Mikä piski on nätein raitilla?
Piskeistä kaunehin?
7
331
Vastaukset
- Aito seropi
Sinisenlapasennoutaja.
- me and he
Omani on nätein.Kiltein,tottelevaisin, hurmaa ihmiset.Osaa pari sirkustemppua ja pyynnöstä tekee kakankin. Tosin aina väärään paikkaan. Tarvittaessa osaa näykkäistä ja on aika rasisti.Kuka lie senkin opettanut. Mutta jos ei oteta huomioon pienii luonnevikoja, niin ulkonäöltä se on kylän kaunein ,minun lisäkseni.
- Miumau
Miun parssonrusselli panee kori palloo eikä se oo ollekaa nätti näky vaikka ite piski on kuulema nätti.
- A.Naali.
Koriksen naimisen se on oppinu sulta, joten kannattaa hakee sitä oikeeta lempee tuolta seo-keskustelusta. Sieltä sitä löytyy.
- oma silkki amor
Kyl se mun omani on kaunein. Onhan se itsestään selvää että muut on mitä on ja oma on paras. Niinhän se on lapsienkin kanssa, omat lapset ja naapurin kakarat.
- Hirvensalmen Elli
Meillähän se kaunein koira on. Helkutin kylähurtat kirppuneen kierretää kaukaa, siks käyää ulkoilemas joutsan puolella. Sielläki kusee vaan rikkaampien portinpieleen Ei syö Helmen nakkeja, kauppahallista haetaa parempia paisteja.
Paskooki suoraa hauskapussiin.
Kyllä sitä kehtaa kehua, sen haukku ei haavaa tee, mutta pirun suuren raatelujälen.
Joten sopii varoa jos näille kartanon nurkille kapsaatte. - amor ja mä
Joo sun koiras käy joutsassa paskalla kun sitä ei tänne huolita.
Mun koira on kaunein, viisain ja siistein.Ystävällisyys huipussaan ja tullut omistajaansa,viehkeä neiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101681- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 97902
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr187815Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791