Raamatussa viitataan syntymäpäiviin vain kahdesti. 1. Mooses 40:20-22;:"
Kolmantena päivänä sen jälkeen, faraon syntymäpäivänä, tämä laittoi pidot kaikille palvelijoilleen. ---Ylimmäisen juomanlaskijan hän asetti hänen entiseen juomanlaskijan toimeensa,-- mutta ylimmäisen leipojan hän hirtätti."
Matteus. 14:16-10:" Kun Herodeksen syntymäpäiväjuhlia vietettiin, Herodiaan
tytär tytär tanssi niissä ja miellytti Herodesta niin suuresti, että hän lupasi valalla
vannoen antaa hänelle, mitä tahansa hän pyytäisi. Niin hänen äitinsä yllyttämänä sanoi: anna minulle tänne lautaselle Johannes Kastajan pää.---hän lähetti mestauttamaan Johanneksen vankilassa."
Kaikella sillä mitä on Raamattuun kirjoitettu on oma tarkoituksensa.( 2 Tim.
3:16, 17). Jehovan todistajat panevat merkille, että Jumalan sana puhuu syntymäpäivien vietosta kielteisesti ja siksi karttavat niitä.
Syntymäpäivät Raamatussa...
1
783
Vastaukset
- Pii on 3.0
..." kaikella sillä , mitä raamattuun on kirjoitettu , on oma tarkoituksensa .2 Tim ; ." - Mainittu Herodes oli h erodes Antipas , ja Ut kertoo , että " -Enkeli löi häntä , ja madot söivät hänet , " -
Paulus varoitti , ettei pidä uskoa "-, Juutalaisia taruja , - eikä ämmäin loruja , " -
herodes Antipaksen historia on hyvin tunnettu , hän kyllä joutui keisarin epäsuosioon , mutta pääsi asumaan Asterixin maille Galliaan .
Tuo mato-tarina on Siepattu Herodotoksien historioista . Antipas muutti -Herodias- vaimoineen ja perheineen eläkkeelle Lugdulumiin , siis nyk , Lyoniin , -
- Saas nähdä , minkänäköinen enkeli iskee kohta tämänkin palstan kimppuun ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237