Suomen ainoa ihminen, joka pyrkii kuvaamaan elämäänsä 24/7. Cyberman on 47 -vuotias mies Siikalatvan Rantsilasta. Cyberman sairastui epilepsiaan ollessaan 10-vuotias ja ajoittain kohtauksia iskee vieläkin.
Egorazzin lehtijuttu Cybermanista vuodelta 2011
http://www.egorazzi.com/2011/11/yhden-miehen-bb-talo-ari-jakaa-yksiön-neljän-webcamin-kanssa.html
Cybermanshow.fi
19
3194
Vastaukset
- Seuraaja2
Keskisuomalaisessa pikkujuttu joskus. Esa Koski kommentoi Cybermanshowta seuraavasti:
"Jotkut ne elävät netissä ihan liikaa. Kuten nyt tämä suomalainen Cyberman. Mies on ripotellut asuntonsa täyteen webbikameroita ja istuu itse yleensä yläruumis paljaana tietokoneensa ääressä. Tarjolla on myös nettiradiota ja irc-kanavaa. Onhan tämä vähän outoa" - Seuraaja2
Koulutus:
-Cyberman on käynyt konepiirtäjän kouulutuksen. Jo silloin hänellä oli kova lääkitys. Kouluajoistaan Cyberman kommentoi:
"ja mähän olin ihan pihalla. Opettaja sanoi kerran, että älä tule taksilla kun ei ole koulukirjoja mukana"
-Pulkkilaan ari muutti vuonna 1985. Työkseen aikoinaan oli Pulkkilan virastotalolla talkkarin hommissa ja iltaisin putkan vartijana.
-Ensimmäisen tietokoneensa Cyberman hommasi vuonna 1990 ja se oli 486 - Iääkäri
Cyberman vetää käteen klo 24 kameroiden edessä. Hänen sivuilla lukee seuraavaa: "Cyberman have live masturbating at every midnight 0:00 pm
- Härö äijä
Pitihän tää zekata, mut klo 12 laitoin koneen kiinni.
- ekwqpoe
Kannattaa zekkailla välillä.
- idolini.
Mä ainakin fanitan cyberii, on q£sgpgp ideaa siin shows.
- jippikaijeihei
Itse kävin Cybermanin sivuilla katsomassa, vieläkö kissa on kuvioissa. Paijaako Cyberman koskaan kissaansa? Ihana kissa... en vain ole onnistunut näkemään, että Cyberman sitä silittelisi tms. Kovasti kissa kyllä etsii huomiota ja haluaisi tulla polkemaan ja kehräämään syliin. Onko hän puhunut kissasta?
- Kk
Juu mää oon nähäny, kun rantsilan oma poika vetää käteen kameroiden edessä ja voin kertoa, ettei se ollut kovin kivaa katseltavaa.
Kissa pyörii ympärillä. - paull
Onko show loppu slut? Ei ainakaan ole sivua enää...
- kalle1233
ei ole vielä se toimii
- arsk
cyberman on yks pedari käyny kuvaamassa koulussa 12vuotiaita ja skypessäki sil on kavereina jotain 12-14vuotiaita pikkupoikia
- 3567fg
cyberman on kuulemma pidätettynä lapsiin kohdistuneiden syytösten takia ja kuvien hallusta pidosta
- kaddo
Siellähän show jatkuu. Ei ole pidätettynä
cyberman.tv
- gfdffdgdfdg
tumputtaako se kameroiden kuvatessa:D
- DUUUDEEE23333
Taas joku hintti kyseessä. Netin oudolla puolella taas... Kuka haluu kattoo, ku joku vetää kätee hyi stna.
- kewarz
Nykyään ukko on alasti 24/7 kameroiden edessä ja masturboikin välillä...
- Naku.
Mullon "suhde" VANHEMMAN naisen kanssa mikä haluu että olen kokoajan alasti ja kun hieroo niin pitää olla sen mieliksi mitä haluu.
- Näytillä
Olen vanhemman kanssa kun olen sen käyttö mies. Vaik on yli kolkyt vuotta vanhempi niin haluu että olen alasti kun haluaa. Joskus kun sillä on nais kavereita niin humalassa riisuu väkisin mun housut ja esittelee muille naisille. Kun toiset innostuu niin käskee mennä sänkyyn sen kavereiden naitavaksi.
- Anonyymi
Lepää rauhassa makea prinssi, rip cyberman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736