Resident Evil, & Resident Evil II:Apocalypse

Zombie-girl

Ketkä on nähneet Resident Evil ykkösen..?
Laittakaas pientä arvostelua, ihan vain uteliaisuuden vuoksi.

Itse olen nähnyt monta monituista kertaa, ja pitää sanoa, että jäin koukkuun siihen zombeilla ja teknologiahöpötyksellä säikyttelyyn.. ;)
Yksi parhaista näkemistäni tämän genren leffoista. Ja olikohan se nyt marraskuussa(?) sitten vain jatko-osaa tuijottamaan. :)

5

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susanne

      Resident evil pelejä pelanneena leffa ei kolahtanut, siitä ehdottomasti puuttuu "jotain".

      Millan Fift Elementistä tutuksi tulleet naaman vääntelyt eivät vakuuta, naurattaa vain. :)

      Toivottavasti Apocalypse onnistuisi paremmin.

    • anonymious

      tykkäsin ykkösestä ja olen myös peleistä pleikkarilla tykännyt. jos et ole nähnyt vielä niin tutustu 28 PÄIVÄÄ MYÖHEMMIN- elokuvaan . hyvä zombieleffa ja alkaa tavallaan samasta pisteestä mihin residentti evili 1 loppuu .

      pidin myös dawn of the dead (2004) ja undead (2003)sekä house of the 1000 corpses. aika uusi dead & breakfast on hassu zombieleffa.

      ja kerronpahan vielä että vanha dolph lundgreenin THE PUNISHER oli rajumpi ja parempi kuin tämä uusi versio, missä päähenkilöstä oli tehty paljon sosiaalisempi "tavis".

      MIKÄÄN EI VOITA KUNNON KAUHU-FIILIKSIÄ !

      *odottaa RE2:apocalypsea hullunkiilto silmässä*

    • Pelaaja/katselija

      Itse olen aina pitänyt Resident Evil peleistä ja ne läpipelaillut, tuo elokuvahan oli sellainen että se ammensi jokaisesta elokuvasta elementtejä. Etupäässä pelien ykkös ja kakkososasta.

      Kun pelit oli pelannut läpi niin toisaalta tiesi jokaisen jutun mikä mistäkin oli ideansa saanut ja sitäkautta pääsi leffaan mukaan paremmin, mutta toisaalta taas sitten kun pelit olivat niin laajoja ja monipuolisia niin vähän jäi sellainen maku että peleistä vain napsittu pätkiä sieltätäältä ja niistä kyhätty leffa. Vähän muuta täytettä sitten väliin. Eli vähän sitten paha sanoa olisiko parempi että ei olisi pelannut pelejä ollenkaan.

      Tosin melkein tuttavapiirissä ollut niin että pelejä pelanneet ovat sanoneet elokuvan olleen ihan ok kun pohjautuu peleihin. Ne taas jotka eivät oikein ole kuulleetkaan peleistä, eivät oikein pitäneet erityisesti.

      Tai jotkut sanoneet että sinänsä ihan hyvä tehosteleffa mutta kun tietää jujujen pohjautuvan peleihin joitä ei ole nähnyt niin jää vähän sellainen olo että olisi pitänyt tietää mistä mikäkin hahmo oli otettu jotta olisi tajunnut leffan erityisemmin.

      Itse tieteysti en osaa sanoa mitä olisin pitänyt jos olisin ihan kylmiltään elokuvan katsonut pelejä pelaamatta mutta jotenkin oletan että en olisi kummoisena pitänyt. Syvyyttä saa kuitenkin katsomiseen kun on pelannut pelejä.

      Sekin on niin pelistä kiinni onko merkitystä, jotkut Tomb Raiderit esim. ovat sellaisia että ihan yksi ja sama onko pelannut pelejä ennen kuin katsoo elokuvia. Ne kuitenkin niin erilaisia eikä juurikaan samoja kohtauksia ja juttuja kuin peleissä.

    • Keso

      Ihan OK leffa, mutta en vain tajua miksi tämän tyyppisestä leffasta piti tehdä toimintapläjäys.
      Odotin kunnon kauhua enkä mitään räiskintää ja että musiikkiki oli sellasta räminää niin meni viimenenki pelonhiven tunnelmasta.

    • Henkari94

      kylhä ne iha hyvii oli..ykkönen on mun mielestä parempi.kakkosessa on vähä liikaa toimintaa..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      252
      2463
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1119
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      219
      993
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe