oon -98 ja mulle tulee joskus juomisen jälkeen morkkis (moraalinen krapula) xdxd. Ollaan ensin juotu kavereiden kanssa siinä boolia ja vähä siidereitä ja viinaa ja sit se onki lähteny käsistä...xdxd en enää tajuu mistään mitään ja aamulla en muista paljoa mitä yöllä on tapahtunut. mutta siis emmä mitään sellasta oo tehny mitä nyt loppuelämää katuis :D mutta siis ne kuvat mitä oon sitte nähny ja mitä kaverit kertoo ni ei oo kivaa kateltavaa :D just viimeviikonlopuna oli mun ja mun kaverin synttärit ja ne juomine lähti käsistä siinä vaiheessa ku join kaverin kansa kymmenen shottia putkee ja sen jälkee makasinki kadulla puhuin puhelimessa ja poltin sitte en muista sen jälkee mitään :D haluisin tietää että juotteko te muut nuoret usein, että kuinka vanhoja ootte?
ja että tuleeko teille morkkis sen jälkeen?
morkkis
4
119
Vastaukset
- kokemusta onn
hei nuori hyvä kyllä sä ryyppäät aika roimasti. en tuomihe, morkkiksia ollu itelläkin ja varmasti kaikilla.
mutta mietippä, onko sulla oikeasti enää hauskaa jos et muista oliko sulla hauskaa? noistaki kokemuksista saisit varmasti paljo enempi irti jos muistaisit = joisit vähä rauhallisemmin :)
ite täytän tänävuonna 20 ja vuoden ajan oon vasta ryypänny. "teinikännäykset" vejin ite vähä niinku pikakelauksella ja sillon tuli pahatki morkkikset. nykyään oon oppinu kuitenki sen, että juopi sen verran ku pää kestää eli ei se määrä vaan se laatu! - -98
siis en mä todellakaan juo usein. ja pystyn kyllä kieltäytymään alkoholista ja tupakasta :D kuinka paljon sä joit (kokemusta onn) nuorena? huumeisiin en aio ikinä koskea onko jo teistä kokeillut tai ehkä jopa koukussa huumeisiin? oon ite sitä mieltä että kyllä nuorien joskus pitää saada kokeilla! mutta ei kumminkaan mitän jokaviikonloppuista juomista :D:DD elämä on elämistä varten ja mä oon tätä mieltä! :)
- kirjat sekasi
Sä siis olet -98 syntyny ?? Lopeta nyt hyvänen aika tuo juominen. Olet vielä kasvavassa iässä !
- -98
nimerkki kirjat sekasi. kuina vanhana sä joit ekan kerran? entä kuinka vanha olet nyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802