HAIPSIS!
Miltä merkiltä ja mistä voi ostaa maastamme vielä sellaasta olutta mitä sai ainaskii viel 70-80-luvulla?
Tulee "aidot" ja "maukkaat"...täyteläiset röyhtäsyt viel huikan päälle?
Joskus joo 80-luvun lopul ne kaikki katos....
Joskus 10v. myöhemmin huomasin vasta, että mitä ihmettä tää on mitä oon maistellu vuosikaudet?! ;)
"Perinteiset oluet"
6
278
Vastaukset 6
- Byrrh
Kokeile vaikka Nokian Panimon Keisari-oluita. Ne on tehty oikeista aineista perinteisellä tavalla. Isot panimot Suomessa tekevät oluenkaltaiset tuotteensa Kiinasta halvalla tuodusta tärkkelyksestä ja pikahiivaa käyttäen. Jos raaka-aineet on kuraa, ei se lopputuloskaan voi sen kummempi olla.
- pirkkamaisteri
Itse monien eri kaljojen kokemuksella voin ehdottomasti suositella Pirkka olutta. Kyseinen olut on maukas, täyteläinen ja muutenkin erinomainen. Todellinen voittajan olut!
- "mr.tögö"
HUIPS!
Täytyy kokeilla ed. mainittuja tässäkun tulee eteen ja maistuis! -itseasiassa alkoi jo suu vähä naksuu..napsaa... ;)- "mr.tögö"
Tietoinen kyllä olin ed. mainituista, mutta......
- "mr.tögö"
...ei oo vielkää löytyny vielkää nyky-suosikkii...pirkkaa en oo viel koklannu....
- "mr.tögö"
...siis...miinus vielkää... ,-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni40631Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 45417