HAIPSIS!
Miltä merkiltä ja mistä voi ostaa maastamme vielä sellaasta olutta mitä sai ainaskii viel 70-80-luvulla?
Tulee "aidot" ja "maukkaat"...täyteläiset röyhtäsyt viel huikan päälle?
Joskus joo 80-luvun lopul ne kaikki katos....
Joskus 10v. myöhemmin huomasin vasta, että mitä ihmettä tää on mitä oon maistellu vuosikaudet?! ;)
"Perinteiset oluet"
6
278
Vastaukset
- Byrrh
Kokeile vaikka Nokian Panimon Keisari-oluita. Ne on tehty oikeista aineista perinteisellä tavalla. Isot panimot Suomessa tekevät oluenkaltaiset tuotteensa Kiinasta halvalla tuodusta tärkkelyksestä ja pikahiivaa käyttäen. Jos raaka-aineet on kuraa, ei se lopputuloskaan voi sen kummempi olla.
- pirkkamaisteri
Itse monien eri kaljojen kokemuksella voin ehdottomasti suositella Pirkka olutta. Kyseinen olut on maukas, täyteläinen ja muutenkin erinomainen. Todellinen voittajan olut!
- "mr.tögö"
HUIPS!
Täytyy kokeilla ed. mainittuja tässäkun tulee eteen ja maistuis! -itseasiassa alkoi jo suu vähä naksuu..napsaa... ;)- "mr.tögö"
Tietoinen kyllä olin ed. mainituista, mutta......
- "mr.tögö"
...ei oo vielkää löytyny vielkää nyky-suosikkii...pirkkaa en oo viel koklannu....
- "mr.tögö"
...siis...miinus vielkää... ,-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122236- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251085Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4937Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573