Piskeistä kaunehin?

Paccalen

Mikä piski on nätein raitilla?

7

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aito seropi

Sinisenlapasennoutaja.

• me and he

Omani on nätein.Kiltein,tottelevaisin, hurmaa ihmiset.Osaa pari sirkustemppua ja pyynnöstä tekee kakankin. Tosin aina väärään paikkaan. Tarvittaessa osaa näykkäistä ja on aika rasisti.Kuka lie senkin opettanut. Mutta jos ei oteta huomioon pienii luonnevikoja, niin ulkonäöltä se on kylän kaunein ,minun lisäkseni.

• Miumau

Miun parssonrusselli panee kori palloo eikä se oo ollekaa nätti näky vaikka ite piski on kuulema nätti.

• A.Naali.

Koriksen naimisen se on oppinu sulta, joten kannattaa hakee sitä oikeeta lempee tuolta seo-keskustelusta. Sieltä sitä löytyy.

• oma silkki amor

Kyl se mun omani on kaunein. Onhan se itsestään selvää että muut on mitä on ja oma on paras. Niinhän se on lapsienkin kanssa, omat lapset ja naapurin kakarat.

• Hirvensalmen Elli

Meillähän se kaunein koira on. Helkutin kylähurtat kirppuneen kierretää kaukaa, siks käyää ulkoilemas joutsan puolella. Sielläki kusee vaan rikkaampien portinpieleen Ei syö Helmen nakkeja, kauppahallista haetaa parempia paisteja.
      Paskooki suoraa hauskapussiin.
      Kyllä sitä kehtaa kehua, sen haukku ei haavaa tee, mutta pirun suuren raatelujälen.
      Joten sopii varoa jos näille kartanon nurkille kapsaatte.

• amor ja mä

Joo sun koiras käy joutsassa paskalla kun sitä ei tänne huolita.
      Mun koira on kaunein, viisain ja siistein.Ystävällisyys huipussaan ja tullut omistajaansa,viehkeä neiti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      74
      4036
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2151
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      237
      1406
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      153
      1380
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      116
      1207
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1178
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1089
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      7
      1056
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      994
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35