ylipaino pois

läskimoses

hei oon 13v ja mul on terkkasin mukaan ylipainoa noin 10 kiloa.... eli kysyn teiltä perus kysymyksen: miten voisin saada tuon painon hieman alemmatksi. (160cm ja 71kg) ps: Rasittava esim kunnon juoksu ei sovi minulle sillä omistan pahalaatuisen astman johon lääkkeet auttavat huonosti.

6

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DrJyyrgenTomegIe

Syöt viisi kertaa päivässä, etkä napostele niitä sipsejä joka helvetin päivä. Onko se nyt niin vaikeaa pitää vähän sitä painoa kurissa?

• läskimooses.

itseasiassa kyllä se on vaikeaa... ps: en oo syöny sipsejä viimeseen puoleen vuoteen

• P-skaa. 45 kiloa ei lähde kolmessa päivässä, ei kolmessa viikossa eikä edes kolmessa kuukaudessa ellei rääkkää itseään aivan järjettömästi.

• vitun pälli;D
        naapurin.kissa kirjoitti:

P-skaa. 45 kiloa ei lähde kolmessa päivässä, ei kolmessa viikossa eikä edes kolmessa kuukaudessa ellei rääkkää itseään aivan järjettömästi.

Joo naapurin kissa, 4,5kg ei 45 :DD

• wallu89

sinun ei kannata alottaa mitään varsinaista laihdutuskuuria, kun olet kasvavassa iässä. Lisää ruokavalioon enemmän kasviksia ja marjoa yms kevyitä juttuja jos mahdollista.vähennä makeita ja rasvaisia herkkuja.syö säännöllisesti ja vältä napostelua.jos teillä kotona käytetään ruuanlaitossa paljon rasvaa niin yritä saada vanhempasi ostamaan kevyt tuotteita.lisää hyötyliikuntaa ja aloita jokin harrastus joka ei rasita keuhkoja liikaa.esim uinti vois olla hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2688
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2167
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1737
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1538
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1220
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 128
      931
    Aihe