Onko Suomessa uskonnollista lahkoa/kulttia joka kieltää tai suhtautuu kielteisesti rokotuksiin?
uskonnot ja rokotus
5
980
Vastaukset
- Hehheh!
Rokotteet on Saatanan keksintöjä! Jumala parantaa taudin kuin taudin! Kukaan ei tarvitse maallista apua ongelmissaan!
Halleluja! - -s-
En tiedä, mutta eikös näillä pahimmilla nettisalaliittohörhelöillä ole kovastikin taipumus olla rokotteita vastaan? Siis tämä väki, joka nielee kakistelematta kaiken mitä mm. Verkkomedian kaltaiset huuhaanettisivustot maailmalle suoltavat.
- FVGBXTCH2006
o!!
- eräs.todellinen.muisto
Lapsuudessani ei helluntailaisten lapsia saanut rokottaa. Jumala kuulemma piti huolen.
Nyt olen kyllä hämmästynyt, jos todella on ollut näin. Kai kyseessä oli sentään joku yksittäistapaus (päivän muotisana).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472