Moi. Tietääkö joku millainen paikka on asua tuo Kirkkonummen Limnellinpiha? Olemme ajatelleet hankkia sieltä asunnon joko talosta 9 tai 3, kun ovat reunatalot. Kertokaa ihmeessä risut ja ruusut, jos on tietoa!
Limnellinpiha?
13
1455
Vastaukset
- Herskaa hihaa
tervetuloa nistilandiaa!!!
- asukkaan mielipide
Onko muka nistialuetta?
- Citytalo
Joku kilpaileva rakennusliike tänne kirjottelee ikäviä jotta he sais myytyä oman ensin.
Limnellinpiha on hyvä alue ja kaikki tarvittavat vieressä.
- asukkaan mielipide
Siltä se tosiaan vaikuttaa, keskustassa mutta sopivan syrjässä.
- Hievalan mies
Ihan perseestä, Hievalassa on kaikki paremmin!
- ???????????????
Tämä on Kirkkonummi palsta elikkä miten tuo hievala tänne kuulu?
- tiedoksi vaan
??????????????? kirjoitti:
Tämä on Kirkkonummi palsta elikkä miten tuo hievala tänne kuulu?
Hievala kun sattuu olemaan Kirkkonummen Evitskog suomeksi...
eipä muuta tällä erää...
- kirkkis1
Itse asun kirkkonummella ja ainut ns ''Nistialue'' on gesterbyyssä. Limnellinpiha on erittäin viihtyisä, rauhallinen sekä lähellä kaikkia palveluita. Limnellinpiha yksi rauhallisimmista alueista kirkkonummella.
T: Toivottavasti tuleva asukas - kuivilla
Limnellinpihalle vaan jos pitää mopon äänestä. Siinä ne pärisee Cittarin vieressä, eikä pois saa.
Nistien mesta talvella on Kirsikan ylätasanne - ei kameraa, mutta lämmintä on.
Kesällä ne on Gestiksessä ja Masalassa. - buhahha
Asun gedessä ja kyllä niitä nistejä enempi keskustassa näkee.. Täällä on kaljanlipittäjiä joka pihassa. Nistit pysyy piilossa gedessä. :D :D
- subuujapillereitä
Tää koko kylä on täynnä nistejä. Multa on tultu kysymään aineita, nuorin oli varmaan 14 kieppeillä ja subutexia olis halunnu. Joku voi sanoa muuta, mutta itse tuon menon nähneenä en kyllä haluaisi lastani täällä kasvattaa. Tää on vaan mun mielipide, mutta moni ei varmasti edes uskoisi kuinka paljon aineiden käyttäjiä täällä on. Tervetuloa vaan. Toivottavasi itse pääsen kohta pois täältä.
- pettynyt lekureihin
Ei se kyllä ole paikasta, kasvatuksesta ym kiinni jos lapsi alkaa jotain vetää. Toi on ihan pahin moka et muutanpa pois kun muut käyttää niin ei lapseni koskisi. Huoh..
Kirkkonummella on paljon nuoria pilleripäitä :/ siitä vois syyttä kyllä lekureita ym.. Aletaan jo 7-9v syöttää masennus ym lääkkeitä kun ei ole resursseja hoitaa muuten. Siinä sitten tuleekin rauhoittavat ym tutuiksi :(
Subtex on alunperin tehty heroiinin vieroitukseen. suurin osa sen käyttäjistä EI ole ikinä edes kokeillut heroiinia. Subutexia saa nykyään liian helpolla lääkäreiltä :(
Mikään pilleri EI kuulu ihmiselle :/- ...
Kyllä se pikkasen on kuule kasvatuksestakin kiinni. Jotkut lapset osaa sanoa ei niinkuin aikuisetkin. Ei yhteiskuntaakaan voi syyttää kaikesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145