Mikä piski on nätein raitilla?
Vastaukset 7
- Aito seropi
Sinisenlapasennoutaja.
- me and he
Omani on nätein.Kiltein,tottelevaisin, hurmaa ihmiset.Osaa pari sirkustemppua ja pyynnöstä tekee kakankin. Tosin aina väärään paikkaan. Tarvittaessa osaa näykkäistä ja on aika rasisti.Kuka lie senkin opettanut. Mutta jos ei oteta huomioon pienii luonnevikoja, niin ulkonäöltä se on kylän kaunein ,minun lisäkseni.
- Miumau
Miun parssonrusselli panee kori palloo eikä se oo ollekaa nätti näky vaikka ite piski on kuulema nätti.
- A.Naali.
Koriksen naimisen se on oppinu sulta, joten kannattaa hakee sitä oikeeta lempee tuolta seo-keskustelusta. Sieltä sitä löytyy.
- oma silkki amor
Kyl se mun omani on kaunein. Onhan se itsestään selvää että muut on mitä on ja oma on paras. Niinhän se on lapsienkin kanssa, omat lapset ja naapurin kakarat.
- Hirvensalmen Elli
Meillähän se kaunein koira on. Helkutin kylähurtat kirppuneen kierretää kaukaa, siks käyää ulkoilemas joutsan puolella. Sielläki kusee vaan rikkaampien portinpieleen Ei syö Helmen nakkeja, kauppahallista haetaa parempia paisteja.
Paskooki suoraa hauskapussiin.
Kyllä sitä kehtaa kehua, sen haukku ei haavaa tee, mutta pirun suuren raatelujälen.
Joten sopii varoa jos näille kartanon nurkille kapsaatte. - amor ja mä
Joo sun koiras käy joutsassa paskalla kun sitä ei tänne huolita.
Mun koira on kaunein, viisain ja siistein.Ystävällisyys huipussaan ja tullut omistajaansa,viehkeä neiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686