Cybermanshow.fi

Seuraaja2

Suomen ainoa ihminen, joka pyrkii kuvaamaan elämäänsä 24/7. Cyberman on 47 -vuotias mies Siikalatvan Rantsilasta. Cyberman sairastui epilepsiaan ollessaan 10-vuotias ja ajoittain kohtauksia iskee vieläkin.

Egorazzin lehtijuttu Cybermanista vuodelta 2011

http://www.egorazzi.com/2011/11/yhden-miehen-bb-talo-ari-jakaa-yksiön-neljän-webcamin-kanssa.html

18

3025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraaja2

      Keskisuomalaisessa pikkujuttu joskus. Esa Koski kommentoi Cybermanshowta seuraavasti:

      "Jotkut ne elävät netissä ihan liikaa. Kuten nyt tämä suomalainen Cyberman. Mies on ripotellut asuntonsa täyteen webbikameroita ja istuu itse yleensä yläruumis paljaana tietokoneensa ääressä. Tarjolla on myös nettiradiota ja irc-kanavaa. Onhan tämä vähän outoa"

    • Seuraaja2

      Koulutus:
      -Cyberman on käynyt konepiirtäjän kouulutuksen. Jo silloin hänellä oli kova lääkitys. Kouluajoistaan Cyberman kommentoi:

      "ja mähän olin ihan pihalla. Opettaja sanoi kerran, että älä tule taksilla kun ei ole koulukirjoja mukana"

      -Pulkkilaan ari muutti vuonna 1985. Työkseen aikoinaan oli Pulkkilan virastotalolla talkkarin hommissa ja iltaisin putkan vartijana.

      -Ensimmäisen tietokoneensa Cyberman hommasi vuonna 1990 ja se oli 486

    • Iääkäri

      Cyberman vetää käteen klo 24 kameroiden edessä. Hänen sivuilla lukee seuraavaa: "Cyberman have live masturbating at every midnight 0:00 pm

    • Härö äijä

      Pitihän tää zekata, mut klo 12 laitoin koneen kiinni.

    • ekwqpoe

      Kannattaa zekkailla välillä.

      • idolini.

        Mä ainakin fanitan cyberii, on q£sgpgp ideaa siin shows.


    • jippikaijeihei

      Itse kävin Cybermanin sivuilla katsomassa, vieläkö kissa on kuvioissa. Paijaako Cyberman koskaan kissaansa? Ihana kissa... en vain ole onnistunut näkemään, että Cyberman sitä silittelisi tms. Kovasti kissa kyllä etsii huomiota ja haluaisi tulla polkemaan ja kehräämään syliin. Onko hän puhunut kissasta?

    • Kk 

      Juu mää oon nähäny, kun rantsilan oma poika vetää käteen kameroiden edessä ja voin kertoa, ettei se ollut kovin kivaa katseltavaa.

      Kissa pyörii ympärillä.

    • paull

      Onko show loppu slut? Ei ainakaan ole sivua enää...

      • kalle1233

        ei ole vielä se toimii


    • arsk

      cyberman on yks pedari käyny kuvaamassa koulussa 12vuotiaita ja skypessäki sil on kavereina jotain 12-14vuotiaita pikkupoikia

    • 3567fg

      cyberman on kuulemma pidätettynä lapsiin kohdistuneiden syytösten takia ja kuvien hallusta pidosta

      • kaddo

        Siellähän show jatkuu. Ei ole pidätettynä
        cyberman.tv


    • gfdffdgdfdg

      tumputtaako se kameroiden kuvatessa:D

    • DUUUDEEE23333

      Taas joku hintti kyseessä. Netin oudolla puolella taas... Kuka haluu kattoo, ku joku vetää kätee hyi stna.

    • kewarz

      Nykyään ukko on alasti 24/7 kameroiden edessä ja masturboikin välillä...

      • Naku.

        Mullon "suhde" VANHEMMAN naisen kanssa mikä haluu että olen kokoajan alasti ja kun hieroo niin pitää olla sen mieliksi mitä haluu.


    • Näytillä

      Olen vanhemman kanssa kun olen sen käyttö mies. Vaik on yli kolkyt vuotta vanhempi niin haluu että olen alasti kun haluaa. Joskus kun sillä on nais kavereita niin humalassa riisuu väkisin mun housut ja esittelee muille naisille. Kun toiset innostuu niin käskee mennä sänkyyn sen kavereiden naitavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe