Tän hetken vaarallisin antisemitismin muoto

Israel vastaisuus.

Jos verrataan natsien puheisiin juutalaisten maailmanvalloituksesta tai vaikkapa holokausti-revisionismiin.Niin eroja on siinä että:

Holokaustia kieltäviä vastaan toimii laki mutta israel-vastaisuus tyyliin että kaikki vain Israelin syytä että Israelilaiset eivät saisi puolustaa itseään ja myynti-boikotteineen ja puheineen Israelista lähi-idän mätäpaiseena ja se että YK tekee moninkertaisesti enemmän päätöslauselmia kuin esim .Iranista ja muista pahemmista ihmisoikeusrikkojista tällainen israel-vastaisuus on yleisesti hyväksyttyä.
Tosin en usko sen holokaustilain tehokkuuteen ainakaan antisemitismin vähentämisessä, luulen että pikemminkin kääntyy jossain vaiheessa tarkoitustaan vastaan.

Sitten nämä natsien yms.antisemitistien puheet juutalaisten maailmanvalloituksesta suuri enemmistöhän ei ota niitä todesta .
Mutta kun kirjoitetaan/ puhutaan Israel sitä, Israel tätä niin suurelle enemmistölle muodostuu mielikuva israelista roistovaltiona.

joten olen sitä mieltä että israel-vastaisuus on haitallisin antisemitismin muoto.

40

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm mm

En tiennytkään että Iranissakin harrastetaan apartheidia ja että siellä on keskitysleiri.

• koko maa o leiriä

On sielä rasismia ja vähemmistöjen sortoa.
        Etkä tiennyt että sielä sorretaan: kurdeja, kristittyjä, bahailaisia,turkinkielisiä,vapaamielisiä, islamin vastaisia, naisia, homoja jne.
        Näitä sorrettuja on miljoonia.
        Koko maa on yhtä keskitysleiriä-

• Keskustelufoorumit
        koko maa o leiriä kirjoitti:

On sielä rasismia ja vähemmistöjen sortoa.
        Etkä tiennyt että sielä sorretaan: kurdeja, kristittyjä, bahailaisia,turkinkielisiä,vapaamielisiä, islamin vastaisia, naisia, homoja jne.
        Näitä sorrettuja on miljoonia.
        Koko maa on yhtä keskitysleiriä-

Tällä hetkellä vaarallisin muoto on sananvapauden riisto.
        Itselle epäedullisia kirjoituksia poistetaan surutta.

• Myös yhteiskunnan
        Keskustelufoorumit kirjoitti:

Tällä hetkellä vaarallisin muoto on sananvapauden riisto.
        Itselle epäedullisia kirjoituksia poistetaan surutta.

hyväksymä eriarvoistuminen ja köyhtyminen pienellekin osalle on täyttä sortoa vaikka perustarpeet suodaankin elämiseen. Jumala on antanut ihmisille tämän maailman käyttöön ja osa tahtoo elitismissään eriarvoistumista ja köyhien huono-osaisuuden hyväksymistä kun yhteiskunnassa hyväksytään asiat, jotka johtavat eriarvoistumiseen. Tällainen välinpitämättömyys on sortoa ja verrattavissa heittellejättöön yhteiskunnallisesti. Palkallisen työn tulee olla yhteiskunnassa mielekästä ja jokaisen perusoikeus vaikka olisi erilaista kuin yleensä ehkä nykyään ajateltaisiin.

Myös natsit Saksassa pystyivät holokaustin suorittamaan kun ei kansa välittänyt siitä mitä pahat yhteiskunnassa tekivät juutalaisille, ja nykyään tätä samaa voidaan ymmärtää nuorista ja mahdottomuudesta kokea sitä mielekkyyttä yhteiskunnassa, kun ei yhteiskunnassa välitetä palkallisesta työstä heille ja moninaista tehtävää voisi olla eikä vain perinteistä, sillä yhteiskunta myös uudistuu ja muuttuu. Tietysti hyvää tulee kaikkien tehdä eikä mitään huonoa hyväksyä tässäkään asiassa.

Varmasti jokaiselle ihmiselle löytyy mielekästä tehtävää kun vain sitä tahdotaan ja sopivasti on vaihtelevaa hommaa, jos tuntuu että on yhteiskunnassa myös tehtäviä, jotka eivät ketään kiinnosta. Lisäksi kapitalismin tulisi toimia siten että jos johonkin tehtävään ei saada työntekijöitä, nin palkkojen tulee nousta ja siten lisätä kiinostusta vaikka tehtävä olisi siivoaminen tai muu vähän arvostettu nykyisellään. Arvostetuissa tehtävissä voisi olla matalammat palkat, sillä niihin olisi tulijoita pienemmälläkin palkalla ja voivat myös sisältää etuja ihan tehtävän mukaan. Tällaisia ovat tietysti luottamustehtävät ja johtotehtävät samoin ja tunkua olisi varmasti tietynlaisilla ihmisillä vaikka palkka olisi pienempi. Näinhän sen kapitalismin tulisi toimia myös työpaikoissa, että tavoiteltavissa olisi pienempi palkka ja vähäarvoisissa suurempi ja näin ne, jotka tahtoisivat tehdä vähän arvostettua saisivat isompaa palkkaa.

Siis jos johonkin tehtävään ei halua tulla työntekijöitä, niin palkkaa nostamalla se tehdään kiinnostavammaksi ja näin myös sellaiset tehtävät tulevat niiden tehtäväksi jotka rakastavat rahaa. Sitten sellaiset arvostetut tehtävät, joihin on tunkua ja tärkeää olisi tehdä hyviä päätöksiä ja rakastaa ihmisiä, tulisi palkan olla pienempi, jolloin rahaa rakastavat ja lähimmäisiään rakkaudettomasti suhtautuvat eivät niihin tahtoisi lainkaan.

Tiedän että nykyinen systeemi ruokkii tärkeissä johtotehtävissä nimenomaan niitä rahaa rakastavia ja voi olla motiivinsa ja näin lähimmäisen rakkautta ei voi olla kuin kenties kiiltokuvamaisena ulkokuorena jos tahtoo esiintyä hyväntekijänä. Kaikki rahaa rakastavat voisivat olla hyväpalkkaisissa siivous ja muissa tehtävissä missä ei ihmisten kanssa tarvitse juuri toimia.

• KTS (Ei kirj)

Antisemitismi ja Israelin kristisoiminen ovat kaksi eri asiaa. Ovatko Israelia kritisoivat israelilaiset tai muut juutalaiset antisemitistejä?

HÖH!

• Ehkäpä niin

Antisemitismi ja Israelin arvostelu tosiaan ovat eri asioita, mutta vain periaatteessa. Käytännössä Isralin arvostelu on lähes poikkeuksetta myös antisemitismiä. Israel tuntuu olevan hyvä pakotie rasisteille. Voi pyörittää iänikuisia rasistisia myyttejä juutalaisista vaihtaen sanaksi israelilainen. Näihän mm. sinä teet.

• Antisemitismi ja Israelin kritisoiminen usein liityy yhteen. Ei aina. Voihan mäkin kritisoida Israelin korkeita aborttilukuja. Ne muuten ovat kamalan korkeat, niiden takia Israel voi menettää siunauksia ja saada kirousta osakseen .

• Raukat vallassa

viestien poistamisen suhteen ovat kuin sudet yhteiskunnassa ja esiintyvät lampaiden vaatteissa omissa asioissaan. Voi valheen rakastajia.

• Korulauseita

olet aina osannut ladella, mutta kun pitäisi olla sisältöäkin. Sinä kirjoitit rekisteröidyllä nimimerkilläsi. Silloin sinä olet itse poistanut viestit.

• Sisältöä on
        Korulauseita kirjoitti:

olet aina osannut ladella, mutta kun pitäisi olla sisältöäkin. Sinä kirjoitit rekisteröidyllä nimimerkilläsi. Silloin sinä olet itse poistanut viestit.

paljonkin. Sisällön takia myös poistetaan, sillä ei miellytä poistajia. Tietysti vallankäyttäjät, kuten natsit aikanaan, poistivat itselleen epämieluisia.

• Syytät
        Sisältöä on kirjoitti:

paljonkin. Sisällön takia myös poistetaan, sillä ei miellytä poistajia. Tietysti vallankäyttäjät, kuten natsit aikanaan, poistivat itselleen epämieluisia.

siis palstan ylläpitoa natsismista. Onhan se mielipide tuokin.

• Voidaan ymmärtää
        Syytät kirjoitti:

viestien poisto erilaiseksi kuin holokausti, mutta vallankäyttö on se yhteinen ja poistaminen samoin.

• Monilla islamissa ja
        Syytät kirjoitti:

noissa Israelin tuhoamista pyrkineissä lähi-idän kansoissa on sitä samaa kuin natseissa eli hävittää juutalaisia ja islamissa hävittää Israel olemasta kansa luvatussa maassa ja myös sen Jerusalemin hallinnan tahtoo monet islamistit pois juutalaisilta itselleen. Tätä islamin henkivaltaa voidaan verrata natsismissa olleen kaltaiseksi. Nimenomaan jihad islamissa on ollut se keino antisemitistiseen vihaan ja Raamatussa Babyloniasta Eufratin varrelta lähtee se Jumalan vastustajan vihan viini. Myös Saksan Berliiniin vietiin Babyloniasta paljon arkeologista esineistöä ja henkivalta voi sen vaikuttaa ja Hitler kuoli Berliinissä bunkkerissaan.

• Pahin antisemitismi

on tietysti Juutalaisten Kuninkaan vainoaminen ja opetuslastensa samoin.

Lukekaa Sauluksesta josta tuli Paavali ja ymmärtäkää juutalaisuudesta Jumalassa ja Yeshua mahdollistaa sen hyvän uuden liiton juutalaisuuden Jalossa Juudan Öljypuussa, amen, hallelujah!

• Nooan poika

Paavali kehitti uuden Jumala-ihmisen: Kristuksen. Näin syntyi uusi uskonto, joka hylkäsi juutalaisen lain ja Jumalan.

• Talmid Yeshua
        Nooan poika kirjoitti:

Paavali kehitti uuden Jumala-ihmisen: Kristuksen. Näin syntyi uusi uskonto, joka hylkäsi juutalaisen lain ja Jumalan.

Hän ei kehittänyt, eikä luonut mitään sellaista!

Hän ei kirjoittanut ainuttakaan niistä neljästä evankeliumista, jotka löydät Uuden Liiton Kirjoitusten (ULK) alusta!

Paavali oli vain yksi 12:sta apostolista ja oli väkivalloin vastustanut Yeshuan seuraajia vaeltaessaan Yeshuan ylösnousemuksen jälkeen Juudeasta Damaskokseen tarkoituksenaan vangita siellä olevat Yeshuan seuraajat.

Vasta kun Yeshua HaMashiach itse ilmestyi silloiselle Saulus Tarsolaiselle, avattiin Sauluksen ymmärrys käsittämään se ihmeellinen tosiasia, kuka Yeshua todellisuudessa on!

Siksi Sauluksesta tuli syntien anteeksisaamisen jälkeen apostoli Paavali, jonka kautta olemme saaneet tasan 100 lukua ULK:in, olettaen että myös Kirje Hebrealaisille on häneltä.

Sinunkin ainoa mahdollisuutesi päästä synneistäsi eroon ja saada perintöosa pyhitettyjen joukossa, on kohdata Yeshua HaMashiach henkilökohtaisesti, saada kaikki syntisi anteeksi uskon kautta Hänen vereensä (Jes. 53:10) ja sen perusteella kokea hengellinen syntymä uudesti ylhäältä!

• 7+16

Syyria on kohta maantasalla ja Egypti hyvää vauhtia tuhoamassa itseään.

Mutta Jerusalem seisoo tyynenä paikallaan, eikä palestiinalaisilla ole mitään hätää, kun Israelin pojat takaavat heille rauhan, maalta, mereltä , ja ilmasta.

• KTS (Ei kirj.)

Syyria toki nousee sisällissodasta aikanaan kuten kaikki muutkin vastaavat maat, mukaanlukien Suomi ovat tehneet.

Egypti on ikuinen eikä sitä pienet poliittiset levottomuudet hetkauta.

Murrosajat vaativat omat päänsärkynsä joka puolella. Synnytystuskat luovat uutta.

HYVÄ!

• Jumala hävittää Isr.
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Syyria toki nousee sisällissodasta aikanaan kuten kaikki muutkin vastaavat maat, mukaanlukien Suomi ovat tehneet.

Egypti on ikuinen eikä sitä pienet poliittiset levottomuudet hetkauta.

Murrosajat vaativat omat päänsärkynsä joka puolella. Synnytystuskat luovat uutta.

HYVÄ!

Jerusalen ei ole seisonut koskaan tyynenä paikoillaan. Aina se on yllyttänyt muita sotimaan. Viime vuodet on yrittänyt usuttaa Amerikkaa Iranin kimppuun.
        Kun se ei onnistunut, hyökkäsi itse teurastamaan oman maansa kansalaisia länsirannalle jotta saisi Iranin siitä suuttumaan.
        Onneksi Iran piti malttinsa eikä mennyt jutkujen ansaan.
        Nyt Israel lietsoo sotaa käyttäen tällä kertaa Syyriaa tekosyynä.
        Israelilla on yksinkertaisesti liian paljon aseita varastoissaan, sellaisiakin uusia aseita joita ei ole vielä kokeiltu käytännön taistelussa.
        Juutalaisten aika alkaa olla lopussa. He itse ovat itsensä tuhoon tuominneet.

• Ei Jumala vaan
        Jumala hävittää Isr. kirjoitti:

Jerusalen ei ole seisonut koskaan tyynenä paikoillaan. Aina se on yllyttänyt muita sotimaan. Viime vuodet on yrittänyt usuttaa Amerikkaa Iranin kimppuun.
        Kun se ei onnistunut, hyökkäsi itse teurastamaan oman maansa kansalaisia länsirannalle jotta saisi Iranin siitä suuttumaan.
        Israelilla on yksinkertaisesti liian paljon aseita varastoissaan, sellaisiakin uusia aseita joita ei ole vielä kokeiltu käytännön taistelussa.

nuo riivajavallat tahtoo Israelin tuhoa ja Jerusalemin hallintaa:

´ Kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufratvirtaan. Sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille. Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista. Ne ovat riivaajien henkiä, jotka tekevät ihmeitä. Ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heitä sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. "Minä tulen kuin varas. Autuas se, joka valvoo ja pitää huolen vaatteistaan, ettei kulkisi rääsyissä, eikä hänen häpeätään nähtäisi!" Ne kokosivat heidät paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon. ´ (Ilm. 16:12-)

Eufratin itäpuolella on se Iran ja auringon nousu tarkoittaa itää.

Antisemitismiä vaikuttaa valheen ja murhan isän langenneet henkivallat ja natsit olivat sitä porukkaa ja islamin terrori Israelia vastaan on sitä samaa.

• 5+4
        Jumala hävittää Isr. kirjoitti:

Siksi pitää olla aseita, koska teitä vihamiehiä on niin paljon.

Turvat jauhaa pitkin päivää solvausta ja tuhohävitystä. Se on tyhmä, joka ei ota vakavasti ja varustaudu puolustautumaan.

• Nooan poika
        Ei Jumala vaan kirjoitti:

nuo riivajavallat tahtoo Israelin tuhoa ja Jerusalemin hallintaa:

´ Kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufratvirtaan. Sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille. Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista. Ne ovat riivaajien henkiä, jotka tekevät ihmeitä. Ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heitä sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä. "Minä tulen kuin varas. Autuas se, joka valvoo ja pitää huolen vaatteistaan, ettei kulkisi rääsyissä, eikä hänen häpeätään nähtäisi!" Ne kokosivat heidät paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon. ´ (Ilm. 16:12-)

Eufratin itäpuolella on se Iran ja auringon nousu tarkoittaa itää.

Antisemitismiä vaikuttaa valheen ja murhan isän langenneet henkivallat ja natsit olivat sitä porukkaa ja islamin terrori Israelia vastaan on sitä samaa.

Naurettavaa kun tuomitset antisemitismin ja samalla siteeraat Ilmestyskirjaa, joka on antisemitistinen:

Ilm. 2:9 "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!

Ilm. 3:9 Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

• Jumalan juutalaisuus
        Nooan poika kirjoitti:

Naurettavaa kun tuomitset antisemitismin ja samalla siteeraat Ilmestyskirjaa, joka on antisemitistinen:

Ilm. 2:9 "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!

Ilm. 3:9 Niinpä minä annan sinulle väkeä Saatanan synagogasta, niitä valehtelijoita, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole. Minä panen heidät tulemaan luoksesi ja kumartumaan maahan jalkojesi edessä, ja he ymmärtävät silloin, että sinä olet minun valittuni.

on Isälle Jumalalle Pojassa Yeshuassa ja Pyhässä Hengessä todella pyhä pappis- ja kuningaskunta asia, joten ei juutalaisuus ilman Yeshuaa voi täyttää sitä, sillä Pyhä Henki on se joka hengellisesti vaikuttaa sitä Jumalan antamaa ja sielullinen uskonnollisuus ilman Henkeä on väkisinkin vain ulkokultaista vaikka voidaankin pitää esillä totuudellista pyhää kirjoitusta Raamatusta.

Jumala rakastaa juutalaisia niin paljon että korostaa tätä elävän juutalaisuuden äärimmäisillä rakkaus-viha -termeillä. Yeshua arvosteli myös Pietaria tuolla "Saa-tana" termillä, kun pyrki estämään Jumalan tahdon täyttymistä keskeisessä asiassa eli ihmisten syntien sovituksessa Golgatan ristillä. Jumala ei ole ihminen että mielistelisi ihmisiä, jos pyrkivät estämään Jumalan tahtoa evankeliumin suhteen. Myös Mooses selvästi esille tuo kaksi tietä: siunaus Yeshuassa, sillä on Israelin Herra, ja kirouksen tie ilman Yeshuaa, sillä on Juutalaisten Kuningas. Tietysti vain Jumalassa on se hyvä asia ja vastustajansa on Saa-tana, ei pilkkaamista ja totuudellista opetusta vastustajistaan ja Jumala toivoo parannusta ja sitä kautta ihmisen sielun pelastumista ja parasta.

Jumala tahtoo kaikkien pelastumista Herrassa Yeshuassa, amen, hallelujah! Yeshua on hyvä paimen, ja vastustajansa eivät voi siunausta saada ilman parannusta ja näin parannuskehotus Jumalalta on rakkautta myös vielä erossa Yeshuasta olevia kohtaan. Jumala on hyvä! Ei loukkaannuta totuudesta vaikka voisi meihin kohdistua sillä Jumala tahtoo jokaisen ihmisen parasta ja auttaa kaikkia ihmisiä Yeshuan kautta, sillä ei muuta nimeä anneta, ja nöyrät tämän hyväksyy ja ylpeät jatkavat Saa-tanan tahdon huonoa tietä. Ei tässä ole mitään antisemitismiä Jumalan tai tämän totuuden esilletuojan kohdalla vaan Saa-tana on se, joka antisemitismiä harjoittaa pyrkiessään estämään kaikkien juutalaisten hyvää sielunsa pelastumista ja hyvää hengellistä Yeshuassa, tämä on selvää totuudessa olevalle.

• Nooan poika
        Jumalan juutalaisuus kirjoitti:

on Isälle Jumalalle Pojassa Yeshuassa ja Pyhässä Hengessä todella pyhä pappis- ja kuningaskunta asia, joten ei juutalaisuus ilman Yeshuaa voi täyttää sitä, sillä Pyhä Henki on se joka hengellisesti vaikuttaa sitä Jumalan antamaa ja sielullinen uskonnollisuus ilman Henkeä on väkisinkin vain ulkokultaista vaikka voidaankin pitää esillä totuudellista pyhää kirjoitusta Raamatusta.

Jumala rakastaa juutalaisia niin paljon että korostaa tätä elävän juutalaisuuden äärimmäisillä rakkaus-viha -termeillä. Yeshua arvosteli myös Pietaria tuolla "Saa-tana" termillä, kun pyrki estämään Jumalan tahdon täyttymistä keskeisessä asiassa eli ihmisten syntien sovituksessa Golgatan ristillä. Jumala ei ole ihminen että mielistelisi ihmisiä, jos pyrkivät estämään Jumalan tahtoa evankeliumin suhteen. Myös Mooses selvästi esille tuo kaksi tietä: siunaus Yeshuassa, sillä on Israelin Herra, ja kirouksen tie ilman Yeshuaa, sillä on Juutalaisten Kuningas. Tietysti vain Jumalassa on se hyvä asia ja vastustajansa on Saa-tana, ei pilkkaamista ja totuudellista opetusta vastustajistaan ja Jumala toivoo parannusta ja sitä kautta ihmisen sielun pelastumista ja parasta.

Jumala tahtoo kaikkien pelastumista Herrassa Yeshuassa, amen, hallelujah! Yeshua on hyvä paimen, ja vastustajansa eivät voi siunausta saada ilman parannusta ja näin parannuskehotus Jumalalta on rakkautta myös vielä erossa Yeshuasta olevia kohtaan. Jumala on hyvä! Ei loukkaannuta totuudesta vaikka voisi meihin kohdistua sillä Jumala tahtoo jokaisen ihmisen parasta ja auttaa kaikkia ihmisiä Yeshuan kautta, sillä ei muuta nimeä anneta, ja nöyrät tämän hyväksyy ja ylpeät jatkavat Saa-tanan tahdon huonoa tietä. Ei tässä ole mitään antisemitismiä Jumalan tai tämän totuuden esilletuojan kohdalla vaan Saa-tana on se, joka antisemitismiä harjoittaa pyrkiessään estämään kaikkien juutalaisten hyvää sielunsa pelastumista ja hyvää hengellistä Yeshuassa, tämä on selvää totuudessa olevalle.

Et voi tuolla liirumlaarumillasi kiertää Uuden Testamentin antisemitismiä, jolla oli osansa natsien suorittamassa juutalaisten joukkotuhonassa.

• Jeesuksen opetus
        Nooan poika kirjoitti:

Et voi tuolla liirumlaarumillasi kiertää Uuden Testamentin antisemitismiä, jolla oli osansa natsien suorittamassa juutalaisten joukkotuhonassa.

uuden liiton kirjoituksissa ei kehota ketään ihmistä mitenkään vahingoittamaan ja on varmaa, amen. Tietysti valheelliset voi tulkita koko Raamatun kirjoituksia vihaan yllyttäväksi, mutta ei Jeesuksen opetukset lainkaan. Jeesus kehottaa rakastaa kaikkia ja myös juutalaisia ennenkaikkea Jumalan valittuna rakkaana kansana, kuten itse sen esimerkin antoi ja teki pelkästään hyvää Israelille ja kaikille juutalaisille, myös häntä vastaan puhuneille ja ihan kaikille. Jeesus sovitti kaikkien synnit ja myös niiden jotka hänet ristille huusivat ja siihen yllyttivät kansaa, tämä on täysin varmaa totuutta. Jumala on Rakkaus.

• Nooan poika
        Jeesuksen opetus kirjoitti:

uuden liiton kirjoituksissa ei kehota ketään ihmistä mitenkään vahingoittamaan ja on varmaa, amen. Tietysti valheelliset voi tulkita koko Raamatun kirjoituksia vihaan yllyttäväksi, mutta ei Jeesuksen opetukset lainkaan. Jeesus kehottaa rakastaa kaikkia ja myös juutalaisia ennenkaikkea Jumalan valittuna rakkaana kansana, kuten itse sen esimerkin antoi ja teki pelkästään hyvää Israelille ja kaikille juutalaisille, myös häntä vastaan puhuneille ja ihan kaikille. Jeesus sovitti kaikkien synnit ja myös niiden jotka hänet ristille huusivat ja siihen yllyttivät kansaa, tämä on täysin varmaa totuutta. Jumala on Rakkaus.

Tee haku Uudesta Testamentista sanalla "juutalaiset" niin näet miten antisemitistinen UT oikein on. Tämä Paavalin lausahdus kiteyttää hyvin UT:n antisemitismin:

1. Tess. 2:15 Juutalaiset ovat surmanneet sekä Herran Jeesuksen että profeetat, ja he ovat vainonneet meitäkin. He ovat Jumalan mieltä vastaan ja kaikkien ihmisten vihollisia.

UT:lla on ollut historiallisesti suurin rooli juutalaisten vainoissa. Jumalantappajien tuli kärsiä.

• Nooan poika kirjoitti:

Tee haku Uudesta Testamentista sanalla "juutalaiset" niin näet miten antisemitistinen UT oikein on. Tämä Paavalin lausahdus kiteyttää hyvin UT:n antisemitismin:

1. Tess. 2:15 Juutalaiset ovat surmanneet sekä Herran Jeesuksen että profeetat, ja he ovat vainonneet meitäkin. He ovat Jumalan mieltä vastaan ja kaikkien ihmisten vihollisia.

UT:lla on ollut historiallisesti suurin rooli juutalaisten vainoissa. Jumalantappajien tuli kärsiä.

Hei uuden testamentin kohdissa noissa mainituissa on kyse joidenkin juutalaisten teosta se että sitä on käytetty antisemitismin lietsomisessa yleisesti siinä on kyse Raamatun väärinkäytöstä.Raamattu myös UT on kirjoitettu juutalaisten toimesta ja siinä kerrotaan faktoja joidenkin juutalaisten teoista ei kaikkien tollain kun sää otat kohtia irti asiayhteyksistä vältyt ymmärtämästä kokonaiskuvaa.

• Talmid Yeshua
        Nooan poika kirjoitti:

No, no, Nooan poika!

Sinun kannattaa lukea mainitsemiesi jakeiden asiayhteys, eikä syyllistyä terveen Uuden Liiton Kirjoituksen vääristelyyn, mitä myös valehtelemiseksi sanotaan.

Luemme niiden asiayhteydet alla:

1) Ilm. 2:8-11
        8. Ja Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, joka kuoli ja virkosi elämään:
        9. Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.
        10. Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun.
        11. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sitä, joka voittaa, ei toinen kuolema vahingoita.'

- Jakeesta 10 huomaamme, että kyseiset 'saatanan synagoogalaiset' mitä ilmeisimmin aiheuttivat tuon Smyrnan srk:n Uuden Liiton pyhille suurta kärsimystä, kuten muillekin Yeshuan opetuslapsille Jerusalemissa ja Juudeassa! Apostolien tekojen mukaan Samariassa nousi jo ensimmäisellä kristillisellä vuosisadalla ankara vaino Yeshuan seuraajia kohtaan ja sen seurauksena he lähtivät vaeltamaan kohden heille ennestään tuntemattomia alueita, kuten Abramkin muinoin ennen Aabrahamin nimen ja arvon saamista.

2) Ilm. 3:7-11
        7. Ja Filadelfian seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Pyhä, Totinen, jolla on Daavidin avain, hän, joka avaa, eikä kukaan sulje, ja joka sulkee, eikä kukaan avaa:
        8. Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt.
        9. Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.
        10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
        11. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

- Jakeessa 9 viitataan niihin synagoogalaisiin, jotka väittivät olevansa juutalaisia, vaikkeivät olleet! Kyseessä ei siis ole missään suhteessa antisemististinen kohta, vaan valhejuutalaisten petoksen paljastus!

• Ilmestysk. 13. luku

kertoo 7. ja 8. pedosta, jotka nousevat Israelia vastaan ja kannattaa ymmärtää näiden 10 peto-valtakunnan nousu ja tuho, ja nähdää näissä noin 65 vuodessa jo näiden kansakuntien tuhopyrkimykset ja YK:ssakin sitä antisemitismiä paljon, joten älköön kukaan kulkeko kuin sokea tai pimeä sydämeltään näissä asioissa sillä Jerusalem nostetaan väkikiveksi ja jokainen kansakunta joka nousee sitä vastaan ruhjoo itsensä pahoin, kuten on kirjoitettu ja tulee tapahtumaan ja paljon pahaa saavat aikaan nuo pahuuden henkivaltojen riivaamat Israelia vihaavat peto-valtakunnat. Kaikki on edeltä kerrottu, mutta ne, jotka eivät välitä rakkaudesta totuuteen ja on Israelin Herra Jeesus, tulevat perikadon itselleen saamaan.

• Israelin tuhoa ja

hallintaa tahtovia kansakuntia eli Raamatussa kuninkaita ja vuoria Ilmestyskirjassa:
      1) Egypti.
      2) Assyyria / Syyria.
      3) Babylon / Irak, Nebukadnessar Jerusalemin tuhoajana, leijonan kita 7. pedolla.
      4) Persia / Iran, karhun jalat, julkiset puheet Israelin tuhoamisesta nykyajassa.

Nämä neljä ensimmäistä kansakuntaa historiallisesti ja nykyisellään ovat tahtoneet sotia Israelia vastaan. Hyvin todennäköisesti Ilmestyskirjan 13. luvussa kymmenen valtakunnan joukossa 7. pedossa ovat nämä neljä ensimmäistä petoa eli kuningasta ja vuorta.

Kahdeksas peto on antikristus ja johtaja tuolle kymmenvaltakunnan 7. pedolle ja on myös yksi näistä neljästä ensimmäistä tai viidennestä joka on Kreikka, mutta ei islamin ja lähi-idän ja Israelin viholliskansa nykyajassa kuten nuo jotka ovat sotineet ja tahtoneet tuhota Israelin heti 1948 ja myöhemminkin useaan otteeseen.

Pahin antisemitismi tulee näistä maista lähitulevaisuudesta ja Nebukadnessarin tapainen hävityksen kauhistus kumarrettavana kuvapatsaana Israelin Jerusalemiin. Tästä on suoraan ja selvästi pakanakansoijen hyökkäyksenä ja hyvin varmuudella tulee tämä viimeinen hyökkäys Israelia kohtaan.

• KTS (Ei kirj.)

Me kristityt emme tietenkään usko edellä olevaa köklöpölöttäjää, joka on jo punnittu ja köykäiseksi havaittu.

Me seuraamme Suomen virallista linjaa, joka tänääkin on varoittanut laajentamasta Syyrian konfliktia naapurimaihin. Tämä vaarahan Israelin sotaseikkailusta on.

• Jokainen seuraa
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Me kristityt emme tietenkään usko edellä olevaa köklöpölöttäjää, joka on jo punnittu ja köykäiseksi havaittu.

Me seuraamme Suomen virallista linjaa, joka tänääkin on varoittanut laajentamasta Syyrian konfliktia naapurimaihin. Tämä vaarahan Israelin sotaseikkailusta on.

elämässään joko Jeesusta ja opetustaan tai sitten jotakin muuta ilman Jeesusta.

En minäkään seuraa ihmisiä eikä kenenkään kannata seuratakkaan sillä on vain yksi hyvä paimen ja on Jeesus, amen, hallelujah!

Jokainen hyvää sielulleen tahtova rukoilkoon ja valvokoon ja eläköön kuten Jeesus on opettanut meille kaikille ja hänessä lupaukset ovat "kyllä!"

• Jumala pitää huolta

juutalaisesta kansasta kun huutavat Herraa Yeshuaa avukseen ja katsovat Lävistettyä Jumalan Poikaa. Herra Yeshua on hyvä paimen, amen, hallelujah.

Maailmassa tapahtuu paljon pahaa Jumalan kansalle, sillä maailma on pahan vallassa. Jumalan kansan kannattaa avukseen pyytää Jumalaa Yeshuan nimessä.

Ilmestyskirjassa on Jumala edeltä kertonut mitä kaikkea tulee tapahtumaan ja 7-vuotisjakso jakaantuu kahteen noin 3,5 vuoden jaksoon. Yeshua tulee 7-vuotisjakson lopussa ja tuhoaa pahan, joka on 3,5 vuotta harjoittanut hävityksen kauhistusta ja pedon merkki on ollut ihmisillä ainoana maksuvälineenä.

Elon korjuu tapahtuu tässä 7-vuotis jaksossa. Mahdollisesti alkaa 7-vuotisjakso kun riemuvuosi koittaa viikunapuuhun lehteen tulemisesta eli 2016 (1967 49). Jos ei ala vielä tuossa niin kuitenkaan ei enää monia vuosikymmeniä.

• 1+20

Entä milloin aiot lopettaa trollaamisen? Oletko harkinnut tuon häiriköinnin seurauksia omalta kannaltasi? Entäpä jumalasi jeesuksen?

Suoraan sanoen: häpeä!

• En trollaa vaan
        1+20 kirjoitti:

Entä milloin aiot lopettaa trollaamisen? Oletko harkinnut tuon häiriköinnin seurauksia omalta kannaltasi? Entäpä jumalasi jeesuksen?

Suoraan sanoen: häpeä!

todistan totuudesta ja on Jeesus ja ensin juutalaisille todistetaan Herrastaan ja Jumalastaan. Tietenkään ei juutalaisten tarvitse välttämättä parannusta tehdä, mutta todistus on hyvä silti esittää nimenomaan Juutalaisuus -palstalla.

• KTS (Ei kirj.)

Jyväskylän tapahtumat osoittavat että yhteiskuntaamme uhkaava TODELLINEN vaara piilee äärioikeistolais-uskonnollisessa rasistis-maahanmuuttolais- ja monikulttuurilaisvastaisessa moniarvoisuutta polkevassa änkyrälössissä, joka on pysäytettävä NYT ennenkuin on liian myöhäistä.

This is the year of REVOLUTION!

• Mitenkä

nuo määreet osuvat sinuun itseesi?

Esität uskonnollisia ajatuksia. Mistä tahansa uskonnosta poimit sinulle sopivat osat (=juutalaisvastaiset).

Olet vyöryttänet tälle palstalle vuodeta toiseen rasistista vihapropagandaa juutalaisia vastaan.

Vasta pari päivää siten olit arvostaelemassa Lähi-idän ainutta monimultuurista ja suvaitsevaa maata Israelia. Ääriuskonnollisesta fanaatisesta Hamasista ei löydä mitään arvosteltavaa. Tästä näkee miten sinä sulatat eriarvoisuutta.

Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että sinun kaltaiset henkilöt on pysäytettävä. Pidän sinua kuitenkin täysin merkityksettömänä ja säälittävänä surkimuksena. On se tälläkin palstalla huomattu moneen kertaan, että et sinä saa seuraajia ajatuksillesi. Hetken saatat hämätä jotain sisällyksettömillä korulausellasi, mutta pian kaikki huomaa asenteesi. Et sinä mitään vallankumousta saa aikaiseksi, vaikka miten uhoat.

Mainittuun äärioikeistolaiseen uhkaan on syytä suhtautua vakavasti. Sinä olet kuitenkin viimeinen henkilö puhumaan siitä.

• Luther esitti

aikanaan valheensa juutalaisista ja yllytti vihaan heitä vastaan. Nyt KTS on samalla linjalla Lutherin kanssa ja pyrkii yllyttämään vihaan toisia kohtaan.

Viranomaiset ovat Suomessa Jumalan asettamia ja voivat toimia hyvin näissä asioissa.

Varotaan KTS:n kaltaisia kyykäärmeen myrkkyä levittäviä valhetodistajia yhdistellen asioita valheellisesti.

Islamissa on terroria Israelia vastaan ja on todellista ja samoin nuo lähi-idän islam-kansat ovat Israelin pyrkineet tuhoamaan jo monesti.

Rakastetaan kaikkia ja myös KTS:ää että voisi kokea Jumalan rakkautta tuon vihansa sijaan, sillä sanansa osoittavat sitä.

Tietysti on Jumalan tahdon vastaista kaikki terrori ja väkivalta, mutta Saa-tana toimii Israelia vastaan nimenomaan antisemitismissä joka esiintyy Lutherin tavoin uskonnollisessa ja hyväntekijöinä esiintyvinä terrorin tukijointa ja vihaan yllyttäjinä.

• Hyvin kirjoitit
        Mitenkä kirjoitti:

nuo määreet osuvat sinuun itseesi?

Esität uskonnollisia ajatuksia. Mistä tahansa uskonnosta poimit sinulle sopivat osat (=juutalaisvastaiset).

Olet vyöryttänet tälle palstalle vuodeta toiseen rasistista vihapropagandaa juutalaisia vastaan.

Vasta pari päivää siten olit arvostaelemassa Lähi-idän ainutta monimultuurista ja suvaitsevaa maata Israelia. Ääriuskonnollisesta fanaatisesta Hamasista ei löydä mitään arvosteltavaa. Tästä näkee miten sinä sulatat eriarvoisuutta.

Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että sinun kaltaiset henkilöt on pysäytettävä. Pidän sinua kuitenkin täysin merkityksettömänä ja säälittävänä surkimuksena. On se tälläkin palstalla huomattu moneen kertaan, että et sinä saa seuraajia ajatuksillesi. Hetken saatat hämätä jotain sisällyksettömillä korulausellasi, mutta pian kaikki huomaa asenteesi. Et sinä mitään vallankumousta saa aikaiseksi, vaikka miten uhoat.

Mainittuun äärioikeistolaiseen uhkaan on syytä suhtautua vakavasti. Sinä olet kuitenkin viimeinen henkilö puhumaan siitä.

äärioikeisto on ihan huonoa ja väkivalta kaikessa hengellisessä ja ruumiillisessa samoin pahasta. Nämä ovat selvää kaikille ymmärtäväisille.

KTS on kavala kyykäärmeen myrkyä antisemitismissään levittävä Lutherin seuraaja, varotaan kaltaisiaan. Samoin esittää selvää valhesyytöstä ja yhdistelee väärin asioita sotiessaan poliittisessa agentassaan tahtonsa mukaan.

Tärkeää nähdä ketkä harjoittaa eniten väkivaltaa maailmassa terrorin muodossa: Nimenomaan islamin kannattajat jihadissaan ja Israel on kohteensa kuten nähdään vuodesta 1948 jo monesti ja moninaisesti ja pahimmat ajat ovat edessä.

Samoin niitä vastaan, jotka esilläpitävät Raamatusta saatavia Ilmestyskirjan ja muiden pyhien kirjoituksien profeettojen ja opetusten tulkintoja vajavaisesti mutta kuitenkin totuudellisemmin kuin nämä itse sotiessaan poliittista agentaansa, hyökkää KTS selvästi ja nähdään vihansa petollisena.

Tietysti on kaikilla ihmisillä toivoa Jeesuksessa, mutta edellyttää parannusta.

• Olen saanut

osani äärioikeiston vihasta ja KTS:n viha on sitä kavalaa muotoa, ja näin Saa-tana toimiikin monella taholla ja puolueiden kautta myös niissä vihamuodoissa ja väkivallassa äärioikeistossa ja äärivasemistossa ja islamissa ja aiemmin nimikristittyjen kautta, toki nykyäänkin on antisemitismiä sielläkin ja myös valheiden rakastamista opillisesti. Ymmärrän hyvin ihmisten vajavaisuuden erottaa hyvää huonosta ja Jumalan tekoja ihmisten teoista, sillä väkevään eksytykseen kuuluu se monien uskontojen ja aatesuuntien ja muiden kautta tapahtuva Saa-tanan vaikutus Jeesusta vastaan ja totuus on se että Jumalan valtakunnan ovi on ahdas ja tie kaita. Valheelliset pyrkivät tämänkin totuuden poistamaan.

Ajallaan iankaikkinen evankeliumi kuullaan ja Isä on Ilmestyskirjassa kaiken edeltä ilmoittanut, joten ei eksytä missään. Isä Jumala ja Poika Jeesus rakastaa Israelia ja sen jäännös pelastuu ja 144 000 tulevat Israelin kahdestatoista sukukunnasta ja tämä jos mikä vihastuttaa pahuuden henkivaltoja ja sotivat Jeesuksen pyhiä ja juutalaisia ja kaikkia Jumalan vanhurskauteen totuudellisesti pyrkiviä. Natsit ja islamistit ja kommunismin vihajoukot ovat pahimpia tässä viimeisessä sukupolvessa ihmisiä vihaavia ryhmiä ja vihan viinin huonoa hedelmää ovat tuottaneet. Tietysti pahuuden joukkoja vastaan löytyy maailmasta myös aseellista vastarintaa tarvittaessa, mutta on eriasia pyrkiä hallitsemaan aseilla ja jumalattomilla laillaan kuin antaa vapautta uskontojen suhteen ja samoin poliittisesti, sillä ihmisten maailmassa asiat eivät ole yksinkertaisia, mutta Jeesus on ainoa tie Jumalan valtakuntaan ja kuuluu ensin juutalaisille, amen.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5734
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5263
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3633
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3106
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3083
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2844
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57