on kuin mukaeltua moussakaa:-)

• Luis Luis

Fudistreenit ovat taas ohi
      hyvin kävi, kun ei taaskaan
      mennyt maalitilanne haaskaan
      enkä palloa maalivahdille sohi.

• RiimiRaimo

Vai että fudistreenit ohi,
        en tätä oikein edes sanoa tohi,
        et mulla kärventyi tänään lohi.
        Grillissä vai miehessäkö vika piili,
        kun kalasta tuli pelkkä hiili ?

Ei ollut muutenkaan kivaa,
        kun tuuli heitti tavaroita pitkin pihaa,
        tais olla meikäläisen grillaus kesä tässä,
        epäilee entinen grillaaja -ässä.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Vai että fudistreenit ohi,
        en tätä oikein edes sanoa tohi,
        et mulla kärventyi tänään lohi.
        Grillissä vai miehessäkö vika piili,
        kun kalasta tuli pelkkä hiili ?

Ei ollut muutenkaan kivaa,
        kun tuuli heitti tavaroita pitkin pihaa,
        tais olla meikäläisen grillaus kesä tässä,
        epäilee entinen grillaaja -ässä.

Hei ihanat miehet haleja paljon.

• Calvados

RiimiRaimo, tuskinpa vika sinussa piili
      vaikka lohesta tuli musta kuin hiili.

Entinen grillaaja-ässä
      tuskinpa vika on tässä,
      tuuli tepposet teki
      hiilet liian kuumiksi veti?

• RiimiRaimo

On tosi vaikeaa grillata kalaa,
        se tahtoo tosi helposti palaa.
        Pitäis varmaan grillata kaasulla,
        sen voi säätää palamaan pienellä praasulla.
        Siis ei muuta kuin kaasugrilliä ostamaan,
        ja sillä grillimestarin mainetta pelastamaan :)

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

On tosi vaikeaa grillata kalaa,
        se tahtoo tosi helposti palaa.
        Pitäis varmaan grillata kaasulla,
        sen voi säätää palamaan pienellä praasulla.
        Siis ei muuta kuin kaasugrilliä ostamaan,
        ja sillä grillimestarin mainetta pelastamaan :)

Makkaroita lihapihvit ja salatti ja hyvä juoma niin hyvää on.

• RiimiRaimo
        Pyhäntä kirjoitti:

Makkaroita lihapihvit ja salatti ja hyvä juoma niin hyvää on.

Juomaksi olut, siideri,
        tai pelkkä vesi.
        Pihvien kanssa ehkä viiniä,
        se ois tarpeeksi fiiniä.
        Ja aperitiiviksi jos,
        vaikkapa Calvados ?

• Calvados
        RiimiRaimo kirjoitti:

Juomaksi olut, siideri,
        tai pelkkä vesi.
        Pihvien kanssa ehkä viiniä,
        se ois tarpeeksi fiiniä.
        Ja aperitiiviksi jos,
        vaikkapa Calvados ?

Ruuan alle aperitiivi
        pihvien kanssa hyvä on viini,
        ruuan päälle sopii digestiivi,
        siihen vaikkapa Calvados
        on oiva makunautintos.

• kesä nainen

Viikonloppu ja grillijuhlat,
      jälkiruoka,
      no tietysti letut!

Mutta - muistathan sen,
      että liekitys letun,
      sepä myös ohjelmanumero on oiva.
      Liekitykseen sopiva on Calvados.

Näin varmistat grillimestarin taidot.
      kun vieraille Crepes Suzettet makeat
      vielä lopuksi liekitellen aateloit!

• Calvados

Totta puhut kesä nainen,
        liekitykseen sopiva on Calvados,
        olipa kyse pihvin taikka letun.

Maun hyvän se niille antaa
        ei tarvitse huolta kantaa
        oliko sopivaa vaiko ei
        loput jalojuomasta kokki suihinsa vei.

• RiimiRaimo
        Calvados kirjoitti:

Totta puhut kesä nainen,
        liekitykseen sopiva on Calvados,
        olipa kyse pihvin taikka letun.

Maun hyvän se niille antaa
        ei tarvitse huolta kantaa
        oliko sopivaa vaiko ei
        loput jalojuomasta kokki suihinsa vei.

Vois olla Calvados hyvääkin liekitysainetta,
        saisin kenties lisää mestarin mainetta,
        mut sit perii kyllä hukka,
        jos mul palaa siin samalla tukka.
        Ohjelmanumero siinä vasta sellainen että,
        pitää ottaa viereen ainakin ämpäri vettä.

• kesä nainen
        RiimiRaimo kirjoitti:

Vois olla Calvados hyvääkin liekitysainetta,
        saisin kenties lisää mestarin mainetta,
        mut sit perii kyllä hukka,
        jos mul palaa siin samalla tukka.
        Ohjelmanumero siinä vasta sellainen että,
        pitää ottaa viereen ainakin ämpäri vettä.

Eipä huolta,
        RiimiRaimo,
        ei pala tukka,
        eikä peri hukka,
        calvadosia riittää pieni määrä
        eikä liekki ole suuri,
        mutta maku kyllä
        ja sehän tekee sinusta jo mestarin,
        joten kokeilepas vaan!

Vettäkään ei tarvita kuin tiskeihin,
        no, sitten joskus myöhemmin.

• Kukkah1

Hasenscheisse - Hätte, hätte, Fahrradbette - Der steinbruck - Song ARD - Morgen...

Mistä tulikaan mieleeni tuo Hätte hätte....?

Jos haluatte kuulla, painakaa Google...

• Kukkahattu2

Siis Kukkah2 - piti nimmarin olla.

Kas kun oikea " Hattuni " sattuneesta syystä katosi hyllyltä, joku taisi luulla sitä saunavastaksi ja otti mukaansa saunaan. - A-aa apua kun polttaa! Huutaa hattu...

Vettä - vettä huutaa ämpärikin

• Pyhäntä
        Kukkahattu2 kirjoitti:

Siis Kukkah2 - piti nimmarin olla.

Kas kun oikea " Hattuni " sattuneesta syystä katosi hyllyltä, joku taisi luulla sitä saunavastaksi ja otti mukaansa saunaan. - A-aa apua kun polttaa! Huutaa hattu...

Vettä - vettä huutaa ämpärikin

Haitari musa soi nyt mun luona.

• kesä nainen

Haitari kuuluu kesään,
      järven rantaan,
      siellä soi haitari haikea.

Pyhäntä se yrittää, me naiset senkuin sekoitetan,
      mutta,
      liekö tuo niin paha!

• henrik ijös72

naiset yrittää tappaa mua elktroniiikkala koneilla turpiin niitä nr vahingoitti mua

• henrik ijöls72
        henrik ijös72 kirjoitti:

naiset yrittää tappaa mua elktroniiikkala koneilla turpiin niitä nr vahingoitti mua

ne ohjas mua potkasee seinään vahingoniloisisa

• henrik ijös72

ne ohjas mua potkasee seinään vahingoniloisisa

soitan poliiseille naisita jotkä häiritsee mua äänillä.

• henrik ijös72
        henrik ijös72 kirjoitti:

ne koittaa vahingoittaa mua äänillä

• henrik ijös72
        henrik ijös72 kirjoitti:

ne koittaa vahingoittaa mua äänillä

olen kysyny missä ne asuuu ne ei kerro

• henrik ijöps72
        henrik ijös72 kirjoitti:

olen kysyny missä ne asuuu ne ei kerro

vahinkoo haluu tehdä mulle onko ne ammattitapopajia

• henrik ijös72
        henrik ijöps72 kirjoitti:

vahinkoo haluu tehdä mulle onko ne ammattitapopajia

minö läydän ne panen ettii ne

• henrik ijös72
        henrik ijös72 kirjoitti:

minö läydän ne panen ettii ne

rhodos africa suomi

• Kukkahattu2
        henrik ijös72 kirjoitti:

rhodos africa suomi

Kohta täyttyy tässä ketjussa viidensadan rajapyykki. Pääset Henrik yhdessä Pyhännän kanssa avaamaan uuden ketjun suomalaisittain haitarin soidessa vaikkapa Säkkijärven polkkaa..

Mikä mahtaisi olla Sen Tanssilavan nimi tietenkin jossain järven rannalla. Siinäpä meille arvoitusta kerrakseen.

• Raparepe
        henrik ijös72 kirjoitti:

Mä soitan polliisille äänistä jotka häirii mun naisia. Ei oo kiva p**** kun toinen kuuleepi olemattomia.

• Luis luis Luis

Kesäaamut Stadissa säilyvät
      aina lämpimissä muistoissa
      jopa talven lumiluistoissa
      meren allot nytkin kaunnina häilyvät.

• RiimiRaimo

Kauniita on aamut Stadin mailla,
        vaan täällä meillä nytkin täysin vertaansa vailla,
        ei kai kukaan suutu kun sanon näin,
        sen verran saan kai vetää kotiinpäin :)

• Calvados

Meidänkin partsilla lämpöä on 36
      meri kimmeltää auringossa kylpien.
      Jokunen laiva merellä kiitää,
      muutama lokki ylhäällä kirkuen liitää.
      Jokunen melojakin lajiaan harrastaa,
      pari miestä nurmikolla varjossa makaa,
      piknikillä lienee.

• Luis luis Luis

Enpä RiimiRaimolle suutu
      jollen sitten aivan toiseksi muutu.
      Mennään vielä Rosan kanssa kävelylle
      siinäkin Stadin illassa aikaa hyväilylle.

• Pyhäntä

Kesä ihana ja hyväilyt tuntuu hyvältä.

• Kukkahattu2

Minun rautaharavasta kasvimaalla oli irronnut puuvarsi, enkä löytänyt sitä mistään. Poika toi uuden varren. Koivupuisen sieleäksi hiotun kuin mikä ikääsä, Hyvä. Nyt saan haravalla vedetyksi perunan juurille kahden puolen penkin, ojasta lisää multaa juureen. Varsia kasvaa vähän liikaakin. - Mutta kyllä on valkosenaan kukassa.

Romanttista - eikö vaan?

• Luis luis

Olimme potkimassa kentällä Brahen
      nyt laitan itseni hetkeksi maahen
      Kohta alaoven ovikello soinee
      se lähitulevaisuudessa rakkaani luoksein tuonee.

• Pyhäntä

Ihanaa olla kahden.

• Luis Luis

Nyt on ilta tiistain
      palloa potkittiin maalin eessä.
      Yks kaunotar on aatoksissain vain,
      sorsia kauppatorin veessä.

• Pyhäntä

Ihanaa on kun lähellä on ja hellät hetket.

• kesä nainen

"Minä tunsin olevani nainen" - laulaa juuri Ritva Oksanen radiossa.

Minäkin tunnen ja tietysti tiedänkin olevani nainen, mutta myös haluttava nainen - aina kun tapaan "oman" armaani!

• Kukkahattu2

Siinä vasta nainen: Ritva Oksanen ja kesä nainen. Samanvertainen myös minä nainen

• kesä nainen
        Kukkahattu2 kirjoitti:

Siinä vasta nainen: Ritva Oksanen ja kesä nainen. Samanvertainen myös minä nainen

Samanlainen, erilainen,
        ihanainen, heiluvainen,
        kiharainen, kukikkainen,
        kotimainen muukalainen,
        petomainen keijukainen,
        hienonlainen tuliainen,
        NAINEN.

Lainattua oli tuokin riimiruno,
        niinkuin moni muukin on,
        mutta -
        "Nainen on nautinnollinen..."
        eikä maailma olisi kaunis ilman NAISTA!

• Kukkahattu2
        kesä nainen kirjoitti:

Samanlainen, erilainen,
        ihanainen, heiluvainen,
        kiharainen, kukikkainen,
        kotimainen muukalainen,
        petomainen keijukainen,
        hienonlainen tuliainen,
        NAINEN.

Lainattua oli tuokin riimiruno,
        niinkuin moni muukin on,
        mutta -
        "Nainen on nautinnollinen..."
        eikä maailma olisi kaunis ilman NAISTA!

Olen iloinen teistä kaikista -
        Kauan sain odottaa netissä mitään näin - kaunista.

Missä viivyitte, yksin harhailin verkkouumenissa?
        - Kun vasta nyt toitte itsenne - myös naisen: hurmiosta.

Runo syntyy lemmestä rakkaudesta.

• Luis Luis

Iloista on kun kesä nainen tapaa oman armaan,
      mutta minäkin nyt sanon aivan varmaan,
      että aloin uskoa vahvasti minun omaan karmaan
      kun itämainen kaunotar istahti keulalle autoni mustanharmaan.

• Pyhäntä

On ihanaa läheisyys.

• kesä nainen

Luis Luis,
        lemmetär on tehnyt työtä,
        onnetar nyt olkoon myötä!

Onni ei oo sitä,
        että löytänyt on oikean,
        vaan että yrittäisit itse olla hänelle se oikea!

• RiimiRaimo

Kas kas, täällä on riimeily virinnyt,
      ennen ketjun loppua vauhti kirinnyt.

Naisten ihanuuksista noista,
      ei voine olla mieltä toista.

Mut olemme me miehetkin aika kivoja,
      vaik joskus kuulee sanottavan: ootte täysiä sikoja.
      Mutta mitäs noista,
      elämä on yhtä, joskus toista.

Laitan tähän hienon laulun Oksasen,
      tekstin aika rohkeaks arvelen,
      laulu on perua syksyn sävelen.

http://www.youtube.com/watch?v=VItj_7RH2MM

• kesä nainen

Ei, ei liian "rohkea" lain,
        tuo Oksasen laulu ollut, ei!

Ihana on heinäkuinen kesäilta,
        kotisaunan löylyn jälkeen,
        olo on niin autereinen.

Miesten ihanuuden myönnän,
        ilman heitä - elo oisi ankeaa!

Sika mies - no on kai sika naisiakin, mutta
        sanotaanhan näinkin kyllä,
        samankaltaiset ne viihtyy hyvin
        seurassansa samanlaisten,
        tunne en mä sika miestä,
        enhän kiinnostakaan heitä!

Miehet nuo - ken seuraani saan, haluun,
        ovat sitten aivan Yes!

Ei mitään "sohvasotkuu",
        vaan parisängyn ihanaa rauhaa!
        Sepä virittää jo hymyn,
        seuraavana aamunakin.

• Luis Luis

Lauantai-ilta sanoo kännykkä tämä
      istun autossani joka ei ole rämä
      Rosa meni hakemaan villatakkiansa
      ohi meni herra joka ulokoilutti rakkiansa.

• Pyhäntä

On pilvinen päivä mutta ihana on ajatella ihanaa miestä.

• akka vaan
        Pyhäntä kirjoitti:

On pilvinen päivä mutta ihana on ajatella ihanaa miestä.

Oijoi ihanaisia runoja lemmen,miksi emmin,pohtii akka.Suloista kyl lukea ja muistot mieleen pukea.Millon ol nuori ja lemmen uskoi
        ihanaisen
        ehkä pettyi
        uskoi silti jällehen
        uuden huomenen
        koittanen
        uuden kullan
        löytynen.Turhaan ehkä eilinen
        kummittelevi kummainen.
        Mut herttaisaa jatkoa
        kaikillen!

• RiimiRaimo
        akka vaan kirjoitti:

Oijoi ihanaisia runoja lemmen,miksi emmin,pohtii akka.Suloista kyl lukea ja muistot mieleen pukea.Millon ol nuori ja lemmen uskoi
        ihanaisen
        ehkä pettyi
        uskoi silti jällehen
        uuden huomenen
        koittanen
        uuden kullan
        löytynen.Turhaan ehkä eilinen
        kummittelevi kummainen.
        Mut herttaisaa jatkoa
        kaikillen!

Pilvistä ja tuulista on nyt,
        liekö jo kesä mennyt,
        mut vielä helteitäkin luvassa,
        ainakin ensviikon sääkuvassa.

Kas akkakin vaan on taas runoilemassa,
        hiukan haikeanako nuoruutta muistelemassa ?

Mut melkein uskallan sanoa,
        et sammuttaa ei voi lemmenjanoa,
        sitä alati mieli halajaa,
        onneks rakkaudella ei ole ylä -ikärajaa.

• Kukkahattu2
        RiimiRaimo kirjoitti:

Pilvistä ja tuulista on nyt,
        liekö jo kesä mennyt,
        mut vielä helteitäkin luvassa,
        ainakin ensviikon sääkuvassa.

Kas akkakin vaan on taas runoilemassa,
        hiukan haikeanako nuoruutta muistelemassa ?

Mut melkein uskallan sanoa,
        et sammuttaa ei voi lemmenjanoa,
        sitä alati mieli halajaa,
        onneks rakkaudella ei ole ylä -ikärajaa.

Ai että tästäpuoleen kesäkautta?
        Voi tyttö-kulta alkaa oottaa - vaikka lasta.

Raimo veitikka kun osaa mieltä lämmittää.
        Vahingossa?
        siinä omaa kieltä jo puree..vaan sade kaverina suree!

Eipäs sure sadekaan. Kauniin toivon pisaran
        kukan saa taas kasvamaan.

Onhan vasta HEINÄKUU. rauhassa
        kuu-ukko vielä opettelee jossain, piirtämään - itselleen
        UUDEN HYMYSUUN

• Pyhäntä
        Kukkahattu2 kirjoitti:

Ai että tästäpuoleen kesäkautta?
        Voi tyttö-kulta alkaa oottaa - vaikka lasta.

Raimo veitikka kun osaa mieltä lämmittää.
        Vahingossa?
        siinä omaa kieltä jo puree..vaan sade kaverina suree!

Eipäs sure sadekaan. Kauniin toivon pisaran
        kukan saa taas kasvamaan.

Onhan vasta HEINÄKUU. rauhassa
        kuu-ukko vielä opettelee jossain, piirtämään - itselleen
        UUDEN HYMYSUUN

Tämän sivun miehet ystäviä on ja ihania.

• Luis Luis

Vierailimme Rositan huvilalla
      heidän vanhempansa olivat lomalla
      äidin projektina oli maalata vanha tuoli
      maali ei irronnut ja se oli aika huoli.

Minulla oli autossa väline, jolla maali lähtee polttamalla
      se auttoi työtä niin paljon, että homman olisi voinut tehdä kädellä vasemmalla.
      Syötyämme ajelimme kotiin
      ja valmistaudumme huomisiin työ"sotiin".

• RiimiRaimo

Että lomat loppu,
        ja töihin hoppu.
        Kohta tarvitaan runoketju uus,
        muuten loppuu myös tää hauskuus,
        kun täyttyy ketjun maksimi pituus.

• Pyhäntä
        RiimiRaimo kirjoitti:

Että lomat loppu,
        ja töihin hoppu.
        Kohta tarvitaan runoketju uus,
        muuten loppuu myös tää hauskuus,
        kun täyttyy ketjun maksimi pituus.

On ilta ja kun uneen käyn niin ihana mies mun vieressä ois.

• kesä nainen
        Pyhäntä kirjoitti:

On ilta ja kun uneen käyn niin ihana mies mun vieressä ois.

Niinpä niin, Pyhäntä,
        elämä kulkee halusta haluun,
        ei nautinnosta nautintoon!

• RiimiRaimo
        kesä nainen kirjoitti:

Niinpä niin, Pyhäntä,
        elämä kulkee halusta haluun,
        ei nautinnosta nautintoon!

No se oli hyvin sanottu ja hyvä opetus,
        ja myös hyvä tämän ketjun lopetus.

• Luis luis

Taas on lounastauko
      nyt ohi meni rekka Kiito Kauko,
      siis väärin päin,
      kuitenkin on näin,
      että iltasella pallon potkua
      Koettakaamme selvitellä sotkua,
      jos ketju loppuu kerran
      voimmehan uutteroida uuden aloittamisen verran.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4586
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe