Montako homoseksuaalia salkkareissa

Pikezy

Montako homoa/lesboa on salkkareissa ollut kaiken kaikkiaan?

10

1440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dwr35y5jjjjjj

Laske

• Ihan liikaaki.

Äkkikseltään laskettuna ainaki 6.

• väke

Katsoin läpi Salattujen elämien henkilöitä. Tässä homoseksuaaliset hahmot: Kalle Laitela, Elias Vikstedt, Lari Väänänen, Heli Sievinen, Leo Sievinen, Hannu Saari, Teresa Ala-Uotila, Niko Bergman, Valtteri Elovirta, Sonya Fadiga, Kiia Hyvönen, Harri Järvi, Ville Kurtti, Henrik Lammi, Sami Pajola, Taru Saaristo ja Kuisma Savolainen. Eli yhteensä 17.

• HUIJJUULI

keitä oli hannu saari , niko bergman ?? ei muistu mieleeen

• väke
        HUIJJUULI kirjoitti:

keitä oli hannu saari , niko bergman ?? ei muistu mieleeen

Hannu Saari oli Leo Sievisen eli Joonatanin isän kumppani ja Niko Bergman yksi Kallen ihastus. Molemmat hahmot olivat sarjassa vain vähän aikaa.

• jadeskis

Homot/lesbot käyny antamassa miinuksia...

• 2+16

Ennen katsottiin lapsien kanssa iltaisin tätä sarjaa. Nyt on lopetettu sarjan seuraaminen. Joka jaksossa iljettävää homostelua. Lapsetkin aina kyselee että miksi nuo kaksi miestä pussailee ja että jos ne menee naimisiin niin kumpi pukee mekon päälle..

• grt try ty

Kai vastasit, että miehet pussailee keskenään, koska MOLEMMAT on miehiä, ja näin ollen MOLEMMAT tietää todella hyvin mistä toinen tykkää, ja mitä toinen haluaa, lisäksi kun pitää omasta ulkonäöstä, myös toisten miesten ulkonäkö kiihottaa, ei kummepaa

JA kai kerroit että ei miehet voi keskenään mennä naimisiin

• Anonyymi

Leo Sievistä ei kyllä ois ulkonäön perusteella uskonu homoks eikä muunkaan olemuksen.

• Anonyymi

Kyllä Kalervo Laitela on varmaan bi ja niin on Ismokin.
        Kille-Kallen homppelointi on siitä saanut alkunsa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      24
      2978
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2198
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe