Onko miesten pakko runkata, vaikkei haluaisikaan? Olen vain miettinyt että minne ne entiset lastit jää kun uutta tulee koko ajan tilalle. Vai loppuuko siemennesteen tuottaminen jos pussit täynnä?
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta olen jo pitkään miettinyt ja olisi kiva jos joku teistä voisi antaa mielen rauhan. Ja olen siis nainen, joka selittääkin tyhmyyden.
Runkkaus pakollista?
7
2692
Vastaukset
- miesSss...
ei ole pakkoa mutta pakottava tarve on kauhee,,kikkelin pää kihelmöi se seisoo herkästi,päässä levoton olo,naiset mielessä 24/7 ja kun pussit tyhjää koko kroppa rauhottuu...jos mies on tästä huolimatta runkkaamatta viikkoja/kuukausia siemenien tuotanto ei lopu vaan ylimäärä imeytyy verenkiertoon,näin lääkärikirjoissa
- Anonyymi
tiisit mielessä
- Anonyymi
Eikö siittiöt poistu virtsan mukana ulos. Eturauhasen tuottama lima on vähä eri asia kuin siittiöt, jotka yhdistyy kiihottuneena eturauhaden limaan orgasmissa ja purkautuu spermama.
- Anonyymi
Itseasiassa kuulemma käyttämätön neste prostatasta voi kuulemma parin viikon tauon jälkeen valua paskalla istuessa paineen johdosta pihalle. (ellei sitten tule yösyöksyjä ennen). Itse siemenneste kiveksistä niin sitä kai niin vähän että tuskin sille mitään käy tai menee kierrätykseen? En tiedä.
Itse en ole näin surkeaan tilaan itseäni koskaan päästänyt. - Anonyymi
Eturauhas syövän mahdollisuuden saamisen ehkäisyyn on TUTKIMUSTEN mukaan pussien tyhjennys noin VÄHINTÄÄN noin 22 krt./KK.PSA arvo pysyy alhaalla.Itselläni OLI yli 16.Nyt on noin 5,7.Aloitin/aloitimme pussien tyhjentämisen noin 2v.sitten.Sen jälkeen ovat PAS arvot alentuneet.Netissä on FKTAA asiasta jos asiaa epäilet.URULOGIT suosittevat myöskin JULKISESTI SIEMENSYÖKSYÄ 22krt.kuukausesssa juuri ENNALTA ehkäisynä ETURAUHAS syövän torjumisessa.Eli omin käsin onneen tai muijan kanssa .Miten vain
- Anonyymi
Ei se lopu..uutta tulee ..kehittyy koko ajan.Luonto ajaa sitten ITSE ulos"märkien"unien kautta.
- Anonyymi
Epäilen tuoton vähenevän radikaalisti, jos ei tyhjennä välillä. Aluksi sitä tulee sairaaksi, jos on tullut tyhjennettyä säännöllisesti. Se vain tietyin väliajoin vaatii tyhjennyksen, jos siihen on tottunut. On varmasti sellaisia henkilöitä, jotka ovat tottuneet jo olemaan tyhjentämättä, mutta ei se taida olla kovin terveellistä. Sama kuin syömisen kanssa, että nälkä se tulee, jos ei saa syödä pienin väliajoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783