Joo eli olen 14-vuotias tyttö Tampereelta, joka etsii itselleen hoito-/vuokrahevosta. Etsin lähinnä suomenhevosta, mutta myös muista kylmäverisistä hevosista olen kiinnostunut. Vuokraus voisi maksaa 8-16 euroa. Etsin hevosta Tampereelta, tai mahdollisesti muualta pirkanmaalta, mutta bussiyhteydet olisi mukavat (koska ei omaa autoa ole...).
Ratsastusta ja hevosten hoitoa olen harrastanut melkein 7 vuotta. Osaan omatoimisesti hoitaa hevoset ja laittaa varusteet. Kiinnostunut olen sekä koulu- että esteratsastuksesta. Maastoillut olen aina välillä.
Hevosen tulisi olla kiltti ja rauhallinen. Hyppäämisestä tykkään, mutta ei ole pakollista.
Tässä samalla etsin itselleni kesätöitä heinäkuuksi, mahdollisesti tallilta, joten jos kaipaat hevostenliikutus- tai tallityöapua lähettele viestiä. :)
Etsin siis vuokrahevosta omalta tallilta. Ylläpito ei ole mahd. :)
ota yhteyttä mikäli omistat hevosen!
[email protected]
Olisko liikutettavaa??
hevosta vailla
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342